Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μεχρι ποσες λιμπρες μπορουν να εχουν τα ελαστικα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. μεχρι ποσες λιμπρες μπορουν να εχουν τα ελαστικα?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    21
    1642
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonn last edited by

      Εχω βάλει λαστιχα Misclelen Lantitur Tour, ειναι πρασινα ελαστικα. Επίσης αυξανουν την άνεση. Ενω λοιπόν με όλα τα παλαια ελαστικά όταν ανεβαινα πάνω από τις 30 λίμπρες ειχα πρόβλημα στην άνεση και στο θόρυβο, εδώ δεν εχω κανένα πρόβλημα. Τα φουσκώνω πλέον στις 36 λίμπρες και εχω την εντύπωση ότι επιτυγχάνω μειωση στην κατανάλωση, το καταλαβαίνω και όταν αφηνω με νεκρά στις ιδιες κατηφορες που κρατα ή αυξάνει την ταχύτητα.
      Μπορώ όμως να τα εχω μονίμως στις 40 λιμπρες; ή ειναι πολύ;
      Δυστυχώς εχω και ενα μπάλωμα σε ενα απο αυτά στο πελμα, λόγω βίδας και ευτυχώς δεν χάνει αερα

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        antonn last edited by

        Εχω βάλει λαστιχα Misclelen Lantitur Tour, ειναι πρασινα ελαστικα. Επίσης αυξανουν την άνεση. Ενω λοιπόν με όλα τα παλαια ελαστικά όταν ανεβαινα πάνω από τις 30 λίμπρες ειχα πρόβλημα στην άνεση και στο θόρυβο, εδώ δεν εχω κανένα πρόβλημα. Τα φουσκώνω πλέον στις 36 λίμπρες και εχω την εντύπωση ότι επιτυγχάνω μειωση στην κατανάλωση, το καταλαβαίνω και όταν αφηνω με νεκρά στις ιδιες κατηφορες που κρατα ή αυξάνει την ταχύτητα.
        Μπορώ όμως να τα εχω μονίμως στις 40 λιμπρες; ή ειναι πολύ;
        Δυστυχώς εχω και ενα μπάλωμα σε ενα απο αυτά στο πελμα, λόγω βίδας και ευτυχώς δεν χάνει αερα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonn last edited by

          Εχω βάλει λαστιχα Misclelen Lantitur Tour, ειναι πρασινα ελαστικα. Επίσης αυξανουν την άνεση. Ενω λοιπόν με όλα τα παλαια ελαστικά όταν ανεβαινα πάνω από τις 30 λίμπρες ειχα πρόβλημα στην άνεση και στο θόρυβο, εδώ δεν εχω κανένα πρόβλημα. Τα φουσκώνω πλέον στις 36 λίμπρες και εχω την εντύπωση ότι επιτυγχάνω μειωση στην κατανάλωση, το καταλαβαίνω και όταν αφηνω με νεκρά στις ιδιες κατηφορες που κρατα ή αυξάνει την ταχύτητα.
          Μπορώ όμως να τα εχω μονίμως στις 40 λιμπρες; ή ειναι πολύ;
          Δυστυχώς εχω και ενα μπάλωμα σε ενα απο αυτά στο πελμα, λόγω βίδας και ευτυχώς δεν χάνει αερα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            aea4tf admin moderator last edited by

            Το σωστό είναι να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή. Μπορείς αν θέλεις να βάλεις 2-3 λίβρες παραπάνω για καλύτερο τιμόνι και μικρότερη θέρμανση (αποφυγή υπερθέρμανσης υπό πίεση) αλλά αυτό εξαρτάται και από την σκληρότητα των πλευρών. Τα λάστιχα δρόμου έχουν συνήθως όριο τις 44 λίβρες αλλά κανείς κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν σχεδιάζει τις αναρτήσεις του για τόσο μεγάλη πίεση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              charalampos-1 last edited by

              40 ειναι αρκετα πολλα,κανενα αυτοκινητο δεν εχει τετοια πιεση.
              2-3 PSI (μνημονιο)παραπανω να βελτιωσεις το κρατημα εις βαρος της ανεσης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • G
                gakost last edited by

                Ο χρήστης Χαραλαμπος 1 έγραψε:
                40 ειναι αρκετα πολλα,κανενα αυτοκινητο δεν εχει τετοια πιεση.
                2-3 PSI (μνημονιο)παραπανω να βελτιωσεις το κρατημα εις βαρος της ανεσης.

                Στο Alto για πλήρες φορτίο και eco δίνει 40 μπρος πίσω

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  antonn last edited by

                  άρα 40 μπορώ. Οπότε σκοπευω εκει να το αφήσω. Θα κυμαίνομαι μεταξυ 36 και 40 λίμπρες
                  Σας ευχαριστω για τη βοηθειά σας!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • A
                    aea4tf admin moderator last edited by

                    Σαν κατσίκι θα χοροπηδάει με 40...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • K
                      kinq1 last edited by

                      Νομίζω ότι όσο χαμηλότερη πίεση έχουν, τόσο πιο άνετα είναι. Οι υψηλές πιέσεις πράγματι μειώνουν την κατανάλωση. Επίσης, όσο μεγαλύτερο φορτίο έχεις, τόσο μεγαλύτερη πίεση στα ελαστικά πρέπει να βάζεις. Δηλαδή αν είσαι μόνος στο αυτοκίνητο και βάζεις 30/30, αν το γεμίσεις με 5 άτομα και αποσκευές θα πρέπει να βάλεις 33/36.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • limited_one
                        limited_one moderator last edited by

                        +1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Με τόσο μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη πίεση θα έχεις ανομοιόμορφη φθορά και ίσως κάπως πιο ατσούμπαλη οδική συμπεριφορά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                            Ο χρήστης limited_one έγραψε:
                            +1

                            Δηλαδή,το οτι ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα,είναι σωστό;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • P
                              panos-e last edited by

                              πάντως όταν συμβούλεψα τον φιλο μου το γιώργο να βάζει αέρα στα λάστιχα νόμιζε πως πρέπει να βάζεις κάθε εβδομάδα σαν την βενζίνη και σε ένα μήνα είχε από 90 έως 120 λιβρες στα λάστιχα του.... δεν είναι ανέκδοτο , δεν είναι ξανθιά... είναι ακόμα υγιής και αρτιμελης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • R
                                r200 last edited by

                                στα 90 βαζεις φορτηγο 914 φορτωμενο, σε αυτοκινητο θα σκασει το λαστχιο αρκετα πιο κατω
                                με 40psi εμπρος & 36psi πισω κυκλοφορουσα σε μπροστινοκινητο με michelin energy 185/60 r14(o κατασκευαστης φυσικα προτεινε 34 & 32 αντιστοιχα αλλα ειχα πολυ βαρυ τιμονι και κακο φρεναρισμα μπλοκαριζαν πιο ευκολα απο οτι θα επρεπε οι μπροστινοι τροχοι) και ειχαν φτασει 80.000χλμ απροβληματιστα με 0.30 πελμα στο πλαι και 0.20 στο κεντρο οπου και αλλαχτηκαν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • P
                                  panos-e last edited by

                                  τότε φαντάζομαι έβαζε 90 psi και όχι λιβρες ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    44 PSI ειναι το οριο στα λαστιχα δρομου.

                                    Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Εχω τα ιδια λαστιχα με τον φιλο που ανοιξε το θεμα σε 215/65/16. Οταν φτανω τα 33-35 psi το αμαξι μπισταει. Ειδικα στις εγκαρσιες ανωμαλιες του δρομου. Φυσικα και ρολαρει καλυτερα αλλα τι να το κανεις. Με 30psi οσο λεει ο κατασκευαστης ειμαι μια χαρα, και περναει τις λακουβες σαν αφρος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        antonn last edited by

                                        Και εμένα χοροπηδουσε με όλα τα άλλα ελαστικά που είχε με πάνω από 30 λιμπρες. Μόνο με τα latitude tour επειδή αυξάνουν την άνεση μπορώ να βάζω πολλές λιμπρες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Καταρχην δεν βαζεις λιμπρες αλλα psi, μην τα μπερδευεις(αν και αντιστοιχουνε ακριβως νομιζω). Δευτερον βαζε οσο λεει ο κατασκευαστης αντε ελαχιστα παραπανω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Κι όμως τελικά PSI = Pounds per Sq. Inch.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr