Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 295
    • 296
    • 145 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5910
    122266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilas last edited by

      Είχα βάλει σπρεϊ σιλικόνης στο παράθυρο του οδηγού και κρατάει ακόμα. Επίσης σε με συρομενη πόρτα ντουλάπας που τσιριζε, μέταλλο με μέταλλο και σταμάτησε για πάντα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilas last edited by

        Το moose test έχει γίνει με 1.000 στα 79 χλμ/ω. Ενδεχομένως το κατά 30 κιλά βαρύτερο μπροστά 1.500, να μην τα κατάφερνε....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap @vasilas last edited by

          Είχα βάλει σπρεϊ σιλικόνης στο παράθυρο του οδηγού και κρατάει ακόμα. Επίσης σε με συρομενη πόρτα ντουλάπας που τσιριζε, μέταλλο με μέταλλο και σταμάτησε για πάντα.

          ωραια.... αρα κρατα αρκετα

          παρε αυτο ή οποιο αλλο θελεις και βαλτο .... τελος οι τριγμοι....

          Εχω εντυπωσιαστει ... τα σουτζοθκια δεν τριζουν ΚΑΘΟΛΟΥ ( με το σπρευ αυτο) χωρις αυτο.....εεεεε κατι τσικ τσακ τα ακους.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus @vasilas last edited by

            Το moose test έχει γίνει με 1.000 στα 79 χλμ/ω. Ενδεχομένως το κατά 30 κιλά βαρύτερο μπροστά 1.500, να μην τα κατάφερνε....

            Είναι ελάχιστη η διαφορά και εύκολα αντισταθμίσιμη με μικροδιαφορές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasilas @realzeus last edited by

              Καλό αυτό.

              Τι τρέχει τότε με το Type R και το moose?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                djhoulio last edited by

                Για τα λάστιχα το έχω σκεφτεί και εγώ όταν τα αλλάξω να βάλω στενότερα γιατί τα θεωρώ όμορφα μεν υπερβολικά δε. Μόνο να μην αλλάξει το βήμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  otokomae last edited by

                  Είναι στα πλαίσια που ορίζει ο κατασκευαστής και λίγο πιο κοντά στη πραγματικότητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    snp @vasilas last edited by

                    Είχα βάλει σπρεϊ σιλικόνης στο παράθυρο του οδηγού και κρατάει ακόμα. Επίσης σε με συρομενη πόρτα ντουλάπας που τσιριζε, μέταλλο με μέταλλο και σταμάτησε για πάντα.

                    Που το είχες βάλει δηλαδή στο παράθυρο; δεν κατάλαβα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilas last edited by

                      Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thesaint @vasilas last edited by

                        Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.

                        ποσα κμ εχεις? εμενα προς το παρον με 8900κμ δεν εχει κανει κιχ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasilas last edited by

                          Δεν έχω 2.000

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            forza125 last edited by

                            Καλησπερα εδω κ 2 μερες διαβασα τα παντα για το civic... μια ερωτηση προς του κατοχους 1000cc. Mε αλλαγες ταχυτητων 2500-3500 στροφες περιπου τι καταναλωση εχει το 1000αρι???  Το εκανα test drive αλλα ηταν μικρη διαδρομη κ στο trip ειδα 8,5-9 λιτρα. Αποσταση περιπου που εκανα 10 χιλιομετρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              djhoulio @forza125 last edited by

                              Εγώ αυτή τη στιγμή με μικτές καθημερινές σχεδόν διαδρομές των 15 χιλιομέτρων (πήγαινε- έλα) εντός και πέριξ των Ιωαννίνων έχω 7.4 λίτρα. Έχω αφαιρέσει την ένδειξη κατανάλωσης από το καντράν για να μην την βλέπω και προσπαθώ συνέχεια να τη μειώσω και οδηγώ κανονικά, ουτε αργά αλλά ούτε πατημένος. Όπως οδηγεί η πλειοψηφία.

                              Το καλοκαίρι που  έβλεπα την κατανάλωση συνεχώς είχα μ.ο. απο 5.8 ως 6+, αλλά με χαλαρές επιταχύνσεις, αλλαγές ταχυτήτων το πολύ στις 2500 και ενεργοποιημένο το έκο.

                              Οι3500 στροφές που γραφείς μου φαίνονται πολλές για αλλαγή εκτός και αν επιταχύνσεις για να προσπεράσεις γρήγορα. Το αυτοκίνητο έχει αρκετή ροπή απο πολύ χαμηλά. Εγώ αλλαζω τις ταχύτητες μέχρι τις 3000. Δεν χρειάζεται παραπάνω.

                              Γενικά πάντως αν το πατήσεις θα κάψει και μπορεί σίγουρα να φτάσει και τις τιμές που αναφέρεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                rapture @vasilas last edited by

                                Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.

                                Το τρίξιμο με το μισάνοιχτο παράθυρο είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημα δυστυχώς. Κι εγώ το πήγα στην αντιπροσωπεία γιατί το έκανε το παράθυρο του οδηγού και το διόρθωσαν με κάποιο τρόπο. Κατά καιρούς καιρούς ακούγεται ένα τριξιματάκι κάπου πίσω από την κεντρική κονσόλα όταν είναι κρύο αλλά σταματάει μετά από λίγο. Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  giorgosand last edited by

                                  καλησπερα παιδια, γνωριζει καποιος ποσα αλογα κοβει το economy  στο 1.5?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd last edited by

                                    Χωρίς να γνωρίζω συγκεκριμένα για το Civic, συνήθως αυτά τα συστήματα δεν κόβουν άλογα, αλλά αλλάζουν την χαρτογράφηση του γκαζιού. Δηλαδή πατώντας ίδιο ποσοστό γκαζιού στο πεντάλ, παίρνεις λιγότερη βενζίνη για καύση όταν είσαι στο eco.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @dimitriscsd last edited by

                                      Χωρίς να γνωρίζω συγκεκριμένα για το Civic, συνήθως αυτά τα συστήματα δεν κόβουν άλογα, αλλά αλλάζουν την χαρτογράφηση του γκαζιού. Δηλαδή πατώντας ίδιο ποσοστό γκαζιού στο πεντάλ, παίρνεις λιγότερη βενζίνη για καύση όταν είσαι στο eco.

                                      Αρα στις χχχχ στροφές λιγοτερη βενζίνη στο eco από το sport. ΑΡΑ λιγότερα άλογα. Απλά κάνενας δεν ανακοινώνει πόσα αλογα.

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd last edited by

                                        Χμμμ δεν νομίζω πως είναι έτσι. Νομίζω πως απλά αργεί περισσότερο να ανεβάσει στροφές. Δεν αλλάζει η δύναμη στον ίδιο αριθμό στροφών.

                                        Κρατώ μια επιφύλαξη όμως, θα το τσεκάρω όταν μπω στο αμάξι (δεν είναι Civic αλλά έχει Eco Normal Sport)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgosand last edited by

                                          Μου γεννηθηκε η απορια καθως ενω ειχα ενεργοποιημενο το eco με κουμπωμενη τριτη στις 3 χιλιαδες στροφες,βγαζοντας το eco την ωρα της οδηγησης ενιωσα ενα ξεσπασμα ,κατι σαν ωθηση απο τον κινητηρα,αρα θεωρω οτι κοβει αλλογα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • dimitriscsd
                                            dimitriscsd @giorgosand last edited by

                                            Μου γεννηθηκε η απορια καθως ενω ειχα ενεργοποιημενο το eco με κουμπωμενη τριτη στις 3 χιλιαδες στροφες,βγαζοντας το eco την ωρα της οδηγησης ενιωσα ενα ξεσπασμα ,κατι σαν ωθηση απο τον κινητηρα,αρα θεωρω οτι κοβει αλλογα!

                                            Λογικό να ένιωσες ώθηση. Έκλεισες το σύστημα, άλλαξε η χαρτογράφηση του γκαζιού και ουσιαστικά ήταν σαν να πάτησες γκάζι χωρίς να κουνήσεις το πεντάλ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 145 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr