Ευχαριστω πολυ φιλε.
Και μιας και το φερε η κουβεντα για να μην ανοιγω νεο τοπικ.
Γνωριζει καποιος αν αυτη η μακροχρονη ακινητοποιηση προκαλει ζημιες στα ελατηρια των βαλβιδων και των εμβολων και οπουδηποτε αλλου μεσα στον κινητηρα;
Latest posts made by charalampos-1
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Εχω ενα οχημα ακινητοποιημενο για πανω απο δυο χρονια.
Υπαρχει περιπτωση τα λαδια του στο καρτερ να εχουν γινει ετσι;
Αληθεια ποσο πρεπει να τα κραταμε αν δεν οδηγουμαι καθολου το οχημα; -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Στο χωριό μου αυτό το λένε κακώς εννούμενη οικονομία.Δείξε του αυτό το πανηγύρι και πες μας τι είπε.
Αυτο πραμα σαν λασπη που ωφειλεται;
Στο γεγονος οτι δεν αλλαχτηκαν στην ωρα τους και εκαναν παρα πολλα χιλιομετρα ή στο γεγονος οτι εμειναν για πολυ καιρο στο οχημα ενω ηταν ακινητιποιημενο; -
RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#2]
Καποιοι δεν εχουν καταφερει να συνελθουν απο το ΣΟΚ των γεγονοτων ,τον τελευταιο καιρο στο φορουμ.
Τους ευχομαι ολοψυχα περαστικα και να αφησουν το φορουμ εδω να κυλισει ηρεμα και ομαλα. -
RE: Βενζίνη ώρα μηδέν!
Παλιοτερα δεν υπηρχαν συζητησεις για diesel επειδη δεν επιτρεποταν στην Αθηνα.
-
RE: Το πρώτο μου αυτοκίνητο
Ο χρήστης dimitrioskosmas έγραψε:
toyotα corolla 98
με λίγα παζάρια βρισκεις καλό αυτοκίνητο στα λεφτά που ζητάς
δεν ήταν το πιο όμορφο στη κατηγορία του αλλά σίγουρα το πιο αξιοπιστο
μπορεί να έχει 200000χλμ αλλά δε μασάειεπίσης nissan almera ίδιας χρονιάς με ψηλότερα τέλη κυλοφορίας και πιο τσιμπημένη κατανάλωση από το toyota
αλλά εξίσου αξιόπιστο και με καδένα στο μοτέρεπειδή δε σου περισεύουν απέφυγε ευρωπαικα 20 ετίας
Θα συμφωνησω για αγορα corolla 1.3.
Σχετικο ομορφο αυτοκινητο,με καλο μοτερ που τραβαει ,οικονομικο και τερας αξιοπιστιας ,με μετρια ομως οδικη συμπεριφορα ειδικα σε ταχυτητες πανω απο τα 100 οπου πλεει. -
RE: Βενζίνη ώρα μηδέν!
Δυστυχως το ντιζελ ειναι μονοδρομος για οσους οδηγουν σε καθημερινη βαση και διανυουν αρκετα χλμ.
Ειναι και η βενζινη πανακριβη παιδες,γιαυτο ολοι σερνονται στον δρομο σαν τον επιταφιο.
Αττικη οδος και ολοι πανε με 90-100 χλμ/ωρα και καλα κανουν οι ανθρωποι. -
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Παρε ενα βολτομετρο των 5-10€ και μετρα Volt DC
πρεπει να εχει 12 και κατι αν ειναι φορτισμενη,
μετρα την ωρα που μιζαρει καποιος, αν πεφτει κατω απο 8, μαλλον την εχει παρει και την εχει σηκωσει.
Με αναμμενο κινητηρα να εχει ~14, αν δεν εχει, μαλλον το δυναμο εχει θεμαΛοιπόν, πήρα πολύμετρο σήμερα το πρωί και μέτρησα τάσεις.
Η μπαταρία (εκτός αυτοκινήτου): 13,2 V
Την ώρα που μιζάρω: έπεσε ως 11,3 V
Και ανέβηκε μετά (δηλαδή με αναμμένο κινητήρα): 14,1 V (στα ίδια περίπου και με αναμμένα φώτα και radio)Έκανα άλλες 3-4 φορές το πείραμα, πάνω κάτω τα ίδια αποτελέσματα είχα. Έως 14,4 με αναμμένο κινητήρα, 11,8 όταν μιζάρω και 12,85 η μπαταρία μετά το σβήσιμο του κινητήρα.
ΑΛΛΑ: μόλις έβαλα την μπαταρία στο αμάξι για τις μετρήσεις, αρχικά δυσκολευόταν πάλι να πάρει μπρος. Και την 2η ή 3η φορα δεν πήρε! Όμως η τάση ακόμα και τότε ήταν 11+.
Συμπέρασμα;
Τι αυτοκίνητο είναι;;
Μήπως τελικά δεν έχει πρόβλημα η μπαταρία και είναι κάτι άλλο στο αυτοκίνητο;
Μου κάνει εντύπωση που λες ότι μιζάρει και μετά από δύο-τρεις φορές παίρνει μπρος.
Αν η μπαταρία τα είχε φτύσει ή αν είχε πέσει πολύ, απλά το αυτοκίνητο θα ήταν 'νεκρό' ή το πολύ-πολύ θα άναβαν οι ενδείξεις...Προτείνω συνεργείο ή ηλεκτρολογείο που να ξέρουν όμως τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.
Fiat punto '99. Όχι δεν εννοούσα ότι μιζάρω και παίρνει μετά απο 2-3 φορές μπροστά. Απλώς πχ στην αρχή πήρε, δύσκολα κάπως, αλλά πήρε. Μετά το σβησα και το ξαναβαλα μπρος, δεν πήρε. Ξαναδοκίμασα πήρε, δύσκολα όμως πάλι. Αυτό εννοω. Μετά που το κίνησα λίγο, έπαιρνε κάπως πιο εύκολα σε σχέση με πριν.
H μπαταρια σου ειναι στα τελευταια της.
Καποια στιγμη δεν θα ξαναπαρει μπροστα το αμαξι.
Για καποιον λογο πεφτει γρηγορα η ταση της .Και με 10 volt μπορει να παρει μπροστα,τα amper εκκινησης ειναι αυτα που μετρανε για την μιζα.
-
RE: Βενζίνη ώρα μηδέν!
Οι βενζινες βγαινουν απο τα ιδια διυλιστηρια και ειναι καθαρες.Απο κει και περα η καθε εταιρια βαζει τα δικα της προσθετα και καταληγουν στο βενζιναδικο.Οι κομπινες με τις νοθειες και τις βρωμιες γινονται πριν φτασουν εκει.