-
Εχω βάλει λαστιχα Misclelen Lantitur Tour, ειναι πρασινα ελαστικα. Επίσης αυξανουν την άνεση. Ενω λοιπόν με όλα τα παλαια ελαστικά όταν ανεβαινα πάνω από τις 30 λίμπρες ειχα πρόβλημα στην άνεση και στο θόρυβο, εδώ δεν εχω κανένα πρόβλημα. Τα φουσκώνω πλέον στις 36 λίμπρες και εχω την εντύπωση ότι επιτυγχάνω μειωση στην κατανάλωση, το καταλαβαίνω και όταν αφηνω με νεκρά στις ιδιες κατηφορες που κρατα ή αυξάνει την ταχύτητα.
Μπορώ όμως να τα εχω μονίμως στις 40 λιμπρες; ή ειναι πολύ;
Δυστυχώς εχω και ενα μπάλωμα σε ενα απο αυτά στο πελμα, λόγω βίδας και ευτυχώς δεν χάνει αερα -
Εχω βάλει λαστιχα Misclelen Lantitur Tour, ειναι πρασινα ελαστικα. Επίσης αυξανουν την άνεση. Ενω λοιπόν με όλα τα παλαια ελαστικά όταν ανεβαινα πάνω από τις 30 λίμπρες ειχα πρόβλημα στην άνεση και στο θόρυβο, εδώ δεν εχω κανένα πρόβλημα. Τα φουσκώνω πλέον στις 36 λίμπρες και εχω την εντύπωση ότι επιτυγχάνω μειωση στην κατανάλωση, το καταλαβαίνω και όταν αφηνω με νεκρά στις ιδιες κατηφορες που κρατα ή αυξάνει την ταχύτητα.
Μπορώ όμως να τα εχω μονίμως στις 40 λιμπρες; ή ειναι πολύ;
Δυστυχώς εχω και ενα μπάλωμα σε ενα απο αυτά στο πελμα, λόγω βίδας και ευτυχώς δεν χάνει αερα -
Εχω βάλει λαστιχα Misclelen Lantitur Tour, ειναι πρασινα ελαστικα. Επίσης αυξανουν την άνεση. Ενω λοιπόν με όλα τα παλαια ελαστικά όταν ανεβαινα πάνω από τις 30 λίμπρες ειχα πρόβλημα στην άνεση και στο θόρυβο, εδώ δεν εχω κανένα πρόβλημα. Τα φουσκώνω πλέον στις 36 λίμπρες και εχω την εντύπωση ότι επιτυγχάνω μειωση στην κατανάλωση, το καταλαβαίνω και όταν αφηνω με νεκρά στις ιδιες κατηφορες που κρατα ή αυξάνει την ταχύτητα.
Μπορώ όμως να τα εχω μονίμως στις 40 λιμπρες; ή ειναι πολύ;
Δυστυχώς εχω και ενα μπάλωμα σε ενα απο αυτά στο πελμα, λόγω βίδας και ευτυχώς δεν χάνει αερα -
Το σωστό είναι να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή. Μπορείς αν θέλεις να βάλεις 2-3 λίβρες παραπάνω για καλύτερο τιμόνι και μικρότερη θέρμανση (αποφυγή υπερθέρμανσης υπό πίεση) αλλά αυτό εξαρτάται και από την σκληρότητα των πλευρών. Τα λάστιχα δρόμου έχουν συνήθως όριο τις 44 λίβρες αλλά κανείς κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν σχεδιάζει τις αναρτήσεις του για τόσο μεγάλη πίεση.
-
40 ειναι αρκετα πολλα,κανενα αυτοκινητο δεν εχει τετοια πιεση.
2-3 PSI (μνημονιο)παραπανω να βελτιωσεις το κρατημα εις βαρος της ανεσης. -
Ο χρήστης Χαραλαμπος 1 έγραψε:
40 ειναι αρκετα πολλα,κανενα αυτοκινητο δεν εχει τετοια πιεση.
2-3 PSI (μνημονιο)παραπανω να βελτιωσεις το κρατημα εις βαρος της ανεσης.Στο Alto για πλήρες φορτίο και eco δίνει 40 μπρος πίσω
-
άρα 40 μπορώ. Οπότε σκοπευω εκει να το αφήσω. Θα κυμαίνομαι μεταξυ 36 και 40 λίμπρες
Σας ευχαριστω για τη βοηθειά σας! -
Σαν κατσίκι θα χοροπηδάει με 40...
-
Νομίζω ότι όσο χαμηλότερη πίεση έχουν, τόσο πιο άνετα είναι. Οι υψηλές πιέσεις πράγματι μειώνουν την κατανάλωση. Επίσης, όσο μεγαλύτερο φορτίο έχεις, τόσο μεγαλύτερη πίεση στα ελαστικά πρέπει να βάζεις. Δηλαδή αν είσαι μόνος στο αυτοκίνητο και βάζεις 30/30, αν το γεμίσεις με 5 άτομα και αποσκευές θα πρέπει να βάλεις 33/36.
-
+1
-
Με τόσο μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη πίεση θα έχεις ανομοιόμορφη φθορά και ίσως κάπως πιο ατσούμπαλη οδική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
+1Δηλαδή,το οτι ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα,είναι σωστό;
-
πάντως όταν συμβούλεψα τον φιλο μου το γιώργο να βάζει αέρα στα λάστιχα νόμιζε πως πρέπει να βάζεις κάθε εβδομάδα σαν την βενζίνη και σε ένα μήνα είχε από 90 έως 120 λιβρες στα λάστιχα του.... δεν είναι ανέκδοτο , δεν είναι ξανθιά... είναι ακόμα υγιής και αρτιμελης
-
στα 90 βαζεις φορτηγο 914 φορτωμενο, σε αυτοκινητο θα σκασει το λαστχιο αρκετα πιο κατω
με 40psi εμπρος & 36psi πισω κυκλοφορουσα σε μπροστινοκινητο με michelin energy 185/60 r14(o κατασκευαστης φυσικα προτεινε 34 & 32 αντιστοιχα αλλα ειχα πολυ βαρυ τιμονι και κακο φρεναρισμα μπλοκαριζαν πιο ευκολα απο οτι θα επρεπε οι μπροστινοι τροχοι) και ειχαν φτασει 80.000χλμ απροβληματιστα με 0.30 πελμα στο πλαι και 0.20 στο κεντρο οπου και αλλαχτηκαν -
τότε φαντάζομαι έβαζε 90 psi και όχι λιβρες ...
-
44 PSI ειναι το οριο στα λαστιχα δρομου.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Εχω τα ιδια λαστιχα με τον φιλο που ανοιξε το θεμα σε 215/65/16. Οταν φτανω τα 33-35 psi το αμαξι μπισταει. Ειδικα στις εγκαρσιες ανωμαλιες του δρομου. Φυσικα και ρολαρει καλυτερα αλλα τι να το κανεις. Με 30psi οσο λεει ο κατασκευαστης ειμαι μια χαρα, και περναει τις λακουβες σαν αφρος.
-
Και εμένα χοροπηδουσε με όλα τα άλλα ελαστικά που είχε με πάνω από 30 λιμπρες. Μόνο με τα latitude tour επειδή αυξάνουν την άνεση μπορώ να βάζω πολλές λιμπρες
-
Καταρχην δεν βαζεις λιμπρες αλλα psi, μην τα μπερδευεις(αν και αντιστοιχουνε ακριβως νομιζω). Δευτερον βαζε οσο λεει ο κατασκευαστης αντε ελαχιστα παραπανω.
-
Κι όμως τελικά PSI = Pounds per Sq. Inch.
μεχρι ποσες λιμπρες μπορουν να εχουν τα ελαστικα?