-
Καλησπερα παιδια.Ψαχνω να παρω ενα απο αυτα τα αυτοκινητα μτχ.Κοιταω επιδοσεις,εμφανιση και ποιοτητα.Μεχρι 7500 μπορω να δωσω για ΜΤΧ
-
Καλησπερα παιδια.Ψαχνω να παρω ενα απο αυτα τα αυτοκινητα μτχ.Κοιταω επιδοσεις,εμφανιση και ποιοτητα.Μεχρι 7500 μπορω να δωσω για ΜΤΧ
-
Καλησπερα παιδια.Ψαχνω να παρω ενα απο αυτα τα αυτοκινητα μτχ.Κοιταω επιδοσεις,εμφανιση και ποιοτητα.Μεχρι 7500 μπορω να δωσω για ΜΤΧ
-
This post is deleted! -
Τι γενιάς GTI ψάχνεις; Αν και, σε αυτά τα χρήματα, 6άρι δεν θα βρεις, οπότε μάλλον πας για 5άρι...
Ρίξε μια ματιά στο λινκ από κάτω...
-
Παρε το 116i ... για να μην χάσης τα χρηματά σου στο γκρουπ VAG.
Καλή η Alfa αλλά ... αν δεν την γουστάρης με χιλλλλια ... καλήτερα μην την πάρεις.- -
Ο χρήστης Mastoras78 έγραψε:
Το μόνο όμορφο είναι το Mito κατ' εμέ..Αφού λέει πως θέλει και ποιότητα....
-
Αυτό ήταν αστείο;
-
Αφου ξερεις ειναι γνωστοι αστειατορες οι δυο κ@βλωμενοι μαζντακιδες του φορουμ..
-
Εγώ στη θέση σου, με βάση τα χρήματα που θέλεις να διαθέσεις, θα προτιμούσα το 116 ή το GTI. Παρόλα αυτά δεδομένου πως κοιτάζεις για μεταχειρισμένο, έχεις δει κάποιες συγκεκριμένες αγγελίες; Γιατί υπάρχουν κι άλλα πράγματα που παίζουν ρόλο, όπως τα χιλιόμετρα που έχει κάνει, η χρονολογία του μοντέλου, σε τι κατάσταση είναι κτλ
-
- Ποιότητα κατασκευής, κύλισης, άνεση. Αν δε σε ενοχλούν οι επιδόσεις είναι καλή επιλογή.
-
Mito δαγκωτό. Τα άλλα δύο έχουν κινητήρες άμεσου ψεκασμού που σημαίνει θα έχεις πρόβλημα στις βαλβίδες του κινητήρα από τις επικαθίσεις. Η Mito ως έμμεσου ψεκασμού δεν έχει αυτό το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αφου ξερεις ειναι γνωστοι αστειατορες οι δυο κ@βλωμενοι μαζντακιδες του φορουμ..**Διεγράφησαν προσβλητικοί χαρακτηρισμοί. Για συμμαζέψου λίγο αν θέλεις να μείνεις σε αυτό το φόρουμ!!!! [Mod] **
Αυτό ήταν αστείο;
Αυτό κατάλαβες;....ποιά ποιότητα,που η κονσόλα 'βλέπει' τον συνοδηγό;...
-
Αυτ τα 3 αυτοκινητα ειναι απο διαφορετικές κατηγορίες. Πρωτα θα βάλεις σε ταξη τι ακριβώς ζητάς και με ποια σειρά.
Που θα κινείσαι; Σε πόλη ως επι το πλείστον ή θα είναι αυτοκίνητο για βόλτες και μονο; Μπορεις να καλύψεις το τεκμήριο στο 2λιτρο;
Για να μη κουραζω, η λογικη λεει 116, αλλα η καρδιά ΜiTo.
Εξονυχιστικό έλεγχο σε ότι κκ αν πάρεις.Sent from my G pad using tapatalk
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Αυτό κατάλαβες;....ποιά ποιότητα,που η κονσόλα 'βλέπει' τον συνοδηγό;...Τι λες άνθρωπε;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
116. Ποιότητα κατασκευής, κύλισης, άνεση. Αν δε σε ενοχλούν οι επιδόσεις είναι καλή επιλογή.Κακάσχημο, στενάχωρο για το μέγεθος του, πανάκριβα ανταλλακτικά, αργό.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
- Ποιότητα κατασκευής, κύλισης, άνεση. Αν δε σε ενοχλούν οι επιδόσεις είναι καλή επιλογή.
Κακάσχημο, στενάχωρο για το μέγεθος του, πανάκριβα ανταλλακτικά, αργό.
Η εμφάνιση είναι κάτι υποκειμενικό. Τα ανταλλακτικά του GTI μη νομίζεις ότι είναι και πολύ φθηνότερα για να μην εξετάσουμε την αξιοπιστία του
-
Αφού μιλάμε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μην δώσεις τόση έμφαση στο μοντέλο σε αυτή τη φάση. Βρες τις διάφορες αγγελίες κοίτα τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων και μετά ασχολήσου με συγκεκριμένο μοντέλο.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Τα ανταλλακτικά του GTI μη νομίζεις ότι είναι και πολύ φθηνότερα για να μην εξετάσουμε την αξιοπιστία τουΜετά από 9 χρόνια και 140.000 χλμ δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Διευκρινίζω ότι πρόκειται για το μοτέρ BWA με ιμάντα (αν αναφέρεσαι σε κάποια προβλήματα με καδένες, τα οποία όμως δεν αφορούσαν τα GTI).
Ακριβά ανταλλακτικά; Δεν νομίζω. Όταν το πλήρες σετ αλλαγής ιμάντα χρονισμού της SKF έρχεται κάτω από 100 ευρώ και η αντλία νερού της ίδιας εταιρίας στα 40 ευρώ (χθεσινή αναζήτηση), πού είναι η ακρίβεια;
-
Τα aftermarket oem ανταλλακτικά είναι φθηνότερα για όλες τις εταιρείες, όχι μόνο για τα vw. Για πήγαινε και πάρε γνήσιο γρύλο παραθύρου, γνήσιο φανάρι, γνήσιο καπό, γνήσιους δίσκους-τακάκια. Εδώ στο polo που είχε παλιότερα η σύζυγος έσκαγε για απλό λιπαντικό service στην αντιπροσωπεία και τα κλασικά φίλτρα 250 ευρώ. Και για ιμάντα χρονισμού-αντλία νερού της είχαν δώσει προσφορά 500 ευρώ Δηλαδή σε ένα passat πόσο χρεώνουν την αλλαγή του ιμάντα?
Ευτυχώς κάπου εκεί με γνώρισε οπότε α) πήρε πόδι το polo άμεσα β) ησύχασε το κεφάλι της από τις μικροβλάβες που έβγαζε συνέχεια γ) δεν ξαναπαίρνει vw ούτε με σφαίρες μετά από την εμπειρία του polo.
Το καινούριο golf diesel για το service που γίνεται στα 30.000 χλμ ή στα 2 χρόνια μου είχαν πει ότι κοστίζει πάνω από 300 ευρώ. Και ουσιαστικά αλλάζουν λάδια-φίλτρα. Service σε επίσημη αντιπροσωπεία vw, φθηνά ανταλλακτικά vw και καλές τιμές δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση
Επιλογη αυτοκινητου[bmw 116-mito-golf gti]