Και αν επιτρέπεται τι ζημιά του έβγαλε; Είναι παράξενο πράγμα η διάδοση φημών γιατί εμένα πχ που έχω ρωτήσει αντίστοιχους κατόχους εταιρικών diesel μου είπαν ότι είναι απροβλημάτιστα. Βέβαια τα κρατάνε μόνο για μια τριετία αλλά νομίζω ότι ζημιές λόγω κακής ποιότητας καυσίμου μπορεί να σου βγάλει και από τον πρώτο χρόνο.
Ελπίζω πάντως τώρα που έχω καταλήξει για την αγορά diesel μιας και που ελαφρώς μειώθηκαν οι τιμές, να μη είναι τζακ ποτ το θέμα ζημιάς αν προσέχεις στοιχειωδώς από ποιο πρατήριο γεμίζεις το ντεπόζιτο.
vags1983
@vags1983
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by vags1983
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Petran δεν το πήρα στραβά μην αγχώνεσαι αντιθέτως με βοήθησαν όσα είπες.Νομίζω ότι και κατά το ρολάρισμα σε κατηφόρες φορτίζουν οι μπαταρίες και σίγουρα και με την πέδηση αλλά τελικά μάλλον και κει χάνω σε κατανάλωση. Νικό χαίρομαι πραγματικά που είσαι τόσο σίγουρος
kapami ευχαριστώ για την αναλυτικότατη αναφορά σου αλλά το πρόβλημα με το υβριδικό είναι ότι από την άλλη δε μπορείς να ζεις κάθε μέρα με το φόβο ότι μπορεί να πάθει κάτι η μπαταρία, όχι τίποτα άλλο είμαι και γω αγχώδης και φοβάμαι μην πάθω τίποτα εγώ πριν από αυτήν.
Ευχαριστώ παιδιά. Το επόμενο ερώτημα που πρέπει να λύσω είναι αν θα κάνω τη θυσία στον εξοπλισμό ή αν θα δώσω 1300 παραπάνω ή απλά θα πάω σε άλλο αυτοκίνητο. Κοινώς είμαι πάλι στην αρχή!!!!!! -
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Φίλε πετράν το είπα χαριτολογώντας ότι θα θελα να βρω λόγους να πάρω το υβριδικό, αν δεν βρω όμως δε θα το πάρω πίστεψέ με. Φοβάμαι αντίστοιχα πχ πάρα πολύ το θέμα της μπαταρίας και την πολυπλοκότητα του όλου συστήματος. Για αυτό και κοιτούσα μόνο για τογιότα που σου παρέχει μια ασφάλεια. Επίσης για μένα ζήτημα είναι και το αυτόματο κιβώτιο. Υπάρχουν αρκετά θέματα που θα πρέπει να διαχειριστώ και στην αγορά ενός υβριδικού. Συνοψίζοντας ωστόσο και επειδή μου έδωσες πάσα τα βασικά ερωτήματα είναι:
- Σε καταστάσεις εθνικού Κρήτης με σταθερή πορεία 80-110 έχω να κερδίσω κάτι από το υβριδικό σε κατανάλωση; Σχετικά με την ροπή του diesel και τη δυνατότητα να τρέξω περισσότερο δεν είναι θέμα για μένα καθώς και το 307 με τα 115hp και τα 1600κυβικά μου το παρέχει αλλά ποτέ δεν το έχω εκμεταλλευτεί.
- Σε επαρχιακούς δρόμους με ανηφόρες κατηφόρες βουνά και λαγκάδια κερδίζω από το υβριδικό σε κατανάλωση ή θα δουλεύω συνεχώς τη βενζίνη; Αν όχι και με δεδομένο ότι πρόβλημα με το dpf δε θα έχω καθώς έχω και τη δυνατότητα να βγάζω το αμάξι να ξεσκάει θα κοιτάξω ξεκάθαρα για μια λύση diesel ελπίζοντας η διαφορά βενζίνης πετρελαίου να κρατήσει αρκετά ώστε να κάνω απόσβεση. Τον εξοπλισμό δεν μπορώ να μην τον κοιτάξω οπότε αν αποφασίσω πετρέλαιο ίσως κινηθώ λίγο πιο ψηλά σε ευρώ στην τογιότα αλλιώς πάμε για peugeot renault.
Όλα αυτά σκέφτομαι και για αυτό ακόμα δεν έχω πάρει αμάξι. Είμαι ο ορισμός του αναποφασίστου μάλλον.
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
θα σας πω τι ζήτησε. Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι πρόκειται για ένα peugeot που τα χει βγάλει τα λεφτά του σίγουρα, ωστόσο σημαντικό είναι ότι ήμουν πολύ τυπικός στα service και ότι ζητούσε το έβαζα χωρίς τσιγγουνιές. Αυτό το αμάξι είναι του 2005 και έχουν αλλαχθεί τα εξής από τα ακριβά:
δίσκο πλατό στα 80.000 χλμ δύο φορές( η δεύτερη στα 210χλμ)
στα 800000χλμ και στα 173.0000 ιμάντα
θερμοστάτη, λάστιχα ζαμφόρ, ένα ακρόμπαρο αλλά τα προβλήματα είναι κυρίως στο υδραυλικό σύστημα του τιμονιού το οποίο αλλάχθηκε (450ευρώ) και την κρεμαγίερα την οποία επίσης αλλάξαμε- επισκευάσαμε και δώσαμε άλλα τόσα. Η βάση ζαμφόρ επίσης θέλει αλλαγή. Τώρα χρειάζεται και αλλαγή αμορτισέρ και αντικατάσταση της βάσης της μηχανής που κοστίζει 160ευρώ. Προφανώς κάποιος θα μου πει ότι είναι φυσιολογικές φθορές αυτές για ένα αμάξι με τόσα χλμ απλά θεωρούσα ότι με την 6η εγγύηση της toyota είμαι διασφαλισμένος καθώς έχω ακούσει ότι στην toyota ξεχνάς τις μεγάλες φθορές και κάνεις τα απολύτως απαραίτητα τουλάχιστον για τα πρώτα 6χρόνια. Για μένα αυτό είναι σημαντικό. -
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Αυτό έλεγα και γω για το πετρέλαιο και άρχισα να σκέφτομαι υβριδικό που σαν εξοπλισμό με καλύπτει. Η επόμενη έκδοση πετρελαίου ξεφεύγει σε τιμή, νομίζω 17.300. Το σκεφτόμουν για peugeot 208 αλλά όπως σου είπα έχουμε ένα 307 με 220.000 και πλέον ζητάει και δεδομένου ότι θέλω ένα αμάξι απροβλημάτισμο μηχανικά θεώρησα μονόδρομο την toyota.
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Για να βάλω λίγο και μια αίσθηση χιουμοριστική στην κουβέντα θα ήθελα κάποιος να με πείσει να πάρω υβριδικό μόνο και μόνο για την πρωτοποριακή του τεχνολογία και τον επιπλέον εξοπλισμό και φυσικά την ίδια τιμή που έχει με το πετρέλαιο!!!!!!!!!
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα από σένα iceman να μου προτείνεις το diesel. Να φανταστώ ότι από τη στιγμή που το υβριδικό είναι πιο πλούσιας έκδοσης έχεις κάτι άλλο στο μυαλό σου και μου προτείνεις diesel? Θα μπορούσες να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός; τι πρόβλημα θα έχω σε αυτές τις διαδρομές με το υβριδικό;με ενδιαφέρει πολύ η άποψή σου καθώς έχεις περάσει και από τις δυο τεχνολογίες.
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Καταρχήν καλημέρα σε όλους και να είστε καλά για τον πολύ εποικοδομητικό διάλογο που γίνεται εδώ μέσα σχετικά με ένα δίλημμα που πριν λίγο καιρό άρχισα να έχω και γω ο ίδιος: yaris hybrid ή yaris diesel.
Ο ευρύτερος κύκλος μου δε θέλει να ακούει για hybrid. Προφανώς οι περισσότεροι γνωρίζουν λίγα πράγματα και επειδή τα diesel είναι ευρέως διαδεδομένα νιώθουν ασφάλεια προτείνοντας μου αυτή τη τεχνολογία. Επίσης να αναφέρω ότι και κάποιους ταξιτζήδες που ρώτησα μονολεκτικά μου απάντησαν diesel. Κάποιοι μάλιστα μου παν ότι συνάδελφοι που πήραν υβριδικό το έκαναν και υγραέριο για να κερδίσουν από την κατανάλωση. Αλλά ταυτόχρονα μιλάμε και για μια κατηγορία ανθρώπων όπου για αυτούς η κατανάλωση είναι το παν.
Ποια είναι τα δεδομένα τώρα; Σε επίσκεψη μου στην αντιπροσωπεία διαπίστωσα ότι με τα χρήματα που διαθέτω μπορώ να πάρω τη βασική υβριδική έκδοση (active) ή αλλιώς τη γυμνή diesel έκδοση (live plus) με ελάχιστα extra.
Μένω μόνιμα στα Χανιά και καθημερινά θα κάνω για τη δουλειά μου περίπου 50-60χλμ κυρίως από εθνικό μένοντας κατά το 1/4 της διαδρομής σε αστική περιοχή με χαμηλές ταχύτητες. Όποιος γνωρίζει από εθνικό Κρήτης όμως μπορεί να καταλάβει ότι οι ταχύτητες θα κυμαίνονται από 80 ως 120. Εγώ με ένα πεζο 307 που οδηγώ αυτή τη στιγμή πηγαίνω με 90-100χλμ καταναλώνοντας 6.5λ/100χλμ, δεν είμαι και ο πιο γρήγορος οδηγός δηλαδή.Επίσης η συγκεκριμένη διαδρομή έχει ανηφόρες-κατηφόρες με μικρές κλίσεις που ενδεχομένως να μπορούσες να εκμεταλλευτείς την υβριδική τεχνολογία. Οι αστικές μετακινήσεις στην πόλη είναι στο πλάνο, ωστόσο μιλάμε για μικρές διαδρομές μιας και η πόλη είναι μικρή. Το μείζον ζήτημα για μένα η δουλειά και οι σ-κ αποδράσεις-εκδρομές προς τα νότια του νησιού όπου εξαιτίας του έντονου ανάγλυφου υπάρχουν στροφές με ανηφόρες κατηφόρες και μέγιστη ταχύτητα 60-70 τουλάχιστον με το πεζο. Ωστόσο χρειάζεται ροπή πχ αν θες να προσπεράσεις.
Δυστυχώς στην toyota εδώ έχουν για test drive μόνο το υβριδικό το οποίο και οδήγησα. Έμεινα ευχαριστημένος από την απόδοσή του μέσα στην πόλη και κάνοντας τα ίδια που κάνω με το πεζό είδα χαμηλή κατανάλωση. Το αμάξι στον εθνικό δεν το πίεσα πολύ, διαπίστωσα και γω το θόρυβο όταν το στροφόμετρο πάει στο power και αισθάνθηκα λίγο(αν και πρέπει να ναι θέμα συνήθειας) άβολα με το e-cvt κιβώτιο. Μου έκανε εντύπωση πως οι πωλητές προσπαθούν να σε πείσουν για υβριδικό αποκλείοντας τις άλλες δύο επιλογές. Όταν το οδήγησε ο ίδιος ο πωλητής μου έκανε και μια ποζεριά παίρνοντας φόρα από τον εθνικό μέχρι και τα πρώτα φανάρια της εξόδου (2χλμ απόσταση) έχοντας συνεχή λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα. Δε μου είπε όμως και το διαπίστωσα στο φόρουμ αυτό ότι συνολικά τόση είναι η απόσταση που μπορείς να διανύσεις με ρεύμα. Επίσης με ενόχλησε που μου λεγε για τις βλάβες των diesel και βενζινοκίνητων αλλά για το υβριδικό ούτε λόγος. Η μπαταρία του λέω; - Δε χαλάει μου λέει και έχει εγγύηση και 10χρόνια.
Τα οικονομικά δεδομένα τώρα: Το υβριδικό δεν έχει δίσκο πλατό μίζα κλπ οπότε φαντάζομαι σε βάθος δεκαετίας από κει κερδίζεις κανά 600αρι σε σχέση με το diesel. Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις πρόβλημα με το dpf που από ότι λέτε κοστίζει 400ευρώ. Έχει ωστόσο ένα υπέρογκο κόστος για αλλαγή μπαταρίας μετά τα 10χρόνια αν χρειαστεί. Το diesel πλέον δεν έχει όφελος απόσυρσης και έτσι και τα δύο κοστίζουν 16.300ευρώ.Ο πωλητής μου είπε ότι πλέον τα diesel επιβαρύνται με τέλη κυκλοφορίας κάτω των 100ευρώ αλλά υπάρχουν ενώ στα υβριδικά όχι. Η διαφορά κατανάλωσης εξισώνεται με την διαφορά τιμής προς το παρόν ωστόσο άκουσα ότι θα υπάρξουν αυξήσεις λόγω του 24% ΦΠΑ και το πετρέλαιο θα πάρει πάνω 10 λεπτά ενώ η βενζίνη 5λεπτά, οπότε μαζεύεται λίγο η διαφοράΤέλος δύο ερωτήσεις σε σχόλια δικά σας :
'ως εδώ όλα καλά αλλά και δεν μου άρεσαν τρία χαρακτηριστικά του. το πρώτο αφορά τον έντονο θόρυβο κατά το βαθύ πάτημα του γκαζιού, το δεύτερο με την χρονική υστέρηση 1-2 δευτερολέπτων κατά το έντονο πάτημα του γκαζιού και το τρίτον με το αδιάφορο αισθητικά και φτωχό εσωτερικό του'Στο παραπάνω έχω να πω ότι το μόνο μείον εγώ βρίσκω στο στιγμιαίο θόρυβο όταν πιέσεις το υβριδικό, αλλά πόσο θα το πιέζεις? όταν κάνουμε προσπέραση με βενζινοκίνητο δεν πιέζουμε τον κινητήρα;δεν κάνει θόρυβο; Και τέλος πάντων ας πούμε ότι κάνει παραπάνω θόρυβο σε καταστάσεις πίεσης, αυτό δεν ισοσκελίζεται με την αθόρυβη λειτουργία του σε χαλαρές καταστάσεις πόλης;
'Τώρα το πρωί πρωί που ξεκινάς θα πάρει και το θερμικό για να ζεστάνει τον κινητήρα. Αν έχεις γεμάτη την μπαταρια και πατήσεις το κουμπί 'ev' θα σε πάρει πλήρως ηλεκτρικά μέχρι να αποφορτιστει η μπαταρία και μέχρι ταχύτητα τα 35χλμ/Ώρα. Όταν ζεσταθεί αυτό το όριο ανεβαίνει στα 50χλμ/ώρα για πλήρως ηλεκτρικό. Στην πράξη η διαδρομή που αναφέρεις το πρωί θα γίνεται και με χρήση βενζίνης, σχεδόν πάντα'
Το παραπάνω μου κάνει εντύπωση γιατί ο πωλητής το ξεκίνησε μόνο με ρεύμα. Αν ωστόσο ισχύει αυτό που λες φίλε τι είναι προτιμότερο να κάνει κάποιος;
'για παράδειγμα, σε ποιο ποσοστό χαμένης χωρητικότητας ΚWh από την ολική, σου αλλάζουν την μπαταρία στο διάστημα της εγγύησης των 10ετών ;'
Εδώ νομίζω με κάλυψε ο φίλος που έγραψε: 'Για το θέμα μείωσης της απόδοσης των μπαταριών έχω μόνο διαβάσει ότι ποτέ δεν φορτιζουν σε πλήρες φορτίο για λόγους συντήρησης.'
Ωστόσο εμένα με ενόχλησε που ο πωλητής δε μου το πε, για κάποιο λόγο εγώ θεωρούσα ότι θα υπάρξει στιγμή που η μπαταρία θα φορτίσει πλήρως. Ωστόσο αυτό δε γίνεται ποτέ και μάλλον καλύτερα, εξού και μόνο τα 2χλμ αυτονομία.Για να κλείσω επειδή σας κούρασα αρκετά θα ήθελα ένα αμάξι που να καλύπτει τις διαδρομές της καθημερινότητάς μου στη δουλειά που είναι και αυτές υβριδικές(συνδυασμός εθνικού-επαρχιακού) αλλά και τις εκδρομές μου στο νησί όπου μιλάμε για επαρχιακό δρόμο μέχρι 90. Δε θέλω να τρέχω σαν τρελός, απλά το αμάξι να μη με αφήνει ξεκρέμαστο πχ σε προσπεράσεις μιας και θα είναι το ένα και μοναδικό αμάξι που θα έχω.
Ρωτώντας τέλος τον φίλο τον iceman: Αν δεν ήταν το αμάξι της γυναίκας σου και είχατε ένα και μοναδικό αμάξι θα έπαιρνες υβριδικό; Γιατί σε δεύτερο αμάξι νομίζω ότι η απάντηση είναι εύκολη.
Περιμένω σχόλια σας μιας και σε μερικές μέρες θα ήθελα να ολοκληρώσω την αγορά και ήδη είμαι πολύ μπερδεμένος.
Ευχαριστώ πολύ.