-
Το θυμάμαι ακόμα αυτό το τέστ του 626!!! Μπράβο gatoz!!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
To AEB δε το έχει στάνταρ ούτε στις πλούσιες εκδόσεις από ότι βλέπω...
Χωρις παρεξήγηση, γιατι επιμένεις τόσο σε ενα τέτοιο χαρακτηριστικό ... που αντικειμενικά θα σε βοηθήσει και το θεωρείς τόσο ζωτικό;
Δε το θεωρώ μόνο εγώ σημαντικό. Το ότι μετράει σε τόσο μεγάλο βαθμό στις αξιολογήσεις του EuroNcap δεν είναι τυχαίο. Πιστεύω ότι είναι αντίστοιχα σημαντικό με τα ABS και ESP.
Όταν έχουμε φτάσει στο σημείο να εξοπλίζονται αυτοκίνητα τις μεγάλης κατηγορίας με συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης, το να μην έχεις στάνταρ το AEB στις πλούσιες τουλάχιστον εκδόσεις του Megane μου φαίνεται 'γυφτιά'. Δε μπορώ να βάζω πάνω από την ασφάλεια τις ζάντες αλουμινίου και το 8άρι tablet στην κεντρική κονσόλα.
Να σημειώσουμε πως η Volvo έχει στον βασικό εξοπλισμό του V40 τα ανάλογα συστήματα, πολλά χρόνια τώρα. Η Renault προφανώς έχει πάψει να δίνει την βαρύτητα που έδινε παλιότερα στον τομέα της ασφάλειας, για λόγους περιορισμού του κόστους πιθανότατα.
ΥΓ. Να σημειώσω πως πέτυχα σήμερα το βράδυ στην εθνική ένα Megane, το οποίο με προσπέρασε και βρέθηκε μόνο του μπροστά μου και ομολογουμένως ήταν απίστευτα εντυπωσιακό το πίσω μέρος του. Απίστευτα φώτα!
-
Δοκιμή του 1.2 TCe 130 hp από το gocar:
http://www.gocar.gr/test-drives/test/22 ... 30_PS.html
-
Οι τιμές με εκπτώσεις που είχαν αναφερθεί παραπάνω θα συνεχιστούν μέχρι τέλη Αυγούστου.
-
Renault Megane RS 1800cc turbo, 280 άλογα, 390Nm ροπή
-
Θα τους παρει τα σωβρακα κλασσικα...
-
Μια μικρη διορθωση,πως θα μου αρεσε να ειναι και το πορτοκαλι χρωμα ειναι λιγο καπως.
-
Πώς τον λένε? Κεραυνοβολο έρωτα?
Τον έπαθα... [emoji7] -
Ωραία specs , αλλα το βλεπω να εχει πανω απο 35 χιλιάρικα εν Ελλάδι.
Edit: το gt 1.6 με τα 205 άλογα δε το φέρνουν Ελλάδα;
-
Εδώ έχουν 35000 αυτοκίνητα με πολύ λιγότερα προσόντα, αυτός ο πύραυλος γιατί να μην ζητά τόσα; Προσωπικά με γοήτευσε αν και λόγω ιδιοσυγκρασίας θα προτιμούσα μια εκδοχή του σε ανθρακί, λευκό πέρλας ή και μπλε μοβ. Κατα τα άλλα αν είχε ή έχει εφάμιλλο με το ηχοσύστημα της focal του 3008 θα ήταν για εμένα για πολλές, πολύωρες ... ακροάσεις!!!
-
Σε αυτό δεν θέλω ηχοσυστημα. Βασικά δεν θέλω και ηχομόνωση! [emoji2]
-
Σωστό κι αυτό!!!!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εδώ έχουν 35000 αυτοκίνητα με πολύ λιγότερα προσόντα, αυτός ο πύραυλος γιατί να μην ζητά τόσα; Προσωπικά με γοήτευσε αν και λόγω ιδιοσυγκρασίας θα προτιμούσα μια εκδοχή του σε ανθρακί, λευκό πέρλας ή και μπλε μοβ. Κατα τα άλλα αν είχε ή έχει εφάμιλλο με το ηχοσύστημα της focal του 3008 θα ήταν για εμένα για πολλές, πολύωρες ... ακροάσεις!!!Συμφωνοι αλλά υπάρχει και ένα Cupra με 28000 και 300 άλογα.
Ας δούμε σε τι τιμή θα το φέρουν κ εδώ είμαστε.
-
Τo Cupra είναι το χάρισμα του αιώνα!!! Το Renault για 40 κοντά το βλέπω αλλά λογικά θα είναι πολύ ανώτερο οδηγικά.
-
To cupra είναι πολύ τίμιο για αυτά που προσφέρει αλλά ως εκεί. Σε σύγκριση με το παραπάνω κόσμημα είναι μαύρος κύκνος. Σε απόλυτα νούμερα ρεπρίζ, τελικές πιθανότατα να βγει καλύτερο αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με το Megane. Επειδή το προηγούμενο cupra το έχω γνωρίσει αρκετά, έχει αυτό το στήσιμο πίστας αλλά στα...
συνηθη ελληνικά οδοστρώματα η συμπεριφορά του... οι αντιδράσεις της ανάρτησης κυρίως είναι επιεικώς εφάμιλλες ενός τρακτέρ. Όχι για μεγάλο ταξίδι δεν κάνει αλλά ούτε για βόλτα από Αθήνα - Χαλκίδα! Όποιος πιστεύει ότι θα μπορούσε να ταξιδέψει από Αθήνα στο Καρπενήσι με καρτ, ίσως το προτιμήσει από το διαμαντι της Ρενώ -
Φαίνεται εξαιρετικά καλό. Παντού αναβαθμισμένο σε σχέση με το μκ3. Μπλοκέ, φρένα, μπροστινή ανάρτηση + τετραδιεύθυνση. Μόνο το κιβώτιο έμεινε ίδιο.
Το μόνο που με φοβιζει λίγο είναι το βάρος του και φυσικά η τιμή... Σίγουρα , μέχρι τα 40-42κ θα αξίζει τα λεφτά του.
Δεν έχει καμμία σχέση οδηγικά με τα βαγκιτικαίδωμεν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τo Cupra είναι το χάρισμα του αιώνα!!! Το Renault για 40 κοντά το βλέπω αλλά λογικά θα είναι πολύ ανώτερο οδηγικά.To cupra είναι πολύ τίμιο για αυτά που προσφέρει αλλά ως εκεί... Σε απόλυτα νούμερα ρεπρίζ, τελικές πιθανότατα να βγει καλύτερο αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με το Megane.
+1
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Φαίνεται εξαιρετικά καλό. Παντού αναβαθμισμένο σε σχέση με το μκ3. Μπλοκέ, φρένα, μπροστινή ανάρτηση + τετραδιεύθυνση. Μόνο το κιβώτιο έμεινε ίδιο.Το μόνο που με φοβιζει λίγο είναι το βάρος του και φυσικά η τιμή... Σίγουρα , μέχρι τα 40-42κ θα αξίζει τα λεφτά του.
Δεν έχει καμμία σχέση οδηγικά με τα βαγκιτικαίδωμεν.
Νομιζω πως αμεσος ανταγωνιστης ειναι το 308 gti και σε τιμη και σε σπεκς.
Το κουπρα ισως ειναι ενα κλικ κατω αλλα και τα μειων 10-12Κ που κοστιζει ειναι υποθεση για την ελλαδα! -
Πολύ καλή παρατήρηση!!!! Σωστός
-
Όνειρο...
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... MyKLiemJ0o
Μακάρι να έρθει σε μια λογική τιμή να δούμε μερικά από δαύτα στους δρόμους (και στις πίστες) μας.
Renault Megane IV