-
@geobal said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ακούτε τις μισές αλήθειες του γάτου.
Άλλος σε αμάξι με τόση τεχνολογία πήρε μια κινεζια που βάζουν για να βλέπουν μετρήσεις και την συνδέουν στην φίσα και προφανώς το αμάξι έγινε Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ευτυχώς με κάτι επανεκκινήσεις όλα καλά αν και για μένα θα έπρεπε να του κλειδώσει μόνο του και να μην του ξανανοίξει.
Όπως πρέπει και του γάτου.
Είπαμε το αμάξι έχει πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες και κάποιοι μλκς η άσχετοι πάντα θα βρίσκονται.
Σοβαρά τώρα!?!? Μλκς ??? Ωραίος είσαι!!! Εγώ ήμουνα αυτός που πήγα να κάνω κάτι το οποίο μου το επιτρέπει (OBD2 tester). Δεν κατηγόρησα το αμάξι, αλλά το γεγονός! Και το πόσταρα για να γνωρίζουν κι άλλοι πια είναι η λύση του προβλήματος. Κάτοχος είμαι κι εγώ, κι ευχαριστημένος μάλιστα, αλλά άσχετος για και μλκς για σένα...
Ναι για μένα όποιος πειράζει πράγματα που δεν γνωρίζει είναι αυτό που λέω.
Γιατί βλέπω πολλούς γύρω μου που κάνουν ζημιές.
Εδώ λέμε να μην βάζουμε χέρι σε πράγματα που δεν ξέρουμε.
Σου έκανε πρόβλημα το αμάξι ?
Μπορούσε να σου κάνει χειρότερο ?
Πολλές φορές μπήκα και εγώ σε πειρασμούς.
Να βάλω οθόνη 2 DIN στην C5 που είχα. Εξκλούσιβ, ηλεκτρικά καθίσματα, πολλά ηλεκτρικά δεν το τόλμησα.
Οπως δεν έχω τολμήσει να βάλω ψευτο-λέντ στο αιρκρός.
Είναι θέμα άποψης. Δεν είμαι ειδικός, δεν πειράζω τα αμάξια.
Αλλος ειδικός που ξέρει κόντεψε να μας τινάξει στον αέρα το λεβητοστάσιο γιατί κατέστρεψε τον αυτόματο πλήρωσης.
-
@xenos said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ακούτε τις μισές αλήθειες του γάτου.
Αυτός με τα αναμμένα φώτα είχε χτυπήσει ο συναγερμός και έδινε σήμα για αυτό με τα φώτα και περίμενε τον ιδιοκτήτη να ξεκλειδώσει. Όταν έστειλε το κλειδί στο νησί και ξεκλείδωσε το αμάξι τα φώτα έσβησαν.
Πω πω ζημιά....
Δλδ αν χτυπάει ο συναγερμός είναι λογικό να ανάβει τα φώτα και να μένει από μπαταρία;
Ο μόνος λόγος που θα το κάλυπτα με βάση τη λογική είναι ότι τον έβαλε κανένα τζιμάνι εδώ.Τζιμάνι εδώ τον έβαλε.
-
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
@geobal said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ακούτε τις μισές αλήθειες του γάτου.
Άλλος σε αμάξι με τόση τεχνολογία πήρε μια κινεζια που βάζουν για να βλέπουν μετρήσεις και την συνδέουν στην φίσα και προφανώς το αμάξι έγινε Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ευτυχώς με κάτι επανεκκινήσεις όλα καλά αν και για μένα θα έπρεπε να του κλειδώσει μόνο του και να μην του ξανανοίξει.
Όπως πρέπει και του γάτου.
Είπαμε το αμάξι έχει πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες και κάποιοι μλκς η άσχετοι πάντα θα βρίσκονται.
Σοβαρά τώρα!?!? Μλκς ??? Ωραίος είσαι!!! Εγώ ήμουνα αυτός που πήγα να κάνω κάτι το οποίο μου το επιτρέπει (OBD2 tester). Δεν κατηγόρησα το αμάξι, αλλά το γεγονός! Και το πόσταρα για να γνωρίζουν κι άλλοι πια είναι η λύση του προβλήματος. Κάτοχος είμαι κι εγώ, κι ευχαριστημένος μάλιστα, αλλά άσχετος για και μλκς για σένα...
Ναι για μένα όποιος πειράζει πράγματα που δεν γνωρίζει είναι αυτό που λέω.
Γιατί βλέπω πολλούς γύρω μου που κάνουν ζημιές.
Εδώ λέμε να μην βάζουμε χέρι σε πράγματα που δεν ξέρουμε.
Σου έκανε πρόβλημα το αμάξι ?
Μπορούσε να σου κάνει χειρότερο ?
Πολλές φορές μπήκα και εγώ σε πειρασμούς.
Να βάλω οθόνη 2 DIN στην C5 που είχα. Εξκλούσιβ, ηλεκτρικά καθίσματα, πολλά ηλεκτρικά δεν το τόλμησα.
Οπως δεν έχω τολμήσει να βάλω ψευτο-λέντ στο αιρκρός.
Είναι θέμα άποψης. Δεν είμαι ειδικός, δεν πειράζω τα αμάξια.
Αλλος ειδικός που ξέρει κόντεψε να μας τινάξει στον αέρα το λεβητοστάσιο γιατί κατέστρεψε τον αυτόματο πλήρωσης.
ok, καταλαβαίνω ότι ότι στραβό σου έχει τύχει στη ζωή σχετίζεται και με το 3008... Ξέρεις, είναι εύκολο να πεις, ναι, ξέφυγα λίγο στους χαρακτηρισμούς, αλλά όχι... Αναφέρεις πράγματα που χρειάζονται εγκαταστάτες κι εγώ μίλησα για απλό OBD2. Μηχ.Μηχανικός είμαι, μόλις γίνω και θερμαστής και Ηλεκρ/γος τότε θα δοκιμάσω ξανά... Αλήθεια, εάν σου καεί καμμιά ασφάλεια, τι θα κάνεις τότε; Συμφωνώ ότι υπάρχουν και ηλίθιοι και άσχετοι, πρόσεχε όμως τις γενικότητες...
-
@geobal said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
@geobal said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ακούτε τις μισές αλήθειες του γάτου.
Άλλος σε αμάξι με τόση τεχνολογία πήρε μια κινεζια που βάζουν για να βλέπουν μετρήσεις και την συνδέουν στην φίσα και προφανώς το αμάξι έγινε Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ευτυχώς με κάτι επανεκκινήσεις όλα καλά αν και για μένα θα έπρεπε να του κλειδώσει μόνο του και να μην του ξανανοίξει.
Όπως πρέπει και του γάτου.
Είπαμε το αμάξι έχει πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες και κάποιοι μλκς η άσχετοι πάντα θα βρίσκονται.
Σοβαρά τώρα!?!? Μλκς ??? Ωραίος είσαι!!! Εγώ ήμουνα αυτός που πήγα να κάνω κάτι το οποίο μου το επιτρέπει (OBD2 tester). Δεν κατηγόρησα το αμάξι, αλλά το γεγονός! Και το πόσταρα για να γνωρίζουν κι άλλοι πια είναι η λύση του προβλήματος. Κάτοχος είμαι κι εγώ, κι ευχαριστημένος μάλιστα, αλλά άσχετος για και μλκς για σένα...
Ναι για μένα όποιος πειράζει πράγματα που δεν γνωρίζει είναι αυτό που λέω.
Γιατί βλέπω πολλούς γύρω μου που κάνουν ζημιές.
Εδώ λέμε να μην βάζουμε χέρι σε πράγματα που δεν ξέρουμε.
Σου έκανε πρόβλημα το αμάξι ?
Μπορούσε να σου κάνει χειρότερο ?
Πολλές φορές μπήκα και εγώ σε πειρασμούς.
Να βάλω οθόνη 2 DIN στην C5 που είχα. Εξκλούσιβ, ηλεκτρικά καθίσματα, πολλά ηλεκτρικά δεν το τόλμησα.
Οπως δεν έχω τολμήσει να βάλω ψευτο-λέντ στο αιρκρός.
Είναι θέμα άποψης. Δεν είμαι ειδικός, δεν πειράζω τα αμάξια.
Αλλος ειδικός που ξέρει κόντεψε να μας τινάξει στον αέρα το λεβητοστάσιο γιατί κατέστρεψε τον αυτόματο πλήρωσης.
ok, καταλαβαίνω ότι ότι στραβό σου έχει τύχει στη ζωή σχετίζεται και με το 3008... Ξέρεις, είναι εύκολο να πεις, ναι, ξέφυγα λίγο στους χαρακτηρισμούς, αλλά όχι... Αναφέρεις πράγματα που χρειάζονται εγκαταστάτες κι εγώ μίλησα για απλό OBD2. Μηχ.Μηχανικός είμαι, μόλις γίνω και θερμαστής και Ηλεκρ/γος τότε θα δοκιμάσω ξανά... Αλήθεια, εάν σου καεί καμμιά ασφάλεια, τι θα κάνεις τότε; Συμφωνώ ότι υπάρχουν και ηλίθιοι και άσχετοι, πρόσεχε όμως τις γενικότητες...
Δεν σε ξέρω προσωπικά και δεν ήταν η αναφορά μου σε σένα με την έννοια που το παίρνεις. Με αυτή την λογική μπορεί να ξέφυγα στους χαρακτηρισμούς και σου ζητάω συγνώμη.
Αλλά με την έννοια που το λέω παραμένω αμετακίνητος στις απόψεις μου.
Το ότι είσαι ΜΜ δεν νομίζω να σημαίνει κάτι ιδιαίτερο, γιατί αν σήμαινε θα ήξερες να το φτιάξεις μόνος σου και δεν θα ζήταγες από τους άλλους να σου πουν.
Αλλά όπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ γράφεις και ο ίδιος, δεν είσαι θερμαστής ή ηλεκτρολόγος και ΔΕΝ είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις.Αν μου καεί καμία ασφάλεια στον πίνακα του σπιτιού, που έχει ασφάλειες με καλώδιο φωνάζω ηλεκτρολόγο. Αν είναι καμία βιδωτή που μπορείς να την αλλάξεις σχετικά ακίνδυνα, τότε την αλλάζω.
Γενικά όπου δεν ξέρω καλά, δεν ανακατεύομαι. Είναι θέμα αρχής, αλλά και εμπειρίας.
Πάμε τώρα στην ουσία του θέματος.
Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι τα αυτοκίνητα τα τελευταία 20 χρόνια, δεν έχουν σχέση με τα Οπελ Ρέκορντ του 1960 που τα μαστόρια τα έφτιαχναν με σφυρί και καλέμι.
Τα αυτοκίνητα έχουν πολλά ηλεκτρονικά, που κάθε μέρα γίνονται περισσότερα.
Ολοι έχουμε διαπιστώσει την πρόοδο των υπολογιστών, αλλά και πόσα προβλήματα έχουμε στα λειτουργικά τους, στις συμβατότητες και σε τόσα ακόμα, κατά την διάρκεια που τους χρησιμοποιούμε.
Στους υπολογιστές η εξέλιξη είναι πολύ γρήγορη, στα αυτοκίνητα με την πληθώρα των συστημάτων είναι αργή όμως.
Ετσι οι αστοχίες εκεί μπορεί να είναι επικίνδυνες.Δεν μου έχει τίποτα στραβό με το 3008, άλλωστε 1,5 μήνα το έχω.
Ούτε με το αιρκρος που το έχω 1,5 χρόνο, εκτός του δοχείου αντμπλού που άλλαξε στην εγγύηση.Και βέβαια το πρώτο πράγμα που έκανα και στα 2 αυτοκίνητα , ήταν να πάω την εγγύηση από τις 60000 χλμ στις 100000 χλμ, πληρώνοντας τα 220 ευρώ.
Θα γράψω μερικά παραδείγματα που έχουν ειπωθεί εδώ μέσα.Ο μόνμαν ανέφερε δύο αυτόματα φρεναρίσματα με το γιάρις κρός, που στο ένα έπιασε ένα πανί τέντας που έπεσε από τον αέρα και στο άλλο ένα σταματημένο ποδηλάτη αν θυμάμαι καλά.
Ανάλογα περιστατικά μου έχει αναφέρει φίλος που πήρε Q3 sportback.
Χτες άλλος με Τουσόν αν θυμάμαι, είπε ότι είχε ενεργοποιήσει την αυτόματη διόρθωση λωρίδας και σε ένα σημείο στον Κηφισό, έβαλε και φωτό, μπερδεύτηκε με τις διαγραμμίσεις και στο τσακ πρόλαβε και έβαλε τα χέρια του και έμεινε στον δρόμο.
Χτες εμένα το 3008, αλλά έχουν συμβεί και με το αιρκρος παρόμοια. σε δρόμο που ήταν παρκαρισμένα από την αριστερή πλευρά και πήγαινα στην δεξιά, από κάποιο σημείο και μετά τα παρκαρισμένα πήγαν στην δεξιά και επειδή πήγαινα λίγο γρήγορα, την ώρα που πήγα να κάνω τον ελιγμό, έπιασε το μπροστινό παρκαρισμένο και μου έβγαλε κόκκινο φρενάρετε, δηλαδή ένα κλίκ πριν το κοκκαλώσει.
Ως προς το OBD, τώρα. Λέει η οδηγία ότι μπορείς να το βλέπεις όπως μου είπε ο γάτος.
Είμαι σίγουρος ότι οι δικηγόροι που έχουν γράψει τους όρους της εγγύησης θα σου λένε, ότι για να βάλεις τέτοιο θα πρέπει να είναι πιστοποιημένο από την Πεζώ που θα κάνει άπειρα και δεν θα το βρίσκεις.
Πάμε τώρα στην ουσία του πράγματος.
Στο ένα έφταιγε ο εκ των υστέρων τοποθετημένος συναγερμός.
Στο άλλο το μη πιστοποιημένο εργαλείο.
Στο τρίτο δεν έκανε ο φίλος ρισέτ πρώτα αφού είδε ότι είχε 9999 στον ημερήσιο χιλιομετρητή, αλλά σκέφτηκε ότι του χάλασε.Και μετά όταν ανοίγουμε τις οδηγίες για βλάβες στις συσκευές, τσαντιζόμαστε που η πρώτη ερώτηση, είναι αν το έχουμε στην πρίζα και αν έχουμε ανοίξει τον διακόπτη.
Τέλος να θυμίσω ότι για τα προβλήματα του Γάτου, ευθύνονται οι προγραμματιστές του εργοστασίου, που έκαναν την αναβάθμιση στο λειτουργικό του αυτοκινήτου, που δημιούργησε λέει πρόβλημα στο δεύτερο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει αυτό για τους 2 ηλεκτροκινητήρες.
Δηλαδή όταν είναι τόσο εύκολο το λάθος από αυτούς που το φτιάχνουν πόσο εύκολο είναι να γίνει από εμάς.
Παράδειγμα άσχετο - σχετικό...
Πριν 1 μήνα ήλθε μνμ από την εταιρεία λογισμικού των στατικών που χρησιμοποιούμε ότι υπάρχει πρόβλημα με την λειτουργία μίας νέας έκδοσης του Αβαστ. Να την βγάλουμε κλπ. Το πρόβλημα μας ενημέρωσαν ότι λύθηκε 20 μέρες μετά.
Προφανώς υπήρχε και λίγες μέρες πριν το καταλάβουν.
Αυτή είναι η λογική μου.
Να τα χώνουμε στις εταιρείες, αλλά οι εξυπνάδες που κάναμε πριν χρόνια, έχουν αλλάξει τώρα.
-
Συμφωνώ σε όλα. Το μόνο που θα πρόσθετα είναι η κατακόρυφη πτώση ποιότητας των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων από την στιγμή που στο παγκόσμιο εμπόριο και παραγωγή μπήκε η Κίνα.
Αν και εγώ θεωρώ ότι τα ηλεκτρονικά (εξαρτήματα/πλακέτες κλπ...) σήμερα είναι για τα σκουπίδια.
Οπότε λογικό είναι να επηρεάζεται και η αυτοκίνηση.
Και όποιος τα σκαλίζει αυτά, τόσο αυξάνει και η πιθανότητα να του παρουσιασθεί πρόβλημα.
-
Ετσι είναι Στόρμ.
Πριν λίγες μέρες κάποιος χαιρόταν που ανέβασε την ιπποδύναμη στο ντίζελ από 130 στα 160 και την ροπή από τα 300 στα 380.
Τώρα άμα αργότερα χαρούν κάποιοι συνεργειάδες που θα τον δουν να πηγαίνει εκεί, αυτός θα γκρινιάζει.
Να δείτε πλάκες που έχουμε και θα έχουμε σε λίγο με τα "εξυπνα σπίτια".
Με τους φούρνους που παίρνουν μπροστά από το τηλέφωνο και διάφορα άλλα. -
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ετσι είναι Στόρμ.
Πριν λίγες μέρες κάποιος χαιρόταν που ανέβασε την ιπποδύναμη στο ντίζελ από 130 στα 160 και την ροπή από τα 300 στα 380.
Τώρα άμα αργότερα χαρούν κάποιοι συνεργειάδες που θα τον δουν να πηγαίνει εκεί, αυτός θα γκρινιάζει.
Να δείτε πλάκες που έχουμε και θα έχουμε σε λίγο με τα "εξυπνα σπίτια".
Με τους φούρνους που παίρνουν μπροστά από το τηλέφωνο και διάφορα άλλα.Συμφωνώ σε όλα φυσικά, απλά να αναφέρω ότι γενικώς οι diesel, και ειδικώς οι συγκεκριμένοι, παίρνουν πολύ εύκολα άλογα που δεν επηρεάζουν σε τίποτα, ίσα ίσα μπορεί να δεις και μειωμένη κατανάλωση.
ΟΜΩΣ 130 σε 160 είναι αρκετά.. αλλά καμία 12-15αρια τα παίρνει και ούτε φτάρνισμα..
Αυτό ισχύει γενικά..
Δεν είναι τυχαίο που τον 1.0 τον 3κυλινδρο η Ford τον έχει φτάσει επίσημα 170 άλογα (και εδώ μετράνε οι κύλινδροι και τα κυβικά..).
Και παλιότερα αν θυμάστε PSA έδινε επίσημα kit για αύξηση ιπποδύναμης στη Ελλάδα σε κάποια μοντέλα..και άλλοι βέβαια..
Όσο για το θέμα, όπως ξέρετε επειδή όλη σχεδόν η οικογένεια από την μια πλευρά έχουν συνεργεία (διαφόρων ειδικοτήτων μάλιστα) από μικρό παιδί έτσι έβγαζα χαρτζιλίκι, έχω φάει πολλά δάχτυλα με τα κλειδιά, πολύ μουτζούρα και πολλά χημικά (καθάριζα ψυγεία φορτηγών και λεωφορείων μεγαλύτερα από εμένα σε ύψος, σε σκαμνάκι θυμάμαι ανέβαινα!!) Και μετέπειτα ΤΕΙ ηλεκτρολόγος/μηχανολόγος (μέχρι και το 2 έτος κοινά μαθήματα μετά πήρα μηχανολογία ειδίκευση, δεν τελείωσα όμως γιατί ακολούθησα άλλη καριέρα και εξωτερικά και τέτοια), πλέον το μόνο που κάνω είναι να αλλάζω λάδια.. ακόμη και στα μηχανάκια που είναι πολύ απλούστερες κατασκευές το πάω στους "ειδικούς"..
Τα ίδια με υπολογιστές που έχω 2 πτυχία και φτιάχνω μόνος μου μηχανήματα από το 1988..
Έκαστος στο είδος του..
-
καλοκυθια για να δικαιολογησετε τα αδικαιολογητα
ο συναγερμος ειναι εργοστασιακοςσκ@τ@ λειτουργικοτητα οπως εγραψε και ο @xenos
η απαντηση του χρηστη και πως λυθηκε το θεμα
'Παιδιά τελικά έγινε "διάρρηξη" (με κλειδαρά) στο σπίτι και χρησιμοποιήθηκε το δεύτερο κλειδί!! Άρα εάν χτυπήσει ο συναγερμός, δεν σταματάνε τα αλαρμ μέχρι να το κάνεις εσύ..
Μάθημα: Δεν αφήνουμε το αυτοκίνητο μόνο του χωρίς να δώσουμε σε έναν (έμπιστο) το άλλο κλειδί...
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον από όλους!!'δηλαδη εαν εχεις #gallohrepo δεν επιτρεπεται να ταξιδευεις, πρεπει να το πας σε πασιον για σκυλους, συγνωμμη, πεζω, να εχουν δευτερα κλειδια
στο θεμα των λαδιων....
φυσικα εγραψα ολο το ποστ. τι παει να πει δεν το πηγε να το τσεκαρει?
πως τσεκαρεις ενα κινητηρα οτι καιει λαδια?α, ξεχασα, πηρε πεζω
επρεπε να το περιμενει....περι obd
υπαρχει νομοθεσια απο την εε οτι η obd πρεπει να ειναι προσβασιμη στον οποιονδηποτε
και μαλιστα σε σημειο που να μπορεις να την προσπελασεις ενω καθεσαι στο καθισμα του οδηγου.
σε κανενα, μα σε κανενα αυτοκινητο που εχω δεν μου εχει συμβει το παραμικρο, βασικα σχεδον σε ολα εχω μονιμα κουμπωμενη πανω obd απο πολυ φθηνες μεχρι ακριβες.
το σχεδον παει στο 3008. που δεν τολμαω γιατι ξερω, και ο κριου ξερει, οτι εχει σιττυ ηλεκτρονικα και καιγονται και με κλασιμο. στο μεταξυ την λεει στον ανθρωπο που απλα ασκησε το καταναλωτικο του δικαιωμα με αποπροσανατολισμο που τελικα πηγε στον ανεμιστηρα -
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
Τα ίδια με υπολογιστές που έχω 2 πτυχία και φτιάχνω μόνος μου μηχανήματα από το 1988..
Έκαστος στο είδος του..
συμφωνεις για την obd?
-
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ετσι είναι Στόρμ.
Πριν λίγες μέρες κάποιος χαιρόταν που ανέβασε την ιπποδύναμη στο ντίζελ από 130 στα 160 και την ροπή από τα 300 στα 380.
Τώρα άμα αργότερα χαρούν κάποιοι συνεργειάδες που θα τον δουν να πηγαίνει εκεί, αυτός θα γκρινιάζει.
Να δείτε πλάκες που έχουμε και θα έχουμε σε λίγο με τα "εξυπνα σπίτια".
Με τους φούρνους που παίρνουν μπροστά από το τηλέφωνο και διάφορα άλλα.Συμφωνώ σε όλα φυσικά, απλά να αναφέρω ότι γενικώς οι diesel, και ειδικώς οι συγκεκριμένοι, παίρνουν πολύ εύκολα άλογα που δεν επηρεάζουν σε τίποτα, ίσα ίσα μπορεί να δεις και μειωμένη κατανάλωση.
ΟΜΩΣ 130 σε 160 είναι αρκετά.. αλλά καμία 12-15αρια τα παίρνει και ούτε φτάρνισμα..
Αυτό ισχύει γενικά..
Δεν είναι τυχαίο που τον 1.0 τον 3κυλινδρο η Ford τον έχει φτάσει επίσημα 170 άλογα (και εδώ μετράνε οι κύλινδροι και τα κυβικά..).
Και παλιότερα αν θυμάστε PSA έδινε επίσημα kit για αύξηση ιπποδύναμης στη Ελλάδα σε κάποια μοντέλα..και άλλοι βέβαια..
Όσο για το θέμα, όπως ξέρετε επειδή όλη σχεδόν η οικογένεια από την μια πλευρά έχουν συνεργεία (διαφόρων ειδικοτήτων μάλιστα) από μικρό παιδί έτσι έβγαζα χαρτζιλίκι, έχω φάει πολλά δάχτυλα με τα κλειδιά, πολύ μουτζούρα και πολλά χημικά (καθάριζα ψυγεία φορτηγών και λεωφορείων μεγαλύτερα από εμένα σε ύψος, σε σκαμνάκι θυμάμαι ανέβαινα!!) Και μετέπειτα ΤΕΙ ηλεκτρολόγος/μηχανολόγος (μέχρι και το 2 έτος κοινά μαθήματα μετά πήρα μηχανολογία ειδίκευση, δεν τελείωσα όμως γιατί ακολούθησα άλλη καριέρα και εξωτερικά και τέτοια), πλέον το μόνο που κάνω είναι να αλλάζω λάδια.. ακόμη και στα μηχανάκια που είναι πολύ απλούστερες κατασκευές το πάω στους "ειδικούς"..
Τα ίδια με υπολογιστές που έχω 2 πτυχία και φτιάχνω μόνος μου μηχανήματα από το 1988..
Έκαστος στο είδος του..
συμφωνεις για την obd?
Δεν το έχω ψάξει, δεν ξέρω, δεν απαντώ. Δεν έχω πάρει ποτέ obd αλλά στα ηλεκτρικά γενικά δεν θα έβαζα χέρι ούτε σε παπί, ειδικά τώρα που γίνεται ένα τσαφ και δεν δουλεύει τίποτα..
Τι όφελος προσφέρει το OBD; Αν είναι καλή φάση και μου δίνει τίποτα έξτρα να το ψάξω όμως!!! Δεν είμαι και αρνητικός για καμιά τρέλα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, γιατί αλλά 2 χρόνια που έχω εγγύηση, δεν ακουμπάω ούτε ασφάλεια! Σιγά μην τους δώσω δικαιώματα..
Θυμάμαι Datsun με άφηνε ο θείος και τα έλυνα μόνος μου 14 χρονών.. τώρα μόνο θα τσεκαρω κάνα λάδι.
Α! Ούτε το C3 δεν καίει λάδια ρε συ! Δεν ξέρω για τις βενζίνες τι κάνουν, εγώ έχω πει ότι σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά αν μου χάριζαν ν C4 diesel ή βενζίνη, 1000% θα προτιμούσα το diesel, γι' αυτό τα έχω πάρει με τα καινούργια νέα για τον 1.5..θεωρω πολύ πιο αξιόπιστα ΟΛΑ τα Γαλλικά diesel σε σχέση με Γαλλικούς βενζίνες του 2010 (περίπου το λέω) και συγκριτικά νομίζω συμφωνούν όλοι πως βγήκαν καλύτεροι από Γερμανικούς/Ιταλικούς..
-
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ετσι είναι Στόρμ.
Πριν λίγες μέρες κάποιος χαιρόταν που ανέβασε την ιπποδύναμη στο ντίζελ από 130 στα 160 και την ροπή από τα 300 στα 380.
Τώρα άμα αργότερα χαρούν κάποιοι συνεργειάδες που θα τον δουν να πηγαίνει εκεί, αυτός θα γκρινιάζει.
Να δείτε πλάκες που έχουμε και θα έχουμε σε λίγο με τα "εξυπνα σπίτια".
Με τους φούρνους που παίρνουν μπροστά από το τηλέφωνο και διάφορα άλλα.Συμφωνώ σε όλα φυσικά, απλά να αναφέρω ότι γενικώς οι diesel, και ειδικώς οι συγκεκριμένοι, παίρνουν πολύ εύκολα άλογα που δεν επηρεάζουν σε τίποτα, ίσα ίσα μπορεί να δεις και μειωμένη κατανάλωση.
ΟΜΩΣ 130 σε 160 είναι αρκετά.. αλλά καμία 12-15αρια τα παίρνει και ούτε φτάρνισμα..
Αυτό ισχύει γενικά..
Δεν είναι τυχαίο που τον 1.0 τον 3κυλινδρο η Ford τον έχει φτάσει επίσημα 170 άλογα (και εδώ μετράνε οι κύλινδροι και τα κυβικά..).
Και παλιότερα αν θυμάστε PSA έδινε επίσημα kit για αύξηση ιπποδύναμης στη Ελλάδα σε κάποια μοντέλα..και άλλοι βέβαια..
Όσο για το θέμα, όπως ξέρετε επειδή όλη σχεδόν η οικογένεια από την μια πλευρά έχουν συνεργεία (διαφόρων ειδικοτήτων μάλιστα) από μικρό παιδί έτσι έβγαζα χαρτζιλίκι, έχω φάει πολλά δάχτυλα με τα κλειδιά, πολύ μουτζούρα και πολλά χημικά (καθάριζα ψυγεία φορτηγών και λεωφορείων μεγαλύτερα από εμένα σε ύψος, σε σκαμνάκι θυμάμαι ανέβαινα!!) Και μετέπειτα ΤΕΙ ηλεκτρολόγος/μηχανολόγος (μέχρι και το 2 έτος κοινά μαθήματα μετά πήρα μηχανολογία ειδίκευση, δεν τελείωσα όμως γιατί ακολούθησα άλλη καριέρα και εξωτερικά και τέτοια), πλέον το μόνο που κάνω είναι να αλλάζω λάδια.. ακόμη και στα μηχανάκια που είναι πολύ απλούστερες κατασκευές το πάω στους "ειδικούς"..
Τα ίδια με υπολογιστές που έχω 2 πτυχία και φτιάχνω μόνος μου μηχανήματα από το 1988..
Έκαστος στο είδος του..
συμφωνεις για την obd?
Δεν το έχω ψάξει, δεν ξέρω, δεν απαντώ. Δεν έχω πάρει ποτέ obd αλλά στα ηλεκτρικά γενικά δεν θα έβαζα χέρι ούτε σε παπί, ειδικά τώρα που γίνεται ένα τσαφ και δεν δουλεύει τίποτα..
Τι όφελος προσφέρει το OBD; Αν είναι καλή φάση και μου δίνει τίποτα έξτρα να το ψάξω όμως!!! Δεν είμαι και αρνητικός για καμιά τρέλα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, γιατί αλλά 2 χρόνια που έχω εγγύηση, δεν ακουμπάω ούτε ασφάλεια! Σιγά μην τους δώσω δικαιώματα..
τι σχεση η obd με εγγυηση? ρε συ σοβαρα τα λες?
https://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics
δες την eobd = eu regulations
ειναι υποχρεωτικη θυρα στην οποια εχει ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ο οδηγος του αυτοκινητου γα αναγνωση πληροφοριων απο αυτο απο το 2001
και εγινε ο κακος χαμουλης που εβαλε ενα std ανταπτορα....
τι λεμε τωρα.... -
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ετσι είναι Στόρμ.
Πριν λίγες μέρες κάποιος χαιρόταν που ανέβασε την ιπποδύναμη στο ντίζελ από 130 στα 160 και την ροπή από τα 300 στα 380.
Τώρα άμα αργότερα χαρούν κάποιοι συνεργειάδες που θα τον δουν να πηγαίνει εκεί, αυτός θα γκρινιάζει.
Να δείτε πλάκες που έχουμε και θα έχουμε σε λίγο με τα "εξυπνα σπίτια".
Με τους φούρνους που παίρνουν μπροστά από το τηλέφωνο και διάφορα άλλα.Συμφωνώ σε όλα φυσικά, απλά να αναφέρω ότι γενικώς οι diesel, και ειδικώς οι συγκεκριμένοι, παίρνουν πολύ εύκολα άλογα που δεν επηρεάζουν σε τίποτα, ίσα ίσα μπορεί να δεις και μειωμένη κατανάλωση.
ΟΜΩΣ 130 σε 160 είναι αρκετά.. αλλά καμία 12-15αρια τα παίρνει και ούτε φτάρνισμα..
Αυτό ισχύει γενικά..
Δεν είναι τυχαίο που τον 1.0 τον 3κυλινδρο η Ford τον έχει φτάσει επίσημα 170 άλογα (και εδώ μετράνε οι κύλινδροι και τα κυβικά..).
Και παλιότερα αν θυμάστε PSA έδινε επίσημα kit για αύξηση ιπποδύναμης στη Ελλάδα σε κάποια μοντέλα..και άλλοι βέβαια..
Όσο για το θέμα, όπως ξέρετε επειδή όλη σχεδόν η οικογένεια από την μια πλευρά έχουν συνεργεία (διαφόρων ειδικοτήτων μάλιστα) από μικρό παιδί έτσι έβγαζα χαρτζιλίκι, έχω φάει πολλά δάχτυλα με τα κλειδιά, πολύ μουτζούρα και πολλά χημικά (καθάριζα ψυγεία φορτηγών και λεωφορείων μεγαλύτερα από εμένα σε ύψος, σε σκαμνάκι θυμάμαι ανέβαινα!!) Και μετέπειτα ΤΕΙ ηλεκτρολόγος/μηχανολόγος (μέχρι και το 2 έτος κοινά μαθήματα μετά πήρα μηχανολογία ειδίκευση, δεν τελείωσα όμως γιατί ακολούθησα άλλη καριέρα και εξωτερικά και τέτοια), πλέον το μόνο που κάνω είναι να αλλάζω λάδια.. ακόμη και στα μηχανάκια που είναι πολύ απλούστερες κατασκευές το πάω στους "ειδικούς"..
Τα ίδια με υπολογιστές που έχω 2 πτυχία και φτιάχνω μόνος μου μηχανήματα από το 1988..
Έκαστος στο είδος του..
συμφωνεις για την obd?
Δεν το έχω ψάξει, δεν ξέρω, δεν απαντώ. Δεν έχω πάρει ποτέ obd αλλά στα ηλεκτρικά γενικά δεν θα έβαζα χέρι ούτε σε παπί, ειδικά τώρα που γίνεται ένα τσαφ και δεν δουλεύει τίποτα..
Τι όφελος προσφέρει το OBD; Αν είναι καλή φάση και μου δίνει τίποτα έξτρα να το ψάξω όμως!!! Δεν είμαι και αρνητικός για καμιά τρέλα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, γιατί αλλά 2 χρόνια που έχω εγγύηση, δεν ακουμπάω ούτε ασφάλεια! Σιγά μην τους δώσω δικαιώματα..
τι σχεση η obd με εγγυηση? ρε συ σοβαρα τα λες?
https://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics
δες την eobd = eu regulations
ειναι υποχρεωτικη θυρα στην οποια εχει ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ο οδηγος του αυτοκινητου γα αναγνωση πληροφοριων απο αυτο απο το 2001
και εγινε ο κακος χαμουλης που εβαλε ενα std ανταπτορα....
τι λεμε τωρα....Δεν το έχω ψάξει ρε συ..τι να πω;!
Έχει κάποιο όφελος να το κάνω; Ξεκλειδώνει κάνα κόλπο; Ενημέρωσέ με αν ξέρεις..
Για τις εγγυήσεις, επειδή ζούμε στο 2023 και όχι στο 1983 που έδινες το χέρι με τον έμπορο και ήταν συμβόλαιο.. κρατώ τρελές επιφυλάξεις..
-
Φίλος έβαλε σε Grand Vitara στην OBD την τηλεματική συσκευή OBD της Anytime για καταγραφή χιλιομέτρων και του έσκισε το αυτοκίνητο. Στο 6μηνο το πέταξε. Του έμεινε το αυτοκίνητο σε ερημιά και το γύρισε Αθήνα με γερανό.
Τελικά τι του έκανε το μαραφέτι αυτό; Του έπινε 24ώρες το 24ωρο την μπαταρία του αυτοκινήτου.
Αυτά.
-
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ετσι είναι Στόρμ.
Πριν λίγες μέρες κάποιος χαιρόταν που ανέβασε την ιπποδύναμη στο ντίζελ από 130 στα 160 και την ροπή από τα 300 στα 380.
Τώρα άμα αργότερα χαρούν κάποιοι συνεργειάδες που θα τον δουν να πηγαίνει εκεί, αυτός θα γκρινιάζει.
Να δείτε πλάκες που έχουμε και θα έχουμε σε λίγο με τα "εξυπνα σπίτια".
Με τους φούρνους που παίρνουν μπροστά από το τηλέφωνο και διάφορα άλλα.Συμφωνώ σε όλα φυσικά, απλά να αναφέρω ότι γενικώς οι diesel, και ειδικώς οι συγκεκριμένοι, παίρνουν πολύ εύκολα άλογα που δεν επηρεάζουν σε τίποτα, ίσα ίσα μπορεί να δεις και μειωμένη κατανάλωση.
ΟΜΩΣ 130 σε 160 είναι αρκετά.. αλλά καμία 12-15αρια τα παίρνει και ούτε φτάρνισμα..
Αυτό ισχύει γενικά..
Δεν είναι τυχαίο που τον 1.0 τον 3κυλινδρο η Ford τον έχει φτάσει επίσημα 170 άλογα (και εδώ μετράνε οι κύλινδροι και τα κυβικά..).
Και παλιότερα αν θυμάστε PSA έδινε επίσημα kit για αύξηση ιπποδύναμης στη Ελλάδα σε κάποια μοντέλα..και άλλοι βέβαια..
Όσο για το θέμα, όπως ξέρετε επειδή όλη σχεδόν η οικογένεια από την μια πλευρά έχουν συνεργεία (διαφόρων ειδικοτήτων μάλιστα) από μικρό παιδί έτσι έβγαζα χαρτζιλίκι, έχω φάει πολλά δάχτυλα με τα κλειδιά, πολύ μουτζούρα και πολλά χημικά (καθάριζα ψυγεία φορτηγών και λεωφορείων μεγαλύτερα από εμένα σε ύψος, σε σκαμνάκι θυμάμαι ανέβαινα!!) Και μετέπειτα ΤΕΙ ηλεκτρολόγος/μηχανολόγος (μέχρι και το 2 έτος κοινά μαθήματα μετά πήρα μηχανολογία ειδίκευση, δεν τελείωσα όμως γιατί ακολούθησα άλλη καριέρα και εξωτερικά και τέτοια), πλέον το μόνο που κάνω είναι να αλλάζω λάδια.. ακόμη και στα μηχανάκια που είναι πολύ απλούστερες κατασκευές το πάω στους "ειδικούς"..
Τα ίδια με υπολογιστές που έχω 2 πτυχία και φτιάχνω μόνος μου μηχανήματα από το 1988..
Έκαστος στο είδος του..
συμφωνεις για την obd?
Δεν το έχω ψάξει, δεν ξέρω, δεν απαντώ. Δεν έχω πάρει ποτέ obd αλλά στα ηλεκτρικά γενικά δεν θα έβαζα χέρι ούτε σε παπί, ειδικά τώρα που γίνεται ένα τσαφ και δεν δουλεύει τίποτα..
Τι όφελος προσφέρει το OBD; Αν είναι καλή φάση και μου δίνει τίποτα έξτρα να το ψάξω όμως!!! Δεν είμαι και αρνητικός για καμιά τρέλα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, γιατί αλλά 2 χρόνια που έχω εγγύηση, δεν ακουμπάω ούτε ασφάλεια! Σιγά μην τους δώσω δικαιώματα..
τι σχεση η obd με εγγυηση? ρε συ σοβαρα τα λες?
https://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics
δες την eobd = eu regulations
ειναι υποχρεωτικη θυρα στην οποια εχει ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ο οδηγος του αυτοκινητου γα αναγνωση πληροφοριων απο αυτο απο το 2001
και εγινε ο κακος χαμουλης που εβαλε ενα std ανταπτορα....
τι λεμε τωρα....Δεν το έχω ψάξει ρε συ..τι να πω;!
Έχει κάποιο όφελος να το κάνω; Ξεκλειδώνει κάνα κόλπο; Ενημέρωσέ με αν ξέρεις..
Για τις εγγυήσεις, επειδή ζούμε στο 2023 και όχι στο 1983 που έδινες το χέρι με τον έμπορο και ήταν συμβόλαιο.. κρατώ τρελές επιφυλάξεις..
δινει ολη την πληροφορια του αυτοκινητου. με μια obd (οι γρηγορες εχουν 30 ευρω) μπορεις να εχεις επιστασια απο ολες τις παραμετρους του αυτοκινητου, ειναι υποχρεωτικο στους κατασκευαστες να το παρεχουν! υπαρχουν τρομακτικα καλες εφαρμογες, οπως το torque pro για android που με ομορφο interface σου δειχνουν τα παντα. Οπως σου ειπα εχω σε ολα τα αμαξια μου, οπως και στο gv του 2004!!! μονο στο 3008 δεν εχω
-
@storm said in Peugeot 3008 2016:
Φίλος έβαλε σε Grand Vitara στην OBD την τηλεματική συσκευή OBD της Anytime για καταγραφή χιλιομέτρων και του έσκισε το αυτοκίνητο. Στο 6μηνο το πέταξε. Του έμεινε το αυτοκίνητο σε ερημιά και το γύρισε Αθήνα με γερανό.
Τελικά τι του έκανε το μαραφέτι αυτό; Του έπινε 24ώρες το 24ωρο την μπαταρία του αυτοκινήτου.
Αυτά.
αυτο ισχυει 100%
ειναι συσκευη και παιρνει ρευμα! ελαχιστο μεν, αλλα αμα το αφησεις ακινητο μερες, παει.
οι παλαιοτερες και οι φθηνοτερες δεν εχουν λειτουργια να σβηνουν μονες τους, οι νεες εχουν standby λειτουργια οταν σβησει η μηχανη.προβλημα ομως στα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου, καμμια σχεση!
-
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ετσι είναι Στόρμ.
Πριν λίγες μέρες κάποιος χαιρόταν που ανέβασε την ιπποδύναμη στο ντίζελ από 130 στα 160 και την ροπή από τα 300 στα 380.
Τώρα άμα αργότερα χαρούν κάποιοι συνεργειάδες που θα τον δουν να πηγαίνει εκεί, αυτός θα γκρινιάζει.
Να δείτε πλάκες που έχουμε και θα έχουμε σε λίγο με τα "εξυπνα σπίτια".
Με τους φούρνους που παίρνουν μπροστά από το τηλέφωνο και διάφορα άλλα.Συμφωνώ σε όλα φυσικά, απλά να αναφέρω ότι γενικώς οι diesel, και ειδικώς οι συγκεκριμένοι, παίρνουν πολύ εύκολα άλογα που δεν επηρεάζουν σε τίποτα, ίσα ίσα μπορεί να δεις και μειωμένη κατανάλωση.
ΟΜΩΣ 130 σε 160 είναι αρκετά.. αλλά καμία 12-15αρια τα παίρνει και ούτε φτάρνισμα..
Αυτό ισχύει γενικά..
Δεν είναι τυχαίο που τον 1.0 τον 3κυλινδρο η Ford τον έχει φτάσει επίσημα 170 άλογα (και εδώ μετράνε οι κύλινδροι και τα κυβικά..).
Και παλιότερα αν θυμάστε PSA έδινε επίσημα kit για αύξηση ιπποδύναμης στη Ελλάδα σε κάποια μοντέλα..και άλλοι βέβαια..
Όσο για το θέμα, όπως ξέρετε επειδή όλη σχεδόν η οικογένεια από την μια πλευρά έχουν συνεργεία (διαφόρων ειδικοτήτων μάλιστα) από μικρό παιδί έτσι έβγαζα χαρτζιλίκι, έχω φάει πολλά δάχτυλα με τα κλειδιά, πολύ μουτζούρα και πολλά χημικά (καθάριζα ψυγεία φορτηγών και λεωφορείων μεγαλύτερα από εμένα σε ύψος, σε σκαμνάκι θυμάμαι ανέβαινα!!) Και μετέπειτα ΤΕΙ ηλεκτρολόγος/μηχανολόγος (μέχρι και το 2 έτος κοινά μαθήματα μετά πήρα μηχανολογία ειδίκευση, δεν τελείωσα όμως γιατί ακολούθησα άλλη καριέρα και εξωτερικά και τέτοια), πλέον το μόνο που κάνω είναι να αλλάζω λάδια.. ακόμη και στα μηχανάκια που είναι πολύ απλούστερες κατασκευές το πάω στους "ειδικούς"..
Τα ίδια με υπολογιστές που έχω 2 πτυχία και φτιάχνω μόνος μου μηχανήματα από το 1988..
Έκαστος στο είδος του..
συμφωνεις για την obd?
Δεν το έχω ψάξει, δεν ξέρω, δεν απαντώ. Δεν έχω πάρει ποτέ obd αλλά στα ηλεκτρικά γενικά δεν θα έβαζα χέρι ούτε σε παπί, ειδικά τώρα που γίνεται ένα τσαφ και δεν δουλεύει τίποτα..
Τι όφελος προσφέρει το OBD; Αν είναι καλή φάση και μου δίνει τίποτα έξτρα να το ψάξω όμως!!! Δεν είμαι και αρνητικός για καμιά τρέλα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, γιατί αλλά 2 χρόνια που έχω εγγύηση, δεν ακουμπάω ούτε ασφάλεια! Σιγά μην τους δώσω δικαιώματα..
τι σχεση η obd με εγγυηση? ρε συ σοβαρα τα λες?
https://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics
δες την eobd = eu regulations
ειναι υποχρεωτικη θυρα στην οποια εχει ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ο οδηγος του αυτοκινητου γα αναγνωση πληροφοριων απο αυτο απο το 2001
και εγινε ο κακος χαμουλης που εβαλε ενα std ανταπτορα....
τι λεμε τωρα....Δεν το έχω ψάξει ρε συ..τι να πω;!
Έχει κάποιο όφελος να το κάνω; Ξεκλειδώνει κάνα κόλπο; Ενημέρωσέ με αν ξέρεις..
Για τις εγγυήσεις, επειδή ζούμε στο 2023 και όχι στο 1983 που έδινες το χέρι με τον έμπορο και ήταν συμβόλαιο.. κρατώ τρελές επιφυλάξεις..
δινει ολη την πληροφορια του αυτοκινητου. με μια obd (οι γρηγορες εχουν 30 ευρω) μπορεις να εχεις επιστασια απο ολες τις παραμετρους του αυτοκινητου, ειναι υποχρεωτικο στους κατασκευαστες να το παρεχουν! υπαρχουν τρομακτικα καλες εφαρμογες, οπως το torque pro για android που με ομορφο interface σου δειχνουν τα παντα. Οπως σου ειπα εχω σε ολα τα αμαξια μου, οπως και στο gv του 2004!!! μονο στο 3008 δεν εχω
Μιλαμε τωρα για εξαρτημα με γελοιο κοστος που απλα μεσω bluetooth βλεπεις στο κινητο σου με εφαρμογη διαφορα στοιχεια/νουμερα του αυτοκινητου σου. Απο θερμοκρασιες καταλυτη/θερμοκρασια παραφλου κλπ κλπ. Οπως ειπε ο gatoz δειτε σε play store την εφαρμογη. Το εχω δοκιμασει σε αρκετα αμαξια κ δουλευει μια χαρα κ σιγουρα δεν ευθυνεται για καποια βλαβη. Το ευκολο ειναι να τα ριξεις εκει...ειδικα αν θελει καποιος να βγαλει απο πανω του την ευθυνη/κοστος.
Στου κουμπαρου μου το RX-8 ειναι πολυ χρησιμο εργαλειο (κ στον καθενα μας που θελει να βλεπει καποια συγκεκριμενα στοιχεια).
-
Έχω και εγώ εδώ και χρόνια και στο bmw την είχα μόνιμα κουμπωμένη, αλλά είχε on/off κουμπί.
Θεωρητικά μόνο διαβάζεις και δε μπορεί να γίνει ζημιά, αλλά δεδομένου ότι πολλοί προγραμματιστές προγραμματίζουν μέσω obd κρατώ μια επιφύλαξη. -
Εντάξει..
Το είχατε στις αρχαιολογίες...
Στα όπελ ρέκορντ του 60 και δεν τα πείραξε...
Το βιτάρα το πείραξε γιατί δεν ήταν το εξελιγμένο λέει ο γάτος...
Για την εγγύηση :
Αν έχουν πραγματοποιηθεί τροποποιήσεις η προσαρμογές στο αυτοκίνητο σας ενώ δεν προβλέπονται ούτε επιτρέπονται από την Εταιρεία, η αν έχουν πραγματοποιηθεί χωρίς να τηρηθούν οι τεχνικές προδιαγραφές που έχουν καθοριστεί από αυτήν.Η μη τήρηση των κανόνων σας καθιστά υπεύθυνο για κάθε άμεση ή έμμεση ή μελλοντική συνέπεια σε ότι αφορά την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου σας.
Δικηγόρους έχει το φόρουμ να μας πουν...
-
γαλλικη βλακεια
....που ξεγελαστηκα και εσκασα ενα τσουβαλι γιουρα#alithies_mono
#pote_xana
#gallohrepa
#skoupidia
λοιπον
ενα βιντεακι
κεφαλαιο 'λειτουργια πλυσιματος παρπριζ'
πρωταγωνιστει ο γνωστος άχρηστος γάλλος μηχανολόγος
ξεκιναμε απο το δοχειο του νερου, ιδιο για εμπρος και για πισω
ειναι ελαχιστο, παιρνει λιγοτερο νερο απο το matiz που ειχα καποτε
ουτε καν αυτο που πουλαει η σελ σε σακουλακι
το βιταρα επαιρνε 3.5lt, η μιτσουμπα 5lt
τοσο λιγο, κανενα
και φυσικα καμμια προειδοποιηση οταν τελειωνει το νερο. ισως γιατι θα ηταν συνεχεια αναμενη! σε αμαξι 53000! δεν εχει λαμπακι!!!!
αποτελεσμα, οταν κανεις ας πουμε χαλκιδα-αθηνα και πισω με ψιλοβροχο ή αλατι στο δρομο μενεις απο νερο καπου στον γυρισμο στον σειριο. 2-3 φορες το εχω παθει....
αυτοματη λειτουργια....
η αυτοματη λειτουργια λοιπον καθε φορα που σβηνεις τη μηχανη απενεργοποιειται και πρεπει να την ενεργοποιησεις ξανα καθε, μα καθε φορα. και δεν αρκει αυτο. θα το ξανακανεις ενω οδηγας πολλες-πολλες φορες. τωρα που το γραφω εκνευριζομαι, μπορω να πω και ας φαω μπαν οτι γαμιουνται....
οπως θα δειτε παρακατω, για να κανει μια κινηση υαλοκαθαριστηρων χωρις πλυσιμο οπως κανουν ολα, πρεπει να πατησεις το λεβιε προς τα κατω. ετσι ομως ενεργοποιεις ή απενεργοποιεις τους υαλοκαθαριστηρες. δηλαδη εστω οτι το πρωι μπηκες μεσα και πατησες μια φορα κατω το λεβιε και ενεργοποιησες τους αυτοματους. εαν χρειαστεις μια σκουπισια πατας παλι προς τα κατω τον λεβιε. το πατημα προς τα κατω απενεργοποιει τους αυτοματους υαλοκαθαριστηρες και δεν τους σηκωνει ουτε για αυτη τη μια σκουπισια. πρεπει να κανεις και δευτερη κινηση προς τα κατω για να γινει το σκουπισμα. και εχουν μεινει στο χειροκινητο. οποτε πρεπει να ξαναπατησεις για να ξαναμπουν στο αυτοματο μετα απο λιγο. μεχρι την επομενη φορα που θα θελησεις ενα συντομο περασμα!!!! ποσο ποιο μπερδεμενο και αντιεργονομικο? ε?
παμε στη διαδρομη των μακτρων
οπως θα δειτε, ημουν τυχερος, το αριστερο μακτρο αφηνει ενα μεγαλο κενο προς την αριστερη κολωνα ασκουπιστο! οχι ομως παντα! συνηθως φτανει εκει που βλεπετε. και ηδη κρυβει την ορατοτητα προς τα αριστερα. αλλα οχι και τοσο πολυ. ομως καποιες φορες φτανει μεχρι σχεδον στην κολωνα, ετσι ηταν στην αρχη, και καποιες φορες ανεβαινει μονο στα 3/4 της διαδρομης με αποτελεσμα πολυ μειωμενη ορατοτητα.
ποσο τον παιρνουν οι γαλλοι? ε? στο eat8 ντηζελ τωρα που ειναι καινουργιο ανεβαινουν μεχρι πανω τις περισσοτερες φορες ΑΛΛΑ καμποσες αλλες κανουν τα ιδια θεματα....
δειτε τωρα πως γινεται το πλυσιμο
τραβας τον λεβιε και εχει τα πιτσιλιστηρια πανω στα μακτρα.
κατι που δεν φαινεται, ειναι οτι τα σωληνακια απο τα πιτσιλιστηρια στηριζονται απο κατι μπρατσακια, απο 2 σε καθε μερια. που σπανε για τη πλακα. και δεν υπαρχουν σαν ανταλλακτικο, πρεπει να αλλαξεις ολη μαζι τη βαση του υαλοκαθαριστηρα, μιλαμε για 150 ευρωπουλα.... εφτιαξε ενας γαματος τυπος εδω σε 3d εκτυπωτη καμποσα για φιλους, ειχα κανει καβατζα 30 και εχουν μεινει 22.... οι υπολοιποι τα εχουν πιασμενα με τάιραπ. σε αμαξια των 30-40-50 χιλιαδων....
επισης ο ψεκασμος γινεται αμεσως πριν το σκουπισμα καθως ακολουθει σε λιγοτερο απο 1cm απο το νερο το λαστιχο με αποτελεσμα να μην ειναι καθολου αποτελεσματικο και να μην απλωνει το νερο. στο βιντεο ειναι καθαρο το τζαμι, εαν το δειτε με βροχη, θες να ψεκασεις 5-10 φορες για να δεις αποτελεσμα.
και φυσικα το σκουπισμα που πατησες μονο μια φορα ειναι ακριβως ενα. δηλαδη ενα ανεβασμα, εστω οπου φτανουν αναλογα με τη μερα τους, στα μακτρα και ενα πεταμα νερου. δεν θα ξανανεβουν μετα απο λιγο να σκουπισουν οτι περισσευει
δειτε στο βιντεο ποσο σκατα υλοποιηση ειναι με τα νερα να τρεχουν μεσα στο οπτικο πεδιο του οδηγου... ξεφτιλλες...
οταν πας λοιπον να κανεις μονος σου τη σκουπισια, πεφτεις στην περιπτωση να προσπαθεις να κανεις τους υαλοκαθαριστηρες να σηκωθουν και φυσικα να ξαναδουλεψει ή να ξανααπενεργοποιηθει η αυτοματη λειτουργια....
ντροπης... -
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Εντάξει..
Το είχατε στις αρχαιολογίες...
Στα όπελ ρέκορντ του 60 και δεν τα πείραξε...
Το βιτάρα το πείραξε γιατί δεν ήταν το εξελιγμένο λέει ο γάτος...
Για την εγγύηση :
Αν έχουν πραγματοποιηθεί τροποποιήσεις η προσαρμογές στο αυτοκίνητο σας ενώ δεν προβλέπονται ούτε επιτρέπονται από την Εταιρεία, η αν έχουν πραγματοποιηθεί χωρίς να τηρηθούν οι τεχνικές προδιαγραφές που έχουν καθοριστεί από αυτήν.Η μη τήρηση των κανόνων σας καθιστά υπεύθυνο για κάθε άμεση ή έμμεση ή μελλοντική συνέπεια σε ότι αφορά την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου σας.
Δικηγόρους έχει το φόρουμ να μας πουν...
για να καλυψεις τις ντροπες τις ηλεκτρολογιας των γαλλων, λες ασυστολα λαθη.
το βιταρα εμεινε απο μπαταρια επειδη η συσκευη καταναλωνε και την ειχε πανω μερα-νυχτα. δεν εγινε λαμπαδα το καντραν οπως στο γαλλικο.
επισης η χρηση obd οπως ΔΕΝ διαβασες στην απαντηση που εδωσα στον δουβλη, ειναι προβλεπομενη και επιτρεπεται ελευθερα απο την 'εταιρεια'.... για τα νομικα...
Peugeot 3008 2016