-
Καλησπέρα.
Το αγαπημένο μου αμάξάκι δέν με αφήνει ποτέ σε βαρεμάρα ολο και κάτι θα μου βγάλει να περνανε όμορφα οι άπλετες ελεύθερες ώρες που έχω.
Λοιπον κατα την επιτάχυνση και μόνο τότε νιώθω να τρέμει το πεντάλ γκαζιου οσο μεγαλύτερη επιταχυνση τόσο ποιο έντονο οτι ταχυτητα και να εχω κουμπωμένη ειναι ακριβός ίδιο το πρόβλημα.
μόνο στην επιταχυνση αν πχ πάω με 90 σταθερά δέν τρέμει, η τρεμει ελάχιστα.
αν βάλω νεκρά και πάει τσουλιστό στα ιδια χιλιόμετρα δέν τρέμει.
το τιμόνι δέν τρέμει καθόλου.
μετα τα 100 κανένα πρόβλημα και πρίν τα 80 το ίδιο!Τι μπορεί να είναι??
-
Καλησπέρα.
Το αγαπημένο μου αμάξάκι δέν με αφήνει ποτέ σε βαρεμάρα ολο και κάτι θα μου βγάλει να περνανε όμορφα οι άπλετες ελεύθερες ώρες που έχω.
Λοιπον κατα την επιτάχυνση και μόνο τότε νιώθω να τρέμει το πεντάλ γκαζιου οσο μεγαλύτερη επιταχυνση τόσο ποιο έντονο οτι ταχυτητα και να εχω κουμπωμένη ειναι ακριβός ίδιο το πρόβλημα.
μόνο στην επιταχυνση αν πχ πάω με 90 σταθερά δέν τρέμει, η τρεμει ελάχιστα.
αν βάλω νεκρά και πάει τσουλιστό στα ιδια χιλιόμετρα δέν τρέμει.
το τιμόνι δέν τρέμει καθόλου.
μετα τα 100 κανένα πρόβλημα και πρίν τα 80 το ίδιο!Τι μπορεί να είναι??
-
Καλησπέρα.
Το αγαπημένο μου αμάξάκι δέν με αφήνει ποτέ σε βαρεμάρα ολο και κάτι θα μου βγάλει να περνανε όμορφα οι άπλετες ελεύθερες ώρες που έχω.
Λοιπον κατα την επιτάχυνση και μόνο τότε νιώθω να τρέμει το πεντάλ γκαζιου οσο μεγαλύτερη επιταχυνση τόσο ποιο έντονο οτι ταχυτητα και να εχω κουμπωμένη ειναι ακριβός ίδιο το πρόβλημα.
μόνο στην επιταχυνση αν πχ πάω με 90 σταθερά δέν τρέμει, η τρεμει ελάχιστα.
αν βάλω νεκρά και πάει τσουλιστό στα ιδια χιλιόμετρα δέν τρέμει.
το τιμόνι δέν τρέμει καθόλου.
μετα τα 100 κανένα πρόβλημα και πρίν τα 80 το ίδιο!Τι μπορεί να είναι??
-
Ημιαξονιο?
-
Γιάννη εμένα για δίσκος μου έρχεται, αλλά και το ημιαξόνιο έχει τα ίδια συμπτώματα όταν είναι στα πρώτα στάδια. Μπορεί να παίζει και καμμιά βάση μηχανής
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Γιάννη εμένα για δίσκος μου έρχεται, αλλά και το ημιαξόνιο έχει τα ίδια συμπτώματα όταν είναι στα πρώτα στάδια. Μπορεί να παίζει και καμμιά βάση μηχανήςεχεις δικιο σε προσθιοκινητο παιζουν πολλα!!
-
Και γιατί του τρέμει μόνο το πετάλι κ οχι το τιμόνι ή όλο το αμάξι;
-
Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
Και γιατί του τρέμει μόνο το πετάλι κ οχι το τιμόνι ή όλο το αμάξι;εδώ σε θέλω μάστορα...
μόνο το πεντάλ γκαζιού παίζει τιμονι σταθερό! -
Αφού το τιμόνι είναι σταθερό μάλλον αποκλείουμε το κομμάτι ανάρτηση - μετάδοση. Αν είναι ντιζάτο το γκάζι μπορεί να είναι κάτι σε πεταλούδα κλπ (μπορεί να λέω και @@ριές)
-
Αλήθεια, μιλάμε για ηλεκτρόγκαζο ή όχι;
Εκτός των άλλων δηλαδή
να είναι μήπως και ένας απλός ταπεινός συντονισμός (πχ πεταλιέρας ή ντίζας του γκαζιού) ; -
ναι ηλεκτρόγκαζο είναι.
opel corsa c twinport 1.4 2004το περιεργο ειναι οτι εχει αμεση σχεση με την ταχυτητα του αυτοκινητου 80-100 χ/ωρα και οχι με της στροφές του κινητήρα αφου το κάνει και με 3η 4η αλλα και με 5η πάντα στα 80 με 100.
οποτε μπορεί και να είναι κάτι απο το συστημα ανάρτηση - μετάδοση και για κάποιο λόγο το τιμόνι να παραμενει σταθερό γινετε αυτο? -
ξεκινησε να το κάνει πρίν 2-3 μέρες στα καλά καθούμενα,
σκευτομαι να ξεφουσκόσω λίγο τα λάστιχα και να δώ αν θα αλλάξει κάτι.. η μπά? -
Το εκανε παλι το θαυμα του η opel !!!
Τι αυτοκίνητα !!
Μηπως ξεβιδωσε? Μηπως ξεβιδωσε η γεφυρα? Μηπως κανει συντονισμο καμια βαση και τρεμει?μηπως να αλλαξεις αμαξι? -
Ελα ρε παιδια που φταιει η οπελ ελεος. Ψαξε το ιστορικο του αμαξιου του γιαννη που ανοιξε το θεμα και θα δεις οτι μονο τα τζαμια και το μπαμπα μγν τρεχεις εχει μεινει απειραχτο. Και δωρακι. Σε ολα εχει βαλει χερι εκτος απο μαστορες και ο φιλος γιαννης. Κατα τα αλλα φταιει η οπελ. Επισης γιαννη δεν λες οτι το εχεις κανει υγραεριο. Παιζει ρολο σε πολλα. Απο δω και περα πρεπει να λες οτι του εχεις περασει και υγραεριο. Επισης το προβλημα με τα σκαλωματα που ειχες ιταν αφηνες γκαζι με κουμπωμενη ταχυτητα δεν μας ειπες ποτε αν το εφτιαξες και που οφειλοταν. Και χωρις να λυσεις αυτο το προβλημα εβαλες και υγραεριο.
-
Καταρχάς το αμάξι έχει πάει σε μαστόρους δέν εβαλα μόνο εγώ το χεράκι μου,
το πρόβλημα που αναφέρω ειναι καινούριο άσχετα με τα υπόλοιπα τα ''υπολοιπα'' τα σκαλοματα κτλ τα εχει ετσι κ αλιώς πρίν δέν εκανε αυτο που αναφέρω τώρα.
υγραέριο ναι εχει αλλα το κάνει και με βενζίνα δέν παίζει εκει θέμα.
αν φτιαξω κάτι ενημερώνω τα θέματα που ανοιγω οποτε θα μάθεις τι ηταν οταν το λύσω μαζί με μένα..ΥΓ: εχω αλλάξει και μπροστά μπαρμπρίζ πρόσφατα γιατι το κατάφερα μια βραδυά που με προσπέρασε ενα βανάκι και πέταξε ενα πετραδάκι οποτε δέν ισχύει ούτε αυτο που ανέφερες για τα τζάμια..
αχαχαχαχααα -
Το θεμα σου ,θεωρω με μεγαλες πιθανοτητες, εχει να κανει με ημιαξονιο.. Απο το μεσα 'ποτηρι' ,ισως και το ελατηριο του πιθανα..
-
+1
-
Ημιαξόνιο δεξί είχα αλλάξει οταν πήρα το αμάξι αριστερό ηταν κομπλέ ετσι μου είχαν πεί.
ας πουμε οτι είναι αυτο ειναι κάτι που χρήζει αμεσης επισκευής?
σκευτομουν οταν συμπληρώσω για σέρβις να πάω να το πάω στο μάστορα που εχω εδώ δίπλα να δεί και τα οιπολοιπά. -
Ενα λεπτο. Ο γιαννης αναφερει τρεμουλο στο πενταλ του γκαζιου και δεν εχει τρεμουλο στο τιμονι. Ημιαξονιο που λετε φιλοι και ειδικα ο εσωτερικος μπιλιοφορος φαιρνει τρεμουλο σε ολο το αμαξωμα και στο τιμονι λογω τζογων η χαμμενου ζυγισματος του λογω φθορας. Δδν φαιρνει τρεμουλο στο πεταλ γκαζιου, καμια σχεση.
Τωρα οσον αφορα φιλε γιαννη το πρωτο μου ποστ δεν αναφεροταν σε σενα αλλα στον gianisae που κρινει την οπελ με βαση το αμαξι σου και εκει ειναι η ενσταση μου. Σαν να συγρινεις την τιμιοτητα της ελληνιδας νοικοκυρας με σταθμο μια πουτ@ν@ στην συγγρου. Εσενα δικαιωμα σου να αλλαξεις και την τελευταια βιδα αλλα δεν θα παρουμε αυτο το οχημα σαν παραδειγμα για την αξιοπιστια της οπελ. Νομιζω δεν θα διαφωνεις σε αυτο. Ουτε και εσυ ομως μπορεις να κλαψουριζεις. Πηρες ενα αυτοκινητο απο ενα ιδιοκτητη που εκανε συντηρηση οποτε θυμοταν με αναμμενο τσεκ. Απο οταν το πηρες εχεις βαλει χερι εσυ ο ιδιος και μαστορες σε πολλαπλη, κλαπετα twinport, ημιαξονια, σινεμπλοκ, ψαλιδια, καλοριφερ που δεν δουλευε, εχεις αλλαξει λαμδα, εγκεφαλο, αμορτισερ, ειχες σκαλωματα σε αφημα γκαζιου, ασταθες ρελαντι,εχεις αλλαξει σερβο, καπου τραβαει αερα οπως ειχες ανοιξει και αναλογο θεμα, προβληματικη πεταλουδα με τζογο στο γραναζι και βρωμα και αλλα που βαρεθηκα να γραφω. Σε ενααυτοκινητο με τετοιο παθητικο και με προβληματα που ειχες αφησει αλυτα πας και κοτσαρεις και υγραεριο και τωρα μας λες οτι εχεις προβλημα με το πενταλ. Και ολα αυτα γιατι αγορασες ενα αμαξι με αρκετα χιλιομετρα, ελλειπη και λαθος συντηρηση και βρωμιαρη τσαπατσουλη και ελεεινο ιδιοκτητη ο οποιος ομως σου το εδωσε με αγνωστο προβλημα αλλα σου ξηγηθηκε και το πηρες υπ ευθυνη σου και τον εβριζες μετα. ΑΛΛΑ επαναλαμβανω δικαιωμα σου. Αλλα να βγαινει ο αλλος και να λεει με βαση το οχημα σου οτι η οπελ εκανε παλι το θαυμα της παει παλι. Οπως και εσυ να παραπονιεσαι για τις συνεχεις βλαβες παει πολυ. Απο την αρχη σου ειπαμε μακρια απο αυτο το αμαξι. Εγω μαλλιστα σου ειχα πει οτι θσ το πληρωσεις χρυσο και το χειροτερο δεν θα μπορεσεις ποτε να το χαρεις. Επισης κανεις και ενα αλλο λαθος. Αλλα προβληματα τα γραφεις μονο εδω και αλλα μονο στο οπελ κλαμπ. Μην γνωριζοντας καποιος τι εχεις φτιαξει στο ενα κλαμπ δεν θα σε καθοδηγησει σωστα. Η θα γραφεις σε ενα μονο κλαμπ η θα γραφεις και στα δυο ολα τα προβληματα και οχι μια στο ενα και μια στο αλλο για να μπορεσεις να βοηθηθεις εσυ καλυτερα.
Το τρεμουλο στο γκαζι δεν ειναι απο ημιαξονιο παντως. -
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Ενα λεπτο. Ο γιαννης αναφερει τρεμουλο στο πενταλ του γκαζιου και δεν εχει τρεμουλο στο τιμονι. Ημιαξονιο που λετε φιλοι και ειδικα ο εσωτερικος μπιλιοφορος φαιρνει τρεμουλο σε ολο το αμαξωμα και στο τιμονι λογω τζογων η χαμμενου ζυγισματος του λογω φθορας. Δδν φαιρνει τρεμουλο στο πεταλ γκαζιου, καμια σχεση.Το τρεμουλο στο γκαζι δεν ειναι απο ημιαξονιο παντως.
Τρεμουλο στο πενταλ του γκαζιου ειναι πιθανα απο το ελατηριο του ημιαξονιου χωρις αυτο να σημαινει οτι δε μπορει να προκληθει απο κατι αλλο.Αυτο δεν προκαλει τρεμουλο στο τιμονι.
Τρέμει το πεντάλ γκαζιού μεταξυ 80-100 μόνο στην επιτάχυνση