-
Πολυ εξυπνη κινηση!! Μολις επεσαν οι πωλησεις μειωσε τις τιμες και τωρα αυξησε και την ιπποδυναμη στην βενζινη, για να ειναι εντος ανταγωνισμου (kadjar & 3008 ειναι 130 ιππους στα 1.200 κ.εκ.).
-
Παιδιά σήμερα διάβασα τα παράπονα για το τρίξιμο στο QQ και είναι κρίμα να δίνεις τόσα χρήματα με αυτό το πρόβλημα.
Θυμήθηκα όταν είχα το sunny που κατασκευαζοταν στην Ελλάδα, το οποίο το είχα στουκαρει μετά από 150000 χλμ δεν είχα τρίξιμο. Μετά πήρα το primera το οποίο κατασκευαζοταν στην Αγγλία και από την πρώτη μέρα ετριζε το ταμπλό. Την ίδια εποχή πήρε ο αδερφός μου το Rover 214 που ήταν η χαρά της express service. Από τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως δεν θα ξαναπάρω αυτοκίνητο που κατασκευάζετε στην Αγγλία. -
Το ελληνικό Sunny βέβαια τίναζε καπάκια μηχανής για πλάκα, αλλά εμάς οι τριγμοί μας ενδιαφέρουν.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πολυ εξυπνη κινηση!! Μολις επεσαν οι πωλησεις μειωσε τις τιμες και τωρα αυξησε και την ιπποδυναμη στην βενζινη, για να ειναι εντος ανταγωνισμου (kadjar & 3008 ειναι 130 ιππους στα 1.200 κ.εκ.).εχει πολυ μικρο μερίδιο η βενζίνη βέβαια αλλα ειδικά στο cvt ειναι μια καλή λύση ως μη diesel αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Θυμάμαι ότι η Michelin έλεγε πως δεν πρέπει να αλλάζουν τα μπροστά λάστιχα με τα πίσω, γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να ελεγχθεί η υποστροφή από την υπερστροφή που μπορεί να προκύψει λόγω ανομοιόμορφης φθοράς.+1
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
εχει πολυ μικρο μερίδιο η βενζίνη βέβαια αλλα ειδικά στο cvt ειναι μια καλή λύση ως μη diesel αυτοκίνητοΌντως, αλλα πιστευω οτι θα αυξηθουν οι πωλήσεις βενζινης λογω τιμης και οσων ακουγονται για τα diesel. Προσωπικα εαν αγοραζα QQ, θα επέλεγα την βεζνίνη.
ΥΓ: δυστυχώς η αύξηση ιπποδύναμης ισχύει μονο για το χειροκίνητο κιβώτιο.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Το Qashqai έχει μια ιδιαιτερότητα, φθείρει αρκετά πιο γρήγορα τα μπροστά από τα πίσω.
Τα εργοστασιακά continental στο δικό μου ήταν για πέταμα στις 40.000χιλ. Τα είχα αλλάξει μπρος πίσω στα 25.000χιλ. γιατί ήδη ήταν αρκετά φθαρμένα τα μπροστά.Αλλαγή τα μπρος πίσω το πολύ κάθε 10 με 15000 χλμ.
Η χιαστη αλλαγή νομίζω δεν παίζει καθόλου γιατί αλλάζει η φορά του ελαστικου.
Προσωπικά δεν κάνω αλλαγές.Το ελληνικό Ν14 φυσικά και ετριζε... όταν δεν ήταν ακινητοποιημενο από τα μηχανικά του θέματα.
Από τα δικά μου εγγλεζικα, η Primera P10 τα Micra K11 και K12 και το Qashqai J10 το μόνο που ετριζε εξαρχής ήταν το Κ11 (ταμπλό, πίσω εταζερα και πίσω πόρτα φτιάχνουν και ορχήστρα!!!) ενώ το 5θυρο Κ12 και J10 παρουσίασαν εν καιρώ από 2 τριγμους που εντοπίστηκαν και διορθωθηκαν. Στο δε Ρ10 ετριζε το aftermarket ηχοσυστημα ενώ εντυπωσιαζε η ποιότητα κατασκευής του σε σχέση με το Ν14.
Εξαιρω το K12 CC μου που ιδίως σαν μεταχειρισμενο αλλά και cabrio θεωρώ δεδομενους τους τριγμους ακόμα και ακίνητο... [emoji1] -
Ναι Φάνη,μόνο για το μηχανικο!
Εχει οδηγήσει κανείς το 1.2 σε kadjar ή qq ;
Καλό μοτεράκι πρέπει να είναι για κοντινές ή αστικές διαδρομές αλλά δεν ξέρω πόσο άνετα κινεί ένα αμάξι σαν το qq σε ταξίδια και μάλιστα φορτωμένο. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Qashqai έχει μια ιδιαιτερότητα, φθείρει αρκετά πιο γρήγορα τα μπροστά από τα πίσω.
Τα εργοστασιακά continental στο δικό μου ήταν για πέταμα στις 40.000χιλ. Τα είχα αλλάξει μπρος πίσω στα 25.000χιλ. γιατί ήδη ήταν αρκετά φθαρμένα τα μπροστά.Αλλαγή τα μπρος πίσω το πολύ κάθε 10 με 15000 χλμ.
Η χιαστη αλλαγή νομίζω δεν παίζει καθόλου γιατί αλλάζει η φορά του ελαστικου.
Προσωπικά δεν κάνω αλλαγές.Το ελληνικό Ν14 φυσικά και ετριζε... όταν δεν ήταν ακινητοποιημενο από τα μηχανικά του θέματα.
Από τα δικά μου εγγλεζικα, η Primera P10 τα Micra K11 και K12 και το Qashqai J10 το μόνο που ετριζε εξαρχής ήταν το Κ11 (ταμπλό, πίσω εταζερα και πίσω πόρτα φτιάχνουν και ορχήστρα!!!) ενώ το 5θυρο Κ12 και J10 παρουσίασαν εν καιρώ από 2 τριγμους που εντοπίστηκαν και διορθωθηκαν. Στο δε Ρ10 ετριζε το aftermarket ηχοσυστημα ενώ εντυπωσιαζε η ποιότητα κατασκευής του σε σχέση με το Ν14.
Εξαιρω το K12 CC μου που ιδίως σαν μεταχειρισμενο αλλά και cabrio θεωρώ δεδομενους τους τριγμους ακόμα και ακίνητο... [emoji1]Για το χιαστί θα συμφωνήσω.
Τα άλλαξα γιατί αν τα άφηνα, τα μπροστά στα 30.000 χιλιόμετρα θα ήταν σλικ
Έτσι τουλάχιστον απέκτησαν μια πιο ομοιόμορφη φθορά.Το έχω ξαναγράψει και εγώ, στο J10 κανένας τριγμός. Το έχω 50.000χιλ. και πηγαίνω αρκετά εκτός δρόμου.
Αυτό που έγραψε πάντως ο Δίας παραπάνω είναι σωστό.Το ελληνικό Sunny βέβαια τίναζε καπάκια μηχανής για πλάκα, αλλά εμάς οι τριγμοί μας ενδιαφέρουν.
-
Δλδ εγω που ειμαι στα 14.000χλμ να κανω αλλαγη τα μπρος πισω?
Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Δλδ εγω που ειμαι στα 14.000χλμ να κανω αλλαγη τα μπρος πισω?Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Στο πρώτο επομενο σερβις κάνε το ...
και εγω στο σερβις δεύτερου χρόνου με 13500 χιλιόμετρα τα άλλαξα μπρος πίσω ... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το ελληνικό Sunny βέβαια τίναζε καπάκια μηχανής για πλάκα, αλλά εμάς οι τριγμοί μας ενδιαφέρουν.Αυτό ομολογώ ότι μου προκαλεί μεγάλη έκπληξη... Έχω συγγενείς που το είχαν για 20-25 χρόνια, οι λαμαρίνες μπορεί να είχαν σκουριασει αλλά η μηχανή δούλευε ρολόι με πάνω από 300000 χλμ. Έχω στην γειτονιά μου κάποιον που το έχει ακόμη κ το κυκλοφορεί καθημερινά ως βασικό αμάξι κ δεν του έχει παρουσιάσει καμιά σοβαρή βλάβη.
Ίδιες εντυπώσεις μου μετέφεραν πάντα γνωστοί κ φίλοι. Βέβαια ο Αλεξανδρος αποτελεί πάντα πολύ αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης κ για να το γράφει σίγουρα θα έχει βάση.
-
Βασίλη μου θα σου πει ο Κώστας (cosneo) που το είχε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασίλη μου θα σου πει ο Κώστας (cosneo) που το είχε...Άρα, Αλέξανδρε ουσιαστικά εννοείς ότι η περίπτωση του Κώστα ήταν μια από τις πολλές και όχι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα...
Τότε είχα μέχρι τώρα εντελώς εσφαλμένη εικόνα! -
Βασιλη δυστυχώς τα σπασμένα καπάκια στο Ν14 (στο 1.4 ιδιως) ήταν ο κανόνας. 3 άλλαξα και ευτυχώς τα 2 στην εγγύηση ως ανταλλακτικό.
Στοιβες από δαυτα τα είχαν πίσω στα συνεργεια τους.
Συνέβαινε πάντα καλοκαίρι με την χρηση του a/c και αν θυμάμαι καλά είχε να κάνει με τα ψυγεία τους. -
Έχω την εντύπωση πως τώρα με τα κρύα έχουν μειωθεί αρκετά οι τριγμοί του αυτοκινήτου, μάλλον είναι για πιο ψυχρά κλίματα
Από την άλλη βέβαια, έχω έναν θόρυβο στην μπροστά ανάρτηση/ τιμόνι που από ότι είδα έχει βγει σχετική τεχνική οδηγεία (είναι μια 'φούσκα' στην ανάρτηση). Επίσης πολύ σπαστικό το γεγονός ότι δεν μαζεύει καλά η ζώνη ασφαλείας του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι να βγαίνεις από το αμάξι, να κλείνεις πίσω σου την πόρτα και να ακούς ένα δυνατό μπαμ καθώς χτυπάει πάνω στην πόρπη της ζώνης ασφαλείας Αξίζει άραγε στα πλαίσια της εγγύησης να τους ζητήσω να την αλλάξουνε; Τι να πρωτοκάνουνε δεν ξέρω!!! -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έχω την εντύπωση πως τώρα με τα κρύα έχουν μειωθεί αρκετά οι τριγμοί του αυτοκινήτου, μάλλον είναι για πιο ψυχρά κλίματα
Από την άλλη βέβαια, έχω έναν θόρυβο στην μπροστά ανάρτηση/ τιμόνι που από ότι είδα έχει βγει σχετική τεχνική οδηγεία (είναι μια 'φούσκα' στην ανάρτηση). Επίσης πολύ σπαστικό το γεγονός ότι δεν μαζεύει καλά η ζώνη ασφαλείας του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι να βγαίνεις από το αμάξι, να κλείνεις πίσω σου την πόρτα και να ακούς ένα δυνατό μπαμ καθώς χτυπάει πάνω στην πόρπη της ζώνης ασφαλείας Αξίζει άραγε στα πλαίσια της εγγύησης να τους ζητήσω να την αλλάξουνε; Τι να πρωτοκάνουνε δεν ξέρω!!!Σε άλλους ισχύει το ανάποδο... στα κρύα κουδουνάει σαν τρελό και στη ζέστη ισιάζουν!
Αυτό με τη ζώνη είναι feature .. και εμένα το ίδιο ...
Ευτυχώς το χρησιμοποιώ λίγο (από τη μαζωξη του J11 φορουμ αρχές Δεκέμβρη είχα πάει μετά την αλλαγή του χρόνου μονο ένα απόγευμα απέναντι στο Πολύδροσο) και έτσι δεν βγήκε καθόλου στα κρύα/βροχές κλπ!Σήμερα, όμως, που είχε ομορφη μερα, 15 βαθμούς και ήλιο πήγαμε μέχρι Λουτράκι.
Την ευχαριστήθηκα τη βόλτα καθώς λόγω κρύου δεν κυκλοφορούσαν μιγάκια καθόλου και δεν λερώθηκε στο πέρα δώθε (μόνο ότι ακούμπησαν στις πόρτες τα παιδιά και η γυναίκα - λες και έχουν λάδι στα χέρια τους - ευτυχως με το μικροινών καθάρισαν αμέσως), ενώ φόρτισε και η μπαταρία και στο γυρισμό επαιξε κανονικά και το start - stop..... -
Ε δεν μπορείς να πεις ότι την ευχαριστήθηκες κιόλας.
Αν είναι να σου βρωμίζει τι το βγάζεις??
Σε πειράζω Στέφανε.Εγώ με την λιακάδα το ανέβασα στον Υμηττό ψηλά από Γλυφάδα / Τερψιθέα όποιος γνωρίζει και χόρτασα χωματόδρομο.
Από τις βροχές είχε πολλά νεροφαγώματα και η τετρακίνηση δούλεψε αρκετά, χωρίς να χρειασθεί lock όμως.Έπαιξα και με το καινούργιο μου παιχνιδάκι, ένα drone.
Πόσο δύσκολο είναι τα πετάξεις αυτά τα διαόλια ρε παιδιά -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Ε δεν μπορείς να πεις ότι την ευχαριστήθηκες κιόλας.
Αν είναι να σου βρωμίζει τι το βγάζεις??
Σε πειράζω Στέφανε.Οχι βρε την ευχαριστήθηκα τη βόλτα , αυτό με τις 'λαδιές' γίνεται γιατί τα χερούλια τα παιδιά και η χύμα σύζυγος τα έχουν για βιτρίνα! Μέσα βγαίνουν παπούτσια και πάνω στο δερματινό σαλόνι μπαίνει πετσέτα βαμβακερή!
Κατά τα λοιπά, βαριέμαι να το πηγαίνω για πλύσιμο συνέχεια βρε Ανδρέα... και δεν είναι μόνο τα λεφτά αλλά κυρίως ο χρόνος... -
Για τις ζωνες που δεν μαζεύουν, κάντε μια αναζήτηση στο Google, πολλοί ψεκάζουν το σημείο πού μαζεύει τη ζώνη με κάποιο λιπαντικό για να γλιστρά καλύτερα, και γενικά σκόνη και βρώμα δημιουργούν τέτοια θεματα
Νissan Qashqai J11 [2014-__]