-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
.
Ειναι ακριβως οτι εννοω οταν γραφω οτι πρεπει να ναι μαλακας καποιος για ν ασχολειται με τις πωλησεις στην Ελλαδα και αλλος να βγαινει να βαζει λινκ οταν ο κουβας του βγαινει πρωτος στο segment
+1000
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Έτσι είναι!
Αυτό το βλέπεις και στα επαγγελματικά οχήματα που στην Ελλάδα υπάρχει μόνο η Mersedes.Ακριβώς έτσι φίλε μου και βλέπουν ως εξωγήινους αυτούς που δεν έκαναν τις επιλογές της πλειοψηφίας.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τελικά η νταβατζίδικη νοοτροπία του Ελληνικού κράτους διαχρονικά έχει αποφέρει πολλές αλλοιώσεις στην κρίση μας ως προς την αξία των αυτοκινήτων. Στην Ευρώπη πχ καλό το vfm αλλά οι πωλήσεις του 3008 του kadjar και άλλων οχημάτων πάνε πολύ καλά γιατί οι πολίτες αγοράζουν δίχως ψυχαναγκασμούς.
Όσο αφορά την νταβατζιδικη νοοτροπία του ελληνικού κράτους καμία διαφωνία.
Όσο αφορά την απουσία ψυχαναγκασμων στην υπόλοιπη ευρωπη, δεν νομίζω ότι ισχύει,απλώς έχουν διαφορετικούς ψυχαναγκασμούς ( ο συχνότερος ειναι με τα ιαπωνέζικα αυτοκινητα) επίσης όσο αφορά το vfm μήπως το 3008 πουλάει γιατί έχει αντίστοιχες τιμές του αντίστοιχου tiguan και όχι καπέλο 2-3 χιλιάρικα ? (Εδώ μέχρι και ο nikosgolf απάντησε ότι αν 3008 και tiguan ειχαν την ίδια τιμή μάλλον θα διάλεγε το πρώτο ). Επίσης μήπως το kadjar έχει καλύτερη προώθηση στο εξωτερικό από ότι εδώ και εξαρχής λογικότερη τιμολόγηση όπως έγινε εδώ μετά τον χρόνο?Νομίζω οι δύο περιπτώσεις των 3008 και kadjar είναι λίγο διαφορετικές. Το 3008 έρχεται με μια τιμή που για λόγους της ίδιας της μαμάς Εταιρείας δεν μπορεί να πέσει πιο κάτω με αποτέλεσμα να έχει το καπέλο στην τιμή του στην Ελληνική επικράτεια. Το kadjar παρόλο που για εμένα είναι ένα κλικ πιο ολοκληρωμένο από το qq και ενώ αν έχω αντιληφθεί σωστά, του έχουν γίνει και κάποιες εκπτώσεις, στην χώρα δεν είναι δημοφιλές και κινείται χαμηλά σε πωλήσεις. Το kadjar ξέρω θα ακουστεί παράξενο είναι η πιο ποιοτική εκδοχή ή αλλιώς ένα εξευγενισμένο duster ως προς τον χαρακτήρα. Πολύ ισορροπημένο δηλαδή ως προς τον χαρακτήρα του και πιο κοντά στο τιγκ.
-
Το kadjar είναι όντως καλύτερο αυτοκίνητο από το qq, αλλά η τιμολογιακή του πολιτική ήταν εξωφρενική αρχικά και παρόλο που τώρα έχει εξορθολογιστεί με πολύ καλές προσφορές, νομίζω έχασε το τρένο και θα αργήσει να περάσει στην συνείδηση του κόσμου ως συμφέρουσα αγορά.
Πέρσι που έψαχνα για αυτοκίνητο, και παρότι μου έβγαινε ακριβά η έκδοση που ήθελα, το είχα στις επιλογές μου.
Δεν μου άρεσε τόσο το εσωτερικό του. Επίσης, καθώς τότε έψαχνα για ντίζελ, δεν έβγαινε με τον δυνατό ντίζελ και το EDC, οπότε δεν θα έπαιρνα τα 110 άλογα.
Πάντως είναι πολύ όμορφο εξωτερικά. -
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Το kadjar είναι όντως καλύτερο αυτοκίνητο από το qq, αλλά η τιμολογιακή του πολιτική ήταν εξωφρενική αρχικά και παρόλο που τώρα έχει εξορθολογιστεί με πολύ καλές προσφορές, νομίζω έχασε το τρένο και θα αργήσει να περάσει στην συνείδηση του κόσμου ως συμφέρουσα αγορά.Πέρσι που έψαχνα για αυτοκίνητο, και παρότι μου έβγαινε ακριβά η έκδοση που ήθελα, το είχα στις επιλογές μου.
Δεν μου άρεσε τόσο το εσωτερικό του. Επίσης, καθώς τότε έψαχνα για ντίζελ, δεν έβγαινε με τον δυνατό ντίζελ και το EDC, οπότε δεν θα έπαιρνα τα 110 άλογα.
Πάντως είναι πολύ όμορφο εξωτερικά.+1
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όσο αφορά την νταβατζιδικη νοοτροπία του ελληνικού κράτους καμία διαφωνία.
Όσο αφορά την απουσία ψυχαναγκασμων στην υπόλοιπη ευρωπη, δεν νομίζω ότι ισχύει,απλώς έχουν διαφορετικούς ψυχαναγκασμούς ( ο συχνότερος ειναι με τα ιαπωνέζικα αυτοκινητα) επίσης όσο αφορά το vfm μήπως το 3008 πουλάει γιατί έχει αντίστοιχες τιμές του αντίστοιχου tiguan και όχι καπέλο 2-3 χιλιάρικα ? (Εδώ μέχρι και ο nikosgolf απάντησε ότι αν 3008 και tiguan ειχαν την ίδια τιμή μάλλον θα διάλεγε το πρώτο [emoji38] ). Επίσης μήπως το kadjar έχει καλύτερη προώθηση στο εξωτερικό από ότι εδώ και εξαρχής λογικότερη τιμολόγηση όπως έγινε εδώ μετά τον χρόνο?Πολύ σωστός σε όλα. Το μπούστη!!!
Εκεί που ανέφερες και μένα έριξα κάτι γέλια το πρωί. Σωραιοςςςςς. Σωστά θυμάσαι -
Πιστεύω ότι το 3008 έχει δύο 'μειονεκτήματα', που όμως κανένα δεν αφορά το ίδιο το αυτοκίνητο:
**Μειονέκτημα **1: Ο προκάτοχός του ήταν ένα πολύ μέτριο αυτοκίνητο. Προφανώς, η Peugeot θα σκέφτηκε να δώσει ένα νέο όνομα στο καινούριο 3008 (ειδικά με το δεδομένο ότι το παλιό ήταν MPV ενώ το νέο είναι σαφώς SUV) αλλά μάλλον δε θέλησε να χαλάσει τη σειρά των αριθμών (2008, 3008, 5008 και πάει λέγοντας).
**Μειονέκτημα **2: Στην Ελλάδα, η τιμολόγησή του επιβαρύνεται με τις κλίμακες φορολογίας και η τελική τιμή εκτοξεύεται με ευθύνη του ... Ελληνικού Δημοσίου. Αν ζούσαμε στο προηγούμενο φορολογικό καθεστώς, οι πωλήσεις του 3008 θα ήταν πολύ περισσότερες και στην Ελλάδα, όπως συμβαίνει σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη. Βλέπω μάλιστα ότι στη Σλοβενία το 3008 είναι ΠΡΩΤΟ σε πωλήσεις αυτοκίνητο γενικώς.
Πέρα από αυτά τα δύο μειονεκτήματα (που όμως δεν αφορούν το ίδιο το αυτοκίνητο), θεωρώ ότι η Peugeot έφτιαξε το καλύτερο SUV που μπορούσε να φτιάξει. Το έχω οδηγήσει για 800 χλμ. σε ταξίδι, εθνική και πόλη και είναι σαφέστατα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο, με μοναδικό ίσως άβολο στοιχείο το μέγεθός του αν πας να το παρκάρεις σε στενά ή σε στριμόκωλα μέρη, σε συνδυασμό με τη μέτρια ορατότητα προς τα πίσω.
-
Μειονεκτημα αποτελει κ η απουσία 4κινησης και ο ημιάκαμπτος πίσω. Κατά τα άλλα απο τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία του!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μειονεκτημα αποτελει κ η απουσία 4κινησης και ο ημιάκαμπτος πίσω. Κατά τα άλλα απο τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία του!+1000000
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μειονεκτημα αποτελει κ η απουσία 4κινησης και ο ημιάκαμπτος πίσω. Κατά τα άλλα απο τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία του!Ο ημιάκαμπτος το σημαντικότερο στην κατηγορία τιμής του, άντε την τετρακίνηση την προσπερνάς πιο εύκολα (δεν την χρειάζονται/απαιτούνε όλοι).
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για τον **ημιάκαμπτο **άξονα θα συμφωνήσω. Είναι μειονέκτημα (όσο κι αν στην πράξη η ποιότητα κύλισης είναι κοντά στην κορυφή, τσεκαρισμένο) το να σκας τόσα χρήματα και να μην έχεις πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Να πω εδώ ΟΜΩΣ ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα οδήγησα τόσο το **3008 **όσο και έναν εκπρόσωπο της Premium σχολής, το Audi Q3 1.4 TFSi. Οσο κι αν σας φανεί περίεργο, η ποιότητα κύλισης ήταν **ανώτερη **στο 3008 και στην ισορροπία κρατήματος - άνεσης επίσης το γαλλικό μοντέλο υπερείχε, κι ας είχε έναν απλό ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Σαφώς και θα ζητούσα από τους Γάλλους να μην τσιγκουνεύονται μια ανώτερη (δυναμικά) ανάρτηση, η οποία θα δικαιολογούσε εν πολλοίς και την υψηλή τιμή του νέου 3008 και θα το καθιέρωνε ως μοντέλο που 'συνομιλεί' με την Premium κατηγορία, έστω κι αν και η τωρινή ανάρτηση είναι αξιοπρεπής.Για την **τετρακίνηση **δε θα έλεγα ότι είναι τόσο μεγάλη η έλλειψη, δεδομένου ότι το κύριο target group, στο οποίο στοχεύει το θέλουν ως αμάξι 'τουρισμού' παντός ΔΡΟΜΟΥ (ασφάλτου ή χωματόδρομου αλλά πάντος 'δρόμου' με κάποια έννοια), οπότε οι άνθρωποι αυτοί προτιμούν το χαμηλότερο βάρος και τους περισσότερους χώρους που προσφέρουν τα σχεδιασθέντα ως αποκλειστικά δικίνητα SUV παρά τις extreme χωμάτινες καταστάσεις.
Σαφώς, η πρόβλεψη τετρακίνησης θα αύξανε το αγοραστικό κοινό αλλά όχι και πολύ, όπως νομίζω ότι δείχνει η τάση εξάπλωσης των δικίνητων SUV διεθνώς, με το αμιγώς χωματερό κοινό να στρέφεται σε πιο ικανές και σκληροτράχηλες κατασκευές κι όχι στην 'ταλαιπωρία' εκλεπτυσμένων SUV που τείνουν περισσότερο προς το Crossover. -
Εδώ μέσα παντως υπάρχει ένα μεγάλος μύθος για την τετράκινηση σε καθημερινά οχήματα, την οποία η πλειοψηφία ποτε δεν θα χρειαστεί.
Τα πιο ψηλά οχήματα σε πάνε αρκετά παραπέρα από τα απλά χαμηλά χωρίς να έχεις το φόβο να βρει το αμάξι που είναι και ο βασικός λόγος που αποφεύγονται χωματόδρομοι και ορεινές διαδρομές. -
Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
Να πω εδώ ΟΜΩΣ ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα οδήγησα τόσο το **3008 **όσο και έναν εκπρόσωπο της Premium σχολής, το Audi Q3 1.4 TFSi. Οσο κι αν σας φανεί περίεργο, η ποιότητα κύλισης ήταν **ανώτερη **στο 3008 και στην ισορροπία κρατήματος - άνεσης επίσης το γαλλικό μοντέλο υπερείχε, κι ας είχε έναν απλό ημιάκαμπτο άξονα πίσω.Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο, γιατί το Q3 είναι πάρα πολύ παλιό (αναμένεται ο αντικαταστάτης του) και επίσης δεν είχα βρεί τίποτα το φοβερό στην ποιότητα κύλισης ή το κράτημα του....μέτριο το βρήκα. Το 3008 το βρήκα πολύ καλό.
-
Ακριβώς αυτό που λες.
Το Q3 το είχα πολύ ψηλά στην αντίληψή μου και, οδηγώντας το, με απογοήτευσε.
Το πάτημά του ήταν πολύ μέτριο για τέτοιας τιμής αυτοκίνητο και σίγουρα πολύ κατώτερο του 3008.Γι' αυτό θεωρώ ότι το 3008 έχει 'ουσία'. Μόλις το οδήγησα (και σημειώνω ότι δεν είχα ποτέ μου Peugeot ούτε είμαι λάτρης της εταιρίας) ενθουσιάστηκα. Οδηγικά είναι πραγματικά αψεγάδιαστο.
-
Πολύ καλή η κύλιση του 3008. Όχι καλύτερη του Q3 πιστεύω, ούτε του Kuga..
-
Άντε πάλι 10 σελίδες για τον ημιάκαμπτο...
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Άντε πάλι 10 σελίδες για τον ημιάκαμπτο...Ξεχνάς και εσυ και άλλοι ότι το παρόν φόρουμ είναι γενικό όπου γράφουν πολλοί κάτοχοι και άλλων αμαξιών.
Άρα τα επιμέρους θέματα είναι γενικού σχολιασμού και δεν μπορεί κάθε φορά που δεν σας αρέσει ότι γράφουμε οι υπόλοιποι να γκρινιάζετε.
Αν θέλετε να μιλάτε μόνο για το 3008 σε τεχνικά θέματα κλπ κάντε ενα φόρουμ δικό σας όπως κάναμε στο QQ και στην Χ1.
Εδώ γράφουν όλοι όποτε θα διαβάζεις τα πάντα! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πολύ καλή η κύλιση του 3008. Όχι καλύτερη του Q3 πιστεύω, ούτε του Kuga..To Q3 απο προσωπικη επαφη ειναι οτι πιο πεταμενα λεφτα εχει η κατηγορια τουλαχιστον το προ fl ,απαραδεκτα κουνηματα απο την αναρτηση πισω και εξαιρετικα κουραστικο για τους πισω επιβατες. Και το κρατημα του αδιαφορο ακομα και σε συγκριση με a3 tsi 125 στην ιδια διαδρομη που εχω κανει τα δυο αμαξια (Πεντελη).Το Kuga ειναι σκληρο το λενε ολοι, και ο Μπαμπης ο σουγιας. Σε νεο 3008 δεν εχω μπει επιβατης.
-
Επειδη λοιπον ''το παρόν φόρουμ είναι γενικό όπου γράφουν πολλοί κάτοχοι και άλλων αμαξιών. Άρα τα επιμέρους θέματα είναι γενικού σχολιασμού και δεν μπορεί κάθε φορά που δεν σας αρέσει ότι γράφουμε οι υπόλοιποι να γκρινιάζετε ξτλπ κτλπ κτλπ'...
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εδώ μέσα παντως υπάρχει ένα μεγάλος μύθος για την τετράκινηση σε καθημερινά οχήματα, την οποία η πλειοψηφία ποτε δεν θα χρειαστεί.
Τα πιο ψηλά οχήματα σε πάνε αρκετά παραπέρα από τα απλά χαμηλά χωρίς να έχεις το φόβο να βρει το αμάξι που είναι και ο βασικός λόγος που αποφεύγονται χωματόδρομοι και ορεινές διαδρομές....να θυμισουμε στο Στεφανο οτι επειδη γουσταρει να καβαλαει πεζοδρομια , να καθεται σα το Γιωρικα επειδη νιωθει ανωτερο ον οπως του ξεφευγει και εχει δηλωσει, να το τρωει το γκαραζ, να ΜΗ παταει ουτε χωμα ποσω δε μαλλον να κανει σοβαρο off roading μη και γρατζουνισει τη περλα και δε πιασει κανα χιλιαρικο ακομα οταν το δωσει σε 3,22 χρονια, οτι καλυτερα να θεωρει οτι ο ''μυθος'' εχει βαση γιατι οχι απλα δε πας και πολυ πιο μακρια αλλα χανεις και τα οσα πλεονεκτηματα εχουν...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
To Q3 απο προσωπικη επαφη ειναι οτι πιο πεταμενα λεφτα εχει η κατηγορια τουλαχιστον το προ fl ,απαραδεκτα κουνηματα απο την αναρτηση πισω και εξαιρετικα κουραστικο για τους πισω επιβατες. Και το κρατημα του αδιαφορο ακομα και σε συγκριση με a3 tsi 125 στην ιδια διαδρομη που εχω κανει τα δυο αμαξια (Πεντελη).Το Kuga ειναι σκληρο το λενε ολοι, και ο Μπαμπης ο σουγιας. Σε νεο 3008 δεν εχω μπει επιβατης.
Συμφωνώ απολύτως για τα κουνήματα από την ανάρτηση και για το ότι είναι κουραστικό για τους επιβάτες (μιλάω κι εγώ για το προ f/l Q3 που είχα οδηγήσει). Αυτή ακριβώς την αίσθηση των εγκάρσιων κουνημάτων, σαν ... εκκρεμές (ίσως λόγω ύψους του αμαξώματος και μη σωστής διαχείρισής του από την ανάρτηση) είχα τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου και τα παιδιά μου που ήταν μαζί. Η πλάκα είναι ότι φύγαμε από την αντιπροσωπεία και μπήκαμε στο ... αρχαίο Corolla μας (14 ετών) και .., χαρήκαμε
Αυτός είναι και ο λόγος που εκτιμώ το 3008. Είναι από τα ελάχιστα SUV που έχω οδηγήσει και ... δε μοιάζει στην κύλιση με SUV αλλά με 'κανονικό', χαμηλό αυτοκίνητο. Κουνήματα μηδέν, εγκάρσιες ταλαντώσεις νορμάλ. Ανάρτηση για σεμινάριο.
Δεν έχω σκοπό να το πάρω το 3008 (δε μου κάνει, διότι μένω σε μικρό μέρος, αν και θα ήταν ιδανικό για τα ταξίδια μας) αλλά για όποιον το πάρει αποκλείεται να το μετανιώσει (και έχω οδηγήσει και τα δυο μοτέρ, 1.2 Pure Tech και 1.6 Blue Hdi).
Κάποια στιγμή θα γράψω και test στη στήλη 'Οδήγησα'.
Peugeot 3008 2016