-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Και στο Yaris και στο qq με vpower κροταλιζει περισσότερο ο κινητήρας.
Επίσης θεωρώ πολύ δεσμευτικο να τρέχω πάντα Πέμπτες για καύσιμο.
Επίσης η shell είναι πάντα πιο ακριβή από εκο οπότε το μισό όφελος πάει στραφι ενώ τέλος με εκνευρίζει το προσωπικό των shell και δη του πρατήριου που είναι πιο κοντά.
Τέλος τόσο σε εκο όσο και σε avin έχω επιστροφή 3% με κάρτες οπότε ακόμα και η μισή αυτή διαφορά εκμνηδενιζεται. Στη shell μόνο με κάρτες της εθνικής παίρνεις κάποιους πόντους αλλά όλα τα σύστηματα καρτών με πόντους είναι αβολα μιας και δεν ξέρεις ανά πάσα στιγμή την αξία της ωφελείας σου.Εγώ που βάζω στην πειραιώς πάντως, η τιμές του είναι απο τις χαμηλότερες πανελληνίως και όσο για το προσωπικό, κανένα πρόβλημα..να φανταστείς είχα πάει τετάρτη να φουλάρω γιατί έφευγα ταξίδι και μου λέει ο υπάλληλος, γιατί δεν έρχεστε αύριο που έχει και προσφορά το v-power ?
Εκεί κάτω έχει γενικά καλές τιμές. Πιο ψηλά προς Μαρούσι έχει πάντα 6-8 λεπτά ακριβότερη. Γενικά οι εντυπώσεις μου από αυτά στην Κηφισίας είναι κακές και σε εξυπηρέτηση και σε τιμές.
και εγω εχω αυτο το προβλημα στην Κηφισίας, τιμες φωτια και πολυ πιεση να βαλεις ακριβη βενζινη...λαθος περιοχη βρηκα για να μεινω
-
Η εξαετης εγγυηση της ΤΟΥΟΤΑ ειναι πληρης και για όλα τα συστηματα. Μπορεις να την κανεις 9ετη πριν ληξει η εξαετης με 850 ευρω στο RAV4. Στο δικο σου πιθανα λιγοτερα θα ειναι! Απλα οι κατα τοπους αντιπροσωπιες προσπαθουν μερικες φορες τα υπαλληλακια να σε κοροιδεψουν μην χανουν χρονο και κοπο.
Αλλαξα με εγγυηση δωρεαν, ενα μηνα πριν ληξει η εξαετης εγγυηση με 146.000 χλμ: Κινητηρα (μπλοκ), σασμαν, σιδηροδρομο μπροστινου καθισματος για θορυβο που ηταν περιεργος και οχι για μειζονα βλαβη.
Απεναντιας στην ΤΟΥΟΤΑ νεος Κηφισος με βαλαν και πληρωσα για βλαβη μεσα στην εγγυηση και αλλαγη της πορπης της μπροστινης ζωνης στα 4 χρόνια! Μου λεγαν τοτε οτι ειναι περιφεριακα και δεν καλυπτονται μετα την τριετια. Την πατησα τοτε, αλλα ηταν κανα 50ρικο
Βλεπω αλλον με Megan και λιωνουν τα πλαστικα και αφηνουν λεκεδες στα ρουχα μας! -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Η εξαετης εγγυηση της ΤΟΥΟΤΑ ειναι πληρης και για όλα τα συστηματα. Μπορεις να την κανεις 9ετη πριν ληξει η εξαετης με 850 ευρω στο RAV4. Στο δικο σου πιθανα λιγοτερα θα ειναι! Απλα οι κατα τοπους αντιπροσωπιες προσπαθουν μερικες φορες τα υπαλληλακια να σε κοροιδεψουν μην χανουν χρονο και κοπο.
Αλλαξα με εγγυηση δωρεαν, ενα μηνα πριν ληξει η εξαετης εγγυηση με 146.000 χλμ: Κινητηρα (μπλοκ), σασμαν, σιδηροδρομο μπροστινου καθισματος για θορυβο που ηταν περιεργος και οχι για μειζονα βλαβη.
Απεναντιας στην ΤΟΥΟΤΑ νεος Κηφισος με βαλαν και πληρωσα για βλαβη μεσα στην εγγυηση και αλλαγη της πορπης της μπροστινης ζωνης στα 4 χρόνια! Μου λεγαν τοτε οτι ειναι περιφεριακα και δεν καλυπτονται μετα την τριετια. Την πατησα τοτε, αλλα ηταν κανα 50ρικο
Βλεπω αλλον με Megan και λιωνουν τα πλαστικα και αφηνουν λεκεδες στα ρουχα μας!Κινητήρα γιατί αλλάξεις?
-
ενα θορυβο εκανε μονο οταν ηταν κρυος, σαν ντιζελ και σε συγκεκριμενη επιταχυνση. Αλλα θελω να πω οτι για οποιοδηποτε προβλημα η ΤΟΥΟΤΑ Ελλας σε καλυπτει. Ακομα και σε κατι τοσο ακραιο
-
Γνωστός μου που οδηγεί Yaris diesel ως εταιρικό, μου είπε σήμερα ότι το έχουν πάει μέχρι στιγμής 3 φορές στην αντιπροσωπεία, επειδή τους έχει αφήσει στον δρόμο. Το πρόβλημα από ότι τους είπαν, οφείλεται στο βιοντίζελ και στους μύκητες που αναπτύσσονται στο σύστημα τροφοδοσίας. Τελικά τώρα βάζουν Shell VPower, καθαριστικό μια στο τόσο και τους είπαν να το 'πατάνε' όρισμένες φορές για να καίγονται τα υπολείμματα και οι επικαθίσεις.
-
Και αν επιτρέπεται τι ζημιά του έβγαλε; Είναι παράξενο πράγμα η διάδοση φημών γιατί εμένα πχ που έχω ρωτήσει αντίστοιχους κατόχους εταιρικών diesel μου είπαν ότι είναι απροβλημάτιστα. Βέβαια τα κρατάνε μόνο για μια τριετία αλλά νομίζω ότι ζημιές λόγω κακής ποιότητας καυσίμου μπορεί να σου βγάλει και από τον πρώτο χρόνο.
Ελπίζω πάντως τώρα που έχω καταλήξει για την αγορά diesel μιας και που ελαφρώς μειώθηκαν οι τιμές, να μη είναι τζακ ποτ το θέμα ζημιάς αν προσέχεις στοιχειωδώς από ποιο πρατήριο γεμίζεις το ντεπόζιτο. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Γνωστός μου που οδηγεί Yaris diesel ως εταιρικό, μου είπε σήμερα ότι το έχουν πάει μέχρι στιγμής 3 φορές στην αντιπροσωπεία, επειδή τους έχει αφήσει στον δρόμο. Το πρόβλημα από ότι τους είπαν, οφείλεται στο βιοντίζελ και στους μύκητες που αναπτύσσονται στο σύστημα τροφοδοσίας. Τελικά τώρα βάζουν Shell VPower, καθαριστικό μια στο τόσο και τους είπαν να το 'πατάνε' όρισμένες φορές για να καίγονται τα υπολείμματα και οι επικαθίσεις.Υπερβολές ακούγονται....
Προσοχή στην ποιότητα του πετρελαίου χρειάζεται.
Τογιοτα μενει μόνο από μπαταρία στο δρόμο. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τογιοτα μενει μόνο από μπαταρία στο δρόμο.Όχι βέβαια. Έχει βγάλει θέματα αυτό το μοτέρ. Όπως κι αλλα της Toyota (πχ 1800 VVTI).
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Γνωστός μου που οδηγεί Yaris diesel ως εταιρικό, μου είπε σήμερα ότι το έχουν πάει μέχρι στιγμής 3 φορές στην αντιπροσωπεία, επειδή τους έχει αφήσει στον δρόμο. Το πρόβλημα από ότι τους είπαν, οφείλεται στο βιοντίζελ και στους μύκητες που αναπτύσσονται στο σύστημα τροφοδοσίας. Τελικά τώρα βάζουν Shell VPower, καθαριστικό μια στο τόσο και τους είπαν να το 'πατάνε' όρισμένες φορές για να καίγονται τα υπολείμματα και οι επικαθίσεις.
Υπερβολές ακούγονται....
Προσοχή στην ποιότητα του πετρελαίου χρειάζεται.
Τογιοτα μενει μόνο από μπαταρία στο δρόμο.Το άτομο το γνωρίζω πολύ καλά και δεν υπάρχει θέμα αμφισβήτησης όταν λέει ότι το αυτοκίνητο που οδηγεί ως εταιρικό το έχουν πάει τρεις φορές αντιπροσωπεία επειδή έμεινε στον δρόμο λόγω καυσίμου.
Προφανώς ένας ιδιώτης θα κάνει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο του (οπότε και να του βγάλει πρόβλημα θα περάσουν χρόνια), ενώ είναι πιο προσεκτικός και με την ποιότητα του καυσίμου. Οι περισσότεροι βάζουν το πιο ακριβό diesel (π.χ. Shell V-Power) και συνήθως από το πρατήριο που εμπιστεύονται. Το diesel βοηθάει πολύ σε αυτό, γιατί με τόσο μεγάλη αυτονομία που έχεις, είναι εύκολο να κανονίσεις να ανεφοδιαστείς από το πρατήριο που προτιμάς.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Υπερβολές ακούγονται....
Προσοχή στην ποιότητα του πετρελαίου χρειάζεται.
Τογιοτα μενει μόνο από μπαταρία στο δρόμο.Αντιπρόσωπος κι εσύ ε ?
Γνωστός μου πρώην ταξιτζής (17 χρόνια είχε δικό του ταξί και άλλαξε πολλά καινούρια αυτοκίνητα), μου λέει τα χειρότερα του αυτοκίνητα ήταν το πρώτο avensis και πιο μετά πήρε και το δεύτερο που είχε βγεί...χάλια μαύρα και τα δύο...είχε επίσης το vectra 1,7 του 92, 600.000χλμ σκυλί μαύρο, επίσης ένα passat 2,5 V6 και το τελευταίο octavia...κανένα πρόβλημα με κανένα...
-
Μπορείς να κάνεις τα σχόλια σου χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμους και ταμπέλες....
-
Χίλια συγγνώμη...
-
Έχω φίλο ταξιτζή με prius υβριδικό και είναι ενθουσιασμένος τόσο με την κατανάλωση (πριν είχε diesel και έκαιγε τα διπλά), όσο και με το αμάξι γενικά.
-
Ο χρήστης farenight έγραψε:
Έχω φίλο ταξιτζή με prius υβριδικό και είναι ενθουσιασμένος τόσο με την κατανάλωση (πριν είχε diesel και έκαιγε τα διπλά), όσο και με το αμάξι γενικά.Μάλιστα...Δηλαδή για παράδειγμα, αν το prius έχει μέση κατανάλωση 5lt/100km, με μια τιμή βενζίνης 1,40 ,μας καίει 7 ευρώ/100km...ένα ντίζελ παλιό και 2000cc πες ότι καίει 8,5lt/100km (το πατάει ο ταρίφας γιατί γουστάρει τις ροπές), με ντίζελ στο 1,20 (γιατί ο ταρίφας βάζει μόνο πρίμιουμ ντίζελ από τα βόρεια προάστια), μας καίει 10,2 ευρώ/100km...
Μπράβο στον φίλο σου που καίει τα μισά...να μας πει και μας τον τρόπο...(εκτός και αν το έχει υγραέριο, κάτι που δεν αναφέρεις...που και πάλι τα μισά ούτε στο όνειρό του)
Και συγγνώμη προκαταβολικά για το ειρωνικό μου ύφος, αλλά με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα...
-
Σωστός!
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Έχω φίλο ταξιτζή με prius υβριδικό και είναι ενθουσιασμένος τόσο με την κατανάλωση (πριν είχε diesel και έκαιγε τα διπλά), όσο και με το αμάξι γενικά.
Μάλιστα...Δηλαδή για παράδειγμα, αν το prius έχει μέση κατανάλωση 5lt/100km, με μια τιμή βενζίνης 1,40 ,μας καίει 7 ευρώ/100km...ένα ντίζελ παλιό και 2000cc πες ότι καίει 8,5lt/100km (το πατάει ο ταρίφας γιατί γουστάρει τις ροπές), με ντίζελ στο 1,20 (γιατί ο ταρίφας βάζει μόνο πρίμιουμ ντίζελ από τα βόρεια προάστια), μας καίει 10,2 ευρώ/100km...
Μπράβο στον φίλο σου που καίει τα μισά...να μας πει και μας τον τρόπο...(εκτός και αν το έχει υγραέριο, κάτι που δεν αναφέρεις...που και πάλι τα μισά ούτε στο όνειρό του)
Και συγγνώμη προκαταβολικά για το ειρωνικό μου ύφος, αλλά με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα...
Καίει τα μισά λίτρα ήθελα να πω, γράψτε λάθος. Μου έχει δείξει μέσους όρους της τάξης των 3.5 στο trip computer (καθημερινή με μεροκάματο μέσα στην πόλη), ενώ με το diesel μου είπε σπάνια έπεφτε κάτω από το 7.
ΟΚ, σε ευρώ δεν είναι τα μισά, αλλά σύμφωνα με τον ίδιο με τα λεφτά που του περισσεύουν το μήνα από τη βενζίνη σε σχέση με πριν πληρώνει ολόκληρη τη δόση στην τράπεζα για την αγορά του αυτοκινήτου (δεν ξέρω ακριβή ποσά).
Οι ταξιτζήδες που έχουν prius θεωρώ ότι δεν είναι χαζοί, κάτι έχουν ψάξει, απλά επειδή έχει αρχική τιμή αγοράς γύρω στα 30 χιλιάρικα, δεν έχουν όλοι ή φοβούνται να τα διαθέσουν, και μένουν με τα diesel των 7-8.000 (εύκολα βρίσκεις ταξί diesel σε τέτοια τιμή σε μαντράδες, μεταχειρισμένα prius απλά δεν υπάρχουν - λεγόμενα του φίλου μου αυτά, και εκείνος ένα peugeot diesel ταξί που είχε πριν τόσο το είχε πάρει).
Προφανώς και αναφέρομαι στην πλειοψηφία που έχει avensis, octavia κλπ, και όχι στους ταξιτζήδες με τα σπορ AMG που προφανώς και αυτά κοστίζουν.Επειδή ξεφύγαμε εκτός θέματος, αυτό που ήθελα να πω χωρίς να έχω προσωπική άποψη, είναι ότι για να τα προτιμούν έστω και κάποιοι ταξιτζήδες, τα υβριδικά toyota (όχι υβριδικά άλλης μάρκας) κάτι λένε από πλευράς κατανάλωσης και αξιοπιστίας. Από κει και πέρα εξαρτάται και από τη χρήση. Μέσα στην πόλη με το σταμάτα-ξεκίνα προφανώς και συμφέρει το υβριδικό, αν κινείσαι πολύ σε ανοιχτό δρόμο τότε ξεκάθαρα το diesel.
-
Με την διαφορά τιμής στα δυο καύσιμα, πουθενά δεν συμφέρει πιο πολύ το υβριδικό, ούτε μέσα στην πόλη ούτε σε ανοιχτό δρόμο ούτε πουθενά...τι να κάνουμε τώρα...αν εξισωθεί η τιμή, το συζητάμε...όσο για το 3,5 μέση κατανάλωση απλά το αφήνω ασχολίαστο...αν είναι έξυπνοι οι ταξιτζήδες που έδωσαν 30 χήνες για να καίνε περισσότερο και να πρέπει να οδηγούν μάλιστα με 'ειδικό' τρόπο και με πολύ εξάσκηση για να πετύχουν χαμηλές καταναλώσεις, το αφήνω και αυτό ασχολίαστο...ο αναγνώστης ας βγάλει τα συμπεράσματά του...
-
Πριν λίγα χρόνια κυκλοφορούσαν αρκετά Honda Insight Taxi, δεν ξέρω αν από αυτό προκύπτει κάποιο συμπέρασμα για την εταιρεία.
Παράξενο που με το πετρέλαιο έκαιγε 7 λίτρα και με το υβριδικό τα μισά. Με το QQ σπάνια έχω πάνω από 6 λίτρα κατανάλωση μέσα στην πόλη.
Μια καλή απορία θα ήταν το πόσο θα του κοστίσουν οι μπαταρίες όταν θα χρειαστούν αντικατάσταση. Γιατί ως γνωστόν κάθε μπαταρία έχει συγκεκριμένο κύκλο φορτίσεων/αποφορτίσεων. Υποθέτω πως με χρήση ως ταξί, ο κύκλος αυτός θα εξαντληθεί σχετικά σύντομα. Επίσης, όσο φθείρονται οι μπαταρίες, τόσο λιγότερο θα κρατάνε, οπότε τόσο περισσότερο θα αυξάνει η κατανάλωση.
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Με την διαφορά τιμής στα δυο καύσιμα, πουθενά δεν συμφέρει πιο πολύ το υβριδικό, ούτε μέσα στην πόλη ούτε σε ανοιχτό δρόμο ούτε πουθενά...τι να κάνουμε τώρα...αν εξισωθεί η τιμή, το συζητάμε...όσο για το 3,5 μέση κατανάλωση απλά το αφήνω ασχολίαστο...αν είναι έξυπνοι οι ταξιτζήδες που έδωσαν 30 χήνες για να καίνε περισσότερο και να πρέπει να οδηγούν μάλιστα με 'ειδικό' τρόπο και με πολύ εξάσκηση για να πετύχουν χαμηλές καταναλώσεις, το αφήνω και αυτό ασχολίαστο...ο αναγνώστης ας βγάλει τα συμπεράσματά του...Επειδή σε βλέπω να επιμένεις και μάλιστα με 'επιθετικο' τρόπο, σπαμάροντας κιόλας ένα αποκλειστικό νήμα οχήματος με κρίσεις και επικρίσεις!
Εχεις οδηγήσει ποτέ υβριδικό τογιότα; έχεις προσωπική άποψη;
Αν όχι και δη για αρκετά χιλιόμετρα και όχι 'πήρα για 15 λεπτά ένα test drive οπότε ξέρω το όχημα' θα σε παρακαλούσα να εισαι πιο συγακταβατικός στην άποψη σου!
Προσωπικά μετά από 29.000 χλμ με yaris diesel και 3500 ήδη με yaris hybrid και ακριβώς ίδες συνθήκες κίνησης, διαδρομές κλπ έχω γράψει ότι είμαι πλέον στο 5lt/100km στο υβρίδιο (έχω δει καταναλώσεις και 3,7 από Μαρούσι Κέντρο με πηγμένη Κηφισίας ή Μαρούσι - Πατήσια σε εργάσιμη, αλλά ΟΚ υπάρχει και κατωφέρεια!!), ενώ ήμουν σταθερά στα 6,8lt/km στο πετρέλαιο.
Ενδεχομένως να είχα ελάχιστα τσιμπημένο το πετρέλαιο καθώς οι ροπές του σε ωθούσαν να το τσιμπάς σε κάθε δυνατή ευκαιρία, αλλά κάτω από 6,5 στις συνθήκες πόλης που κινείται δεν είχαμε δει ΠΟΤΕ!Αρα και δεδομένου ότι στο πετρέλαιο βάζαμε πάντα premium για ευνόητους λόγους, η διαφορά είναι 1,8lt/100km λιγότερο για τη βενζίνη.
Με σημερινές τιμές αυτό μεταφράζεται σε (τιμές από fuelprices):
1,408 η φθηνότερη ΕΚΟ (για λόγους σύγκρισης παρακάτω) 95 οκτανίων στο Μαρούσι που μένω Χ 5 = €7,04 στα 100 χιλιόμετρα
1,158 η φθηνότερη ΑVIO στο Μαρούσι (που εννοείται βάζεις κάθε μέρα και όχι μόνο Πέμπτες όπως η Shell) Χ 6,8 = €7,8744 στα 100 χιλιόμετραΤο κόστος όπως βλέπεις είναι ελάχιστο καλύτερο για το υβρίδιο και δη ίδιο αμάξι!
Το επιπλέον κόστος αγοράς του υβριδίου αντισταθμίζεται από το ΜΑΚΡΑΝ καλύτερο εξοπλισμό του υβριδικού (clima, CVT, TTS, κλπ), οπότε για χρήση ΕΝΤΟΣ αστικού ιστού το υβρίδιο είναι μάλλον καλύτερη επιλογή ΚΑΙ στην τσέπη μας!Ειδικά για ταξιτζή το CVT ειναι ευλογία (όπως και κάθε αυτόματο, ποσο μάλλον ένα απροβλημάτιστο όπως αυτό)!
Αν δε εξισωθούν οι τιμές των καυσίμων, θα κάνουμε και άλλη κουβέντα!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Παράξενο που με το πετρέλαιο έκαιγε 7 λίτρα και με το υβριδικό τα μισά. Με το QQ σπάνια έχω πάνω από 6 λίτρα κατανάλωση μέσα στην πόλη.
Μια καλή απορία θα ήταν το πόσο θα του κοστίσουν οι μπαταρίες όταν θα χρειαστούν αντικατάσταση. Γιατί ως γνωστόν κάθε μπαταρία έχει συγκεκριμένο κύκλο φορτίσεων/αποφορτίσεων. Υποθέτω πως με χρήση ως ταξί, ο κύκλος αυτός θα εξαντληθεί σχετικά σύντομα. Επίσης, όσο φθείρονται οι μπαταρίες, τόσο λιγότερο θα κρατάνε, οπότε τόσο περισσότερο θα αυξάνει η κατανάλωση.Το QQ έχει και S/S και γενικά έχει ένα πολύ καλό diesel της Renault. Βέβαια οι περισσότεροι ταξιτζήδες δεν αγοράζουν τόσο πολύ γαλλικές μάρκες για να έχουν εμπειρία από περισσότερο οικονομικά σύνολα, άρα οι καταναλώσεις τους εκεί και περισσότερο κυμαίνονται. Για 1 περίπου χρόνο χρησιμοποιούσα καθημερινά σχεδόν ταξί και συχνά μιλάγα για καταναλώσεις και dpf κλπ με ταρίφες, οπότε οι τιμές του 7 και του 8 είναι συνήθεις για την πλειοψηφία!
Βεβαια και εγώ με το QQ σε διαδρομές με κίνηση στυλ Μαρούσι - Κέντρο από Κηφισίας ποτέ δεν είδα κάτω από 7,5 (ενίοτε με clima και 8-9) σε αντιθεση με προσέγγιση από Κηφισό και κύκλο (διπλά χιλιόμετρα) όπου έγραφε και 5!Για τις μπαταρίες των υβριδικών τογιότα και πέρα από την αρχική 10ετή εγγύηση που δίνει πλέον η εταιρεία, μπορείς να ανανεώνεις ετησίως την εγγύηση για ένα ακόμα χρόνο, αρκεί να κάνεις κάποιον έλεγχο των 50-60 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο.
Αυτό γίνεται γιατί ο σχεδιασμός των μπαταριών γίνεται χωρίς κάποιο όριο ζωής (μέχρι τουλάχιστον τον ωφέλιμο χρόνο ζωής του οχήματος), προς τούτο δε δεν φορτίζουν ποτέ στο μέγιστο της χωριτικότητάς τους, ώστε να φθείρονται λιγότερο ή και καθόλου!
Toyota Yaris 2013 (Mk3)