Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    • 1
    • 2
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 201
    • 202
    • 140 / 202
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    4038
    30668
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Πολυ εξυπνη κινηση!! Μολις επεσαν οι πωλησεις μειωσε τις τιμες και τωρα αυξησε και την ιπποδυναμη στην βενζινη, για να ειναι εντος ανταγωνισμου (kadjar & 3008 ειναι 130 ιππους στα 1.200 κ.εκ.).

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        loykiloyk last edited by

        Παιδιά σήμερα διάβασα τα παράπονα για το τρίξιμο στο QQ και είναι κρίμα να δίνεις τόσα χρήματα με αυτό το πρόβλημα.
        Θυμήθηκα όταν είχα το sunny που κατασκευαζοταν στην Ελλάδα, το οποίο το είχα στουκαρει μετά από 150000 χλμ δεν είχα τρίξιμο. Μετά πήρα το primera το οποίο κατασκευαζοταν στην Αγγλία και από την πρώτη μέρα ετριζε το ταμπλό. Την ίδια εποχή πήρε ο αδερφός μου το Rover 214 που ήταν η χαρά της express service. Από τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως δεν θα ξαναπάρω αυτοκίνητο που κατασκευάζετε στην Αγγλία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Το ελληνικό Sunny βέβαια τίναζε καπάκια μηχανής για πλάκα, αλλά εμάς οι τριγμοί μας ενδιαφέρουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman7 last edited by

            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
            Πολυ εξυπνη κινηση!! Μολις επεσαν οι πωλησεις μειωσε τις τιμες και τωρα αυξησε και την ιπποδυναμη στην βενζινη, για να ειναι εντος ανταγωνισμου (kadjar & 3008 ειναι 130 ιππους στα 1.200 κ.εκ.).

            εχει πολυ μικρο μερίδιο η βενζίνη βέβαια αλλα ειδικά στο cvt ειναι μια καλή λύση ως μη diesel αυτοκίνητο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-golf last edited by

              Ο χρήστης axel12p έγραψε:
              Θυμάμαι ότι η Michelin έλεγε πως δεν πρέπει να αλλάζουν τα μπροστά λάστιχα με τα πίσω, γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να ελεγχθεί η υποστροφή από την υπερστροφή που μπορεί να προκύψει λόγω ανομοιόμορφης φθοράς.

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                εχει πολυ μικρο μερίδιο η βενζίνη βέβαια αλλα ειδικά στο cvt ειναι μια καλή λύση ως μη diesel αυτοκίνητο

                Όντως, αλλα πιστευω οτι θα αυξηθουν οι πωλήσεις βενζινης λογω τιμης και οσων ακουγονται για τα diesel. Προσωπικα εαν αγοραζα QQ, θα επέλεγα την βεζνίνη.

                ΥΓ: δυστυχώς η αύξηση ιπποδύναμης ισχύει μονο για το χειροκίνητο κιβώτιο.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
                  Το Qashqai έχει μια ιδιαιτερότητα, φθείρει αρκετά πιο γρήγορα τα μπροστά από τα πίσω.
                  Τα εργοστασιακά continental στο δικό μου ήταν για πέταμα στις 40.000χιλ. Τα είχα αλλάξει μπρος πίσω στα 25.000χιλ. γιατί ήδη ήταν αρκετά φθαρμένα τα μπροστά.

                  Αλλαγή τα μπρος πίσω το πολύ κάθε 10 με 15000 χλμ.
                  Η χιαστη αλλαγή νομίζω δεν παίζει καθόλου γιατί αλλάζει η φορά του ελαστικου.
                  Προσωπικά δεν κάνω αλλαγές.

                  Το ελληνικό Ν14 φυσικά και ετριζε... όταν δεν ήταν ακινητοποιημενο από τα μηχανικά του θέματα.
                  Από τα δικά μου εγγλεζικα, η Primera P10 τα Micra K11 και K12 και το Qashqai J10 το μόνο που ετριζε εξαρχής ήταν το Κ11 (ταμπλό, πίσω εταζερα και πίσω πόρτα φτιάχνουν και ορχήστρα!!!) ενώ το 5θυρο Κ12 και J10 παρουσίασαν εν καιρώ από 2 τριγμους που εντοπίστηκαν και διορθωθηκαν. Στο δε Ρ10 ετριζε το aftermarket ηχοσυστημα ενώ εντυπωσιαζε η ποιότητα κατασκευής του σε σχέση με το Ν14.
                  Εξαιρω το K12 CC μου που ιδίως σαν μεταχειρισμενο αλλά και cabrio θεωρώ δεδομενους τους τριγμους ακόμα και ακίνητο... [emoji1]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lleonidas moderator last edited by

                    Ναι Φάνη,μόνο για το μηχανικο!
                    Εχει οδηγήσει κανείς το 1.2 σε kadjar ή qq ;
                    Καλό μοτεράκι πρέπει να είναι για κοντινές ή αστικές διαδρομές αλλά δεν ξέρω πόσο άνετα κινεί ένα αμάξι σαν το qq σε ταξίδια και μάλιστα φορτωμένο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andreas-qashqai last edited by

                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                      Το Qashqai έχει μια ιδιαιτερότητα, φθείρει αρκετά πιο γρήγορα τα μπροστά από τα πίσω.
                      Τα εργοστασιακά continental στο δικό μου ήταν για πέταμα στις 40.000χιλ. Τα είχα αλλάξει μπρος πίσω στα 25.000χιλ. γιατί ήδη ήταν αρκετά φθαρμένα τα μπροστά.

                      Αλλαγή τα μπρος πίσω το πολύ κάθε 10 με 15000 χλμ.
                      Η χιαστη αλλαγή νομίζω δεν παίζει καθόλου γιατί αλλάζει η φορά του ελαστικου.
                      Προσωπικά δεν κάνω αλλαγές.

                      Το ελληνικό Ν14 φυσικά και ετριζε... όταν δεν ήταν ακινητοποιημενο από τα μηχανικά του θέματα.
                      Από τα δικά μου εγγλεζικα, η Primera P10 τα Micra K11 και K12 και το Qashqai J10 το μόνο που ετριζε εξαρχής ήταν το Κ11 (ταμπλό, πίσω εταζερα και πίσω πόρτα φτιάχνουν και ορχήστρα!!!) ενώ το 5θυρο Κ12 και J10 παρουσίασαν εν καιρώ από 2 τριγμους που εντοπίστηκαν και διορθωθηκαν. Στο δε Ρ10 ετριζε το aftermarket ηχοσυστημα ενώ εντυπωσιαζε η ποιότητα κατασκευής του σε σχέση με το Ν14.
                      Εξαιρω το K12 CC μου που ιδίως σαν μεταχειρισμενο αλλά και cabrio θεωρώ δεδομενους τους τριγμους ακόμα και ακίνητο... [emoji1]

                      Για το χιαστί θα συμφωνήσω.
                      Τα άλλαξα γιατί αν τα άφηνα, τα μπροστά στα 30.000 χιλιόμετρα θα ήταν σλικ
                      Έτσι τουλάχιστον απέκτησαν μια πιο ομοιόμορφη φθορά.

                      Το έχω ξαναγράψει και εγώ, στο J10 κανένας τριγμός. Το έχω 50.000χιλ. και πηγαίνω αρκετά εκτός δρόμου.
                      Αυτό που έγραψε πάντως ο Δίας παραπάνω είναι σωστό.

                      Το ελληνικό Sunny βέβαια τίναζε καπάκια μηχανής για πλάκα, αλλά εμάς οι τριγμοί μας ενδιαφέρουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostas_78 last edited by

                        Δλδ εγω που ειμαι στα 14.000χλμ να κανω αλλαγη τα μπρος πισω?

                        Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
                          Δλδ εγω που ειμαι στα 14.000χλμ να κανω αλλαγη τα μπρος πισω?

                          Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                          Στο πρώτο επομενο σερβις κάνε το ...
                          και εγω στο σερβις δεύτερου χρόνου με 13500 χιλιόμετρα τα άλλαξα μπρος πίσω ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Το ελληνικό Sunny βέβαια τίναζε καπάκια μηχανής για πλάκα, αλλά εμάς οι τριγμοί μας ενδιαφέρουν.

                            Αυτό ομολογώ ότι μου προκαλεί μεγάλη έκπληξη... Έχω συγγενείς που το είχαν για 20-25 χρόνια, οι λαμαρίνες μπορεί να είχαν σκουριασει αλλά η μηχανή δούλευε ρολόι με πάνω από 300000 χλμ. Έχω στην γειτονιά μου κάποιον που το έχει ακόμη κ το κυκλοφορεί καθημερινά ως βασικό αμάξι κ δεν του έχει παρουσιάσει καμιά σοβαρή βλάβη.

                            Ίδιες εντυπώσεις μου μετέφεραν πάντα γνωστοί κ φίλοι. Βέβαια ο Αλεξανδρος αποτελεί πάντα πολύ αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης κ για να το γράφει σίγουρα θα έχει βάση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Βασίλη μου θα σου πει ο Κώστας (cosneo) που το είχε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Βασίλη μου θα σου πει ο Κώστας (cosneo) που το είχε...

                                Άρα, Αλέξανδρε ουσιαστικά εννοείς ότι η περίπτωση του Κώστα ήταν μια από τις πολλές και όχι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα...
                                Τότε είχα μέχρι τώρα εντελώς εσφαλμένη εικόνα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Βασιλη δυστυχώς τα σπασμένα καπάκια στο Ν14 (στο 1.4 ιδιως) ήταν ο κανόνας. 3 άλλαξα και ευτυχώς τα 2 στην εγγύηση ως ανταλλακτικό.
                                  Στοιβες από δαυτα τα είχαν πίσω στα συνεργεια τους.
                                  Συνέβαινε πάντα καλοκαίρι με την χρηση του a/c και αν θυμάμαι καλά είχε να κάνει με τα ψυγεία τους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    axel12p last edited by

                                    Έχω την εντύπωση πως τώρα με τα κρύα έχουν μειωθεί αρκετά οι τριγμοί του αυτοκινήτου, μάλλον είναι για πιο ψυχρά κλίματα
                                    Από την άλλη βέβαια, έχω έναν θόρυβο στην μπροστά ανάρτηση/ τιμόνι που από ότι είδα έχει βγει σχετική τεχνική οδηγεία (είναι μια 'φούσκα' στην ανάρτηση). Επίσης πολύ σπαστικό το γεγονός ότι δεν μαζεύει καλά η ζώνη ασφαλείας του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι να βγαίνεις από το αμάξι, να κλείνεις πίσω σου την πόρτα και να ακούς ένα δυνατό μπαμ καθώς χτυπάει πάνω στην πόρπη της ζώνης ασφαλείας Αξίζει άραγε στα πλαίσια της εγγύησης να τους ζητήσω να την αλλάξουνε; Τι να πρωτοκάνουνε δεν ξέρω!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                      Έχω την εντύπωση πως τώρα με τα κρύα έχουν μειωθεί αρκετά οι τριγμοί του αυτοκινήτου, μάλλον είναι για πιο ψυχρά κλίματα
                                      Από την άλλη βέβαια, έχω έναν θόρυβο στην μπροστά ανάρτηση/ τιμόνι που από ότι είδα έχει βγει σχετική τεχνική οδηγεία (είναι μια 'φούσκα' στην ανάρτηση). Επίσης πολύ σπαστικό το γεγονός ότι δεν μαζεύει καλά η ζώνη ασφαλείας του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι να βγαίνεις από το αμάξι, να κλείνεις πίσω σου την πόρτα και να ακούς ένα δυνατό μπαμ καθώς χτυπάει πάνω στην πόρπη της ζώνης ασφαλείας Αξίζει άραγε στα πλαίσια της εγγύησης να τους ζητήσω να την αλλάξουνε; Τι να πρωτοκάνουνε δεν ξέρω!!!

                                      Σε άλλους ισχύει το ανάποδο... στα κρύα κουδουνάει σαν τρελό και στη ζέστη ισιάζουν!
                                      Αυτό με τη ζώνη είναι feature .. και εμένα το ίδιο ...
                                      Ευτυχώς το χρησιμοποιώ λίγο (από τη μαζωξη του J11 φορουμ αρχές Δεκέμβρη είχα πάει μετά την αλλαγή του χρόνου μονο ένα απόγευμα απέναντι στο Πολύδροσο) και έτσι δεν βγήκε καθόλου στα κρύα/βροχές κλπ!

                                      Σήμερα, όμως, που είχε ομορφη μερα, 15 βαθμούς και ήλιο πήγαμε μέχρι Λουτράκι.
                                      Την ευχαριστήθηκα τη βόλτα καθώς λόγω κρύου δεν κυκλοφορούσαν μιγάκια καθόλου και δεν λερώθηκε στο πέρα δώθε (μόνο ότι ακούμπησαν στις πόρτες τα παιδιά και η γυναίκα - λες και έχουν λάδι στα χέρια τους - ευτυχως με το μικροινών καθάρισαν αμέσως), ενώ φόρτισε και η μπαταρία και στο γυρισμό επαιξε κανονικά και το start - stop.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        andreas-qashqai last edited by

                                        Ε δεν μπορείς να πεις ότι την ευχαριστήθηκες κιόλας.
                                        Αν είναι να σου βρωμίζει τι το βγάζεις??
                                        Σε πειράζω Στέφανε.

                                        Εγώ με την λιακάδα το ανέβασα στον Υμηττό ψηλά από Γλυφάδα / Τερψιθέα όποιος γνωρίζει και χόρτασα χωματόδρομο.
                                        Από τις βροχές είχε πολλά νεροφαγώματα και η τετρακίνηση δούλεψε αρκετά, χωρίς να χρειασθεί lock όμως.

                                        Έπαιξα και με το καινούργιο μου παιχνιδάκι, ένα drone.
                                        Πόσο δύσκολο είναι τα πετάξεις αυτά τα διαόλια ρε παιδιά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
                                          Ε δεν μπορείς να πεις ότι την ευχαριστήθηκες κιόλας.
                                          Αν είναι να σου βρωμίζει τι το βγάζεις??
                                          Σε πειράζω Στέφανε.

                                          Οχι βρε την ευχαριστήθηκα τη βόλτα , αυτό με τις 'λαδιές' γίνεται γιατί τα χερούλια τα παιδιά και η χύμα σύζυγος τα έχουν για βιτρίνα! Μέσα βγαίνουν παπούτσια και πάνω στο δερματινό σαλόνι μπαίνει πετσέτα βαμβακερή!
                                          Κατά τα λοιπά, βαριέμαι να το πηγαίνω για πλύσιμο συνέχεια βρε Ανδρέα... και δεν είναι μόνο τα λεφτά αλλά κυρίως ο χρόνος...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infidel last edited by

                                            Για τις ζωνες που δεν μαζεύουν, κάντε μια αναζήτηση στο Google, πολλοί ψεκάζουν το σημείο πού μαζεύει τη ζώνη με κάποιο λιπαντικό για να γλιστρά καλύτερα, και γενικά σκόνη και βρώμα δημιουργούν τέτοια θεματα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 140 / 202
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr