-
Οι 18άρες μειονέκτημα είναι και όχι πλεονέκτημα ειδικά σε ένα SUV
-
Παρε το ντιζελ.
-
Σχετικά με τη κατανάλωση του 1.6TDI
Σύντομο ιστορικό (χοντρικά):
Μέχρι τις 15000χλμ έβαζα v-power και έβλεπα κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο 6.5λ/100 με ταχύτητες 130-140.
Από 15000-20000χλμ έβαζα απλό avin και έβλεπα τις ίδιες καταναλώσεις με το v-power αλλά πιο καλή απόκριση χαμηλά.
Από 20000-22000 βάζω avin best action και έχω παρατηρήσει μεγάλη μείωση στη κατανάλωση , στις ίδιες ταχύτητες και διαδρομές έχω 5,8-5,9 λ /100 !
Παίζει βέβαια τώρα να έστρωσε και ο κινητήρας αλλά μέσα σε 2000 χλμ τόσο μεγάλη αλλαγή; Ο καιρός πάντως δεν άλλαξε δραματικά.
-
Ετσι για να γουσταρουμε κιολας
-
Αμαξαρα με τα ολα της
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Προειδοποιητικό μήνυμα δυσλειτουργίας του συστήματος προστασίας των επιβατών.
Και μόλις έκλεισα ένα χρόνο συμβίωσης με το αυτοκίνητο (Advance 1.4 TSI), εμφανίστηκε το μήνυμα «Προληπτική προστασία επιβατών, λειτουργία περιορισμένη».
Η εν λόγω λειτουργία, αυξάνει την προστασία που προσφέρεται στους επιβάτες σε καταστάσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε σύγκρουση ή ανατροπή.
Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα κάθε φορά που ανάβει η ανάφλεξη και λειτουργεί σε ταχύτητες πάνω από 30 km / h.
Σε κρίσιμες καταστάσεις οδήγησης (π.χ. κατά τη διάρκεια μιας πέδης ανάγκης ή από ξαφνική αλλαγή κατεύθυνσης), το αυτοκίνητο αντιδρά με τα κάτωθι βήματα, προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού:
• Προ εντείνει τις ζώνες ασφαλείας του οδηγού και του συνοδηγού.
• Κλείνει αυτόματα τα παράθυρα των πορτών, αφήνοντας ένα κενό περίπου 5 cm από το πλαίσιο.Μόλις περάσει η κρίσιμη κατάσταση οδήγησης, η τάση στις ζώνες ασφαλείας απελευθερώνεται και επανέρχεται στα φυσιολογικά.
Το μήνυμα αυτό εμφανίστηκε χωρίς άλλη αιτία και παρά τις προσπάθειές μου, δεν έσβησε η ένδειξη, ούτε όταν απενεργοποίησα την εν λόγω δυνατότητα του αυτοκινήτου.
Η πρώτη μου ενέργεια ήταν να κάνω μία αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Στα ελληνικά φόρα δεν υπήρχε ουδεμία αναφορά, ενώ σε κάποια αγγλικά φόρα γινόταν λόγος για δυσλειτουργία των προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας. Μάλιστα κάποιος με nickname “Fanis” και με ελληνική καταγωγή, έδινε συμβουλές στους Άγγλους για το πρόβλημα και με ακρίβεια ανέφερε, ότι επρόκειτο για δυσλειτουργία των ζωνών ασφαλείας. Μήπως ”fanis75” είσαι ο advisor?
Σήμερα το πρωί πήγα το αυτοκίνητο στην ΚΑΡΕΝΤΑ Αμαρουσίου, στην οποία ο σύμβουλος service, μου έδωσε την εντύπωση ότι πρώτη φορά έβλεπε τέτοια βλάβη, αφού δεν είχε κάποια απάντηση για τις πιθανές αιτίες του προβλήματος. Προκειμένου να διευκολύνω την διάγνωση του ανέφερα ότι σε ξένα φόρα, γίνεται λόγος περί προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας.
Πράγματι, στην μεσημεριανή μας επικοινωνία, μου ανέφερε ότι το διαγνωστικό test, έδειξε ότι πρόκειται για πρόβλημα στον προεντατήρα της ζώνης του συνοδηγού, η οποία ζώνη πρέπει να αλλαχτεί στο σύνολό της.
Ελπίζω το πρόβλημα αυτό, αφού λυθεί, να μην αποτελέσει την απαρχή πιθανών προβλημάτων αξιοπιστίας του αυτοκινήτου. Ίδωμεν…
-
Εντύπωση μου κάνει γιατί δεν είναι και κάποιο σύστημα που χρησιμοποιείται για να έχει φθορά όπως πχ. τα δυναμικά φώτα
Μακάρι να είναι καμιά επαφή μόνο
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ετσι για να γουσταρουμε κιολαςΑυτο και το X1 ειναι τα πιο ομορφα SUV της κατηγοριας. (Το 3008 ειναι κατι αλλο, για οποιον θελει κατι αλλο... Αλλες φορες μου αρεσει, αλλες οχι)
Μετα ειναι το kodiaq, για να παινεψουμε και το σπιτι μας -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ετσι για να γουσταρουμε κιολαςΝα το χαίρεσαι Νικόλα!
Σε περιμένω Γιάννενα για τσίπουρα από αυτά που μόνο εδώ και 'κάτω' υπάρχουν -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ετσι για να γουσταρουμε κιολας
Να το χαίρεσαι Νικόλα!
Σε περιμένω Γιάννενα για τσίπουρα από αυτά που μόνο εδώ και 'κάτω' υπάρχουνΕυχαριστω Βασιλη. Εννοειται αν κατεβεις και συ κατι θα πιουμε και στην Αθηνα!!!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ετσι για να γουσταρουμε κιολας
Αυτο και το X1 ειναι τα πιο ομορφα SUV της κατηγοριας. (Το 3008 ειναι κατι αλλο, για οποιον θελει κατι αλλο... Αλλες φορες μου αρεσει, αλλες οχι)
Μετα ειναι το kodiaq, για να παινεψουμε και το σπιτι μας [emoji38]Με το Kodiaq στα 22.000 θα δυσκολευομουν να παω στο τιγκ αλλα δεν ειχε βγει τοτε. Φοβερο. Ειδα τις προαλλες μια νταλικα φορτωμενη και ειναι πραγματικα θηριο
-
Ο χρήστης Greg_CivEng έγραψε:
Μάλιστα κάποιος με nickname “Fanis” και με ελληνική καταγωγή, έδινε συμβουλές στους Άγγλους για το πρόβλημα και με ακρίβεια ανέφερε, ότι επρόκειτο για δυσλειτουργία των ζωνών ασφαλείας. Μήπως ”fanis75” είσαι ο advisor?Όχι δεν είμαι εγώ! Έχω περιορισμένες γνώσεις στα VW, οπότε δεν θα μπορούσα να πώ και πολλά και μάλλον θα ήταν και λάθος!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Όχι δεν είμαι εγώ! Έχω περιορισμένες γνώσεις στα VW,
Τυχερέ...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Όχι δεν είμαι εγώ! Έχω περιορισμένες γνώσεις στα VW,
Τυχερέ...
Ένα VW έχει περάσει από τα χέρια μου: Golf MkII GTi 16v (και για πολύ λίγο καιρό και ένα Golf MkIII 1.4 'αναβαθμισμένο' από την τότε Powerteam [βλ. ΑΒΤ] στα 85 άλογα). Πολύ καλό αυτοκίνητο για εκείνη την εποχή το golfaki, και ας ήταν και μετατροπή.
-
Εμένα ένα ΜΚ Ι 1100 με 50 βαρβάτα αλόγατα... Καινούργιο το 1976 και στα δέκα χρόνια που το κράτησα έμαθα όλα τα συνεργεία φολκς της Αθήνας.... Μηχανικούς και ηλεκτρολόγους και αμορτισεράδες . Φρενάδες δεν χρειάστηκε γιατί δεν φρέναρε έτσι και αλλιώς...
-
Εγώ είχα Golf II (1990) τα πρώτα καταλυτικά 1600 κυβικά με A/C και 75 ατίθασα άλογα.Εκανα 150.000χλμ χωρίς το παραμικρό. Ούτε λάμπα δεν έκαψε.
-
Μα τι να χαλάσει σε εκείνα τα αμάξια? Το ρολόι που είχαν στην θέση του στροφόμετρου?
-
Εμένα δεν είχε ούτε ρολόι . Ενα ταχύμετρο μόνο....
-
Το δικό μου είχε στροφόμετρο και το ρολόι ήταν ψηφιακό !!!
-
Έτσι ακριβώς και για το 1.3 manhatan....με 150,000+ στα χερια μου σε δυο χρονια θα μπει στα ιστορικά.
VW Tiguan 2016