-
@piliourits said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Το vitara για εμένα θέλει άλλο εσωτερικό ίσως του νέου μπαλένο θα ήταν μια χαρά. Λίγο πιο μοντέρνα πίσω φωτιστικά, πιο λεπτά και led δηλαδή και τίποτα άλλο. Η σχεδίαση του πάει αλλά 10-15 έτη ακόμα.
Τις προάλλες η γυναίκα είδε το fl vitara με τα ωραία του τα led φωτα σε ένα φανάρι απέναντι. Και μόνη της χωρίς να την πριζω εγώ για αυτοκίνητα, μου λέει αυτό απέναντι είναι τέλειο, Μ αρέσει πολύ, ποιο είναι;
Suzuki είναι ρε συ λέω.... Αυτό έλειπε!!!
Αυτό που θέλει και λαχτάρα είναι το ignis...αλλά δεν το προβλέπει ο προϋπολογισμός... Μουχαχαχα
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου, ως μελλοντικός κάτοχος...
Συμφωνώ πως εξωτερικά πάσχει πίσω. Ακόμα και τα led φώτα του facelift δεν λένε κάτι, καθώς σχεδιαστικά έχουν διατηρήσει το αρχικό μοτίβο. Εάν τα άλλαζε, θα ήταν καλύτερο.
Μπροστά (στα δικα μου μάτια) είναι μια χαρά.
Γενικά το σχέδιο (συγκριτικά με άλλα b suv) πιθανόν να βγάζει μια "ψευτοαντρίλα", ενώ για κάποιον που έχει σκοπό να το κρατήσει χρόνια (όπως εγώ) η κλασικη του φιγούρα είναι συν. Άλλωστε, βασικός κανόνας στον σχεδιασμό είναι πως οτιδήποτε έντονο (μοτίβο, χρώμα, σχέδιο κλπ) κουράζει το μάτι γρήγορα. Όσο περισσότερο σε ενθουσιάζει αρχικά, άλλο τόσο σύντομα ξεθωριάζει ως ιδέα.
Το εσωτερικό δεν το λες και ό,τι πιο up to date. Απλά ικανοποιητικό. Τίποτα περισσότερο.
Τέλος, ο εξοπλισμός οντως έχει τα κουλά του.
Αφήνω στην άκρη την βασική έκδοση (GL), που έχει μανιβέλες πίσω. Πραγματικά, Δεν ξέρω αν αυτό το συναντάς σε άλλο αυτοκίνητο παρεμφερούς τιμής. Τραγικό...
Η μεσαία είναι all around κομπλέ. Αλλού, όμως, έχεις π.χ. διζωνικο κλιματισμο ή ηλεκτρικά αναδιπλουμενους καθρέφτες ή gps. Εδώ όχι, αλλά σου δίνει ηλεκτρικά καθίσματα!!! Κουλαμάρες στο μέγιστο! Προσωπικά, με ενοχλει η έλλειψη των καθρεφτων, που τους θεωρώ εξαιρετικά χρήσιμους (και δυστυχώς μάλλον δεν μπαινουν εκ των υστέρων), ενώ έχω περιέργεια για το αν θα συνηθίσω το παρκαρισμα με την κάμερα (στο προηγούμενο αυτοκίνητο είχα και κάμερα και αισθητήρες μπροστά και πίσω και η αλήθεια είναι πως με αυτους είχα βολευτει καλύτερα).οι ηλεκτρικοι καθρεπτες δυσκολα μεν, μπαινουν δε. του glx.
το gps το εχει ηδη στην εκδοση αυτη.
η διαφορα με τη glx ειναι οτι τη καρτουλα στην glx στη δινουν μαζι ενω αλλιως την παιρνεις απο ebay με κατι λιγοτερο απο 30 γιουρα. που ουτως ή αλλως θα ξανακανεις ακομη και εαν πηρες το glx μετα απο μερικα χρονια.
το παρκαρισμα στο βιταρα ειναι παιχνιδακι.
το S ειχε αισθητηρες μπρος πισω.
τους ειχα βασικα στο mute γιατι πισω με τη καμερα βλεπεις στο χιλιοστο και μπροστα αλλα και στα ακρα ειναι τοσο τετραγωνο που καταλαβαινεις ακριβως ποσο κοντα εισαι.
οι αισθητηρες στη κινηση στη πολη, βαρανε συνεχεια.
και στο 3008 κλειστους τους εχω αλλα δεν βλεπω ακρα και τους ανοιγω στο παρκιν καθως εξεχουν κομματια και στη μιτσουμπα κλειστους εκτος παρκαρισματος γιατι ειναι τεραστιο το αμαξωμα. φυσικα οταν με παιρνει δεν τους ανοιγω ποτεςΓια τους καθρέφτες κάπου πήρε το μάτι μου (στο γνωστό ειδικό φόρουμ) πως πρέπει να βάλεις αυτούς του glx (με τα ενσωματωμένα φλας). Επίσης, λογικά θες καλωδιωση, συν διακόπτη (προφανώς αυτό είναι το εύκολο της υπόθεσης).
Για το gps εννοείς πως έχει το GL+ (ούτε που ασχολήθηκα, αλλά κάτι τέτοιο διάβασα στο φυλλαδιο);
Επίσης, δεν εννοησα την κάρτα που λες. Για ρίξε ένα εξπλενεισον πλιζ...Δεν κάνει update τους χάρτες online, τους παίρνει σε SD card, που τη βρίσκεις να την αγοράσεις κι εκτός Αντιπροσωπείας στο ίντερνετ.
Understood!
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Έκανα δέκα έτη φροντιστήριο να μάθω τι ειναι το χρώμα μόκα.... Μη με μπερδεύεις ...
Sorry!
-
η συσκευη που εχει για πολυμεσα κλπ ειναι η ιδια σε ολα με τις ιδιες δυνατοτητες
πλην βεβαια κατι κινεζικων που εμπαιναν εδω μια εποχη που δεν υπηρχαν καθολου ολοκληρωμενα.
μπορει να συνδεθει σε ολα με αντροιντ οτο κλπ
για να λειτουργει αυτονομα σαν gps χρειαζεται μια μικρη καρτουλα μνημης με τους χαρτες που μπαινει στην προσοψη της οθονης ψηλα, αν το προσεξεις θα τη δεις.
αυτη τη καρτουλα την εχει μαζι το glx και την αγοραζεις ενα τριανταρι και τη βαζεις μονος σου στο gl+. απλα τη κουμπωνεις και δεν κανεις τπτ, λειτουργει αμεσως.
μετα απο χρονια οι χαρτες ξεπερνιουνται.
ε, παιρνεις μια νεα με ανανεωμενους καρτα και τη βαζεις ειτε ειχες παρει glx ειτε gl+ -
Ωραία στο Vitara ήταν και η διχρωμία σε κάποια χρώματα με λευκή οροφή. Δεν έρχεται πλέον εδώ. Μόνο εξω.
-
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
η συσκευη που εχει για πολυμεσα κλπ ειναι η ιδια σε ολα με τις ιδιες δυνατοτητες
πλην βεβαια κατι κινεζικων που εμπαιναν εδω μια εποχη που δεν υπηρχαν καθολου ολοκληρωμενα.
μπορει να συνδεθει σε ολα με αντροιντ οτο κλπ
για να λειτουργει αυτονομα σαν gps χρειαζεται μια μικρη καρτουλα μνημης με τους χαρτες που μπαινει στην προσοψη της οθονης ψηλα, αν το προσεξεις θα τη δεις.
αυτη τη καρτουλα την εχει μαζι το glx και την αγοραζεις ενα τριανταρι και τη βαζεις μονος σου στο gl+. απλα τη κουμπωνεις και δεν κανεις τπτ, λειτουργει αμεσως.
μετα απο χρονια οι χαρτες ξεπερνιουνται.
ε, παιρνεις μια νεα με ανανεωμενους καρτα και τη βαζεις ειτε ειχες παρει glx ειτε gl+Κατάλαβα.
Κλάιν, καθώς (όπως σωστά αναφέρεις) οι κάρτες πάλι θα χρειαστούν αναβάθμιση μελλοντικά.
Την 9αρα οθόνη την είδα σε ένα εκθεσιακό και μου εξήγησαν τι είχε παιχτεί. Την έβαζαν εδώ διότι από το εργοστάσιο έφευγε δίχως οθόνη.
Γενικά νομίζω πως το GLX είναι αρκετά ακριβό για αυτά τα παραπάνω που προσφέρει.
ΥΓ: Την κάρτα να υποθέσω πως την πουλάνε και στο δίκτυο αρκετά ακριβότερα; -
η καλυτερη εβερ εκδοση ηταν η S
το glx εχει κατι φλωρικα παραπανω, οκ οχι τραγικα -
Τελικά την κάρτα που βρίσκεις στο ebay την πουλάνε και στο δίκτυο αλλά ακριβότερα;
Είναι η ίδια;
Στο ebay είδα πως δεν έχει ελληνική γλώσσα. Και στο GLX έτσι είναι; -
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
η καλυτερη εβερ εκδοση ηταν η S
το glx εχει κατι φλωρικα παραπανω, οκ οχι τραγικαΑν βγάλεις το ημιδερμάτινο σαλόνι με αισιόδοξη κοστολόγηση 1.000€, σε χρεώνει επιπλέον 2.000€ για διχρωμία στις ζάντες, keyless, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος... λίγο δύσπεπτο.
Την κάρτα πλοήγησης των 20-30€ δεν την υπολογίζω, όλοι με carplay/android auto θα παίξουν. -
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
η καλυτερη εβερ εκδοση ηταν η S
το glx εχει κατι φλωρικα παραπανω, οκ οχι τραγικαΑν βγάλεις το ημιδερμάτινο σαλόνι με αισιόδοξη κοστολόγηση 1.000€, σε χρεώνει επιπλέον 2.000€ για διχρωμία στις ζάντες, keyless, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος... λίγο δύσπεπτο.
Την κάρτα πλοήγησης των 20-30€ δεν την υπολογίζω, όλοι με carplay/android auto θα παίξουν.To android auto δουλεύει ενσύρματα;
-
Tο android auto δουλεύει ενσύρματα.
Και ναι,την κάρτα gps στο δίκτυο αντιπροσώπων τη χρέωναν πριν 5-6 έτη 300!! ευρώ...
-
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
η καλυτερη εβερ εκδοση ηταν η S
το glx εχει κατι φλωρικα παραπανω, οκ οχι τραγικαΑν βγάλεις το ημιδερμάτινο σαλόνι με αισιόδοξη κοστολόγηση 1.000€, σε χρεώνει επιπλέον 2.000€ για διχρωμία στις ζάντες, keyless, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος... λίγο δύσπεπτο.
Την κάρτα πλοήγησης των 20-30€ δεν την υπολογίζω, όλοι με carplay/android auto θα παίξουν.To android auto δουλεύει ενσύρματα;
ναι
μπορεις βεβαια να βαλεις ενα aa wireless με 80 γιουρα
ομως ειναι αχρηστο το ασυρματο
γιατι εξαντλει τη μπαταρια του κινητου αφανταστα γρηγορα!
και στο 3008 που εχω και ασυρματο φορτιστη δεν προλαβαινει καν την εκφορτιση! -
Πήρες ωραίο αυτοκίνητο που το διάλεξες εσύ (ΟΚ και η γυναίκα σου), για ΕΣΕΝΑ. Ασε άλλους να βαυκαλίζονται για επιλογές "εν σωτηρίω έτει 2022" κλπ.
Εντάξει, ακριβούτσικο αφού όλα ακριβά πια...αλλά όχι πιασέκ@λ@.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα σε στεναχωρήσει μόνο όταν θα το διώξεις. Αλλά και τότε οικονομικά θα σε αποζημιώσει.
Υ.Γ. Προσοχή στις κάρτες με τους χάρτες. Δεν είναι όλες συμβατές και ας το αναφέρουν. Απέφυγε τις φτηνότερες. -
@manast said in Suzuki Vitara 2015:
Πήρες ωραίο αυτοκίνητο που το διάλεξες εσύ (ΟΚ και η γυναίκα σου), για ΕΣΕΝΑ. Ασε άλλους να βαυκαλίζονται για επιλογές "εν σωτηρίω έτει 2022" κλπ.
Εντάξει, ακριβούτσικο αφού όλα ακριβά πια...αλλά όχι πιασέκ@λ@.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα σε στεναχωρήσει μόνο όταν θα το διώξεις. Αλλά και τότε οικονομικά θα σε αποζημιώσει.
Υ.Γ. Προσοχή στις κάρτες με τους χάρτες. Δεν είναι όλες συμβατές και ας το αναφέρουν. Απέφυγε τις φτηνότερες.Με βάση την χρήση μου, λογικά δεν θα ασχοληθώ με κάρτες κι όταν θα το χρειαζομαι, απλά θα κουμπωνω πάνω το κινητό.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν επιλογή (για πρώτη φορά στη ζωή μου) με ορθολογικους και όχι συναισθηματικούς όρους. Με λίγα λόγια, δεν οδηγήθηκα στην αντιπροσωπεια από κάψα, αλλά διότι στο μπάτζετ μου έδειχνε η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς σε αυτό συνεβαλαν και οι συγκυρίες, αλλά δεν με χαλάει, καθως κάποιοι 4τροχοι έρωτες πληρώθηκαν κατά το παρελθον αδρά στα συνεργεία! -
Το βιτάρα ήταν και είναι μια πολύ καλή επιλογή για αυτοκίνητο, και προσωπικά δεν το βρίσκω ούτε ξεπερασμένο αισθητικά ούτε τίποτε (μια δυο λεπτομέρειες να βελτίωναν, όπως τη γρίλια από Ναβάρα και το τεράστιο άδειο πλαίσιο της οθόνης, μια χαρά σύγχρονο είναι).
Αλλά σε μένα πάντα κάπου στράβωνε.
ήθελα χιλιάρι αυτόματο τετρακίνητο, που είχε φορολογικό όφελος και κόστιζε λίγο ενώ ήταν πλήρες, το κατάργησαν σε λίγους μήνες.
πήγα αργότερα να ρωτήσω για το 1.4, μου απάντησαν μόνο δικίνητο 24μισι χιλιάρικα... όταν ξαναδιέθεσαν 1.4 τετρακίνητο, πήγαν την τιμή στα 26μισό και εντός κάποιων εβδομάδων/μηνών στα 29 παρά, και έκοψαν και άλογα...
Το μούντζωσα και πήρα ότι βρήκα σε προσφορά με Aisin...
τις εβδομάδες εκείνες, κατόπιν συμβουλής μου, ένας κολλητός γύρισε στην Κροατία και είχε συνεννοηθεί να του παραδώσουν στο αεροδρόμιο το καινούριο GL+ αυτόματο τετρακίνητο mild hybrid μεταλλικού χρώματος πλήρες δώρων, όπως το ρολογάκι στο ταμπλό και εργοστασιακό σετ ρεζέρβας κι εργαλείων και κάτι ψιλά ακόμη, με 24.300€
Ας είχαν σοβαρή πολιτική και σοβαρές τιμές και στην Ελλάδα, και γω αυτό θα έπαιρνα. -
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@manast said in Suzuki Vitara 2015:
Πήρες ωραίο αυτοκίνητο που το διάλεξες εσύ (ΟΚ και η γυναίκα σου), για ΕΣΕΝΑ. Ασε άλλους να βαυκαλίζονται για επιλογές "εν σωτηρίω έτει 2022" κλπ.
Εντάξει, ακριβούτσικο αφού όλα ακριβά πια...αλλά όχι πιασέκ@λ@.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα σε στεναχωρήσει μόνο όταν θα το διώξεις. Αλλά και τότε οικονομικά θα σε αποζημιώσει.
Υ.Γ. Προσοχή στις κάρτες με τους χάρτες. Δεν είναι όλες συμβατές και ας το αναφέρουν. Απέφυγε τις φτηνότερες.Με βάση την χρήση μου, λογικά δεν θα ασχοληθώ με κάρτες κι όταν θα το χρειαζομαι, απλά θα κουμπωνω πάνω το κινητό.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν επιλογή (για πρώτη φορά στη ζωή μου) με ορθολογικους και όχι συναισθηματικούς όρους. Με λίγα λόγια, δεν οδηγήθηκα στην αντιπροσωπεια από κάψα, αλλά διότι στο μπάτζετ μου έδειχνε η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς σε αυτό συνεβαλαν και οι συγκυρίες, αλλά δεν με χαλάει, καθως κάποιοι 4τροχοι έρωτες πληρώθηκαν κατά το παρελθον αδρά στα συνεργεία!πολυ πολυ συντομα θα εξελιχθει σε ερωτα μεγαλο.
και θα μετανοιωσεις για τη τετρακινηση που δεν επηρες.... -
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@manast said in Suzuki Vitara 2015:
Πήρες ωραίο αυτοκίνητο που το διάλεξες εσύ (ΟΚ και η γυναίκα σου), για ΕΣΕΝΑ. Ασε άλλους να βαυκαλίζονται για επιλογές "εν σωτηρίω έτει 2022" κλπ.
Εντάξει, ακριβούτσικο αφού όλα ακριβά πια...αλλά όχι πιασέκ@λ@.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα σε στεναχωρήσει μόνο όταν θα το διώξεις. Αλλά και τότε οικονομικά θα σε αποζημιώσει.
Υ.Γ. Προσοχή στις κάρτες με τους χάρτες. Δεν είναι όλες συμβατές και ας το αναφέρουν. Απέφυγε τις φτηνότερες.Με βάση την χρήση μου, λογικά δεν θα ασχοληθώ με κάρτες κι όταν θα το χρειαζομαι, απλά θα κουμπωνω πάνω το κινητό.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν επιλογή (για πρώτη φορά στη ζωή μου) με ορθολογικους και όχι συναισθηματικούς όρους. Με λίγα λόγια, δεν οδηγήθηκα στην αντιπροσωπεια από κάψα, αλλά διότι στο μπάτζετ μου έδειχνε η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς σε αυτό συνεβαλαν και οι συγκυρίες, αλλά δεν με χαλάει, καθως κάποιοι 4τροχοι έρωτες πληρώθηκαν κατά το παρελθον αδρά στα συνεργεία!πολυ πολυ συντομα θα εξελιχθει σε ερωτα μεγαλο.
και θα μετανοιωσεις για τη τετρακινηση που δεν επηρες....Λυσαξες με την τετρακίνηση!!!
Μακαρι να μην επιβεβαιωθεις!!!! -
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@manast said in Suzuki Vitara 2015:
Πήρες ωραίο αυτοκίνητο που το διάλεξες εσύ (ΟΚ και η γυναίκα σου), για ΕΣΕΝΑ. Ασε άλλους να βαυκαλίζονται για επιλογές "εν σωτηρίω έτει 2022" κλπ.
Εντάξει, ακριβούτσικο αφού όλα ακριβά πια...αλλά όχι πιασέκ@λ@.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα σε στεναχωρήσει μόνο όταν θα το διώξεις. Αλλά και τότε οικονομικά θα σε αποζημιώσει.
Υ.Γ. Προσοχή στις κάρτες με τους χάρτες. Δεν είναι όλες συμβατές και ας το αναφέρουν. Απέφυγε τις φτηνότερες.Με βάση την χρήση μου, λογικά δεν θα ασχοληθώ με κάρτες κι όταν θα το χρειαζομαι, απλά θα κουμπωνω πάνω το κινητό.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν επιλογή (για πρώτη φορά στη ζωή μου) με ορθολογικους και όχι συναισθηματικούς όρους. Με λίγα λόγια, δεν οδηγήθηκα στην αντιπροσωπεια από κάψα, αλλά διότι στο μπάτζετ μου έδειχνε η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς σε αυτό συνεβαλαν και οι συγκυρίες, αλλά δεν με χαλάει, καθως κάποιοι 4τροχοι έρωτες πληρώθηκαν κατά το παρελθον αδρά στα συνεργεία!πολυ πολυ συντομα θα εξελιχθει σε ερωτα μεγαλο.
και θα μετανοιωσεις για τη τετρακινηση που δεν επηρες....Λυσαξες με την τετρακίνηση!!!
Μακαρι να μην επιβεβαιωθεις!!!!μακαρι
αλλα τοχω το θεμα -
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@manast said in Suzuki Vitara 2015:
Πήρες ωραίο αυτοκίνητο που το διάλεξες εσύ (ΟΚ και η γυναίκα σου), για ΕΣΕΝΑ. Ασε άλλους να βαυκαλίζονται για επιλογές "εν σωτηρίω έτει 2022" κλπ.
Εντάξει, ακριβούτσικο αφού όλα ακριβά πια...αλλά όχι πιασέκ@λ@.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα σε στεναχωρήσει μόνο όταν θα το διώξεις. Αλλά και τότε οικονομικά θα σε αποζημιώσει.
Υ.Γ. Προσοχή στις κάρτες με τους χάρτες. Δεν είναι όλες συμβατές και ας το αναφέρουν. Απέφυγε τις φτηνότερες.Με βάση την χρήση μου, λογικά δεν θα ασχοληθώ με κάρτες κι όταν θα το χρειαζομαι, απλά θα κουμπωνω πάνω το κινητό.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν επιλογή (για πρώτη φορά στη ζωή μου) με ορθολογικους και όχι συναισθηματικούς όρους. Με λίγα λόγια, δεν οδηγήθηκα στην αντιπροσωπεια από κάψα, αλλά διότι στο μπάτζετ μου έδειχνε η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς σε αυτό συνεβαλαν και οι συγκυρίες, αλλά δεν με χαλάει, καθως κάποιοι 4τροχοι έρωτες πληρώθηκαν κατά το παρελθον αδρά στα συνεργεία!πολυ πολυ συντομα θα εξελιχθει σε ερωτα μεγαλο.
και θα μετανοιωσεις για τη τετρακινηση που δεν επηρες....Λυσαξες με την τετρακίνηση!!!
Μακαρι να μην επιβεβαιωθεις!!!!Είναι ένα παράξενο δίλημμα για κάποιον που έχει φτάσει στην 2wd GL+, μπορεί να δώσει ~3000 παραπάνω είτε για glx, είτε για τετρακίνηση, είτε για αυτόματο (καλά με το strong hybrid πάει αυτό)...
-
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@manast said in Suzuki Vitara 2015:
Πήρες ωραίο αυτοκίνητο που το διάλεξες εσύ (ΟΚ και η γυναίκα σου), για ΕΣΕΝΑ. Ασε άλλους να βαυκαλίζονται για επιλογές "εν σωτηρίω έτει 2022" κλπ.
Εντάξει, ακριβούτσικο αφού όλα ακριβά πια...αλλά όχι πιασέκ@λ@.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα σε στεναχωρήσει μόνο όταν θα το διώξεις. Αλλά και τότε οικονομικά θα σε αποζημιώσει.
Υ.Γ. Προσοχή στις κάρτες με τους χάρτες. Δεν είναι όλες συμβατές και ας το αναφέρουν. Απέφυγε τις φτηνότερες.Με βάση την χρήση μου, λογικά δεν θα ασχοληθώ με κάρτες κι όταν θα το χρειαζομαι, απλά θα κουμπωνω πάνω το κινητό.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν επιλογή (για πρώτη φορά στη ζωή μου) με ορθολογικους και όχι συναισθηματικούς όρους. Με λίγα λόγια, δεν οδηγήθηκα στην αντιπροσωπεια από κάψα, αλλά διότι στο μπάτζετ μου έδειχνε η καλύτερη επιλογή.
Προφανώς σε αυτό συνεβαλαν και οι συγκυρίες, αλλά δεν με χαλάει, καθως κάποιοι 4τροχοι έρωτες πληρώθηκαν κατά το παρελθον αδρά στα συνεργεία!πολυ πολυ συντομα θα εξελιχθει σε ερωτα μεγαλο.
και θα μετανοιωσεις για τη τετρακινηση που δεν επηρες....Λυσαξες με την τετρακίνηση!!!
Μακαρι να μην επιβεβαιωθεις!!!!Είναι ένα παράξενο δίλημμα για κάποιον που έχει φτάσει στην 2wd GL+, μπορεί να δώσει ~3000 παραπάνω είτε για glx, είτε για τετρακίνηση, είτε για αυτόματο (καλά με το strong hybrid πάει αυτό)...
θα σου πω τι γινεται με το βιτ
παιρνεις τη δικουνα και νοιωθεις καλα.
τραβαει, βγαζω αποξω το καταπτυστο φουλ, χωραει και ειναι πολυ ευχαριστο να ζεις μαζι του
και στις 10 μερες πανω ξεκινας για εκδρομη.
και γουσταρεις που ειναι ψηλο κοντο και ευελικτο, που εχεις τρομερη επαφη με τη φυση.
και το κανεις παλι.
και παλι.
και συγχαιρεις τον εαυτο σου για την αμαξαρα που πηρες.
μετα πας εκδρομες που δεν ειχες στο μυαλο σου οτι θα πηγαινες, νοιωθεις οτι το οχημα σε σπρωχνει
και εκει που πας στο βουνο ή στη παραλια, βλεπεις τον αλλο τον βιταραιο που χωρις δισταγμο χωνεται στο χωματοδρομο που παει σε μερος που δεν παει η πλεμπα και εκει που παντα αναρωτιωσουνα πως φτανουνε και τι ειναι εκειθε. σε πιανει μια καποια απογοητευση και θυμασαι ενα γατο που σου ταλεγε.
μεχρι σημερα εχει παιξει το εργο με 100% ποσοστο στο τριποντο. -
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
και εκει που πας στο βουνο ή στη παραλια, βλεπεις τον αλλο τον βιταραιο που χωρις δισταγμο χωνεται στο χωματοδρομο που παει σε μερος που δεν παει η πλεμπα και εκει που παντα αναρωτιωσουνα πως φτανουνε και τι ειναι εκειθε. σε πιανει μια καποια απογοητευση και θυμασαι ενα γατο που σου ταλεγε.
Καταλαβαίνω τι λες, αλλά έχοντας εμπειρία με δικίνητα b/c-hatch, ποτέ δεν κόλωσα σε διαδρομές που έβλεπα ακόμα και τζιπάτους να πηγαίνουν φυλαγμένα (μιλάμε κυρίως για καλοκαιρινούς χωματόδρομους σε ελληνικά νησιά) και εγώ να πηγαίνω αέρα. Απλά είχα μάθει με τα χρόνια μέχρι που με παίρνει, πριν αρχίσω να σπάω πράγματα.
Σε χιόνι ποτέ δεν κόλησα επειδή είχα αλυσίδες.*Εγώ το σκεφτόμουν λόγω της παραπάνω ασφάλειας στην ελληνική άσφαλτο, παρά για εκτός δρόμου... (αλλά ο καθένας διαλέγει για τον εαυτό του)
Suzuki Vitara 2015