Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 295
    • 296
    • 146 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5910
    122240
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 @dimitriscsd last edited by

      Χμμμ δεν νομίζω πως είναι έτσι. Νομίζω πως απλά αργεί περισσότερο να ανεβάσει στροφές. Δεν αλλάζει η δύναμη στον ίδιο αριθμό στροφών.

      Κρατώ μια επιφύλαξη όμως, θα το τσεκάρω όταν μπω στο αμάξι (δεν είναι Civic αλλά έχει Eco Normal Sport)

      Δημήτρη, μια χαρά κόβουν ιπποδύναμη στο eco! Αφού κόβουν ροπή, σημαίνει ότι κόβουν και ιπποδύναμη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • dimitriscsd
        dimitriscsd last edited by

        Γιατί κόβουν ροπή; Εγώ από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω πως απλά προσομοιώνουν ηλεκτρονικά το να πατάς λιγότερο γκάζι.

        π.χ. Όταν πατάω το πεντάλ στο 1/4 της διαδρομής του me eco off, είναι σαν να το πατάω στο μισό της διαδρομής του με το eco on.

        Και φυσικά αυτό αλλάζει προοδευτικά όσο γκάζι πατάς, μέχρι να εξισορροπηθούν στο τέλος της διαδρομής.

        Δηλαδή όταν πατάς τέρμα γκάζι στο eco, είναι το ίδιο με το να πατάς τέρμα γκάζι στο normal.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Θυμάμαι προγράμματα eco που δήλωναν ότι περιόριζαν ιπποδύναμη και ροπή. Στο Civic δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής.

          Κατά τ' αλλά αυτό που περιγράφεις είναι override του προγράμματος eco, που μπορεί να κάνουν κάποια σε λειτουργία WOT.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            Στο HRV που είχα για κάποιους μήνες πάντως λειτουργούσε ακριβώς με αυτό τον τρόπο που περιγράφω. Όπως και στο Focus που έχω τώρα. Στο Focus μάλιστα που έχει και Sport λειτουργεί και από την άλλη πλευρά. Πατώντας δηλαδή το 1/4 του γκαζιού είναι σαν να πατάς 2/4 στο normal. (τα νούμερα τα φέρνω σαν παράδειγμα, δεν είναι ακριβώς αυτά)

            Σίγουρα δεν δίνει παραπάνω άλογα στο Sport! Ούτε ροπή. Απλά ταχύτερη απόκριση του γκαζιού.

            Ουσιαστικά ότι κάνει αυτό το σύστημα, μπορείς να το κάνεις και μόνος με το πόδι σου αν μπορείς να είσαι πολύ ακριβής στο πόσο γκάζι πατάς.

            To override που αναφέρεις, υπάρχει για λόγους ασφαλείας. Αν χρειαστεί δηλαδή να κάνεις μια προσπέραση η γρήγορη επιτάχυνση στο eco, έχεις την δυνατότητα πατώντας απλά τέρμα το γκάζι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Ο κάθε κατασκευαστής έχει τη δικιά του υλοποίηση. Αλλοι επεμβαίνουν μόνο στην διαχείριση γκαζιού(ανοιγει λιγοτερο η πεταλούδα γκαζιού), αλλοι πόσο κάυσιμο ψεκάζει στις καθε στροφές, αλλοι και στα δύο.

              Στο ένα έχεις επιταχυνση οχήματος με μικρότερη ιπποδύναμη αφού είναι σαν να μην πατάς το γκάζι όσο το πατάς.

              Στο άλλο πάλι στην ουσία είναι σαν να έχεις αμάξι με μικρότερη ιπποδύναμη.

              Στην τριτή δεν χρειάζεται να το αναλύσω παραπάνω για ιππόδυναμη, νομίζω.

              Tο override λειτουργεί έτσι όπως το γράφεις αν πατήσεις τέρμα γκάζι για πχ 1'

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                super-t last edited by

                Την απόκριση πρέπει να αλλάζει κυρίως για να είναι πιο αναίσθητο στις απότομες αλλαγές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • nickthetrib
                  nickthetrib @super-t last edited by

                  Την απόκριση πρέπει να αλλάζει κυρίως για να είναι πιο αναίσθητο στις απότομες αλλαγές.

                  Σωστά,

                  αλλά φαντάσου ότι ακόμα και η χαρτογράφηση που αλλάζει με βάση τις εξωτερικές συνθήκες (θερμοκρασία, υγρασία, πυκνότητα αερα κλπ) αλλάζει την παραγόμενη μέγιστη ιπποδύναμη, που να πειράξεις και απόκριση γκαζιού.

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thesaint last edited by

                    Ας ανοιξουμε και μια κουβεντα για λαδια...... 🙂

                    0-20? 0-30? 5-30? στα 0-30 και 5-30 που αναφερει στο βιβλιο σερβις λεει απλα πρεπει να ειναι ACEA C2  καμια αλλη προδιαγραφη δεν δινει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      otokomae last edited by

                      Όλα αυτά κυρίως αλλάζουν τη χαρτογράφηση του δικού μας εγκεφάλου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petran17 @otokomae last edited by

                        Όλα αυτά κυρίως αλλάζουν τη χαρτογράφηση του δικού μας εγκεφάλου.

                        Που να δεις στον δικο μου τον εγκεφαλο τι κανουν...  μου αναβουν τα λαμπακια.. 

                        Θελω να το τσιμεντωσω και να το βαψω αυτο το κουμπι να μην φαινεται καν...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @dimitriscsd last edited by

                          Γιατί κόβουν ροπή; Εγώ από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω πως απλά προσομοιώνουν ηλεκτρονικά το να πατάς λιγότερο γκάζι.

                          π.χ. Όταν πατάω το πεντάλ στο 1/4 της διαδρομής του me eco off, είναι σαν να το πατάω στο μισό της διαδρομής του με το eco on.

                          Και φυσικά αυτό αλλάζει προοδευτικά όσο γκάζι πατάς, μέχρι να εξισορροπηθούν στο τέλος της διαδρομής.

                          Δηλαδή όταν πατάς τέρμα γκάζι στο eco, είναι το ίδιο με το να πατάς τέρμα γκάζι στο normal.

                          Συνήθως έτσι δουλεύουν αυτά τα συστήματα. Όταν πατάς τέρμα γκάζι δεν έχει καμία διαφορά, αλλά στις ενδιάμεσες θέσεις, μειώνεται η απόκριση στο γκάζι, όχι η πίεση στο τούρμπο ή το αβάνς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            enzo22 @rapture last edited by

                            vasilas wrote:

                            Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.

                            Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.

                            Ακριβώς αυτό......Πιό χάλια ύφασμα δεν μπορούσαν να βάλουν....Ειδικά το καλοκαίρι που ακουμπάει ο αγκώνας ασπρίζει και θέλει καθάρισμα συνέχεια. Τα χερούλια στις πόρτες λερώνουν όλο τον χρόνο....

                            Αν δεν έπρεπε να ξεμονταριστεί η πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται  θα άλλαζα τις επενδύσεις στις πόρτες και το arm rest με δέρμα χθές.....

                            Honda civic 1,5 sport

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • sargus
                              sargus last edited by

                              Μωρομάντηλα παιδιά!

                              Σωστό αυτό που λέτε για το λέρωμα αλλά τα μωρομάντηλα με έχουν σώσει. Έχω πάντα στο αμάξι και τρίβω τα σημεία αυτά όποτε το θυμηθώ και είναι σαν την πρώτη μέρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                enzo22 @sargus last edited by

                                Μωρομάντηλα παιδιά!

                                Σωστό αυτό που λέτε για το λέρωμα αλλά τα μωρομάντηλα με έχουν σώσει. Έχω πάντα στο αμάξι και τρίβω τα σημεία αυτά όποτε το θυμηθώ και είναι σαν την πρώτη μέρα.

                                Έχω πάρει ειδικό καθαριστικό για ταπετσαρίες γνωστής εταιρείας του χώρου . Ένα ψέκασμα σε μια πετσετούλα και απλό πέρασμα στην ταπετσαρία και γίνεται καινούργια . Απλά ηταν λάθος η επιλογή αυτού του υφάσματος για τα συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου...

                                Honda civic 1,5 sport

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd @enzo22 last edited by

                                  Rapture wrote:

                                  vasilas wrote:

                                  Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.

                                  Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.

                                  Ακριβώς αυτό......Πιό χάλια ύφασμα δεν μπορούσαν να βάλουν....Ειδικά το καλοκαίρι που ακουμπάει ο αγκώνας ασπρίζει και θέλει καθάρισμα συνέχεια. Τα χερούλια στις πόρτες λερώνουν όλο τον χρόνο....

                                  Αν δεν έπρεπε να ξεμονταριστεί η πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται  θα άλλαζα τις επενδύσεις στις πόρτες και το arm rest με δέρμα χθές.....

                                  Αν βρεις μάστορα που προσέχει και δεν ξυλώνει οτι βρει σαν ζουλού, δεν θα έχεις θέμα.

                                  Τα κλιψάκια μπαίνουν σε πολύ συγκεκριμένες θέσεις και αν τα ξεκουμπώσεις σωστά δεν χαλάει τίποτα.

                                  Φυσικά στην περίπτωση που παραμορφωθεί ή σπάσει κλιψάκι, βάζεις καινούριο. Κοστίζουν ψίχουλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    enzo22 @dimitriscsd last edited by

                                    Enzo22 wrote:

                                    Rapture wrote:

                                    vasilas wrote:

                                    Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.

                                    Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.

                                    Ακριβώς αυτό......Πιό χάλια ύφασμα δεν μπορούσαν να βάλουν....Ειδικά το καλοκαίρι που ακουμπάει ο αγκώνας ασπρίζει και θέλει καθάρισμα συνέχεια. Τα χερούλια στις πόρτες λερώνουν όλο τον χρόνο....

                                    Αν δεν έπρεπε να ξεμονταριστεί η πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται  θα άλλαζα τις επενδύσεις στις πόρτες και το arm rest με δέρμα χθές.....

                                    Αν βρεις μάστορα που προσέχει και δεν ξυλώνει οτι βρει σαν ζουλού, δεν θα έχεις θέμα.

                                    Τα κλιψάκια μπαίνουν σε πολύ συγκεκριμένες θέσεις και αν τα ξεκουμπώσεις σωστά δεν χαλάει τίποτα.

                                    Φυσικά στην περίπτωση που παραμορφωθεί ή σπάσει κλιψάκι, βάζεις καινούριο. Κοστίζουν ψίχουλα.

                                    Αν γνωρίζει κανένας κάποιον τέτοιο μάστορα στην Θεσσαλονίκη θα ηταν καλοδεχούμενη η πληροφορία....

                                    Honda civic 1,5 sport

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sargus
                                      sargus @enzo22 last edited by

                                      sargus wrote:

                                      Μωρομάντηλα παιδιά!

                                      Σωστό αυτό που λέτε για το λέρωμα αλλά τα μωρομάντηλα με έχουν σώσει. Έχω πάντα στο αμάξι και τρίβω τα σημεία αυτά όποτε το θυμηθώ και είναι σαν την πρώτη μέρα.

                                      Έχω πάρει ειδικό καθαριστικό για ταπετσαρίες γνωστής εταιρείας του χώρου . Ένα ψέκασμα σε μια πετσετούλα και απλό πέρασμα στην ταπετσαρία και γίνεται καινούργια . Απλά ηταν λάθος η επιλογή αυτού του υφάσματος για τα συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου...

                                      Στο προηγούμενο αμάξι μου είχα δέρμα σε αυτά τα σημεία.

                                      Προτιμώ χίλιες φορές το ύφασμα του civic. Τώρα αν υπάρχει κάποιο άλλο ύφασμα πιο ανθεκτικό στο λέρωμα που θα μπορούσε να μπει δεν το γνωρίζω, αλλά δέρμα δε θέλω με τίποτα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd @enzo22 last edited by

                                        dimitriscsd wrote:

                                        Enzo22 wrote:

                                        Rapture wrote:

                                        vasilas wrote:

                                        Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.

                                        Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.

                                        Ακριβώς αυτό......Πιό χάλια ύφασμα δεν μπορούσαν να βάλουν....Ειδικά το καλοκαίρι που ακουμπάει ο αγκώνας ασπρίζει και θέλει καθάρισμα συνέχεια. Τα χερούλια στις πόρτες λερώνουν όλο τον χρόνο....

                                        Αν δεν έπρεπε να ξεμονταριστεί η πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται  θα άλλαζα τις επενδύσεις στις πόρτες και το arm rest με δέρμα χθές.....

                                        Αν βρεις μάστορα που προσέχει και δεν ξυλώνει οτι βρει σαν ζουλού, δεν θα έχεις θέμα.

                                        Τα κλιψάκια μπαίνουν σε πολύ συγκεκριμένες θέσεις και αν τα ξεκουμπώσεις σωστά δεν χαλάει τίποτα.

                                        Φυσικά στην περίπτωση που παραμορφωθεί ή σπάσει κλιψάκι, βάζεις καινούριο. Κοστίζουν ψίχουλα.

                                        Αν γνωρίζει κανένας κάποιον τέτοιο μάστορα στην Θεσσαλονίκη θα ηταν καλοδεχούμενη η πληροφορία....

                                        Gregory leather art. Απλά αν δεις δουλειά του θα χάσεις τον έλεγχο και θα θέλεις να κάνεις όλο το αμάξι!

                                        Βρες το μαγαζί στο facebook έχει πολύ υλικό. Το σκέφτομαι και εγώ για το Focus κάποια στιγμή στο μέλλον που ίσως είμαι πιο κοντά στην Θεσσαλονίκη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • E
                                          enzo22 @sargus last edited by

                                          Προτιμώ χίλιες φορές το ύφασμα του civic. Τώρα αν υπάρχει κάποιο άλλο ύφασμα πιο ανθεκτικό στο λέρωμα που θα μπορούσε να μπει δεν το γνωρίζω, αλλά δέρμα δε θέλω με τίποτα.

                                          Φίλε sargus γιατί ? Και εγώ δεν θέλω δερμάτινο σαλόνι ούτε με σφαίρες , αλλά στα συγκεκριμένα σημεία γιατί δεν θέλεις δέρμα ? Από άποψη συντήρησης μήπως ?

                                          Honda civic 1,5 sport

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            enzo22 @dimitriscsd last edited by

                                            Gregory leather art. Απλά αν δεις δουλειά του θα χάσεις τον έλεγχο και θα θέλεις να κάνεις όλο το αμάξι!

                                            Βρες το μαγαζί στο facebook έχει πολύ υλικό. Το σκέφτομαι και εγώ για το Focus κάποια στιγμή στο μέλλον που ίσως είμαι πιο κοντά στην Θεσσαλονίκη...

                                            Ευχαριστώ για την πληροφορία ! Έχει και ιστοσελίδα  https://www.gregoryleather.gr/a/honda/

                                            Θα τον έχω στα υποψιν μου  !!

                                            Honda civic 1,5 sport

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 146 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr