-
Ναι γίνεται Βασίλη, αλλα μονο απο την αντιπροσωπεια γιατι θελει προγραμματισμο (εκτος εαν μπεις στην διαδικασια να παρεις καλωδια και software να κανεις μονος σου προγραμματισμο).
-
Την επόμενη φορά που θα πάω θα τους το πω...Γιαννενα κ τις ώρες που μετακινούμαι εγώ είναι σχεδόν απίθανο να πέσω σε κίνηση...
-
Οδήγησα τις BMW X1 xDrive 25d & sDrive 18i, αμφότερες με αυτόματο κιβώτιο.
Η οδήγηση έγινε στα πλαίσια του BMW Joy Tour, οπότε όπως καταλαβαίνετε ήταν περιορισμένης διάρκειας, άρα δεν μπόρεσα να αποκτήσω ολοκληρωμένη άποψη (αν και την Χ1 την είχα οδηγήσει και παλιότερα, απλά ήθελα να οδηγήσω την πιο δυνατή ντίζελ).
Να σημειώσω τα εξής:
- Ο οδήγηση της xDrive 25d έγινε στον δρόμο (Λ. Κύμης, Αγ. Κων/νου, Λ. Κηφισιάς, Σ. Λούη)
- Η οδήγηση της sDrive 18i έγινε σε μια ειδικά διαμορφωμένη 'πίστα' (λέμε τώρα!!) και περιελάμβανε 3 δοκιμασίες: τέρμα επιτάχυνση (για 100 μέτρα περίπου) και μετά τέρμα φρένα, σλάλομ και απότομη αλλαγή λωρίδας. Στην αρχή έχει βόλτα με τον δοκιμαστή (ήταν εκπαιδευτής του Driving Academy, τον ήξερα από παλιότερο σεμινάριο οδήγησης που είχα κάνει στο Driving Academy) και μετά οδήγησα εγώ (3 'γύρους' έκανα).
Το πρώτο πράγμα που μου έκανε πολύ θετική εντύπωση ήταν η ποιότητα κύλισης. Η 25d ήταν με M-Pack (και σπορ ανάρτηση) και έξτρα 19'' ζάντες. Ξεκίνησα προετοιμασμένος να μου φύγουν τα σφραγίσματα και πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό από την ποιότητα κύλισης και την άνεση. Ήταν πολύ πιο άνετη από το Tiguan με τις 18'' (στην ίδια διαδρομή ακριβώς) και επίσης πιο άνετη από το Kuga με τις 17''. Πραγματικά όταν κατέβηκα, ξανακοίταξα ότι όντως οι ζάντες ήταν 19'' και όχι 17'. Αυτό δεν το περίμενα το ομολογώ! Έπεφτα επίτηδες σε όλες τις λακούβες, σαμαράκια, φρεάτια και ότι άλλο έβρισκα.
Τότε θυμήθηκα μια πρόσφατη συνέντευξη του επικεφαλής εξέλιξης αναρτήσεων για την σειρά 5 ο οποίος έλεγε ότι α) πλέον δοκιμάζουν και εξελίσσουν τις αναρτήσεις σε μια περιοχή της Ιρλανδίας με τους χειρότερους δρόμους στην Ευρώπη (μάλλον δεν έχει έρθει Ελλάδα!! ) και β) ότι η απλή ανάρτηση εξελίσσεται και ρυθμίζεται πάντα (σε όλες τις BMW) σε συνδυασμό με τις μικρότερες διαθέσιμες ζάντες ενώ η σπορ ανάρτηση πάντα σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες (άρα η ανάρτηση της M Pack είναι σχεδιασμένη για βέλτιστη απόδοση με τις 19'' και όχι με τις 18').Από δύναμη δεν θα πώ πολλά, το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό και συνεργάζεται άψογα με το 8αρι αυτόματο. Εντύπωση μου έκανε το 'κόκκινο' στο στροφόμετρο - για ντίζελ - το οποίο είναι στις 5.800 σαλ. Το αυτοκίνητο τραβάει από χαμηλά και δεν ξεφουσκώνει ούτε όταν περάσεις τις 4.000σαλ οπότε έχει πολύ μεγάλο εύρος λειτουργίας για ντίζελ. Με την οικονομία δεν ασχολήθηκα καν!
Το συγκεκριμένο Χ1 είχε σχεδόν όλο τον κατάλογο από έξτρα εξοπλισμό (εκτός από δέρμα), οπότε είχε πολλά γκάτζετ (το head up dipslay πολύ βολικό και διάβαζε σωστά τα όρια ταχύτητας), ευκολίες, καλούδια και ένα πανέμορφο εσωτερικό αλλά και μια τιμή που φλέρταρε με τις €75.000!
Δεν έχω να πω πολλά πράγματα, ειλικρινά το θεωρώ το καλύτερο αυτοκίνητο στην Ελλάδα (για μοναδικό αυτοκίνητο οικογένειας) για τον Έλληνα οικογενειάρχη, εκτός της τιμής φυσικά. Τα κάνει όλα πολύ καλά, έχει πολύ άνετους χώρους - είμαι 1.82 και με την θέση οδήγησης στα μέτρα μου, στο πίσω κάθισμα είχα αέρα 7-8cm στα γόνατα με το συρόμενο κάθισμα τέρμα πίσω και ίσα που ακούμπαγαν τα γόνατα μου με τέρμα μπροστά. Εάν ήθελα να βρώ κάτι αρνητικό (έτσι για να λέω) θα ήταν ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου που δεν είναι ο ηλεκτρονικός, αλλά ο μηχανικός.
Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν και για το 18i sDrive, με εξαίρεση προφανώς τον κινητήρα. Θα σταθώ σε αυτό το αυτοκίνητο λίγο παραπάνω, γιατί ενώ είναι πολύ καλό αδικείται από την τιμή του, όπως έχω ξαναγράψει. Αυτό που οδήγησα ήταν επίσης M-Pack και αρκετά φορτωμένο με έξτρα και άγγιζε στις €50.000.
Στις δοκιμασίες σλάλομ και αλλαγής λωρίδας, το αυτοκίνητο βάζει τα γυαλιά σε πολλά οικογενειακά hatchback (είχα κάνει τις ίδιες δοκιμασίες με Golf, οπότε έχω μέτρο σύγκρισης) και όποιος έχει αμφιβολίες περί στησίματος ενός σύγχρονου SUV, θα πρέπει να το οδηγήσεις.
Ο κινητήρας είναι οριακός για το αυτοκίνητο (πιο αδύναμος από τον 1.6 που έχω) και το αυτόματο κιβώτιο, ενώ είναι γρήγορο, δεν βοηθάει που είναι μόνο 6τάχυτο (με το 8αρι θα ήταν σαφώς καλύτερο, αφού θα ξεκίναγε πιο γρήγορα και θα είχε και καλύτερες ρεπρίζ). Με 2 άτομα, οι επιταχύνσεις ήταν ικανοποιητικές, αλλά εάν φορτωθεί με οικογένεια και τις αποσκευές τους, πιστεύω ότι θα είναι οριακό. Σίγουρα ένας κινητήρας με 160-170 ίππους θα ήταν προτιμότερος, ενώ φυσικά τα 2λιτρα μοτέρ (με 4κίνηση) είναι η 'σωστή' επιλογή για αυτό το αυτοκίνητο.
Συγνώμη που δεν γράφω περισσότερα, αλλά η εμπειρία ήταν πολύ σύντομη (ευελπιστώ να το πάρω κάποια στιγμή για 1-2 ημέρες να αποκτήσω πιο ολοκληρωμένη άποψη). Ό,τι θέλετε με ρωτάτε και εάν γνωρίζω απαντάω.
-
γκουχου γκουχου τι 'κραξιμο' εφαγα λιγο παραπανω για τις 19αρες ζαντες λες και βρισκομαστε στο 1980
Το αμαξι δεν 'κοπαναει' γιατι οπως ανεφερα παρολο τις 19αρες , τα λαστιχα ΔΕΝ ειναι χαμηλου προφιλ.ΥΓ: μην παρεξηγηθω οι διαφωνιες ηταν σε πολιτισμενο επιπεδο και ειναι σεβαστες οι 'παραξενιες' του καθενος πχ εγω δεν μπορω να ειναι ασχημο ενα αυτοκινητο , αλλος δεν μπορει να ακουει το παραμικρο 'γκντουπ'.
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
γκουχου γκουχου τι 'κραξιμο' εφαγα λιγο παραπανω για τις 19αρες ζαντες λες και βρισκομαστε στο 1980
Το αμαξι δεν 'κοπαναει' γιατι οπως ανεφερα παρολο τις 19αρες , τα λαστιχα ΔΕΝ ειναι χαμηλου προφιλ.ΥΓ: μην παρεξηγηθω οι διαφωνιες ηταν σε πολιτισμενο επιπεδο και ειναι σεβαστες οι 'παραξενιες' του καθενος πχ εγω δεν μπορω να ειναι ασχημο ενα αυτοκινητο , αλλος δεν μπορει να ακουει το παραμικρο 'γκντουπ'.
Έφαγες και ειδικά από εμένα και ζητάω συγνώμη, γιατί δεν το είχα οδηγήσει με τις 19αρες. Συνεχίζω να τις θεωρώ υπερβολή για την Χ1 (εφόσον θα πατήσει και λίγο χώμα), αλλά επ' ουδενί δεν κοπανάνε.
-
Προφανώς και παίζει εδώ ένας υποκειμενικός παράγοντας...όπως επίσης μάλλον και το πού οδηγεί κάποιος. Φαντάζομαι ότι υπάρχουν περιοχές με καλύτερους δρόμους από άλλους! Εγώ έχω επανειλημμένως αναφερθεί στους άθλιους δρόμους των Ιωαννίνων με τα άπειρα μπαλώματα και λακκούβες...Παρεπιπτόντως εδώ και μερικές βδομάδες έχουν αρχίσει να περνάνε καινούρια άσφαλτο πρώτα σε κεντρικούς δρόμους της πόλης... Παρά την ταλαιπωρία που περνάμε, είναι απαραίτητο καθώς η κατάσταση είχε φτάσει σε οριακό σημείο...
Δεν θα έλεγα ότι είμαι από αυτούς που ενοχλούνται εύκολα από κακοτεχνίες, αν και προφανώς θα προτιμούσα δρόμους χαλί! Εντούτοις, επαναλαμβάνω ότι σε σημεία που λείπει άσφαλτος ή που παρουσιάζεται διαφορά στο ύψος της παλιάς ασφάλτου και της νέας το αμάξι μου χτυπάει. Να φέρω και ένα παράδειγμα που οι Θεσ/νικείς σίγουρα θα έχουν παρατηρήσει. Φεύγοντας από Θεσ/νίκη προς Αθήνα υπάρχουν ορισμένα σημεία σε γέφυρες όπου παρουσιάζεται τέτοια κακοτεχνία. Δλδ η παλιά και η νέα άσφαλτος δεν βρίσκονται στο ίδιο ύψος με αποτέλεσμα να δημιουργείται κάτι σαν σκαλοπατάκι, όπου όταν με την Χ1 πέρασα με ταχύτητα (γιατί δεν θυμόμουν την κακοτεχνία...) το αμάξι χτύπησε πραγματικά πολύ... -
Υπαρχει και ενα τετοιο σκαλοπατι στο καινουριο δρομο προς Καλαματα και εχουν βαλει και σηματα για προσοχη. Πρεπει να κοψεις και να ανεβεις με λιγοτερο απο 50. Απαραδεκτο να μην μπορουν να φτιαξουν μια σωστη ασφαλτο. Βεβαια ειναι η μονη κακοτεχνια που εχω προσεξει σε αυτον τον δρομο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Υπαρχει και ενα τετοιο σκαλοπατι στο καινουριο δρομο προς Καλαματα και εχουν βαλει και σηματα για προσοχη. Πρεπει να κοψεις και να ανεβεις με λιγοτερο απο 50. Απαραδεκτο να μην μπορουν να φτιαξουν μια σωστη ασφαλτο. Βεβαια ειναι η μονη κακοτεχνια που εχω προσεξει σε αυτον τον δρομο.Αυτη η κακοτεχνια, παρουσιαστικε τελευταια και επιδεινωθηκε παρα πολυ μετα τις πλυμμηροβροχες.. Ευτυχως υπαρχουν μεγαλες ενημερωτικες πινακιδες που σε προειδοποιουν εγκαιρα, γιατι το σκαλοπατι ειναι πολυ μεγαλο οπως και οι ταχυτητες, αλλιως..
-
Έχει στο τελευταίο C&D δοκιμή την X1 16D. Επιδόσεις, όπως ήταν αναμενόμενο, στα ίδια επίπεδα με QQ 1.5.
Πολύ καλή επιλογή. Να κόστιζε και κανένα 5χίλιαρο λιγότερο, γιατί τα 34.490€ για την βασική δεν ακούγονται λίγα.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έχει στο τελευταίο C&D δοκιμή την X1 16D. Επιδόσεις, όπως ήταν αναμενόμενο, στα ίδια επίπεδα με QQ 1.5.Πολύ καλή επιλογή. Να κόστιζε και κανένα 5χίλιαρο λιγότερο, γιατί τα 34.490€ για την βασική δεν ακούγονται λίγα.
ούτε είναι!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έχει στο τελευταίο C&D δοκιμή την X1 16D. Επιδόσεις, όπως ήταν αναμενόμενο, στα ίδια επίπεδα με QQ 1.5.Πολύ καλή επιλογή.
Να κόστιζε και κανένα 5χίλιαρο λιγότερο, γιατί τα 34.490€ για την βασική δεν ακούγονται λίγα.Συμφωνώ! Με 2-3 έξτρα φτάνει τις €40.000....πάρα πολλά χρήματα, όσο καλή και εάν είναι.
-
Καλημέρα!
BMW Joy Ride στην Λάρισα χθές το απόγευμα και αφού μου έπεσε το σαγόνι οδηγώντας την (για λίγους στην τσέπη) xdrive 25d με M packet και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς φορτωμένο πάνω στο αμάξι, έκανα το πέρασμά μου και απο την sdrive 16d με χειροκίνητο κιβώτιο και τα 116 άλογα.
Μου άφησε πολύ καλή εντύπωση ο τρικύλινδρος κινητήρας και είμαι σίγουρος πως είναι κορυφαίο οικογενειακό - και όχι μόνο - αμάξι για την χρονιά που τελειώνει σε λίγους μήνες..
Βέβαια με το sport line-LED-Travel packet που το θέλω εγώ, η τιμή της βγαίνε στα 42.000. Η αντίστοιχη έκδοση της βενζινοκίνητης με αυτόματο κιβώτιο κατεβαίνει 1500 ευρώ περίπου κάτω..
Την βενζινοκίνητη δεν πρόλαβα να την οδηγήσω, ευελπιστώ ώς το Σάββατο που διαρκεί το event να το κάνω..
ΥΓ. Η βόλτα είναι ΟΚ, περιλαμβάνει δρόμο με κίνηση, φανάρια με ευθείες και μια καλή διαδρομή στον περιφερειακό της πόλης.
-
Νομίζω ότι αυτά τα tours της bmw τη φέρνουν πιο κοντά στο αγοραστικό κοινό ακόμη και όταν κάποιος δεν πάει απαραίτητα γιατί θέλει ή μπορεί να αγοράσει...Έξυπνη κίνηση σίγουρα! Με πιο πιο προσιτή τιμολόγηση μπορεί να πετύχει ακόμη περισσότερα...
-
Σε παρόμοια πρόταση για προσιτή τιμολόγηση απο την πλευρά της εταιρίας, ο πωλητής απάντησε πως δεν θα γίνει κάτι τέτοιο, διότι το συγκεκριμένο όχημα πουλάει 'του σκοτωμού' και πλέον αν παραγγείλεις σήμερα παραλαμβάνεις Φεβρουάριο 2017 (εκτός και προκύψει ακύρωση παραγγελίας).
Επίσης, οι τιμές απο τη νέα χρονιά θα φύγουν προς τα πάνω, ενώ το τοπίο με τα τέλη κυκλοφορίας είναι για πρώτη φορά στα χρονικά, τόσο θολό...
-
Όταν καμία φορά γράφω για πρόβατα δεν έχω τελικά άδικο. Άγνωστη έννοια το value for money για τον ελληναρα
-
Δεν υπονόησα ότι θα γίνει...περισσότερο 'πρόταση' είναι!
Η bmw θεωρεί - καλώς ή κακώς - ότι ανταγωνίζεται μόνο premium κατασκευαστές και συνεπώς δεν μπορεί να έχει τιμές ίδιες ή παραπλήσιες με τους 'υπόλοιπους'. Αυτή η - ίσως και υπεροπτική για κάποιους - οπτική δεν νομίζω ότι επιτρέπει τιμολόγηση που θα φέρει το αμάξι στα επίπεδα εταιριών άλλων εκτός από τις 'μεγάλες γερμανικές' και ίσως μερικές ακόμη. Μόνο σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις - περιόδους μεγάλων προσφορών θα μπορεί να βρει κάποιος καλές ευκαιρίες. Θυμάμαι ότι μου πρότειναν λίγο πριν κυκλοφορήσει η τελευταία Χ1 να πάρω την προηγούμενη Χ1 στα 32k με εξοπλισμό που έφτανε το αμάξι στα 40k...Ήταν δελεαστικό ομολογουμένως... -
Δε εχω δει πωλησεις το τελευταιο καιρο αλλα δε νομιζω να 'πουλαει του σκοτωμου'. Κλασικη υπερβολη πωλητη.
Συμφωνω με emperor πως δε μπορει να εχει ιδιες τιμες με τους υπολοιπους αλλα θα μπορουσε να παιζει κανα δυο χιλιαρικα κοντα.
Εγω ας πουμε προτιμησα τιγκουαν επειδη ηταν 2000 ακριβοτερο απο κασκαι και σκαρτο χιλιαρικο απο κατζαρ. Ομως αν η x1 επαιζε στα 30.000 θα πηγαινα εκει ενω με τα +8.000 ουτε με σφαιρες -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε εχω δει πωλησεις το τελευταιο καιρο αλλα δε νομιζω να 'πουλαει του σκοτωμου'. Κλασικη υπερβολη πωλητη.
Συμφωνω με emperor πως δε μπορει να εχει ιδιες τιμες με τους υπολοιπους αλλα θα μπορουσε να παιζει κανα δυο χιλιαρικα κοντα.
Εγω ας πουμε προτιμησα τιγκουαν επειδη ηταν 2000 ακριβοτερο απο κασκαι και σκαρτο χιλιαρικο απο κατζαρ. Ομως αν η x1 επαιζε στα 30.000 θα πηγαινα εκει ενω με τα +8.000 ουτε με σφαιρεςθυμίζω ότι στο πρώτο διάστημα του έτους η Χ1 ήταν 3ο suv σε πωλήσεις...
και σε μένα ο τοπικός αντιπρόσωπος δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος από την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου...άσε που βλέπω όλο και περισσότερα σε μια μέση επαρχιακή πόλη όπως τα Γιάννενα...ενώ και το καλοκαίρι που ταξίδεψα αρκετά - από Πελοπόννησο μέχρι Χαλκιδική - είδα πραγματικά πολλά Χ1 στον δρόμο... -
Έχουν μειωθεί (όχι πολύ βέβαια( οι πωλήσεις της Χ1 (δηλαδή ο ρυθμός πωλήσεων), τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο 2016 που υπάρχουν στοιχεία. Μέχρι τον Ιούνιο πούλαγε Μ.Ο 104 αυτοκίνητα τον μήνα, ενώ σήμερα είναι στα 94 αυτοκίνητα Μ.Ο με το Market Share να έχει μειωθεί από το 14,4% τον Ιούνιο στο 13.7% τον Σεπτέμβριο. Παρόλα αυτά, είναι 3ο σε πωλήσεις στην κατηγορία των SUV (γενικά, όχι στο μέγεθός του, όπου είναι 2ο μετά το Qashqai)! Μερικά ενδεικτικά νούμερα πωλήσεων μέχρι Σεπτέμβριο 2016:
NISSAN QASHQAI: 1.879
SUZUKI VITARA: 1.015
BMW X1-SERIES: 843
JEEP RENEGADE: 667
AUDI Q3: 516
DACIA DUSTER: 423
MINI COUNTRYMAN: 324
FIAT 500X: 255
NISSAN X-TRAIL: 244
SUZUKI SX4: 200ΥΓ: Εάν οι πληροφορίες μου είναι σωστές, η πλειοψηφία των πωλήσεων του Χ1 είναι εταιρικές πωλήσεις (Leasing/μακροχρόνια ενοικίαση).
-
Δηλαδή πόσα παραπάνω από τα 35 χιλιάρικα να δώσει ο άλλος για να αγοράσει την 16D με τα 115 άλογα;
BMW X1 2016