-
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
Ναι αλλά δεν βλέπω πολλά να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Κοίταζα τις πωλήσεις στην Γερμανία τον Φεβρουάριο. Το 18% ήταν ντίζελ πρακτικά με πολύ λίγα μοντέλα. Υβριδικά και ηλεκτρικά 20% και τα δύο μαζι. Και το υπόλοιπο βενζίνη. Το μείγμα στους δρόμους πιο νομίζεις θα είναι σε λίγα χρόνια. Εδώ ακόμη και σε εμάς χωρίς προτάσεις σε ντίζελ και γράφει 17% αν θυμάμαι καλά. Από την άλλη πληθώρα ηλεκτρικών, επιδόσεις, τσάμπα ρεύμα, στα ταξί τους δίνουμε ένα σωρό σε επιδότηση, αλλά βλέπουνε και δεν αγοράζουν. Ότι σώζεται είναι leasing. Έχεις υπόψιν τι φέρνουν απ' έξω σε πετρέλαια ακόμη, και μιλάμε για δίλιτρα GLE και τέτοια.
Τα έχω ποσταρει και εγώ αλλά κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τα νούμερα! Εδώ νομίζω 8% ήταν στην Νορβηγία! Το άντρο των ηλεκτρικών παγκοσμίως..
4-5 εμπορικά μοντέλα να υπήρχαν ακόμη diesel και θα βλέπαμε 25αρια..
Μόνο την προπαγάνδα εδώ και μια, τουλάχιστον, δεκαετία, να βάλεις ότι θα τα απαγορεύσουν από την Αθήνα, ότι όποιος πάρει αυτοκτονεί, ότι θα τα καταργήσουν ολοκληρωτικά, ότι μόνο τρελός..και τα λοιπά που ακούμε στα καφενεία και στο autoTriti να βάλεις, και τη VW φυσικά, έπρεπε οι πωλήσεις κυριολεκτικά να ήταν ένα 2-3%..
Πραγματικά με έχει ξεπεράσει πόσο αντιστάθηκε η επιλογή αυτή.
Αφού σκέφτομαι μήπως πάρω κάνα Land Cruiser ή το καινούργιο 3.3d Mazda για ιστορικούς λόγους!
-
Σύνδεσε κάνα ηχείο και άσε τις αναλύσεις.
Να ρωτήσω....εσύ δεν είπες ότι έψαχνες να αγοράσεις υβριδικό τα Χριστούγεννα αλλά δεν σου έκατσαν καλές οι τιμές; Γιατί;
-
Υπάρχουν πόλεις στη Γερμανία που απαγορεύονται τα Euro6 diesel ή είναι ψέματα που διασπειρουν οι λαϊκισταί;
-
Τα euro 6 επιτρέπονται. Από τα euro 5 και κατω όχι. Σε δύο έτη έρχεται το euro7. Η λογική τι μας λέει;
Μιλάμε πάντα για το κέντρο των πόλεων
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα euro 6 επιτρέπονται. Από τα euro 5 και κατω όχι. Σε δύο έτη έρχεται το euro7. Η λογική τι μας λέει;
Τι σε νοιάζει εσένα;
-
Για την αγορά της Γερμανίας δεν μιλάμε;
Όλως τυχαίως και οι ίδιοι οι κατασκευαστές σταματούν τα diesel σε ορίζοντα δύο ετών. Το πιο πιθανό σενάριο για να αγοραστούν τα νέα υβριδικά πάντα με leasing θα είναι να bannαρουν τα Diesel ιχ euro6 από τα κέντρα των πόλεων τους.
Οπότε ένας αγοραστής που επιλέγει αυτοκίνητο για μέσο όρο τα 7-8 έτη θα το σκεφτεί, εκτός αν είναι επαγγελματικό.
Δηλαδή σκέτο ένα νούμερο χωρίς καμία άλλη ανάλυση δεν μπορεί να αποτελέσει βαρόμετρο εξελίξεων σε μεσοπροθεσμο ορίζοντα.
Και πάλι μιλάμε χωρίς να έχουμε στοιχεία από τα ποσοστα των leasing
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Άλεξ τα κρατικά οχήματα είναι άλλο κεφάλαιο. Δεν εμπίπτουν στα κόστη της αγοράς.
Ισως δεν το εγραψα σωστα δεν εννοουσα τις πωλησεις αλλα την κυκλοφορια και πως θα υπαρχουν diesel για καιρο.
Σορυ φιλε Lap -
Καλά και εγώ μπορεί να μην κατάλαβα καλά.
Σορυ ρε συ Άλεξ...
-
https://www.carandmotor.gr/nea/telos-taxi-benzinis-diesel-apagoreysi-kykloforias
Έτσι είναι το μέλλον, ή θερμικοί, ή τίποτα..
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπάρχουν πόλεις στη Γερμανία που απαγορεύονται τα Euro6 diesel ή είναι ψέματα που διασπειρουν οι λαϊκισταί;
Πόλεις που έχω επισκεφθεί το 2022- 2023 με diesel euro 6
Βουδαπεστη
Βελιγραδι
Πράγα
Λονδίνο
Rothenburg ob der Tauber Γερμανία
Βαρκελώνη
Λισαβώνα
Μόντε Κάρλο
Ντουμπρόβνικ
Κάννες
Μασσαλία
Πόρτο
Βαλένθια
Σεβίλλη
Τορίνο
Βενετία
Αυτοί που πήγαν. Για πες.
Για Λονδίνο έχω γράψει.
Α. Ξέχασα και επιστροφή από Λονδίνο
Αμβέρσα
Ροττερνταμ
Άμστερνταμ
Αμβούργο
Βερολίνο
Δρέσδη -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά και εγώ μπορεί να μην κατάλαβα καλά.
Σορυ ρε συ Άλεξ...
Χαχα μας εφαγαν οι ευγενιες
-
Μιλάμε για το κέντρο των πόλεων στην Γερμανία. Το τι θα γίνει τα επόμενα 7-8 έτη κανείς δεν το ξέρει. Η αγορά και χρήση όμως ενός ιχ μπορεί να φτάσει και να περάσει αυτά τα 7-8 ετη. Παρατηρούμε απλά μια τάση συνυπολογίζοντας την λογική των περιορισμών έως σήμερα. Για το άμεσο μέλλον των 1-2-3 ετών, ναι δεν υπάρχει θέμα με τα euro6
-
Στη Γερμανία και γενικά βόρεια ένας πολύ μεγάλος τζίρος είναι τα τροχόσπιτα. Αυτοκινούμενα η όχι. Αυτοί με τι θα τα σέρνουν με tesla η με corsa e. Έχω τύχει σε τριήμερο στη Γερμανία και μιλάμε γίνεται ο Κάκος χαμός από τροχόσπιτα στην autobahn. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
-
Αυτοί λογικά θα περιμένουν τις νέες μπαταρίες. Εννοείται δεν θα μπαίνουν στο κέντρο των πόλεων .
Πάντως τα ηλ μοτέρ είναι εξαιρετικά στο να σέρνουν τροχόσπιτα και γενικότερα βάρη. Σαφώς δεκάδες φορές καλυτερα από τα θερμικά. Το θέμα είναι η μπαταρία. Αυτή χαλάει όλη τη σούπα σήμερα που μιλάμε
-
Με σημερινη τεχνολογία φωτοβολταϊκων. Παράλληλα κάποιες εταιρείες εξελίσσουν νέες γενιές φωτοβολταϊκών με φθηνότερο κόστος, πολλές φορές ελαφρύτερα και εύκαμπτα και με μεγαλύτερο φάσμα του φωτός να παράγει ενέργεια. Από το 20% στο σήμερα στο 70-80%!!!!
-
Λαπ, μπορεί να διαφωνουσαμε κι άλλες φορές στο παρελθόν, αλλά πάντα διάβαζα τι γράφεις κι είχες πολλές φορές δίκιο και πάντα ήταν ωφέλιμο ακόμη και να διαφωνούμε, μάθαινα.
Με συγχωρείς αλλά πλέον "έχεις κόψει καπίστρι" και έχασες το μέτρο, κρίμα αν δεν το συνειδητοποιεις.
4-5 πόλεις στη Γερμανία που έχουν μεγάλη ρύπανση (γιατί άραγε, βιομηχανικές πόλεις σε ένα μεγάλο κάμπο), πειραματικά, όρισαν κάποιες ζώνες της πόλης ως "χαμηλών ρύπων" και σε αυτές απαγόρευσαν τα euro 4 και αλλού, 2-3 πόλεις, σε κάποιες ζώνες, και τα euro 5.
Όλα τα ντίζελ euro 6, δηλαδη 8 ετών και νεότερα, επιτρέπονται παντού.
Είναι προϋπόθεση το euro6 για να μπεις σε κάποιες πόλεις.
Στο 98% της χώρας επιτρέπονται και τα euro 5.Και πως το παρουσίασες όλο αυτό;
Έτσι:"οι μεγάλες πόλεις στην Γερμανία στο κέντρο τους, αναφέρουν άρθρα, πως έχουν banαρει τα diesel."
-
Μιλάω για το κέντρο των πόλεων. Πριν δύο τρία έτη ήταν μονάχα μια πόλη αν θυμάμαι καλά. Πλέον είναι κάποιες. Απαγορεύουν στο κέντρο τους ΟΛΑ τα diesel euro5.
Να μου πεις πως με τα euro 6 είναι αλλιώς λόγω scr συσυηματων. Λογική ένσταση. Αλλά, τα όρια των ρυπων στα diesel σήμερα που μιλάμε είναι πιο χαλαρά από τις βενζίνη και πλέον θα τα μετρούν στην πράξη. Δηαλδη θα μετρούν τα πραγματικά NOx όπου και πάλι πολλά diesel μέχρι να ζεσταθούν οι καταλύτες τους σπάνε τα ρεκόρ των ορίων. Μετά όταν ζεσταθούν όντως είναι μέσα στα (πιο χαλαρά από την βενζίνης) όρια. Στις πόλεις όμως δεν μπορούν να ζεσταθούν! Πλέον θα μετράται και η εκπεμπόμενη ουρία. Άρα θα χρειαστούν και πάλι νέο καταλύτη και πάλι να λειτουργεί σωστά σε μικρές αστικές διαδρομές. Είναι αδύνατον τα diesel να τα καταφέρουν σε ένα τόσο αυστηρό πλαίσιο για την κίνηση σε στενό αστικό ιστό.Δηλαδή ακόμα και μέχρι σήμερα το banαρισμα σε κάποιες πόλεις ήταν στην βάση των επισήμων καταγραφών των ρύπων που δήλωναν τα εργοστάσια. Πλέον στο μέλλον θα γίνεται στην πράξη για κάθε όχημα. Οπότε μόλις ψηλιαστηκαν οι κατασκευαστές που πάει η δουλειά, την κάνουν με ελαφρά από τα diesel. Σαν να μας λένε πως τόσο καιρό οι ρύποι που δήλωναν για τις πόλεις ήταν στο περίπου και τους βόλευε αφού πουλούσαν diesel με χαμηλό κόστος εξέλιξης.
Βάλτα όλα κατω, δες την πορεία των απαγορεύσεων, πάντα στο κέντρο των πόλεων και κάποιων περιοχών, και κάνε μια τίμια υπόθεση του τι θα συμβεί σε μεσοπροθεσμο ορίζοντα. Όταν μάλιστα επενδύονται τόσα πολλά δις στα υβριδικά σε πρώτη φάση και στα ev σε δεύτερη.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λαπ, μπορεί να διαφωνουσαμε κι άλλες φορές στο παρελθόν, αλλά πάντα διάβαζα τι γράφεις κι είχες πολλές φορές δίκιο και πάντα ήταν ωφέλιμο ακόμη και να διαφωνούμε, μάθαινα.
Με συγχωρείς αλλά πλέον "έχεις κόψει καπίστρι" και έχασες το μέτρο, κρίμα αν δεν το συνειδητοποιεις.
4-5 πόλεις στη Γερμανία που έχουν μεγάλη ρύπανση (γιατί άραγε, βιομηχανικές πόλεις σε ένα μεγάλο κάμπο), πειραματικά, όρισαν κάποιες ζώνες της πόλης ως "χαμηλών ρύπων" και σε αυτές απαγόρευσαν τα euro 4 και αλλού, 2-3 πόλεις, σε κάποιες ζώνες, και τα euro 5.
Όλα τα ντίζελ euro 6, δηλαδη 8 ετών και νεότερα, επιτρέπονται παντού.
Είναι προϋπόθεση το euro6 για να μπεις σε κάποιες πόλεις.
Στο 98% της χώρας επιτρέπονται και τα euro 5.Και πως το παρουσίασες όλο αυτό;
Έτσι:"οι μεγάλες πόλεις στην Γερμανία στο κέντρο τους, αναφέρουν άρθρα, πως έχουν banαρει τα diesel."
Είχα διαβάσει και εγώ κάτι τίτλους τέτοιους! Και έμπαινες μέσα και έλεγαν ΚΑΙ για βενζίνες και κάτι Euro4! Μάλιστα τουλάχιστον 4-5 χρόνια πίσω..
Ελλάδα 2023!
"Στις επιλογές των καυσίμων την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των αγοραστών καταλαμβάνει η βενζίνη με ποσοστό 44,1%, με τα υβριδικά σύνολα να βρίσκονται στο 24,8%, ενώ οι κινητήρες diesel κατέχουν για το σύνολο του διμήνου μερίδιο 19,5%."
-
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κατέβεις κέντρο με αυτοκίνητο σε καμμία πόλη. Έχουνε λεωφορεία, μέτρο,τραμ.
-
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά