-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Μα οι κοστολόγοι και η βιασύνη τους να βγάλουν πρώτοι τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού στην Ευρώπη, γιατί οι Ιάπωνες είχαν **10 χρόνια πρίν **αλλά η βενζίνη τους είχε κάτω από 3% θείο που πρέπει έχουν οι άμεσου ψεκασμού, μόλις άλλαξε η Ευρώπη τις προδιαγραφές στις βενζίνες πετάχτηκε το Group σαν το κοκκοράκι να προλάβει να κάνει την εντύπωση, έτασι από την στιγμή που πήραν το πάνω χέρι οι κοστολόγοι σε ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι.
Και για αυτό; Γιατί εγώ βρίσκω βαριά 5 χρόνια.
Εχει και Ελληνικό όνομα. http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Carisma
-
μεσω ebay μηπως μου βγουνε φθηνοτερα;http://www.ebay.co.uk/itm/5-Liter-Elf-EVOLUTION-FULL-TECH-FE-SOLARIS-DPF-5W-30-Motorol-Renault-5W-30-/170547844184?pt=Autopflege_Wartung&hash=item27b5719458και κατι αλλο,να βαλω καποιο προσθετο κοντρα στο βιοντιζελ;αυτο δεν ειναι;
-
Ο χρήστης evanl3 έγραψε:
μεσω ebay μηπως μου βγουνε φθηνοτερα;http://www.ebay.co.uk/itm/5-Liter-Elf-EVOLUTION-FULL-TECH-FE-SOLARIS-DPF-5W-30-Motorol-Renault-5W-30-/170547844184?pt=Autopflege_Wartung&hash=item27b5719458και κατι αλλο,να βαλω καποιο προσθετο κοντρα στο βιοντιζελ;αυτο δεν ειναι;47 ευρω και με δυο τεμαχια βγαινει 35 το πενταλιτρο.Και επειδη ειμαι ασχετος,εχουν ημερομηνια ληξης;
-
Όλα τα πράγματα έχουν ημερομηνία λήξης. Ακόμη και τα πιο αξιόπιστα... Τα λάδια από την στιγμή που παράγονται, σταδιακά αρχίζουν να διασπώνται και η ημερομηνία λήξης είναι το χρονικό σημείο που κατά προσέγγιση παύουν να εξυπηρετούν το λόγο για τον οποίο παρήχθησαν. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν πλέον ούτε το ιξώδες αλλά ούτε και την ανθεκτικότητα να λιπαίνουν τον κινητήρα στις θερμοκρασίες της προδιαγραφής. Τσιγγουνιές στα λάδια δεν χωρούν. Μπορείς ένα τέτοιο λάδι που έχει περάσει για παράδειγμα 1 έτος από την ημερομηνία λήξης, να το χρησιμοποιήσεις για λίγα χλμ σαν συμπλήρωμα μέχρι την αλλαγή. Και αυτό το τελευταίο το λέω δίχως να θεωρώ πως είναι σωστό. Σωστό είναι το αυτοκίνητο να σε πηγαίνει με ασφάλεια και δίχως δυσλειτουργίες. Σωστό επίσης είναι να του δίνεις αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής δίχως καθυστέρηση.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Μα οι κοστολόγοι και η βιασύνη τους να βγάλουν πρώτοι τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού στην Ευρώπη, γιατί οι Ιάπωνες είχαν **10 χρόνια πρίν **αλλά η βενζίνη τους είχε κάτω από 3% θείο που πρέπει έχουν οι άμεσου ψεκασμού, μόλις άλλαξε η Ευρώπη τις προδιαγραφές στις βενζίνες πετάχτηκε το Group σαν το κοκκοράκι να προλάβει να κάνει την εντύπωση, έτασι από την στιγμή που πήραν το πάνω χέρι οι κοστολόγοι σε ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι.
Και για αυτό; Γιατί εγώ βρίσκω βαριά 5 χρόνια.
Εχει και Ελληνικό όνομα. http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Carisma
You don`t say ?
Σύμφωνα λοιπόν με την Mitsubishi ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού βγήκε το 1996. Σύμφωνα με την Audi o FSI βγήκε το 2001.2001-1996= 5
Ε, πάλι μιλάμε για μια εξειδικευμένη λύση σε ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, η οποία μάλλον δε μπήκε εκεί για να κρατάει τις βαλβίδες καθαρές .......
ΥΓ2: Κατά τη wikipedia, ο διπλός ψεκασμός χρησιμοποιείται γιατί ο άμεσος ψεκασμός μπορεί να μην έχει αρκετό χρόνο για να ψεκάσει το καύσιμο, μια που μπορεί μόνο να ψεκάσει κατά τη φάση εισαγωγής!
Πανάκριβο το GT86; Επίσης στο GT86 και στο λέξους είναι εξειδικευμένη λύση για επιδόσεις, ενώ η VW επειδή το βάζει στον 1.8Τ είναι για καθαρισμό γιατι είναι άμπαλοι; Επίσης μπαίνει και στον 2.0Τ του S3...
Τέλος πάντως, τον καθαρισμό των βαλβίδων δεν τον αναφέρει κανένας στους λόγους του διπλού ψεκασμού. Άλλοι είναι οι λόγοι, κυρίως για καλύτερη ανάμειξη αέρα καυσίμου στις χαμηλές στροφές.
-
Επειδή δεν το αναφέρουν δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν θα ομολογούσαν ποτέ ότι οι κινητήρες βενζίνης D.I έχουν τέτοιο πρόβλημα, που δεν θα το έχουν αν αλλάξουν τον τρόπο της αναπνοής του στροφαλοθαλάμου.
-
Υπάρχει και ένα egr κάπου ενδιάμεσα, που και χωρίς τις αναθυμιάσεις λερώνει.
τέλος πάντων D.I. έχουν βγάλει σχεδόν όλοι τώρα πια, κάποια λύση πιστεύω θα έχουν βρει.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Υπάρχει και ένα egr κάπου ενδιάμεσα, που και χωρίς τις αναθυμιάσεις λερώνει.τέλος πάντων D.I. έχουν βγάλει σχεδόν όλοι τώρα πια, κάποια λύση πιστεύω θα έχουν βρει.
Πάντα υπάρχουν αναθυμιάσεις γιατί ο στροφαλοθάλαμος αναπνέει, ή θα τις περάσουν στην εισαγωγή για να καούν ή θα τις περάσουν στην ατμόσφαιρα, η αντιρρυπαντική λύση είναι το κάψιμο τους, από εκεί πηγάζει και το πρόβλημα, τα λάδια που προτείνει η VW παρουσιάζουν τις λιγότερο ελαιώδεις αναθυμιάσεις, τα συνεργεία και οι οδηγοί αγνοώντας τη βασική αυτή διαφορά βάζουν λάδια που απλά έχουν το προτεινόμενο ιξώδες, μόνο που αυτό δεν είναι αρκετό γιατί μόνο τα εγκεκριμένα και προτεινόμενα λάδια από την VW είναι τα κατάλληλα όσον αφορά το μειωμένο ποσοστό των αναθυμιάσεων και όχι ότι τα υπόλοιπα λάδια δεν κάνουν σωστή λίπανση, το στοίχημα λοιπόν είναι οι αναθυμιάσεις που βρωμίζουν την εισαγωγή και όχι κάτι άλλο, όσοι το καταλάβουν έχει καλώς, όσοι δεν το καταλάβουν θα έχουν περισσότερη βρώμα συντομότερα στις βαλβίδες τους.
Μια ιδέα μόνο πως είναι οι αναθυμιάσεις, ΟΚ εδώ έχουμε ένα μοτέρ που γυρίζει στις 14.000 σαλ αλλά φαντάσου πολύ λιγότερες αναθυμιάσεις συσσωρευτικά επί πχ 40.000 χλμ, οι αναθυμιάσεις αρχίζουν μετά το 1:40΄
Επίσης 14.000 σαλ δες πως περιστρέφονται οι βαλβίδες και πόσος λίγο χρόνος μένει για να περάσει το καύσιμο στον χώρο καύσης, φαντάσου ένα κοινό κινητήρα με μπλοκαρισμένο το 40-70% των βαλβίδων εισαγωγής που πάλλι συσσωρευτικά μετά από μερικές δεκάδες χλμ θα μπλοκάρουν τα πάντα, υπάρχουν στο net άπειρες φωτό από κινητήρες του Group που δείχνουν ακριβώς αυτό.
Τα βιντεάκια είναι απλά για μια εικόνα τι συμβαίνει μέσα στα μοτέρ, δεν είναι κινητήρες σαν των αυτοκινήτων μας, είναι από μοτό αλλά μια εικόνα την παίρνει κανείς και αν το δεί σε βάθος δεκάδων χλμ βγάζεις κανείς συμπέρασμα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τραγικος. Μουργα θα πιασει, μακροπροθεσμα θα βουλωσουν ολοι οι διοδοι που διερχεται το λαδι με αποτελεσμα ελλειπη λιπανση σε σημεια του κινητηρα...Βεβαια αυτα μπορει να αργησουν να συμβουν λογο ακινησιας ή και να μην τα δει ποτε αν το πουλησει, και ο δικος σου θα ειναι ενας απο αυτους που θα λεει ''εγω ποτε δεν αλλαξα λαδια και το αμαξι παει μια χαρα, αρα μας κοροιδευουν οι εταιριες''
Μη σου πω ότι έμμεσα το εννόησε...
Μην τον ακους τον μπαρμπα.........
Η αλλαγη λαδιων δινει ζωη στον κινητηρα..........η δε μουργα φραζει τα διακενα και παιρνεις να μην πω τι........Χαχα όχι δεν τον ακούω, απλώς το είχα απορία γιατί μου έκανε εντύπωση η σιγουριά του...
Στο χωριό μου αυτό το λένε κακώς εννούμενη οικονομία.
Δείξε του αυτό το πανηγύρι και πες μας τι είπε.
click image uploadΠανηγύρι δε λες τίποτα...
-
Λοιπόν τον βρήκα σήμερα τυχαία και του μετέφερα αυτά που είπατε και μου είπε ότι μούργα πιάνει όταν δεν αλλάζουν ποτέ τα λάδια. Και ότι για τον λόγο αυτό τα αλλάζει προληπτικά περίπου στα 10.000km ή λίγο νωρίτερα, δηλαδή ανά τρία χρόνια περίπου μιας και δεν το κινεί πολυ (2ο αυτοκίνητο). Με άλλα λόγια ισχυρίζεται ότι χρονικά δεν χαλάει το λάδι, μόνο χιλιομετρικά... Για την ιστορία το αμάξι είναι seat ibiza '94 με 250.000km (ως 1ο αμάξι έχει ένα seat cordoba '08).
-
Του το είπα αλλά μου είπε πως δεν χρειάζεται γιατί ούτως ή άλλως συμπληρώνει συχνά λάδια και δεν χρειάζονται αλλαγή (οπως ισχυρίζεται).
σου απαντήσαμε με βάση αυτά που εσυ έγραψες.......
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Του το είπα αλλά μου είπε πως δεν χρειάζεται γιατί ούτως ή άλλως συμπληρώνει συχνά λάδια και δεν χρειάζονται αλλαγή (οπως ισχυρίζεται).
**σου απαντήσαμε με βάση αυτά που εσυ έγραψες....... **:rtfm:
Απο βιασύνη, παράλειψη μου: εννοούσα αλλαγή βάσει χρόνου... Άλλωστε παραπάνω το εξήγησα αυτό και είπατε πάλι για μούργα:
Μιας που πήρε τέτοια έκταση το θέμα με τα λάδια, να ρωτήσω κι εγώ κάτι σχετικό; Αν δεν βγάζεις τα χιλιόμετρα που προβλέπονται σε ένα έτος για αλλαγη των λαδιών (πχ 10-15000), μπορείς να τα κρατήσεις παραπάνω καιρό; Η χαλάνε με τον καιρό; Γνωστός μου είπε ότι επειδή δεν το πολυκυκλοφορεί το 2ο αυτοκίνητο του και ζήτημα να βγάλει 3000km τον χρόνο, τα κρατάει 2-3 χρόνια και δεν έχει πρόβλημα. Ισχύει;;
Πιανει μουργα ο κινητηρας ετσι. Να τα αλλαζει μια φορα το χρονο με φθηνα φρεσκια λαδια χωρις φιλτρο λαδιου. Μια λυση ειναι τα Lidl, και αλλη μια τα GM που κανουν γυρω στα 17 ευρω τα 5 λιτρα(ειπα τα οικονομικοτερα μιας και απο οτι καταλαβαινω το προβλημα του ειναι οικονομικο). Και αμα σου πει '' απο το λιντλ θα βαλω??'' ενω κραταει μεσα αυτα 3 χρονια ταρακουνησε τον λιγο να συνελθει.
Του το είπα αλλά μου είπε πως δεν χρειάζεται γιατί ούτως ή άλλως συμπληρώνει συχνά λάδια και δεν χρειάζονται αλλαγή (οπως ισχυρίζεται).
Μούργα δηλαδή μακροπρόθεσμα μπορεί να χαλάσει ο κινητήρας ή να καίει πολλά λάδια;
Όπως και να χει, ας κάνει ότι νομίζει, απλώς το ανέφερα γιατί είναι πολύ σίγουρος πως δεν κάνει κακό στον κινητήρα. Θα μου πειτε τώρα ε έφαγε όμως ήδη και αρκετά από τα ψωμιά του... Άλλωστε ρεζέρβα το χει.
-
Ο.Κ......
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Στο χωριό μου αυτό το λένε κακώς εννούμενη οικονομία.Δείξε του αυτό το πανηγύρι και πες μας τι είπε.
Αυτο πραμα σαν λασπη που ωφειλεται;
Στο γεγονος οτι δεν αλλαχτηκαν στην ωρα τους και εκαναν παρα πολλα χιλιομετρα ή στο γεγονος οτι εμειναν για πολυ καιρο στο οχημα ενω ηταν ακινητιποιημενο; -
απο τα πολλα χιλιομετρα πιθανον να εχει φτασει και 100.000χλμ και συμπληρωνε συνεχεια λαδι
-
Εχω ενα οχημα ακινητοποιημενο για πανω απο δυο χρονια.
Υπαρχει περιπτωση τα λαδια του στο καρτερ να εχουν γινει ετσι;
Αληθεια ποσο πρεπει να τα κραταμε αν δεν οδηγουμαι καθολου το οχημα; -
οχι δεν υπαρχει περιπτωση να εχουν γινει ετσι
καλο ειναι οταν θα το κυκλοφορησεις να κατεβασεις καρτερ να το καθαρισουν
αυτες οι φωτογραφιες ειναι κινητηρες που εχουν πολλες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις να εχει αλλαχτει το λαδι το οποιο εχει γινει λασπη πιθανον να του αναβε το λαμπακι πιεσης λαδιου, σε τετοια κατασταση ο κινητηρας για μενα δεν αξιζει να επισκευαστει θελει πολυ κοπο να καθαριστει η κεφαλη τα ωστηρια θα εχουν φθαρει τα τσιμουχακια και τα ελατηρια των κυλινδρων αλλα και οτι αλλο κινουμενα μερη εκκεντροφοροι & κουζινετα
πριν το ακινητοποιησεις αλλαξε τα λαδια και κρατησε τα οσο θελεις μεσα αφου τα καταλοιπα καυσης θα ειναι αμελητεα -
Ευχαριστω πολυ φιλε.
Και μιας και το φερε η κουβεντα για να μην ανοιγω νεο τοπικ.
Γνωριζει καποιος αν αυτη η μακροχρονη ακινητοποιηση προκαλει ζημιες στα ελατηρια των βαλβιδων και των εμβολων και οπουδηποτε αλλου μεσα στον κινητηρα; -
Δεν ξέρω πόσο καιρό χρειάζεται να γίνει αυτό που περιγράφω αλλά τα λάδια μετά από παρατεταμένη ακινησία κόβουν κια γίνεται μια παχιά λάσπη στο κάρτερ και το λάδι γίνεται νεράκι
Στην περίπτωση αυτή ο κινητήρας δεν πρέπει να πάρει μποστά αλλά να κατέβει καρτερ, να καθαριστεί και να πάρει μπροστά με φρέσκα λάδιαΜάλλον από τον δείκτη ίσως να καταλάβεις κάτι
-
Ένα βιντεάκι που είχα δει παλιότερα... Εντάξει λίγο ακραίο βέβαια τα 50 χρόνια αλλά η συμβουλή:
'...lesson learned.... Always pull the oil pan OFF to make sure you don't run your newly acquired Old motor with a pan full of crud, I hope this helps...'
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]