-
Χμμμ δεν νομίζω πως είναι έτσι. Νομίζω πως απλά αργεί περισσότερο να ανεβάσει στροφές. Δεν αλλάζει η δύναμη στον ίδιο αριθμό στροφών.
Κρατώ μια επιφύλαξη όμως, θα το τσεκάρω όταν μπω στο αμάξι (δεν είναι Civic αλλά έχει Eco Normal Sport)
Δημήτρη, μια χαρά κόβουν ιπποδύναμη στο eco! Αφού κόβουν ροπή, σημαίνει ότι κόβουν και ιπποδύναμη.
-
Γιατί κόβουν ροπή; Εγώ από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω πως απλά προσομοιώνουν ηλεκτρονικά το να πατάς λιγότερο γκάζι.
π.χ. Όταν πατάω το πεντάλ στο 1/4 της διαδρομής του me eco off, είναι σαν να το πατάω στο μισό της διαδρομής του με το eco on.
Και φυσικά αυτό αλλάζει προοδευτικά όσο γκάζι πατάς, μέχρι να εξισορροπηθούν στο τέλος της διαδρομής.
Δηλαδή όταν πατάς τέρμα γκάζι στο eco, είναι το ίδιο με το να πατάς τέρμα γκάζι στο normal.
-
Θυμάμαι προγράμματα eco που δήλωναν ότι περιόριζαν ιπποδύναμη και ροπή. Στο Civic δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής.
Κατά τ' αλλά αυτό που περιγράφεις είναι override του προγράμματος eco, που μπορεί να κάνουν κάποια σε λειτουργία WOT.
-
Στο HRV που είχα για κάποιους μήνες πάντως λειτουργούσε ακριβώς με αυτό τον τρόπο που περιγράφω. Όπως και στο Focus που έχω τώρα. Στο Focus μάλιστα που έχει και Sport λειτουργεί και από την άλλη πλευρά. Πατώντας δηλαδή το 1/4 του γκαζιού είναι σαν να πατάς 2/4 στο normal. (τα νούμερα τα φέρνω σαν παράδειγμα, δεν είναι ακριβώς αυτά)
Σίγουρα δεν δίνει παραπάνω άλογα στο Sport! Ούτε ροπή. Απλά ταχύτερη απόκριση του γκαζιού.
Ουσιαστικά ότι κάνει αυτό το σύστημα, μπορείς να το κάνεις και μόνος με το πόδι σου αν μπορείς να είσαι πολύ ακριβής στο πόσο γκάζι πατάς.
To override που αναφέρεις, υπάρχει για λόγους ασφαλείας. Αν χρειαστεί δηλαδή να κάνεις μια προσπέραση η γρήγορη επιτάχυνση στο eco, έχεις την δυνατότητα πατώντας απλά τέρμα το γκάζι.
-
Ο κάθε κατασκευαστής έχει τη δικιά του υλοποίηση. Αλλοι επεμβαίνουν μόνο στην διαχείριση γκαζιού(ανοιγει λιγοτερο η πεταλούδα γκαζιού), αλλοι πόσο κάυσιμο ψεκάζει στις καθε στροφές, αλλοι και στα δύο.
Στο ένα έχεις επιταχυνση οχήματος με μικρότερη ιπποδύναμη αφού είναι σαν να μην πατάς το γκάζι όσο το πατάς.
Στο άλλο πάλι στην ουσία είναι σαν να έχεις αμάξι με μικρότερη ιπποδύναμη.
Στην τριτή δεν χρειάζεται να το αναλύσω παραπάνω για ιππόδυναμη, νομίζω.
Tο override λειτουργεί έτσι όπως το γράφεις αν πατήσεις τέρμα γκάζι για πχ 1'
-
Την απόκριση πρέπει να αλλάζει κυρίως για να είναι πιο αναίσθητο στις απότομες αλλαγές.
-
Την απόκριση πρέπει να αλλάζει κυρίως για να είναι πιο αναίσθητο στις απότομες αλλαγές.
Σωστά,
αλλά φαντάσου ότι ακόμα και η χαρτογράφηση που αλλάζει με βάση τις εξωτερικές συνθήκες (θερμοκρασία, υγρασία, πυκνότητα αερα κλπ) αλλάζει την παραγόμενη μέγιστη ιπποδύναμη, που να πειράξεις και απόκριση γκαζιού.
-
Ας ανοιξουμε και μια κουβεντα για λαδια......
0-20? 0-30? 5-30? στα 0-30 και 5-30 που αναφερει στο βιβλιο σερβις λεει απλα πρεπει να ειναι ACEA C2 καμια αλλη προδιαγραφη δεν δινει
-
Όλα αυτά κυρίως αλλάζουν τη χαρτογράφηση του δικού μας εγκεφάλου.
-
Όλα αυτά κυρίως αλλάζουν τη χαρτογράφηση του δικού μας εγκεφάλου.
Που να δεις στον δικο μου τον εγκεφαλο τι κανουν... μου αναβουν τα λαμπακια..
Θελω να το τσιμεντωσω και να το βαψω αυτο το κουμπι να μην φαινεται καν...
-
Γιατί κόβουν ροπή; Εγώ από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω πως απλά προσομοιώνουν ηλεκτρονικά το να πατάς λιγότερο γκάζι.
π.χ. Όταν πατάω το πεντάλ στο 1/4 της διαδρομής του me eco off, είναι σαν να το πατάω στο μισό της διαδρομής του με το eco on.
Και φυσικά αυτό αλλάζει προοδευτικά όσο γκάζι πατάς, μέχρι να εξισορροπηθούν στο τέλος της διαδρομής.
Δηλαδή όταν πατάς τέρμα γκάζι στο eco, είναι το ίδιο με το να πατάς τέρμα γκάζι στο normal.
Συνήθως έτσι δουλεύουν αυτά τα συστήματα. Όταν πατάς τέρμα γκάζι δεν έχει καμία διαφορά, αλλά στις ενδιάμεσες θέσεις, μειώνεται η απόκριση στο γκάζι, όχι η πίεση στο τούρμπο ή το αβάνς.
-
vasilas wrote:
Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.
Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.
Ακριβώς αυτό......Πιό χάλια ύφασμα δεν μπορούσαν να βάλουν....Ειδικά το καλοκαίρι που ακουμπάει ο αγκώνας ασπρίζει και θέλει καθάρισμα συνέχεια. Τα χερούλια στις πόρτες λερώνουν όλο τον χρόνο....
Αν δεν έπρεπε να ξεμονταριστεί η πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται θα άλλαζα τις επενδύσεις στις πόρτες και το arm rest με δέρμα χθές.....
-
Μωρομάντηλα παιδιά!
Σωστό αυτό που λέτε για το λέρωμα αλλά τα μωρομάντηλα με έχουν σώσει. Έχω πάντα στο αμάξι και τρίβω τα σημεία αυτά όποτε το θυμηθώ και είναι σαν την πρώτη μέρα.
-
Μωρομάντηλα παιδιά!
Σωστό αυτό που λέτε για το λέρωμα αλλά τα μωρομάντηλα με έχουν σώσει. Έχω πάντα στο αμάξι και τρίβω τα σημεία αυτά όποτε το θυμηθώ και είναι σαν την πρώτη μέρα.
Έχω πάρει ειδικό καθαριστικό για ταπετσαρίες γνωστής εταιρείας του χώρου . Ένα ψέκασμα σε μια πετσετούλα και απλό πέρασμα στην ταπετσαρία και γίνεται καινούργια . Απλά ηταν λάθος η επιλογή αυτού του υφάσματος για τα συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου...
-
Rapture wrote:
vasilas wrote:
Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.
Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.
Ακριβώς αυτό......Πιό χάλια ύφασμα δεν μπορούσαν να βάλουν....Ειδικά το καλοκαίρι που ακουμπάει ο αγκώνας ασπρίζει και θέλει καθάρισμα συνέχεια. Τα χερούλια στις πόρτες λερώνουν όλο τον χρόνο....
Αν δεν έπρεπε να ξεμονταριστεί η πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται θα άλλαζα τις επενδύσεις στις πόρτες και το arm rest με δέρμα χθές.....
Αν βρεις μάστορα που προσέχει και δεν ξυλώνει οτι βρει σαν ζουλού, δεν θα έχεις θέμα.
Τα κλιψάκια μπαίνουν σε πολύ συγκεκριμένες θέσεις και αν τα ξεκουμπώσεις σωστά δεν χαλάει τίποτα.
Φυσικά στην περίπτωση που παραμορφωθεί ή σπάσει κλιψάκι, βάζεις καινούριο. Κοστίζουν ψίχουλα.
-
Enzo22 wrote:
Rapture wrote:
vasilas wrote:
Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.
Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.
Ακριβώς αυτό......Πιό χάλια ύφασμα δεν μπορούσαν να βάλουν....Ειδικά το καλοκαίρι που ακουμπάει ο αγκώνας ασπρίζει και θέλει καθάρισμα συνέχεια. Τα χερούλια στις πόρτες λερώνουν όλο τον χρόνο....
Αν δεν έπρεπε να ξεμονταριστεί η πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται θα άλλαζα τις επενδύσεις στις πόρτες και το arm rest με δέρμα χθές.....
Αν βρεις μάστορα που προσέχει και δεν ξυλώνει οτι βρει σαν ζουλού, δεν θα έχεις θέμα.
Τα κλιψάκια μπαίνουν σε πολύ συγκεκριμένες θέσεις και αν τα ξεκουμπώσεις σωστά δεν χαλάει τίποτα.
Φυσικά στην περίπτωση που παραμορφωθεί ή σπάσει κλιψάκι, βάζεις καινούριο. Κοστίζουν ψίχουλα.
Αν γνωρίζει κανένας κάποιον τέτοιο μάστορα στην Θεσσαλονίκη θα ηταν καλοδεχούμενη η πληροφορία....
-
sargus wrote:
Μωρομάντηλα παιδιά!
Σωστό αυτό που λέτε για το λέρωμα αλλά τα μωρομάντηλα με έχουν σώσει. Έχω πάντα στο αμάξι και τρίβω τα σημεία αυτά όποτε το θυμηθώ και είναι σαν την πρώτη μέρα.
Έχω πάρει ειδικό καθαριστικό για ταπετσαρίες γνωστής εταιρείας του χώρου . Ένα ψέκασμα σε μια πετσετούλα και απλό πέρασμα στην ταπετσαρία και γίνεται καινούργια . Απλά ηταν λάθος η επιλογή αυτού του υφάσματος για τα συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου...
Στο προηγούμενο αμάξι μου είχα δέρμα σε αυτά τα σημεία.
Προτιμώ χίλιες φορές το ύφασμα του civic. Τώρα αν υπάρχει κάποιο άλλο ύφασμα πιο ανθεκτικό στο λέρωμα που θα μπορούσε να μπει δεν το γνωρίζω, αλλά δέρμα δε θέλω με τίποτα.
-
dimitriscsd wrote:
Enzo22 wrote:
Rapture wrote:
vasilas wrote:
Γύρω γύρω εκει που τερματίζει το τζάμι. Βασικά στη Honda μου έβαλα το σπρεϊ σιλικόνης. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω και στα δύο πίσω παράθυρα γιατί όταν είναι ανοιγμένα λίγο τρίζουν Επίσης.
Ένα επίσης αρνητικό είναι το ύφασμα που έχουν επιλέξει για το χερούλι στις πόρτες και το arm rest, το οποίο λερώνει για πλάκα.
Ακριβώς αυτό......Πιό χάλια ύφασμα δεν μπορούσαν να βάλουν....Ειδικά το καλοκαίρι που ακουμπάει ο αγκώνας ασπρίζει και θέλει καθάρισμα συνέχεια. Τα χερούλια στις πόρτες λερώνουν όλο τον χρόνο....
Αν δεν έπρεπε να ξεμονταριστεί η πόρτα με ότι αυτό συνεπάγεται θα άλλαζα τις επενδύσεις στις πόρτες και το arm rest με δέρμα χθές.....
Αν βρεις μάστορα που προσέχει και δεν ξυλώνει οτι βρει σαν ζουλού, δεν θα έχεις θέμα.
Τα κλιψάκια μπαίνουν σε πολύ συγκεκριμένες θέσεις και αν τα ξεκουμπώσεις σωστά δεν χαλάει τίποτα.
Φυσικά στην περίπτωση που παραμορφωθεί ή σπάσει κλιψάκι, βάζεις καινούριο. Κοστίζουν ψίχουλα.
Αν γνωρίζει κανένας κάποιον τέτοιο μάστορα στην Θεσσαλονίκη θα ηταν καλοδεχούμενη η πληροφορία....
Gregory leather art. Απλά αν δεις δουλειά του θα χάσεις τον έλεγχο και θα θέλεις να κάνεις όλο το αμάξι!
Βρες το μαγαζί στο facebook έχει πολύ υλικό. Το σκέφτομαι και εγώ για το Focus κάποια στιγμή στο μέλλον που ίσως είμαι πιο κοντά στην Θεσσαλονίκη...
-
Προτιμώ χίλιες φορές το ύφασμα του civic. Τώρα αν υπάρχει κάποιο άλλο ύφασμα πιο ανθεκτικό στο λέρωμα που θα μπορούσε να μπει δεν το γνωρίζω, αλλά δέρμα δε θέλω με τίποτα.
Φίλε sargus γιατί ? Και εγώ δεν θέλω δερμάτινο σαλόνι ούτε με σφαίρες , αλλά στα συγκεκριμένα σημεία γιατί δεν θέλεις δέρμα ? Από άποψη συντήρησης μήπως ?
-
Gregory leather art. Απλά αν δεις δουλειά του θα χάσεις τον έλεγχο και θα θέλεις να κάνεις όλο το αμάξι!
Βρες το μαγαζί στο facebook έχει πολύ υλικό. Το σκέφτομαι και εγώ για το Focus κάποια στιγμή στο μέλλον που ίσως είμαι πιο κοντά στην Θεσσαλονίκη...
Ευχαριστώ για την πληροφορία ! Έχει και ιστοσελίδα https://www.gregoryleather.gr/a/honda/
Θα τον έχω στα υποψιν μου !!
Νέο Honda Civic 2017