-
Κατι ειχα διαβασει για αυτα και για τις θερμοκρασίες που πρεπει να πιασουν και πως στην πολη εχουν μεγαλο κενο μεχρι το 100% της αποδοσης. Ισχυει;
Αν εν τελη ισχύσει το σεναριο της αμμωνιας και τα euro7 εχουν καταλυτη αμμωνιας τοτε ακομα και τα euro 5 και 6 θα εχουν θεματακι για εισοδο σε δακτυλιους κτλ
Βλέποντας την ανω φωτο που εβαλε ο super@t κατι μου λεει πως βλεπουμε εναν κινητηρα euro7.
-
Πετάγεσαι στην Audi και το αγοράζεις το Q2 με αυτόν τον κινητήρα αύριο αν θες, οπότε μάλλον Euro 6 για την ώρα.
-
Εγώ πάλι βλέπω ότι τα μεταχειρισμένα κρατάνε τιμές. Ειδικά τα φρέσκα αυτοκίνητα μέχρι 4 ετία ακόμα και τα diesel. Σχετικό άσχετο, κοίταγα την νέα C4 το ηλεκτρικό που έχει θα έλεγα συμπαθητική τιμή αλλά μου φάνηκε μικρή η αυτονομία του. Νομίζω και πάλι την diesel θα επέλεγα για την χρήση που κάνω. Ιδανικό θα μου ήταν κάποιο phev αλλά τα βλέπω όλα πανάκριβα και εκτός budget..
-
Πετάγεσαι στην Audi και το αγοράζεις το Q2 με αυτόν τον κινητήρα αύριο αν θες, οπότε μάλλον Euro 6 για την ώρα.
Euro 6 ναι... Αλλα απο οσο θυμάμαι ο μοναδικος diesel τουλαχιστον στην ελληνικη με καταλυτη ουριας.... Τι κανει νιαου νιαου; Μαλλον θα πρεπει να το μελετησουμε αυτον τον κινητηρα. Ισως μας δειξει το μελλον.
-
Euro 6 ναι... Αλλά από οσο θυμάμαι ο μοναδικός diesel τουλάχιστον στην ελληνική με καταλύτη ουρίας.... Τι κάνει νιάου νιάου; Μάλλον θα πρέπει να το μελετήσουμε αυτόν τον κινητήρα. Ίσως μας δείξει το μέλλον.
Πιθανόν όχι αυτό που νομίζεις μάλλον, γιατί φαίνεται να υπάρχει παρόμοιο σύστημα από το 2015 όταν βγήκε η πρώτη γενιά αυτού του κινητήρα, τελευταία παράγραφος.
-
Αυτο που λεω ειναι πως οπως και η psa με τους diesel της ηταν μπροστα απο το euro 4 της εποχης με την χρηση dpf, πριν απαιτηθεί, εται δηλαδη αν συνδιασεις τα papers περι μετρησης της αμμωνιας και τα παραγωγα κτλ και δεις πως μονο αυτος ο κινητηρας στην αγορα σημερα εχει τετοια μελετη τοτε αυτο θυμιζει την ιστορια της psa με το dpf.
Δηλαδη ξεκινουν νωριτερα την επενδυση και αναπτυξη σε κατι που πιθανοτατα πιστευουν οτι θα εχουν οφελος. Αρα, κατι βλεπουν.
-
Μια άποψη που πολλοί συμμεριζόμαστε...
Αγοράστε άφοβα καινούρια diesel αυτοκίνητα | NewsAuto.gr
'Ξεκαθαρίσουμε πως οι απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των diesel οχημάτων που ισχύουν σε κάποιες πόλεις της Ευρώπης, αφορούν μόνο σε παλαιά και ρυπογόνα οχήματα και όχι σε καινούρια.'
Δεν είναι άποψη, είναι η πραγματικότητα.
Αυτή τη στιγμή κανένας νεότερος κινητήρας diesel δεν διώκεται, και έχει πλεονέκτημα τη μικρότερη κατανάλωση, φθηνότερο καύσιμο, μικρότερα τέλη, είσοδος στον πράσινο δακτύλιο και άλλα..
Εδώ έγινε 'χαμός' με την αύξηση των 3λεπτων, που ουσιαστικά ήταν 3€ στα χίλια λίτρα.. δηλαδή τα 20-30λεπτα και τα συχνότερα γεμίσματα της βενζίνης έναντι του diesel είναι αμελητέα ποσότητα, αλλά τα 3€ στα χίλια είναι η καταστροφή!
-
Δε νομίζω ότι κανείς αντιπροτείνει τη σκέτη βενζίνη έναντι του πετρελαίου, αλλά όλους τους υπόλοιπους συνδυασμούς: υγραέριο, φυσικό αέριο, υβριδικές υλοποιήσεις, ηλεκτρισμό. Κι όντως, στα δικά μου μάτια, το πετρέλαιο πλεονεκτεί έναντι αυτών μόνο σχετικά με την αυτονομία.
-
Η καλύτερη ουσιαστική λύση τουλάχιστον δεκαετίας για την Ευρώπη θα ήταν το φυσικό αέριο, που έχει όλα τα πλεονεκτήματα χωρίς τα μειονεκτηματα του ντίζελ . Το μόνο καύσιμο που ενεργειακά είναι το ίδιο και περισσότερο αποδοτικό, φθηνό, ασφαλές, ουσιαστικά πιο φιλικό προς το περιβάλλον, με τους τούρμπο κινητήρες πετυχαίνει και καλά οδηγικά χαρακτηριστικά και διανέμεται ήδη παντού στην Ευρώπη, μέσα σε 1 ένα εξάμηνο θα μπορούσε να εφαρμοστεί παντού, μόνο κάποια κομπρεσέρ στα βενζινάδικα θα εγκαθιστούσαν, οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ήδη είχαν έτοιμους κινητήρες... τα 'βιομηχανικά συμφέροντα' επέλεξαν να το κάνουν στην άκρη και να το καινε για ηλεκτροπαραγωγή (γιατι στην ουσία αυτό συμβαίνει, υπό το μανδύα των υπολοίπων ΑΠΕ).
Οπότε τώρα πρέπει να διαλέξουμε κάποιο ή περισσότερα απ τα σοβαρά μειονεκτήματα των άλλων τεχνολογιων, κόστος, αυτονομία, μόλυνση, επιδόσεις... για όποιον δεν του περισσεύουν 60-80 χιλιάρικα που κοστίζει ένα σοβαρό ηλεκτρικό, επόμενη αναγκαστική 'λιγότερο κακή' λύση βλέπω ακόμη το ντηζελ στην Ελλάδα. Ίσως όταν διαθέτει πλήρη γκάμα, και τα βελτιώσει ακόμη λίγο, να υπάρξει και παντοκρατορία υβριδικών ΤΟΥΟΤΑ...
-
Το καλύτερο για χώρες σαν τη δική μας θα ήταν σύστημα CNG hybrid. Η χαμηλότερη κατανάλωση/ρύποι χωρίς την ανάγκη φόρτισης για τα εκατομμύρια κόσμου που δεν διαθέτει δικό του κλειστό γκαράζ. Δυστυχώς όμως δεν βλέπω να κινείται κανείς προς αυτή την κατεύθυνση.
-
Το καλύτερο για χώρες σαν τη δική μας θα ήταν σύστημα CNG hybrid. Η χαμηλότερη κατανάλωση/ρύποι χωρίς την ανάγκη φόρτισης για τα εκατομμύρια κόσμου που δεν διαθέτει δικό του κλειστό γκαράζ. Δυστυχώς όμως δεν βλέπω να κινείται κανείς προς αυτή την κατεύθυνση.
Γιατί και το δίκτυο CNG είναι σχεδόν ανύπαρκτο, σε χώρες σαν τη δική μας. Επίσης για τεράστιες βιομηχανίες παγκοσμίου επιπέδου, είμαστε πολύ μικρές αγορές ώστε να επενδύσουν ξεχωριστά για την ανάπτυξη προϊόντων για εμάς και του ίδιους με εμάς.
-
Για άλλες χώρες, όπως τη Ρωσία, ίσως το CNG να ήταν μια καλή λύση. Το βγάζουν από το έδαφός τους, δεν έχουν ήλιο, οπότε γιατί όχι; Για τη δική μας χώρα, ούτε για πλάκα, ούτε για ανέκδοτο. Το CNG εισάγεται από άλλη χώρα, έχει μπόλικους ρύπους και κατά την αφαίρεσή του από το υπέδαφος, κάποιους και κατά τη μεταφορά του (γιατί δεν έρχεται όλο με αγωγούς στη χώρα μας ή δε διανέμεται παντού εντός χώρας με αγωγούς, ήδη σε μερικά βενζινάδικα πάει με φορτηγό), ενώ εκπέμπει ρύπους και κατά την καύση του (απλά το θεωρούμε πιο οικολογικό από τη βενζίνη γιατί είναι κατά 25% λιγότεροι, σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι μηδενικοί όπως στα ηλεκτρικά). Εν τω μεταξύ, για να μπει σε ένα υπάρχον πρατήριο, έχει κόστος 250.000 με 300.000 ευρώ. Μια ομορφιά δηλαδή.
Επιπρόσθετα, δύο μόνο αυτοκινητοβιομηχανίες το προσφέρουν, η Fiat κι η VW. Η μία το έχει ψιλοθάψει και το προσφέρει μόνο σε ελάχιστα μοντέλα της (Panda, Qubo, Doblo, άγνωστο γιατί δεν υπάρχει έκδοση Tipo CNG) κι η άλλη δήλωσε ότι σταματάει την εξέλιξή του, παράγει λιγοστές εκδόσεις κι όχι σε όλα τα μοντέλα.
Αυτό που συμφέρει είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Προσφέρουν ενεργειακή αυτονομία σε κράτη σαν τα δικά μας. Φωτοβολταϊκά σε κάθε σπίτι κι ο καθένας παράγει το ρεύμα του. Ούτε ρύποι κατά την κίνηση, ούτε κατά τη μεταφορά και την εξόρυξη. Οι φορτιστές μπορούν να τοποθετηθούν παντού (καλά, ΗΔΗ υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ, με την έννοια ότι η τελευταία πρίζα σούκο στο τελευταίο κατσικοχώρι τής Πίνδου μπορεί να σου φορτίσει το αυτοκίνητο σε μια στιγμή ανάγκης), αφού παντού φτάνει το ρεύμα ΗΔΗ. Το κόστος τους είναι ασύγκριτα μικρότερο από την επένδυση που απαιτεί η μετατροπή ενός πρατηρίου σε CNG. Δεν έχω αναφερθεί καθόλου στα οφέλη κατά την οδήγηση, αλλά και τη μείωση της ηχορύπανσης γιατί δεν υπάρχει αντιρρησίας επί αυτών των ζητημάτων, οπότε ας μη χάσουμε χρόνο.
Από εκεί και πέρα, αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν κάποια ζητήματα που πρέπει να ξεπεραστούν για να κυριαρχήσουν:
-
να φορτίζουν πολύ πιο γρήγορα από σήμερα. Αυτό είναι θέμα χρόνου να γίνει, ήδη υπάρχουν μοντέλα που μπορούν να αξιοποιούν 250άρηδες ταχυφορτιστές κι εξελίσσονται ακόμα πιο ισχυροί. Δηλαδή σημαίνει ότι θα φορτίζουν εκατοντάδες χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα σε ελάχιστα λεπτά. Ουσιαστικά, αυτό θα καταργούσε και την ανάγκη για μεγάλες μπαταρίες, αλλά και την απαίτηση για πρόσβαση σε φορτιστή είτε στο σπίτι είτε στον εργασιακό χώρο. Πώς θα πάρει σήμερα ηλεκτρικό αυτός που το παρκάρει στον δρόμο;
-
να εξισωθεί η τιμή των ηλεκτρικών με τα αντίστοιχα θερμικά αδελφάκια τους. Το νέο Skoda Enyaq θεωρείται το πρώτο μοντέλο που πλησιάζει σε αυτό το σημείο, αν κι αυτό επιτυγχάνεται τεχνηέντως με την επιδότηση και την κατάργηση του τέλους ταξινόμησης στα ηλεκτρικά. Χωρίς αυτά, υπάρχει αρκετή διαφορά ακόμα. Οι κατασκευαστές λένε ότι το 2025 θα έχει επέλθει αυτή η εξίσωση. Μιλάμε για το κόστος αγοράς, γιατί αν συνυπολογίσουμε το κόστος κίνησης και τη φθηνότερη συντήρηση, ήδη πολλά ηλεκτρικά βγαίνουν φθηνότερα από τα θερμικά αδελφάκια τους.
-
-
Έχει αρχίσει το ξεφόρτωμα των πετρελαίων από την ΕΕ, και οι ελ έμποροι έπεσαν στον ταμπλά με τα κουλούρια.Δε νομίζω να είναι σύμπτωση αυτό που βλέπω, συμβαίνει και με άλλα μοντέλα, όπως Μίνι, Φιέστα κ.α.
Από τα 527 Μίτο και Τζιουλιέττα που πωλούνται αυτή τη στιγμή στο car, τα 285 είναι πετρέλαια, περίπου το 55%!. Ενώ όταν αυτά τα μοντέλα ήταν στα ντουζένια τους στην ελληνική αγορά, οι πωλήσεις καινούργιων πετρελαίων ήταν πολύ λίγες, οι περισσότεροι τα αγόραζαν ως βενζινοκίνητα. Οι δε τιμές των πετρελαιοκίνητων ως μετάχειρα είναι πλέον πολύ κοντά στα αντίστοιχα βενζινοκίνητα, πρακτικά ταυτίζονται.
-
Για άλλες χώρες, όπως τη Ρωσία, ίσως το CNG να ήταν μια καλή λύση. Το βγάζουν από το έδαφός τους, δεν έχουν ήλιο, οπότε γιατί όχι; Για τη δική μας χώρα, ούτε για πλάκα, ούτε για ανέκδοτο. Το CNG εισάγεται από άλλη χώρα, έχει μπόλικους ρύπους και κατά την αφαίρεσή του από το υπέδαφος, κάποιους και κατά τη μεταφορά του (γιατί δεν έρχεται όλο με αγωγούς στη χώρα μας ή δε διανέμεται παντού εντός χώρας με αγωγούς, ήδη σε μερικά βενζινάδικα πάει με φορτηγό), ενώ εκπέμπει ρύπους και κατά την καύση του (απλά το θεωρούμε πιο οικολογικό από τη βενζίνη γιατί είναι κατά 25% λιγότεροι, σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι μηδενικοί όπως στα ηλεκτρικά). Εν τω μεταξύ, για να μπει σε ένα υπάρχον πρατήριο, έχει κόστος 250.000 με 300.000 ευρώ. Μια ομορφιά δηλαδή.
Επιπρόσθετα, δύο μόνο αυτοκινητοβιομηχανίες το προσφέρουν, η Fiat κι η VW. Η μία το έχει ψιλοθάψει και το προσφέρει μόνο σε ελάχιστα μοντέλα της (Panda, Qubo, Doblo, άγνωστο γιατί δεν υπάρχει έκδοση Tipo CNG) κι η άλλη δήλωσε ότι σταματάει την εξέλιξή του, παράγει λιγοστές εκδόσεις κι όχι σε όλα τα μοντέλα.
**Αυτό που συμφέρει είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Προσφέρουν ενεργειακή αυτονομία σε κράτη σαν τα δικά μας. **Φωτοβολταϊκά σε κάθε σπίτι κι ο καθένας παράγει το ρεύμα του. Ούτε ρύποι κατά την κίνηση, ούτε κατά τη μεταφορά και την εξόρυξη. Οι φορτιστές μπορούν να τοποθετηθούν παντού (καλά, ΗΔΗ υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ, με την έννοια ότι η τελευταία πρίζα σούκο στο τελευταίο κατσικοχώρι τής Πίνδου μπορεί να σου φορτίσει το αυτοκίνητο σε μια στιγμή ανάγκης), αφού παντού φτάνει το ρεύμα ΗΔΗ. Το κόστος τους είναι ασύγκριτα μικρότερο από την επένδυση που απαιτεί η μετατροπή ενός πρατηρίου σε CNG. Δεν έχω αναφερθεί καθόλου στα οφέλη κατά την οδήγηση, αλλά και τη μείωση της ηχορύπανσης γιατί δεν υπάρχει αντιρρησίας επί αυτών των ζητημάτων, οπότε ας μη χάσουμε χρόνο.
Από εκεί και πέρα, αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν κάποια ζητήματα που πρέπει να ξεπεραστούν για να κυριαρχήσουν:
- να φορτίζουν πολύ πιο γρήγορα από σήμερα. Αυτό είναι θέμα χρόνου να γίνει, ήδη υπάρχουν μοντέλα που μπορούν να αξιοποιούν 250άρηδες ταχυφορτιστές κι εξελίσσονται ακόμα πιο ισχυροί. Δηλαδή σημαίνει ότι θα φορτίζουν εκατοντάδες χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα σε ελάχιστα λεπτά. Ουσιαστικά, αυτό θα καταργούσε και την ανάγκη για μεγάλες μπαταρίες, αλλά και την απαίτηση για πρόσβαση σε φορτιστή είτε στο σπίτι είτε στον εργασιακό χώρο. Πώς θα πάρει σήμερα ηλεκτρικό αυτός που το παρκάρει στον δρόμο;
- να εξισωθεί η τιμή των ηλεκτρικών με τα αντίστοιχα θερμικά αδελφάκια τους. Το νέο Skoda Enyaq θεωρείται το πρώτο μοντέλο που πλησιάζει σε αυτό το σημείο, αν κι αυτό επιτυγχάνεται τεχνηέντως με την επιδότηση και την κατάργηση του τέλους ταξινόμησης στα ηλεκτρικά. Χωρίς αυτά, υπάρχει αρκετή διαφορά ακόμα. Οι κατασκευαστές λένε ότι το 2025 θα έχει επέλθει αυτή η εξίσωση. Μιλάμε για το κόστος αγοράς, γιατί αν συνυπολογίσουμε το κόστος κίνησης και τη φθηνότερη συντήρηση, ήδη πολλά ηλεκτρικά βγαίνουν φθηνότερα από τα θερμικά αδελφάκια τους.
Είναι εντυπωσιακό πως ενώ έχουμε επαναλάβει και εξηγήσει καμιά 50αρια φορές μέχρι τώρα τα προβλήματα στην εφαρμογή της γενικευμένης ηλεκτροκίνησης, μπορεί κάποιος απλά να αγνοήσει όοολα όσα έχουν γραφτεί σελίδες επί σελίδων πριν, εκατοντάδες 'ανθρωποώρες συζήτησης' κι απλά να γράψει 'βάλε από ένα φωτοβολταϊκό σε κάθε σπίτι, πάρε κι ένα ηλεκτρικό και καθάρισες, η χώρα έγινε ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗ!!1!' κι ας μην στηρίζονται πουθενά όλα αυτά... οπότε... να 'εξηγήσουμε' άλλη μία φορά να γίνουν 51 ;
Η Ελλάδα εισάγει ηλεκτρικό ρεύμα από άλλες χώρες τώρα που έχει 500 ηλεκτροκίνητα ΙΧ το χρόνο κι ακόμη δεν έχει κάνει ηλεκτρικά τα τρένα (που και να τα κάνει, τα φορτία πάλι με ντιζελοκίνητες νταλίκες θα μετακινούνται), εισαγόμενο ρεύμα που παράγεται από πυρηνικά μέχρι φυσικό αέριο και κάρβουνο, όπως αυτό που παράγουμε κι εμείς η ίδιοι. Τα φωτοβολταϊκά δεν τα ποτίζεις και φυτρώνουν. Θέλουν ορυχεία και λατομεία και τοξική επεξεργασία και δεν είναι ανακυκλώσιμα, εισάγονται από αλλού και πληρώνονται σε συνάλλαγμα. Τα φωτοβολταϊκά που μπορούν να μπουν σε ένα τυπικό σπίτι στην Ελλάδα κοστίζουν περισσότερο από το αυτοκίνητο που αγοράζει η μέση Ελληνική οικογένεια (η οποία δεν αλλάζει τα λάστιχα όσο συχνά πρέπει επειδή δεν φτάνουν τα μιστά.) Επίσης το οτι η πλειοψηφία του πληθυσμού κατοικεί σε διαμερίσματα, είναι επίσης λεπτομέρεια... Δεν λειτουργούν αυτόνομα τα χιλιάδες φωτοβολταϊκά, χρειάζεται να πολλαπλασιαστεί η ικανότητα του δικτύου διανομής ρεύματος. Δηλαδή να χτιστούν χιλιάδες χιλιομέτρων πυλώνων, υποσταθμών κλπ. κλπ. έχετε πάει να σταθείτε δίπλα σε ένα πυλώνα ή ένα μετασχηματιστή υποσταθμού να συνειδητοποιήσετε το μέγεθος; Έχετε υπολογίσει πόσο ρεύμα παράγει ένα φωτοβολταϊκό στέγης και πόσο χρειάζεται το ηλεκτρικό αμάξι; Αν πάνε σε κάθε χωριό της Πίνδου τον 15Αύγουστο να φορτίσουν όλοι μαζί τα 500 ηλεκτρικά τους στις σούκο του χωριού, θα πρέπει να έχουν κάνα μήνα άδεια για να προλάβουν να φορτίσουν τόσο όσο να φτάνουν μέχρι τη Λαμία ή τη Θήβα στην επιστροφή (εγώ που πάω παντού με τα πόδια στο χωριό μου δεν έχω πρόβλημα), θα πρέπει να βάλει και εξτρά πυλώνες κι υποσταθμό το χωριό για να μην έχουν black out.
Όλες αυτές οι απλές κι εύκολες λύσεις που θα μας δώσουν **ενεργειακή αυτονομία σαν χώρα **( Ε; ) και οικονομική οικολογική μετακίνηση κι απαιτούν από κάθε νοικοκυριό να χτίσει μια μεζονέτα και να βάλει φωτοβολταϊκά στη στέγη της και να αγοράσει καινούριο ηλεκτροκίνητο και να τσιμεντωθεί όλη η Πίνδος με ανεμογεννήτριες (ρεύμα φρέσκο απ' τη παραγωγή στη κατανάλωση, όταν φυσάει όμως), δηλαδή απλά και συγκεκριμένα πράγματα που απαιτούν μόνο 4-5 ΑΕΠ και καμιά 35αριά χρόνια για να γίνουν...
-
Στην περιοχή που μένω συμβαίνει το εξής.. Το δίκτυο της ΔΕΗ δεν είναι και το καλύτερο. Όταν καλοκαιριάσει λοιπόν και έρχεται κόσμος να μείνει στα εξοχικά έχουμε διακοπές ρεύματος.. Επίσης οι κάδοι των σκουπιδιών παραγεμίζουν και τέλος όταν το ίντερνετ πέφτει οι κεραίες κινητής υπερφορτώνονται γιατί όλοι χρησιμοποιούμε δεδομένα και ψιλοσερνόμαστε..
Χωρίς σοβαρές υποδομές λοιπόν οι τραγελαφικές καταστάσεις είναι αναπόφευκτες...
-
Έχει αρχίσει το ξεφόρτωμα των πετρελαίων από την ΕΕ, και οι ελ έμποροι έπεσαν στον ταμπλά με τα κουλούρια.Δε νομίζω να είναι σύμπτωση αυτό που βλέπω, συμβαίνει και με άλλα μοντέλα, όπως Μίνι, Φιέστα κ.α.
Από τα 527 Μίτο και Τζιουλιέττα που πωλούνται αυτή τη στιγμή στο car, τα 285 είναι πετρέλαια, περίπου το 55%!. Ενώ όταν αυτά τα μοντέλα ήταν στα ντουζένια τους στην ελληνική αγορά, οι πωλήσεις καινούργιων πετρελαίων ήταν πολύ λίγες, οι περισσότεροι τα αγόραζαν ως βενζινοκίνητα. Οι δε τιμές των πετρελαιοκίνητων ως μετάχειρα είναι πλέον πολύ κοντά στα αντίστοιχα βενζινοκίνητα, πρακτικά ταυτίζονται.
Ρώτα τον Φάνη γιατί προτίμησε Mito diesel, και θα σου εξηγήσει το/τους λόγους.
Οι έμποροι πουλάνε ότι αγοράζουμε να σου θυμίσω επίσης.
Τα μικρά diesel έχουν κρατήσει εκπληκτικά τις τιμές τους, γι' αυτό είμαι σε δίλημμα αν πουλήσω τώρα, αλλά μετά μπαίνω στη διαδικασία σκέψης και έχω τόσο μεγάλο όφελος, που αν τα πετάξω σε 3-4 χρόνια πάλι κερδισμένος βγήκα, πόσο μάλλον που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κάποιο-α από αυτά θα τα κρατήσω μέχρι το 2030 σίγουρα..
-
Ρώτα τον Φάνη γιατί προτίμησε Mito diesel, και θα σου εξηγήσει το/τους λόγους.
Για την κατανάλωση και μόνο, δεν υπάρχει άλλος λόγος! Εαν η ΜιΤο σε βενζίνη ήταν οικονομική, θα την προτιμούσα, γιατί θέλω και επιδόσεις. Το επόμενό μου όμως (ελπίζω σύντομα) θα είναι βενζίνη υβριδικό ή mild hybrid (βασικά έχω καταλήξει σε 2 αυτοκίνητα...ποιο θα 'κληρώσει' δεν ξέρω ακόμα).
-
Σε μεγάλες πόλεις ο ανεφοδιασμός σε φυσικό αέριο είναι ένα θέμα (αρκετές φορές ουρές από ταξί). Σε πόλεις όμως όπως Λάρισα και Τρίκαλα το φυσικό αέριο είναι απίστευτο.Έγω με seat ibiza το διαπιστώνω κάθε μέρα κάνοντας τη σύγκριση πριν και μετά.
Δε ξέρω πότε θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά και ποια μορφή θα έχουν τελικά, αλλά μέχρι τότε το φυσικό αέριο, υπό προϋποθέσεις (κοντά σε πρατήριο) είναι η καλύτερη λύση.
-
Dublin wrote:
Ρώτα τον Φάνη γιατί προτίμησε Mito diesel, και θα σου εξηγήσει το/τους λόγους.
Για την κατανάλωση και μόνο, δεν υπάρχει άλλος λόγος! Εαν η ΜιΤο σε βενζίνη ήταν οικονομική, θα την προτιμούσα, γιατί θέλω και επιδόσεις. Το επόμενό μου όμως (ελπίζω σύντομα) θα είναι βενζίνη υβριδικό ή mild hybrid (βασικά έχω καταλήξει σε 2 αυτοκίνητα...ποιο θα 'κληρώσει' δεν ξέρω ακόμα).
ε, ναι! κατανάλωση, φθηνότερο καύσιμο, μικρότερα τέλη κυκλοφορίας, και δεν ξέρω αν είχε θέμα η Mito με τον πράσινο δακτύλιο, μάλλον κυρίως τα C suv είχαν θέμα σε βενζίνη και ήταν μονόδρομος το πετρέλαιο!
Γι' αυτό κρατάνε καλές τιμές τα μικρά diesel, θα πάρει να κάνει με 5-7.000 κάποιος τη δουλειά του, και από την οικονομία (μαζί με τέλη) θα γλυτώσει χιλιάδες ευρώ σε μία 5ετία, ή όσο το κρατήσει. Να πάει να χρεωθεί ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή;!
-
Φανή, σε έχω ξαναρωτήσει; Γιατί δεν πήρες μια βενζίνη να την κάνεις υγραέριο;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά