-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Βρε παιδιά οποίος θέλει άπλετους χώρους πάει σε superb
Sent from my iPhone using Tapatalk
Για να μην βρίσκει να το παρκάρει ουτε με αιτηση
Δεν ειναι τόσο μεγαλο πια... ισως ειναι και πιο βολικό απο το ομόσταυλα Passat.
Ωραίο αμάξι το superb αλλα ως σκοντα χάνεις σε μεταπώλησηΤο superb ειναι τοςο μεγαλύτερο απο το 3008 οσο ειναι το 3008 απο ενα σούπερ μίνι
-
Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 3008 1.6 BlueHDi (120hp)
Νέα γενιά, μεγάλες προσδοκίες, πολύ ψηλά ο πήχης. Μέχρι εδώ θα μπορούσε να είναι μια τετριμμένη εισαγωγή οποιουδήποτε μοντέλου. Η διαφορά είναι, πως εδώ μιλάμε ξεκάθαρα για ένα από τα καλύτερα Peugeot των τελευταίων ετών, χωρίς υπερβολή.
Από πού να αρχίσεις και που να τελειώσεις στο νέο Peugeot 3008. Σχεδίαση, ποιότητα, κύλιση, ηχομόνωση, άνεση, χώρους, δυναμικά χαρακτηριστικά. Για πάμε να μπούμε μέσα…
Με μια πρώτη ματιά εδώ έχουμε άλματα στους τομείς της ποιότητας των υλικών, του φινιρίσματος αλλά και της premium αίσθησης. Αφήνεις το οπτικό σκέλος και περνάς στο πρακτικό.
Ακουμπάς το χέρι σου σε όλο το μήκος του ταμπλό και καταλαβαίνεις από την αφή πως έχεις να κάνεις με μαλακό αφρώδες ακριβό υλικό που πιθανότατα θα συναντούσες σε ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης και ακριβότερης κατηγορίας!
Επαναλαμβάνεις τη διαδικασία και επιβεβαιώνεσαι. Όχι τσιγκουνιές, όχι πειραματισμοί. Η σχεδίαση ορίζεται από το μικρό βολάν και τα πολύ ιδιαίτερα όργανα (το αναλογικό στροφόμετρο μετρά ανάποδα, από δεξιά προς τα αριστερά). Συνολικά το ντιζάιν είναι αλλού, πολύ «προχώ» όχι μόνο για λέοντα ή στην κατηγορία αλλά γενικότερα. Προφανώς το πρωτότυπο μεταφέρθηκε αυτούσιο και αυτό είναι είδηση.
peugeot-3008-interior-640
Τα άνετα καθίσματα είναι σήμα κατατεθέν της Peugeot και πολύ χρήσιμα στα πολύωρα ταξίδια. Σε ό,τι αφορά τους χώρους, το 308 ικανοποιεί μια ιδιαίτερα απαιτητική οικογένεια τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους.
Πολύ καλό είναι το σύγχρονο σύνολο πετρελαίου άμεσου ψεκασμού των 1,6 λίτρων Peugeot 3008 BlueHDi με τους 120 ίππους και τα 30,6 kgm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Σπρώχνει το απόβαρο εύκολα και πρόθυμα χάρη στην αυξημένη ροπή του και συνεργάζεται άψογα με το άμεσο στη λειτουργία κιβώτιο έξι σχέσεων με τη σωστή κλιμάκωση των σχέσεων. Οι προσπεράσεις είναι εύκολες και -κυρίως- ασφαλείς κάτω από όλες τις συνθήκες.
Η απόκοσμη κύλιση είναι το πρώτο στοιχείο που αποκομίζεις πίσω από το τιμόνι του. Ιδανικό φιλτράρισμα σε κάθε κακοτράχαλο οδόστρωμα, σωστή ηχομόνωση και αίσθηση ενός συμπαγούς πεντάθυρου το οποίο διαθέτει λίγο περισσότερο ύψος συγκριτικά με ένα καλοστημένο γαλλικό hatch.
Peugeot-3008-2017-640
Όσο ανεβάζεις ρυθμό πιάνεις τον εαυτό σου να ξεστομίζει επαίνους. Αναβαθμισμένη κύλιση, σωστή στήριξη των τροχών και μια κατευθυντικότητα η οποία αρνείται στους εμπρός τροχούς να ξεκολλήσουν από την άσφαλτο. Στις απανωτές στροφές το παιχνίδι είναι ατελείωτο, με το άμεσο και λαλίστατο τιμόνι να δίνει τον τόνο, το κιβώτιο να αλλάζει ευχάριστα τις σχέσεις και το πλαίσιο να ακολουθεί κάθε προσταγή.
Τα φρένα είναι πάντα εκεί όποτε τα χρειαστείς και η ανάρτηση δίνει σεμινάρια ισορροπίας, χωρίς μάλιστα να είναι σφιχτή. Μιας και σοφά δεν υπάρχει η κοστοβόρα τετρακίνηση από κάθε άποψη, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του νέου Peugeot 3008 εξασφαλίζονται εν μέρει από το σύστημα Advanced Grip Control, μέσω πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF). Επίσης ο περιπετειώδης λέοντας υιοθετεί στον εξοπλισμό και σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Assist Descent Control) με ταχύτητες έως 3 km/h.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 120 PS/ 3.500 rpm
Ροπή: 30,5 kgm/ 1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,2 sec
Τελική ταχύτητα: 189 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,5 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 111 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1.375 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.447/1.841/1.624 mm
Χώρος αποσκευών: 59 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 109 ευρώ
Τιμή: Από 29.400 ευρώ
ForSent from my iPhone using Tapatalk
-
Τώρα τι το σοφό υπάρχει στο να μην υπάρχει δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης ειναι απορίας άξιο.
-
Μικρότερο κόστος εξέλιξης και κατασκευής να υποθέσω. Δυνατότητα για πιο επίπεδο πάτωμα πίσω και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Και για να μην χάσει τον έστω μικρό off road χαρακτήρα αντιπροτείνει την μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα στάνταρτ M+S ελαστικά το εξελιγμένο για εκτός δρόμου διαδρομές ESP.
-
Μιας και σοφά δεν υπάρχει η κοστοβόρα τετρακίνηση από κάθε άποψη
Μεγαλύτερη μπούρδα έχω καιρό να διαβάσω.
Την πηγή δεν βλέπω. -
Προσπαθούν εκεί στην πεζώ να πείσουν ότι το μειονέκτημα είναι προτερημα
Άτιμο μαρκετινκ.... -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Μιας και σοφά δεν υπάρχει η κοστοβόρα τετρακίνηση από κάθε άποψη
Μεγαλύτερη μπούρδα έχω καιρό να διαβάσω.
Την πηγή δεν βλέπω.Έχεις δίκιο: Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ, news auto
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Μικρότερο κόστος εξέλιξης και κατασκευής να υποθέσω. Δυνατότητα για πιο επίπεδο πάτωμα πίσω και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.Και για να μην χάσει τον έστω μικρό off road χαρακτήρα αντιπροτείνει την μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα στάνταρτ M+S ελαστικά το εξελιγμένο για εκτός δρόμου διαδρομές ESP.
Αυτο με το πιο εξελιγμενο esp το ειδα στα Ανωγεια που ειχα παει και ηταν χιονισμενα. Σε μια ταβερνα προσπαθωντας να μπει ενα δικινητο κασκαι στο παρκινγκ γλυστρουσε πηγαινοντας αριστερα-δεξια. Τελικα το παρκαρε απ εξω ο τυπος. Μπαινοντας εγω στο ιδιο σημειο δουλεψε αρκετα το esp αλλα καταφερα να μπω. Δε λεω πως ειμαι για τα χιονια. Αλοιμονο με δικινητο suv. Υπαρχει εξελιξη ομως οπως με το abs
-
Ουτε μειονεκτημα ειναι ουτε πρωτερημα η τετρακινηση. Οι περισσοτεροι σημερα παιρνουν SUV για να καθονται ψηλα και οχι για να το χρησιμοποιησουν σε Off road. Για τα 10 ατομα που θα χρειαστουν την τετρακινηση απλα υπαρχουν αλλα μοντελα και δεν τους κανει αυτο. Οι αλλοι απλα θα το παρουν δικινητο οπως θα επαιρναν το Tiguan και το QQ .
Επισης η τετρακινηση δε θα προσφερει κατι παραπανω χωρις τα καταλληλα λαστιχα. Με δικινητο και σωστα λαστιχα θα πας πιο μακρυα. Η Πεζω γνωριζοντας την ταση της αγορας επελεξε να μη μπει στο κοστος για τετρακινητη εκδοση. (Εγω αν επαιρνα SUV θα το επαιρνα αποκλειστικα με τετρακινηση, αλλιως δε βρισκω το νοημα). -
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Ουτε μειονεκτημα ειναι ουτε πρωτερημα η τετρακινηση.Το να υπάρχει ομως σαν επιλογη μονο προτερήμα ειναι.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ουτε μειονεκτημα ειναι ουτε πρωτερημα η τετρακινηση.
Το να υπάρχει ομως σαν επιλογη μονο προτερήμα ειναι.
Δεν διαφωνω, κάθε αλλο. Στην τελευταια μου προταση αυτο λεω.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Μιας και σοφά δεν υπάρχει η κοστοβόρα τετρακίνηση από κάθε άποψη
Μεγαλύτερη μπούρδα έχω καιρό να διαβάσω.
Την πηγή δεν βλέπω.+1000
Με διάφορα οτι πιο χαζό εχω διαβάσει σε δοκιμή αυτοκινήτου.
Πρεπει να τον παει κάποιος να τον αφήσει κολλημένο σε ανηφόρα στα χιόνια ή λασπώδη χωματόδρομο στις ερημιές μπας κ καταλάβει τι μπούρδα έγραψε.
Να δω τι θα το κανει εκει το αυξημένο ύψος.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Μιας και σοφά δεν υπάρχει η κοστοβόρα τετρακίνηση από κάθε άποψη
Μεγαλύτερη μπούρδα έχω καιρό να διαβάσω.
Την πηγή δεν βλέπω.+1000
Με διάφορα οτι πιο χαζό εχω διαβάσει σε δοκιμή αυτοκινήτου.
Πρεπει να τον παει κάποιος να τον αφήσει κολλημένο σε ανηφόρα στα χιόνια ή λασπώδη χωματόδρομο στις ερημιές μπας κ καταλάβει τι μπούρδα έγραψε.
Να δω τι θα το κανει εκει το αυξημένο ύψος.
+100000
Ο τυπος εδωσε ρεσιταλ αερολογιας στην συγκεκριμενη προταση..
Ας ειχε και μια τετρακινητη επιλογη στην γκαμα του 3008 η peaugeot, και οποιος ηθελε να το παραγγηλη τετρακινητο. δεν νομιζω οτι θα κοστιζε στην peaugeot, ισα ισα που θα μεγαλωνε τον αριθμο τον λιγον κατα την γνωμη μου πιθανων αγοραστων (λογω τιμης), γιατι κατα τα αλλα το αμαξι ειναι αρκετα ομορφο.. -
Θα το κάνει με το υβριδικό , οπότε δεν θα έχει τα χωροταξικά μειονεκτήματα του τετρακίνητου , αλλά θα έχει τα πλεονεκτήματα ....
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Με διάφορα οτι πιο χαζό εχω διαβάσει σε δοκιμή αυτοκινήτου.
Πρεπει να τον παει κάποιος να τον αφήσει κολλημένο σε ανηφόρα στα χιόνια ή λασπώδη χωματόδρομο στις ερημιές μπας κ καταλάβει τι μπούρδα έγραψε.
Να δω τι θα το κανει εκει το αυξημένο ύψος.
Ένα τετρακίνητο με θερινά λάστιχα (όπως το 99% των τετρακίνητων SUV/ crossovers που πωλούνται), πως θα συμπεριφέρονταν σε τέτοιες καταστάσεις; Μπορεί ένα τετρακίνητο QQ ή Tiquan όπως έρχονται από το εργοστάσιο, να ανέβουν μια ανηφόρα με χιόνια;
-
Axel και εγώ με θερινά λάστιχα το πήρα και τώρα του έχω 50/50.
Μπορούσα εκ των υστέρων να τα βάλω.
Αν όμως δεν μου έδινε την επιλογή της τετρακίνησης δε θα μπορούσα να την προσθέσω μετά.
Είναι λίγο διαφορετικό. -
Η ελκτική πρόσφυση έχει να κάνει κυρίως με τα ελαστικά και λιγότερο με την 4κίνηση (οδηγούσα στην παλιά μου δουλειά αρκετά συχνά στην Β. Ελλάδα Auris & Audi A6 δικίνητα με λάστιχα χιονιού και ουδέποτε είχα πρόβλημα πρόσφυσης). Η 4κίνηση βοηθάει σε off road καταστάσεις όπου χάνουν πρόσφυση κάποιοι τροχοί (γιατί π.χ. σηκώθηκαν στον αέρα) και εκεί χρειάζεσαι 4κίνησ ώστε ακόμα και 1 τροχός από τους (εάν είναι σοβαρή η 4κίνηση, αλλιώς 2 τροχοί) εάν έχει πρόσφυση να μπορείς να κινηθείς.
Όμως, τα SUV (προσωπικά μιλώντας και κρίνοντας) έχουν και αρκετά άλλα πλεονεκτήματα τα οποία δεν οφείλονται στην 4κίνηση. Και για να μην παρεξηγηθώ: Ο υπέρτατος συνδυασμός είναι SUV με (καλή) 4κίνηση. Από εκεί και πέρα ο καθένας επιλέγει βάση οικονομικών και κάνει τους συμβιβασμούς που κρίνει. Για παράδειγμα, προσωπικά, προτιμώ 2κίνητο SUV από 4κίνητο station/sedan, για πρακτικούς λόγους.
-
Παιδιά, την υποτιμάτε την τετρακίνηση σε 2-3 βόλτες στα χιόνια το έτος...
Δεν είναι έτσι. Πλησιάζεις γλιστερή στροφή, μπαίνεις με σταθερά πατημένο γκάζι
και μόλις -και αν - χάσουν λίγο πρόσφυση οι εμπρός τρόχοι το αμάξι επανέρχεται,
μαζεύει την μούρη του και φεύγει με τα τέσσερα εμπρός. Και πιο διασκεδαστικό
και πιο ασφαλές (δεν μιλάμε για να κάνεις καγκουριές σε δημόσιο δρόμο, μιλάμε
για 'τόσο, όσο χρειάζεται...'.
Κατά τα άλλα, ναι, στο χιόνι την πρόσφυση καθορίζουν και τα ελαστικά και όχι μόνο η
4κίνηση. Πήγα με πολύ κρύο σε χιόνια και το άφησα 3 ώρες έξω. Προφανώς τα θερινά
ασφάλτινα ελαστικά που έχω 'πέτρωσαν' και κόντεψα για να περάσω 10 μέτρα ανηφόρας
κλίσης ...10% να χρειαστεί να βάλω αλυσίδες.
Θα τα γράψω και στο topic του Vitara όταν συμπληρώσω έτος χρήσης.Κατά τα άλλα, διαβάζοντας όλα τα τεστ και αν μιλάμε για 2κίνητο CrossOver μάλλον
το 3008 είναι πλέον το benchmark της 'μη premium' κατηγορίας σε ποιότητα εσωτερικού,
κύλισης και οδηγική συμπεριφορά. -
Πάντως πρέπει να είμαι απ' τους ελάχιστους που δεν εντυπωσιάζεται απ' την εμφάνιση του 3008. Εξωτερικά μου φαίνεται απλά ok αλλά σε καμία περίπτωση ομορφότερο από αρκετά άλλα (το Kuga π.χ. μ' αρέσει περισσότερο, το CRV επίσης). Το εσωτερικό για το οποίο όλοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους είναι όντως εντυπωσιακό αλλά και πάλι δε μένω με το στόμα ανοιχτό. Βασικά δε μ' αρέσουν οι οθόνες που προεξέχουν πάνω απ' το ταμπλώ, προτιμώ αυτές που είναι ενσωματωμένες. Συνεπώς, όσο αρμονική κι αν την έχουν κάνει στο 3008 (προφανώς εννοώ τη μεσαία οθόνη, όχι του cockpit) δεν είναι απ' τ' αγαπημένα μου σημεία. Πάντως είναι σαφώς καλύτερη από άλλες αντίστοιχες υλοποιήσεις. Η οθόνη του cockpit φυσικά είναι φοβερή αλλά δεν αρκεί μια οθόνη για να χαρακτηρίσεις ένα αυτοκίνητο.
Τα παραπάνω σε συνδυασμό με υψηλές τιμές και απουσία τετρακίνησης θα το έβγαζαν εντελώς εκτός των επιλογών μου αν έψαχνα κάτι τέτοιο. Εντάξει έχω και ένα κόλλημα με ύπαρξη καλής τετρακίνησης σε ψηλό όχημα αλλιώς το θεωρώ εντελώς ανούσιο but that's just me. Δεν είναι όμως μόνο αυτός ο αποτρεπτικός παράγοντας για το συγκεκριμένο.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Με διάφορα οτι πιο χαζό εχω διαβάσει σε δοκιμή αυτοκινήτου.
Πρεπει να τον παει κάποιος να τον αφήσει κολλημένο σε ανηφόρα στα χιόνια ή λασπώδη χωματόδρομο στις ερημιές μπας κ καταλάβει τι μπούρδα έγραψε.
Να δω τι θα το κανει εκει το αυξημένο ύψος.
Ένα τετρακίνητο με θερινά λάστιχα (όπως το 99% των τετρακίνητων SUV/ crossovers που πωλούνται), πως θα συμπεριφέρονταν σε τέτοιες καταστάσεις; Μπορεί ένα τετρακίνητο QQ ή Tiquan όπως έρχονται από το εργοστάσιο, να ανέβουν μια ανηφόρα με χιόνια;
Σαφώς καλύτερα από ένα δικίνητο crossover με τα ίδια λάστιχα.
Άλλωστε δεν απαγορεύεται στα 4Χ4 να αλλάξεις τα θερινά με μικτά ή χειμερινά!
Το να βάλεις όμως επιπλεόν διαφορικά και κοντά στο δικίνητο crossover είναι κομμάτι δύσκολο.
Κι όταν μια φορά θα τα χρειαστεί ο κάτοχος του δικίνητου σε καμιά ερημιά , θα μετανιώνει την ώρα και τη στιγμή που δεν τα αγόρασε.
Peugeot 3008 2016