Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta 2017
    • 1
    • 2
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 149
    • 150
    • 120 / 150
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    53
    2999
    72553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @the_emperor last edited by

      ΥΓ: Καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι όταν και οι δύο οδηγήσαμε την Julia Veloce με τα 280 άλογα είπαμε ακριβώς το ίδιο πράγμα: 'Καταπληκτικό πλαίσιο και στήσιμο αυτοκινήτου, ο κινητήρας καλός αλλά δεν με ενθουσίασε κιόλας...'

      Άρα τι να του κάνουν τα 200 του fiesta...Θα έχει δώσει 23-25 χιλιάρικα και θα είναι και με μισό χαμόγελο...

      Μια σημείωση, μπορεί τα 2 αυτοκίνητα να είναι πολύ κοντά στην πράξη. Γιατί οι απώλειες σε πισωκούνα (δεν ξέρω εαν οδηγήσατε 4κίνητη, ακόμα χειρότερα) και δη αυτόματη με μετατροπέα είναι πάρα πολλές. Μην σου κάνει εντύπωση εαν δυναμομετρηθούν να έχουν πολύ κοντινή απόδοση στην ρόδα. Επίσης, είναι διαφορετικά τα 280 στο πλαίσιο της Giulia σε σχέση με τα 200 στο Φιέστα. Και τέλος το κιβώτιο κάνει μια διαφορά στην αίσθηση δύναμης.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        4κινητη ηταν. Δεν ειχε βγει τοτε πισωκινητη Veloce με 280hp

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Η τετρακίνητη Veloce έχει μετρηθεί από το Drive στα 5,4'' για τα 100. Πόσο πιο γρήγορο αυτοκίνητο θέλετε πια; 

          https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-alfa-romeo-giulia-veloce-20-280

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 last edited by

            Ο Δίας έχει δίκιο! Δεν είναι καν κοντά σε επιδόσεις το Fiesta ST με τη Giulia Veloce. Μη λέμε υπερβολές...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • alexandros-k
              alexandros-k last edited by

              Δεν ηταν αργη, απλα ψηλα ψοφαγε και σε ξενερωνε (Τι ψηλα δηλαδη.....Στις 5500 ειχε κοφτη αν θυμαμαι καλα )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_emperor last edited by

                Ανέφερα τα παραπάνω μοντέλα όχι μόνο για τους κινητήρες τους αλλά και για το στήσιμο τους. Δεν αμφιβάλλω ότι το Fiesta είναι κορυφή στην κατηγορία του, αλλά δεν ξέρω - συγχωρήστε την άγνοιά μου - αν τα αμορτισέρ, φρένα κτλ είναι του ίδιου επιπέδου με τα αντίστοιχα χιλιάδων ευρώ που θυμάμαι τον αδερφό μου να μου λέει ότι είχε το 370 αλόγων Impreza Sti του. Και αν είχα εντυπωσιαστεί μια φορά από τον κινητήρα είχα πάθει την πλάκα της ζωής μου με το πώς έστριβε το αμάξι σαν να είναι σε ράγες με ταχύτητες για αφαίρεση διπλώματος και πάνω...Για αυτό προτείνω στον Αλέξανδρο να πάει σε τέτοια επιλογή....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mastoras78
                  mastoras78 last edited by

                  Δε νομίζω να είπε κανείς οτι το Fiesta είναι στην κατηγορία των Impreza και Evo.. Καλές επιλογές και αυτά αν αντέχει κάποιος κόστη συντήρησης. Το αστείο είναι το πόσα ζητάνε για τέτοια αμάξια, και μάλιστα όσο πιο παλιό και 'βελτιωμένο' (εδώ γελάμε) τόσο χειρότερα! Ωραίο alternative το Evo X με μια ματιά που έριξα μόλις...

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus @alexandros-k last edited by

                    Δεν ηταν αργη, απλα ψηλα ψοφαγε και σε ξενερωνε (Τι ψηλα δηλαδη.....Στις 5500 ειχε κοφτη αν θυμαμαι καλα )

                    5800 νομίζω. Δυστυχώς με τα τούρμπο έτσι είναι, απλά αναγκαστικά τα δουλεύεις πιο χαμηλά, αλλά με το ίδιο εύρος. Αντί δηλαδή να το δουλεύεις 4000-7000 όπως ένα καλό ατμοσφαιρικό, το δουλεύεις 2500-5500.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fotisapple last edited by

                      Θα ήθελα να μου πείτε παιδιά εσείς που έχετε το αυτοκίνητο αν 2 άτομα ταξιδεύουν σχετικά εύκολα πίσω η αν πρέπει να κοιτάξω σε μεγαλύτερο μοντέλο (πχ Focus).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @realzeus last edited by

                        5800 νομίζω. Δυστυχώς με τα τούρμπο έτσι είναι, απλά αναγκαστικά τα δουλεύεις πιο χαμηλά, αλλά με το ίδιο εύρος. Αντί δηλαδή να το δουλεύεις 4000-7000 όπως ένα καλό ατμοσφαιρικό, το δουλεύεις 2500-5500.

                        Ενταξει , υπαρχουν τουρμπο μοτερ που τα πανε καλυτερα ψηλα....Ενα απο τα καλυτερα που μου ερχεται στο μυαλο το Type R

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          shumakos @fotisapple last edited by

                          Θα ήθελα να μου πείτε παιδιά εσείς που έχετε το αυτοκίνητο αν 2 άτομα ταξιδεύουν σχετικά εύκολα πίσω η αν πρέπει να κοιτάξω σε μεγαλύτερο μοντέλο (πχ Focus).

                          Αναφορικά με το Fiesta αυτό σχετίζεται με τη σωματοδομή όλων των επιβατών. 4 άντρες με ύψος άνω του μέσου όρου θα ζοριστούν. Ειδικά αυτός που θα είναι πίσω από τον οδηγό. Εγώ ας πούμε, είμαι 1,84 και 82 kg. Πίσω μου για να είναι κάποιος σχετικά άνετος θα πρέπει να είναι αδύνατος και κάτω από 1,75. Αν ήμουν πιο κοντός τα πράγματα για τους πίσω θα ήταν καλύτερα. Αν πας σε αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας οι συμβιβασμοί αυτοί εξαφανίζονται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fotisapple @shumakos last edited by

                            fotisapple wrote:

                            Θα ήθελα να μου πείτε παιδιά εσείς που έχετε το αυτοκίνητο αν 2 άτομα ταξιδεύουν σχετικά εύκολα πίσω η αν πρέπει να κοιτάξω σε μεγαλύτερο μοντέλο (πχ Focus).

                            Αναφορικά με το Fiesta αυτό σχετίζεται με τη σωματοδομή όλων των επιβατών. 4 άντρες με ύψος άνω του μέσου όρου θα ζοριστούν. Ειδικά αυτός που θα είναι πίσω από τον οδηγό. Εγώ ας πούμε, είμαι 1,84 και 82 kg. Πίσω μου για να είναι κάποιος σχετικά άνετος θα πρέπει να είναι αδύνατος και κάτω από 1,75. Αν ήμουν πιο κοντός τα πράγματα για τους πίσω θα ήταν καλύτερα. Αν πας σε αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας οι συμβιβασμοί αυτοί εξαφανίζονται.

                            θεωρείς ότι αξίζει συνολικά να πάω σε focus??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panormus772 @fotisapple last edited by

                              θεωρείς ότι αξίζει συνολικά να πάω σε focus??

                              Αν δεν έχεις πρόβλημα με τους επιπλέον 35 πόντους μήκος,λίγο περισσότερο πλάτος και γενικά τον μεγαλύτερο όγκο του -και την όποια επιπλέον τιμή του βεβαίως,βεβαίως-, ναι είναι καλύτερο το Focus.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                shumakos @fotisapple last edited by

                                shumakos wrote:

                                fotisapple wrote:

                                Θα ήθελα να μου πείτε παιδιά εσείς που έχετε το αυτοκίνητο αν 2 άτομα ταξιδεύουν σχετικά εύκολα πίσω η αν πρέπει να κοιτάξω σε μεγαλύτερο μοντέλο (πχ Focus).

                                Αναφορικά με το Fiesta αυτό σχετίζεται με τη σωματοδομή όλων των επιβατών. 4 άντρες με ύψος άνω του μέσου όρου θα ζοριστούν. Ειδικά αυτός που θα είναι πίσω από τον οδηγό. Εγώ ας πούμε, είμαι 1,84 και 82 kg. Πίσω μου για να είναι κάποιος σχετικά άνετος θα πρέπει να είναι αδύνατος και κάτω από 1,75. Αν ήμουν πιο κοντός τα πράγματα για τους πίσω θα ήταν καλύτερα. Αν πας σε αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας οι συμβιβασμοί αυτοί εξαφανίζονται.

                                θεωρείς ότι αξίζει συνολικά να πάω σε focus??

                                Αυτό θα το δεις με βάση τις ανάγκες σου και την τσέπη σου. Ασφαλώς είναι ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο και ευρύχωρο για τους επιβάτες αυτοκίνητο, αλλά αυτό αντανακλάται στην τιμή αγοράς.

                                Όταν πήρα το Fiestάκι, έκανα την επιλογή επειδή ως εργένης δεν με ενδιέφεραν οι χώροι και γιατί τα σημεία στα οποία εστίαζα καλύπτονταν και από αυτό (οδική συμπεριφορά, φρένα, ήσυχο ταξίδι, σβελτάδα μοτέρ, εγγύηση). Αν ήταν να μεταφέρω συχνά κόσμο στο πίσω κάθισμα (πόσο μάλλον παιδικά καθισματάκια) θα το σκεφτόμουν διαφορετικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  aikibill last edited by

                                  εγω παντως ειμαι 1,83 και μια χαρα εχω παιδικα καθισματα απο πισω μου στο προηγουμενο φιεστα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    shumakos @aikibill last edited by

                                    Σωστό αντικριστό Ιsofix πίσω μου δεν μπαίνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aikibill last edited by

                                      το isofix μου βλεπει μπροστα,τα αντικριστα παντως ειναι πολυ ογκωδη ,δυσκολα τα πραγματα σε  b segment

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin last edited by

                                        Σε κάποιες χώρες είναι υποχρεωτικό τα παιδιά μέχρι 3 ετών να κοιτούν προς τα πίσω και προτείνεται στην Ευρώπη γενικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsigalko last edited by

                                          Μετά από 4 μήνες στη κατοχή μου έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα

                                          Έχω το st line, race red, diesel 120ps

                                          Το αμάξι εξ όψεως κάθε μέρα το ερωτεύομαι όλο και περισσότερο, ειδικά αυτή τη μούρη με τη μάσκα και τα φώτα led ημέρας πραγματικά είναι κ@υλα, το βλέπεις και νομιζεις ότι είναι καμιά 200αρια άλογα

                                          Οδηγική συμπεριφορά για αμάξι της κατηγορίας του είναι άψογη, στρίβει μόνο του, στιβαρό σαν βράχος στις στροφές, μέχρι τα 140χλμ ούτε ζόρι στον κινητήρα, ούτε φασαρία από εξωτερικούς παράγοντες, πάει άνετα

                                          Στα αρνητικά τώρα, για τους χώρους δε θα μιλήσω είναι γνωστό τοις πάσι

                                          Αλλά ρε παιδιά, αυτά τα πλαστικά στο εσωτερικό, πόσο κακή συναρμολόγηση πια;

                                          Κυρίως αυτά που είναι στις πόρτες είναι αίσχος, απλά τα ακουμπάς και τρίζουν

                                          Το ίδιο επίσης και στο σημείο της multimedia οθόνης, αυτή τρίζει και χωρίς να την ακουμπήσω σε δρόμο χωρίς λακούβες

                                          Έχω ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, τα οποία τα περισσότερα είναι μισής αξίας και αρκετά πιο παλιά σε ηλικία (hundai i10, citroen c3, suzuki celerio) και το προηγούμενο δικό μου ηταν ένα citroen C2 του 2004, όλα αυτά λοιπόν τα πλαστικά τους είναι πολύ καλύτερης ποιότητας ή καλύτερα συναρμολογημένα, δε ξέρω τι από τα δύο, κάτι το οποίο θεωρώ απαράδεκτο

                                          Πραγματικά πολύ κρίμα γιατί ένα κακό χαλάει όλη τη θετική εικόνα του αυτοκινήτου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Περίεργο για τη συναρμογή που λες.

                                            Έχω το προηγ. γενιάς Fiesta 1.0 ecoboost Titanium (και με τις  195/45 16'), 5+ χρόνια και δεν έχει τέτοια θέματα.

                                            Μήπως σου έχουν πέρασει κανένα συναγερμό extra λίγο απρόσεκτα; H επειδή η ST-line είναι λίγο πιο 'σκληρή' από αναρτήσεις συμβαίνει;

                                            Η άλλη περίπτωση είναι καμιά φορά τα πρώτα αμάξια που βγήκαν από την παραγωγή να έχουν κάποια τέτοια θέματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 120 / 150
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr