-
@sargus αλήθεια?Μη με βάζεις σε σκέψεις τώρα είμαι κ σε άδεια.
-
Δες τα κουμπωματα απο κατω και θα καταλαβεις.. πιστευω.....
Ιαπωνα πηρατε. Αν θελατε στιβαροτητα ας πηγαινατε γερμανο.
-
Ο sargus εχει το 5θυρο και ο RF4E το σενταν. Ειναι σε διαφορετικα εργοστασια κατασκευασμενα. Δεν ξερω αν παιζει κι αυτο ρολο
-
Εμένα δεν έχει ταλαντώσεις στα 230 (220 πραγματικά). Ας πας μια επίσκεψη στο συνεργείο να κάνετε μια βόλτα εθνική. Μάλλον δεν είναι τίποτα αλλά για να σου φύγει η ιδέα.
-
Μέσα στον Αύγουστο υπολογίζω ότι θα μου πέσει το πρώτο service οπότε θα τους το αναφέρω κ αυτό.
-
Χαιρετώ όλους τους φίλους της Honda και ειδικότερα του Civic.Respect από έναν ford-ακια σε ένα κατά την γνώμη μου ποιοτικό αυτοκίνητο που επίσης αν και έχει κατηγορηθεί ως άσχημο (το hatchback τουλάχιστον) εγώ θεωρώ ότι έχει μια 'άγρια' ομορφιά.Είμαι κάτοχος ενός focus 2005 και νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα να το αλλάξω με την σκέψη το επόμενο αυτοκίνητο μου να είναι ένα Civic.Δυστυχώς όμως όπως διαπιστώνω από μια περιήγηση στο internet η τιμή είναι τσιμπημένη (28000 για το hatchback με τα 182 ps που θα ήθελα) ενώ ο προϋπολογισμός μου φτάνει μέχρι 22 με 23 χιλιάδες (με δάνειο). Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας στα ακόλουθα ερωτήματα:
-Στην θέση μου θα προτιμούσατε να αγοράσετε ένα χιλιάρι hatchback ή ένα sedan στην βασική έκδοση comfort με 182 άλογα;Σίγουρα προτιμώ εμφανισιακά το hatchback αλλά από την άλλη η ιπποδύναμη του sedan μετράει.Aλήθεια ποιοτικά το sedan διαφέρει πολύ δεδομένου ότι συναρμολογείται αλλού;Το στήσιμο του είναι το ίδιο με το hatch;(Αναρτήσεις,τιμόνι,κύλιση;).
-Οι προσφορές που διαβάζω στην αντιπροσωπεία για ετοιμοπαράδοτα hatchback με 182 ps αξίζουν;Το λέω γιατί κάπου διάβασα ότι αφορούν μοντέλα του 2018.Η έκδοση αυτή του 2018 είναι διαφορετική σε μεγάλο βαθμό ή απλά έχουμε ξεσκαρτάρισμα κάποιων κομματιών που έμειναν;Βέβαια και αυτά δίνονται κοντά στις 26000 οπότε ο προυπολογισμός μου ξεφεύγει.Στην σελίδα της αντιπροσωπείας γενικά δεν είδα κάτι για χρηματοδότηση, γνωρίζετε κάτι;(Για να μην πάω απροετοίμαστος όταν ρωτήσω από κοντά)
-Τέλος θα ήθελα γενικά να ρωτήσω κάτι διαφορετικό αν το civic έχει κάποιο θέμα με την ηχομόνωση όπως διάβασα κάπου.
Ζητώ συγνώμη για την τυχόν φλυαρία μου και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την γνώμη σας.
-
Το μοντέλο του 2019 στα 26000 αξίζει. Δεύτερη επιλογή είναι το sedan με τον 1500. Έχει λίγο πιο άνετη ανάρτηση και δεν έχει οθόνη. Βάζεις αργότερα καλύτερη οθόνη. Δεν υπολείπεται σε τίποτα άλλο, μάλιστα σε κάποιους φαίνεται λιγότερο καγκουριάρικο. Τώρα αν είσαι καγκουρας όπως εμείς, πας σε hatch 2019 στα 26000.
Μην πας στο 1.000 γιατί δεν θα σε καλύψει σε επιδόσεις.
Μια χαρά είναι η ηχομόνωση αλλά δεν ειναι γερμανικό που δίνουν περισσότερη βάση σε ταπετσαρίες οθόνες και ηχομονωσεις. Στο civic ακούς τον κινητήρα από τις 4.000 στροφές και πάνω και γουστάρεις.
Ένα τεστ drive θα πείσει σίγουρα να προχωρήσεις σε αγορά και να υπερβείς τα οποία οικονομικά ταβάνια έχεις βάλει.
-
Ακριβως η τελευταια ατακα ειναι ολα τα λεφτα..μονο ετσι ξεπερνας το οικονομικο ταβανι που βαζεις...1.5 civic 10/2017 παιζει να ειναι απο τα πρωτα που κυκλοφορισαν κ δε σταματαγαν να με ρωτουν ποιο μοντελο ειναι..Η καλυτερη αγορα...Τωρα για ηχομονωση που λενε δε ξερω.182 αλογα απο ενα σημειο κ μετα θες να τα ακους κ λιγο. Κ εγω φοκους του 2005 ειχα πριν κ τα επαιξα με βλαβες.3 χρονια τωρα δεν εχω τιποτα ενω με το φορντ ειχα ηδη δυο..
-
Χαιρετώ όλους τους φίλους της Honda και ειδικότερα του Civic.Respect από έναν ford-ακια σε ένα κατά την γνώμη μου ποιοτικό αυτοκίνητο που επίσης αν και έχει κατηγορηθεί ως άσχημο (το hatchback τουλάχιστον) εγώ θεωρώ ότι έχει μια 'άγρια' ομορφιά.Είμαι κάτοχος ενός focus 2005 και νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα να το αλλάξω με την σκέψη το επόμενο αυτοκίνητο μου να είναι ένα Civic.Δυστυχώς όμως όπως διαπιστώνω από μια περιήγηση στο internet η τιμή είναι τσιμπημένη (28000 για το hatchback με τα 182 ps που θα ήθελα) ενώ ο προϋπολογισμός μου φτάνει μέχρι 22 με 23 χιλιάδες (με δάνειο). Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας στα ακόλουθα ερωτήματα:
-Στην θέση μου θα προτιμούσατε να αγοράσετε ένα χιλιάρι hatchback ή ένα sedan στην βασική έκδοση comfort με 182 άλογα;Σίγουρα προτιμώ εμφανισιακά το hatchback αλλά από την άλλη η ιπποδύναμη του sedan μετράει.Aλήθεια ποιοτικά το sedan διαφέρει πολύ δεδομένου ότι συναρμολογείται αλλού;Το στήσιμο του είναι το ίδιο με το hatch;(Αναρτήσεις,τιμόνι,κύλιση;).
-Οι προσφορές που διαβάζω στην αντιπροσωπεία για ετοιμοπαράδοτα hatchback με 182 ps αξίζουν;Το λέω γιατί κάπου διάβασα ότι αφορούν μοντέλα του 2018.Η έκδοση αυτή του 2018 είναι διαφορετική σε μεγάλο βαθμό ή απλά έχουμε ξεσκαρτάρισμα κάποιων κομματιών που έμειναν;Βέβαια και αυτά δίνονται κοντά στις 26000 οπότε ο προυπολογισμός μου ξεφεύγει.Στην σελίδα της αντιπροσωπείας γενικά δεν είδα κάτι για χρηματοδότηση, γνωρίζετε κάτι;(Για να μην πάω απροετοίμαστος όταν ρωτήσω από κοντά)
-Τέλος θα ήθελα γενικά να ρωτήσω κάτι διαφορετικό αν το civic έχει κάποιο θέμα με την ηχομόνωση όπως διάβασα κάπου.
Ζητώ συγνώμη για την τυχόν φλυαρία μου και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την γνώμη σας.
Στην θεση σου θα προσπαθουσα στα 182 ειτε χατς ειτε σενταν. Ημουν πολυ κοντα στο να το κλεισω και στην τελευταια μου επικοινωνια τους προτεινα ατοκα τα 6κ δανειου. Επαρχια. Μου ειπαν θα το δουν αν γινεται αλλα συην συνεχεια παρηγγειλα αλλο και δν ξερω τι καταληξη θα ειχε. Γυρω στο 9 ειναι το επιτοκιο τους.
Απο εκπτωση προσπαθησε για οτι καλυτερο. Η εντυπωση που εχω ειναι πως με αρκετο παζαρι φτανεις στα 500 700κατοσταρικα. Ως εκει..
Κανε το τεστ ντραιβ σου, ΜΗΝ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΕΣ , (γιατι θα πορωθεις στο εγγυωμαι), και δειξτους οτι το ταβανι σου ειναι τα 24 25κ, αν φτανεις εκει για ετοιμοπαραδοτο 2019. Θελουν να ξεστοκαρουν.
-
Τα παιδια εδω θα σου πουν τα παντα ως κατοχοι, τα καλα και τα κακα.
-
Φίλος μου που πήγε Σ πριν ένα περίπου για το comfort είχαν ένα τελευταίο στα 21000 (έτσι μου είπε),πήρε μια βδομάδα χρόνο να το σκεφτεί κ όταν πήγε να το κλείσει του είπαν πουλήθηκε κ comfort τέλος δεν ξαναφερνουν.Πηρε τηλ. σε 4-5 αντιπροσωπείες Αθήνα κ πέριξ που έβλεπε στο car ότι είχαν comfort κ του είπαν πως είχαν πουληθεί απλά δεν είχαν κατεβάσει τις αγγελίες. Αυτα γνωρίζω αν θες πριν κάνεις οτιδήποτε περνά ρωτά τι υπάρχει κ μετά σκέψου τι επιλογές έχεις.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας!
-
Φίλος μου που πήγε Σ πριν ένα περίπου για το comfort είχαν ένα τελευταίο στα 21000 (έτσι μου είπε),πήρε μια βδομάδα χρόνο να το σκεφτεί κ όταν πήγε να το κλείσει του είπαν πουλήθηκε κ comfort τέλος δεν ξαναφερνουν.Πηρε τηλ. σε 4-5 αντιπροσωπείες Αθήνα κ πέριξ που έβλεπε στο car ότι είχαν comfort κ του είπαν πως είχαν πουληθεί απλά δεν είχαν κατεβάσει τις αγγελίες. Αυτα γνωρίζω αν θες πριν κάνεις οτιδήποτε περνά ρωτά τι υπάρχει κ μετά σκέψου τι επιλογές έχεις.
Όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε
-
Καλησπέρα
@vasilas αφού δεν έγινε μαλακια ,είσαι εδώ κ γράφεις κ το hondaki σου έξω παρκαρισμένο ,όλα καλά φίλε, βάλε ένα συν ακόμα στα θετικά του αυτοκινήτου σου κ ένα συν στην αντίληψη σου,έπαιξε κ αυτή τον ρόλο της δεν την πήρε μόνο του την στροφή κ το νου σου άλλη φορά δεν χρειάζονται τέτοια γκασκαντεριλικια.
Έξοδος επαρχία σήμερα για μένα,ένα δυώρο ήταν ,ήθελα άλλο τόσο η αλήθεια είναι κ παρατήρησα κάτι που είδα ότι έχει αναφερθεί κ παλιότερα, δεν θυμαμαι από ποιον. Μετά τα 160 περίπου υπάρχει κ σε μένα μια ταλάντωση στο καπό του αυτοκινήτου,δεν με ανησύχησε βεβαια γιατί θεωρώ πως λογικά αυτά τα πράγματα είναι γνωστά στον κατασκευαστή πριν καν βγει ένα αυτοκίνητο στον δρομο αλλά ήθελα να επιβεβαιώσω επειδή δεν ήμουν στην συζήτηση τότε,όντως όσοι έχετε το honda το έχετε παρατηρήσει?
απ ότι ξέρω γιατί το κάνει κ σε μένα, είναι φυσιολογική ταλάντωση που πρέπει να δημιουργείται . Ανοχή κ καλά.
-
@gkoumas κ γω αυτό πιστεύω φίλε.Η αλήθεια είναι ότι επειδή έχω το καθισμα τέρμα κάτω δεν το είχα παρατηρήσει αλλά επειδή το διαβάσα εδώ προχθές στο ταξίδι το παρατηρησα.Σημερα που επέστρεψα το έκανα επί τούτου να δω ποτέ συμβαίνει ακριβώς,ήταν μετά τα 160 κ σε κάποια σημεία που ξέρω ότι έχει αέρα σχεδόν πάντα ήταν ποιο έντονο.Αν σκεφτείς ότι όλο αυτό κρατιέται από ένα σημείο δεν θέλω να σκεφτώ αστοχία κατασκευής γιατί εδώ μιλάμε για σίγουρο θάνατο έτσι κ γίνει μαλακια σ αυτά τα χιλιόμετρα δεδομένου ότι θα φας το παρμπρίζ μαζί με το καπό στη μάπα.Τεσπα όταν πάω για service μέσα στον Αύγουστο θα ρωτήσω κ ελπίζω να υπάρχει απάντηση που να πείθει.
-
Και σε μένα ταλαντώνει ελαφρά μετά τα 140, μάλλον φυσιολογικό είναι.
-
Οπα! Και εγώ τέρμα κάτω έχω το κάθισμα. Λες αν το σηκώσω, να δω και εγώ ταλάντωση;
Θα το βάλω στα υπόψιν!
-
@gkoumas κ γω αυτό πιστεύω φίλε.Η αλήθεια είναι ότι επειδή έχω το καθισμα τέρμα κάτω δεν το είχα παρατηρήσει αλλά επειδή το διαβάσα εδώ προχθές στο ταξίδι το παρατηρησα.Σημερα που επέστρεψα το έκανα επί τούτου να δω ποτέ συμβαίνει ακριβώς,ήταν μετά τα 160 κ σε κάποια σημεία που ξέρω ότι έχει αέρα σχεδόν πάντα ήταν ποιο έντονο.Αν σκεφτείς ότι όλο αυτό κρατιέται από ένα σημείο δεν θέλω να σκεφτώ αστοχία κατασκευής γιατί εδώ μιλάμε για σίγουρο θάνατο έτσι κ γίνει μαλακια σ αυτά τα χιλιόμετρα δεδομένου ότι θα φας το παρμπρίζ μαζί με το καπό στη μάπα.Τεσπα όταν πάω για service μέσα στον Αύγουστο θα ρωτήσω κ ελπίζω να υπάρχει απάντηση που να πείθει.
Μη τρελενεστε με το καπώ. Μια μικροταλαντωση υπάρχει, όχι σε όλους πέριξ των σημείων εδρασης. Και προσοχή με 160 και άνω δεν κοιτάμε το καπώ για ευνόητους λόγους. Δεν υπήρξε κανένα περιστατικό. Για μένα η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου στις ταχύτητες που αναφέρεται είναι κορυφαία. Και η αίσθηση αυτή γίνεται πιο συναρπαστική όταν αρχίζει η στροφοδιαδρομη.
Το αμάξι στρίβει άψογα ακόμη και αν το παρακανεις. Πραγματικά το έχω απολαύσει ιδιαίτερα στα κλειστά κομμάτια που είναι και η αδυναμία μου. Και αυτά με το diesel.
Και κάτι ακομα. Όταν έχεις ένα αμάξι λίγο προκλητικό όπως το σιβικ δε χρειάζεται να ψιλωνεσαι με το πρώτο μακακα που θα σου τύχει μπρος η πίσω. Λίγη διαχείριση χρειάζεται για να είμαστε όλοι καλά.
-
RF4E wrote:
@gkoumas κ γω αυτό πιστεύω φίλε.Η αλήθεια είναι ότι επειδή έχω το καθισμα τέρμα κάτω δεν το είχα παρατηρήσει αλλά επειδή το διαβάσα εδώ προχθές στο ταξίδι το παρατηρησα.Σημερα που επέστρεψα το έκανα επί τούτου να δω ποτέ συμβαίνει ακριβώς,ήταν μετά τα 160 κ σε κάποια σημεία που ξέρω ότι έχει αέρα σχεδόν πάντα ήταν ποιο έντονο.Αν σκεφτείς ότι όλο αυτό κρατιέται από ένα σημείο δεν θέλω να σκεφτώ αστοχία κατασκευής γιατί εδώ μιλάμε για σίγουρο θάνατο έτσι κ γίνει μαλακια σ αυτά τα χιλιόμετρα δεδομένου ότι θα φας το παρμπρίζ μαζί με το καπό στη μάπα.Τεσπα όταν πάω για service μέσα στον Αύγουστο θα ρωτήσω κ ελπίζω να υπάρχει απάντηση που να πείθει.
Μη τρελενεστε με το καπώ. Μια μικροταλαντωση υπάρχει, όχι σε όλους πέριξ των σημείων εδρασης. Και προσοχή με 160 και άνω δεν κοιτάμε το καπώ για ευνόητους λόγους. Δεν υπήρξε κανένα περιστατικό. Για μένα η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου στις ταχύτητες που αναφέρεται είναι κορυφαία. Και η αίσθηση αυτή γίνεται πιο συναρπαστική όταν αρχίζει η στροφοδιαδρομη.
Το αμάξι στρίβει άψογα ακόμη και αν το παρακανεις. Πραγματικά το έχω απολαύσει ιδιαίτερα στα κλειστά κομμάτια που είναι και η αδυναμία μου. Και αυτά με το diesel.
Και κάτι ακομα. Όταν έχεις ένα αμάξι λίγο προκλητικό όπως το σιβικ δε χρειάζεται να ψιλωνεσαι με το πρώτο μακακα που θα σου τύχει μπρος η πίσω. Λίγη διαχείριση χρειάζεται για να είμαστε όλοι καλά.
Σωστός
-
Νέο Honda Civic 2017