-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το V40 έχει καλύτερο πλαίσιο και ανάρτηση (τυπολογία - πολλαπλοί πίσω - και ρύθμιση) σε σχέση με το Astra. Έχει επίσης πιο ποιοτικά πλαστικά αλλά και μικρότερους χώρους. Στον δρόμο είναι ελαφρά καλύτερο. Για πες μας τώρα σε τι υπερέχει το V40 σε σχέση με μια Giulietta ή ένα Focus...
Το V40 δεν είναι ένα Ford Focus??
Με αυτή την λογική η a-class ειναι ένα ακριβό megane, το Leon = a3, ακόμα και το Ibiza I ειναι μια Porsche???
Νομίζω οτι δεν ειναι τόσο απλό.
Άσχετα με την ταμπέλα premium πιστεύεις αλήθεια οτι το focus ειναι ίδιο με ένα v40 ?
Έχουν κοινό πλαίσιο και δανείζεται τον κινητήρα της ford. Σύγκρινε αν θέλεις και στοιχεία ασφαλείας (κορυφαίο), ανάρτησης, εξοπλισμού (προαιρετικός και μη), σχεδίαση (υποκειμενικό βέβαια), ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, ρύθμισης κινητήρα, κλιμάκωση και αίσθηση κιβωτίου, start-stop σύστημα..
Δεν λέω οτι το focus δεν ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Αλλά η διαφορα του δεν ειναι το σήμα. Δεν επιλέγουν v40 όσοι έχουν ψωνίστει και δεν θέλουν το φτωχο-λαϊκό-focus...
Ειδικά στο θέμα ασφαλείας, αν παίζει μια στις χίλιες να με γλιτώσει και να βγω όρθιος, τότε βάζω ένα χρόνο ακόμη δόσεις χωρίς τύψεις.... -
Ο χρήστης Maybe_Megane έγραψε:
Το V40 έχει καλύτερο πλαίσιο και ανάρτηση (τυπολογία - πολλαπλοί πίσω - και ρύθμιση) σε σχέση με το Astra. Έχει επίσης πιο ποιοτικά πλαστικά αλλά και μικρότερους χώρους. Στον δρόμο είναι ελαφρά καλύτερο. Για πες μας τώρα σε τι υπερέχει το V40 σε σχέση με μια Giulietta ή ένα Focus...
Το V40 δεν είναι ένα Ford Focus??
Με αυτή την λογική η a-class ειναι ένα ακριβό megane, το Leon = a3, ακόμα και το Ibiza I ειναι μια Porsche???
Νομίζω οτι δεν ειναι τόσο απλό.
Άσχετα με την ταμπέλα premium πιστεύεις αλήθεια οτι το focus ειναι ίδιο με ένα v40 ?
Έχουν κοινό πλαίσιο και δανείζεται τον κινητήρα της ford. Σύγκρινε αν θέλεις και στοιχεία ασφαλείας (κορυφαίο), ανάρτησης, εξοπλισμού (προαιρετικός και μη), σχεδίαση (υποκειμενικό βέβαια), ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, ρύθμισης κινητήρα, κλιμάκωση και αίσθηση κιβωτίου, start-stop σύστημα..
Δεν λέω οτι το focus δεν ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Αλλά η διαφορα του δεν ειναι το σήμα. Δεν επιλέγουν v40 όσοι έχουν ψωνίστει και δεν θέλουν το φτωχο-λαϊκό-focus...
Ειδικά στο θέμα ασφαλείας, αν παίζει μια στις χίλιες να με γλιτώσει και να βγω όρθιος, τότε βάζω ένα χρόνο ακόμη δόσεις χωρίς τύψεις....χαχαχ τι τρόλ είσαι εσύ , ο κινητήρας δεν είναι το αυτοκίνητο.
-
Βασικά τα αντίστοιχα Φορντ συνήθως είναι καλύτερα οδηγικά από τα Βόλβο.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το V40 έχει καλύτερο πλαίσιο και ανάρτηση (τυπολογία - πολλαπλοί πίσω - και ρύθμιση) σε σχέση με το Astra. Έχει επίσης πιο ποιοτικά πλαστικά αλλά και μικρότερους χώρους. Στον δρόμο είναι ελαφρά καλύτερο. Για πες μας τώρα σε τι υπερέχει το V40 σε σχέση με μια Giulietta ή ένα Focus...
Το V40 δεν είναι ένα Ford Focus??
Με αυτή την λογική η a-class ειναι ένα ακριβό megane, το Leon = a3, ακόμα και το Ibiza I ειναι μια Porsche???
Νομίζω οτι δεν ειναι τόσο απλό.
Άσχετα με την ταμπέλα premium πιστεύεις αλήθεια οτι το focus ειναι ίδιο με ένα v40 ?
Έχουν κοινό πλαίσιο και δανείζεται τον κινητήρα της ford. Σύγκρινε αν θέλεις και στοιχεία ασφαλείας (κορυφαίο), ανάρτησης, εξοπλισμού (προαιρετικός και μη), σχεδίαση (υποκειμενικό βέβαια), ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, ρύθμισης κινητήρα, κλιμάκωση και αίσθηση κιβωτίου, start-stop σύστημα..
Δεν λέω οτι το focus δεν ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Αλλά η διαφορα του δεν ειναι το σήμα. Δεν επιλέγουν v40 όσοι έχουν ψωνίστει και δεν θέλουν το φτωχο-λαϊκό-focus...
Ειδικά στο θέμα ασφαλείας, αν παίζει μια στις χίλιες να με γλιτώσει και να βγω όρθιος, τότε βάζω ένα χρόνο ακόμη δόσεις χωρίς τύψεις....χαχαχ τι τρόλ είσαι εσύ , ο κινητήρας δεν είναι το αυτοκίνητο.
Χμμμ...σε ευχαριστω για το σχόλιο σου.
Λέει πολλα για τις απόψεις σου. Θα το εχω υπόψη μου, ώστε να αντιμετωπιζω τις αναρτήσεις σου με την αρμοζουσα σημασία. -
Ο χρήστης Maybe_Megane έγραψε:
Το V40 έχει καλύτερο πλαίσιο και ανάρτηση (τυπολογία - πολλαπλοί πίσω - και ρύθμιση) σε σχέση με το Astra. Έχει επίσης πιο ποιοτικά πλαστικά αλλά και μικρότερους χώρους. Στον δρόμο είναι ελαφρά καλύτερο. Για πες μας τώρα σε τι υπερέχει το V40 σε σχέση με μια Giulietta ή ένα Focus...
Το V40 δεν είναι ένα Ford Focus??
Με αυτή την λογική η a-class ειναι ένα ακριβό megane, το Leon = a3, ακόμα και το Ibiza I ειναι μια Porsche???
Νομίζω οτι δεν ειναι τόσο απλό.
Άσχετα με την ταμπέλα premium πιστεύεις αλήθεια οτι το focus ειναι ίδιο με ένα v40 ?
Έχουν κοινό πλαίσιο και δανείζεται τον κινητήρα της ford. Σύγκρινε αν θέλεις και στοιχεία ασφαλείας (κορυφαίο), ανάρτησης, εξοπλισμού (προαιρετικός και μη), σχεδίαση (υποκειμενικό βέβαια), ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, ρύθμισης κινητήρα, κλιμάκωση και αίσθηση κιβωτίου, start-stop σύστημα..
Δεν λέω οτι το focus δεν ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Αλλά η διαφορα του δεν ειναι το σήμα. Δεν επιλέγουν v40 όσοι έχουν ψωνίστει και δεν θέλουν το φτωχο-λαϊκό-focus...
Ειδικά στο θέμα ασφαλείας, αν παίζει μια στις χίλιες να με γλιτώσει και να βγω όρθιος, τότε βάζω ένα χρόνο ακόμη δόσεις χωρίς τύψεις....χαχαχ τι τρόλ είσαι εσύ , ο κινητήρας δεν είναι το αυτοκίνητο.
Χμμμ...σε ευχαριστω για το σχόλιο σου.
Λέει πολλα για τις απόψεις σου. Θα το εχω υπόψη μου, ώστε να αντιμετωπιζω τις αναρτήσεις σου με την αρμοζουσα σημασία.Επειδή από το πρώτο πόστ μπήκες αρπαγμένος ρενώ ή οποιαδήποτε μάρκα είναι και τα αμάξια που η δανείζονται κινητήρες από την ρενώ ή απο την φίατ ή το Psa??
Νέες απόψεις, όσο για τις αναρτήσεις μου, μην τις διαβάζεις, απλά πράγματα. Αλλιώς
Youtube Video -
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
φιλε την εποχη που ολα τα αυτοκινητα ερχονται με φανταστικα LED φωτιστικα σωματα ημερας σε συνδυασμο με τα ξενον φωτα, δεν νοειται οτι θα δωσεις τοσα λεφτα χωρις να τικαρεις αυτο το βασικο εξτρα. Αρα AUDI και BMW + 1000-1500 ευρω! Audi A3 ambition η εκδοση ή attrction ??
Κατα την δικη μου ταπεινη αποψη περιμενε και τη σειρα 2 στα 1,6 εφοσον το διπορτο σχημα καταλαβα οτι δεν το αποριπτεις.
+1
Bεβαια να δουμε και ποτε θα ερθει σειρα 2 με 1600αρη μοτερ...Μεσα στο 2014, ή -πιθανοτερο- απο το 2015?
Τωρα σχετικα με τα αυτοκινητα που σκεφτεται ο φιλος.
Τυχαινει να τα εχω οδηγησει και τα τεσσερα, (V40, σειρα 1, Α-Class , A3) καποια απο αυτα λιγοτερο, καποια αλλα περισσοτερο.
Αυτο που εxω να πω ειναι οτι και τα 4, εφοσον εφοδιαστουν με τα καταλληλα σπορ πακετα, βρισκονται πολυ πιο κοντα οδηγικα, τουλαχιστον για τους μη 'ψειρες' απ' οσο νομιζουν αρκετοι. Οι οποιες μικρο-διαφορες ανακαλυπτονται σε πραγματικα γρηγορη οδηγηση, ή μετα απο παροιμιωδη αυτοσυγκεντρωση στην αισθηση που αφηνουν τα χειριστηρια τους κατα την οδηγηση και εκει και παλι, καπου το ενα κερδιζει σε καποια σημεια, καπου το αλλο σε αλλα.
Και εξηγουμαι:To V40 εμπνεει μια απιστευτη αισθηση ασφαλειας-εμπιστοσυνης. Εχει ενα απιστευτα στιβαρο πλαισιο, εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης, και ενα 'ζεστο' εσωτερικο, ειδικα στην R-Design εκδοση. Η γενικοτερη αισθηση που αποπνεει ειναι 'αρχοντικη'.
Εχει αρκετη δυναμη ο 200αρης Polestar, ισως λιγο περισσοτερο γραμμικη, και λιγο περισσοτερο υπερτιμημενος στο ακουσμα των '200' καθοτι καθεται σε λιγο πιο βαρυ αμαξωμα συγκριτικα.
Ειναι ομως αυτο που λεμε 'ηρεμη δυναμη' , και προκειται για ενα εξαιρετικο premium μικρομεσαιο GT, ιδανικο να 'καταπινει' και μεγαλες αποστασεις. Εαν το επελεγα θα ηταν σιγουρα με το R-Design πακετο, Polestar και με την εξτρα πιο σφιχτη αναρτηση.Η σειρα 1 ειναι ιδιαιτερα σπορτιφ, και πιο ευχαριστη οδηγικα, απο τα υπολοιπα, εφοσον ομως επιλεχθει με την κοντη (εξτρα) κρεμαγιερα και την m-αναρτηση.
Eπειδη ομως διαβασα οτι στον υποψηφιο δεν αρεσει εμφανισιακα (και σε εμενα το ιδιο) δεν εχει νοημα να συνεχισω περαιτερω.Η A-class ειναι η εκπληξη, το οutsider της παρεας, ενα αυτοκινητο που προσωπικα με εξεπληξε με τον σπορτιφ χαρακτηρα του, γνωριζοντας γενικοτερα την φιλοσοφια της Merc, τουλαχιστον στα επιπεδα των κλασσικων επιλογων, πλην AMG.
Ο 156αρης κινητηρας ειναι εξαιρετικος, αρκουντως δυνατος, σε μεγαλο ευρος στροφων, και δεν 'ξεφουσκωνει' κοντα στο οριο περιστροφης του. Ειδικα στην εκδοση AMG ειναι και ιδιαιτερα σπορτιφ, εχει κοντυτερες ρυθμισεις στην κρεμαγιερα, αρκετα σφιχτη αναρτηση (ισως κουραστικη σε εντονες κακοτεχνιες, και λογω RFT...) και...αγωνιστικου επιπεδου φρενα, τουλαχιστον σε αισθηση-ακριβεια. Αυτο που με ξενισε αρνητικα, ηταν ο συγκριτικα μεγαλυτερος θορυβος κυλισης, -στην AMG με 225/40/18-κατι που μπορει να οφειλεται βεβαια και στα λαστιχα της δοκιμης.Το Α3 ειναι -για εμενα τουλαχιστον- ο 'τελειομανης' της παρεας. Εχει το πλεον προσεγμενο αλλα και Minimal σε σχεδιαση εσωτερικο, παραλληλα βεβαια και το πιο...προβλεπομενο εξωτερικο.
Δεν σε κερδιζει αμεσως οδηγικα (περα απο το καταπληκτικο ισως κουμπωμα του χειροκινητου λεβιε του κιβωτιου, αλλα και φρενα), ομως σιγα-σιγα διαπιστωνεις οτι προσδιδει μια ακριβεια στους χειρισμους του, την οποια εκτιμας.
Σε σπορ αισθηση, υπολειπεται -κατ εμε- απο την Merc και βρισκεται πολυ κοντα στο Volvo, με την διαφορα οτι δειχνει να παταει πιο 'αναλαφρα' να ειναι πιο ευελικτο σε αποτομες αλλαγες πορειας, κατι που φυσικα εχει να κανει και με το χαμηλοτερο βαρος απο τα υπολοιπα της παρεας.
Εχει επισης με αισθητη διαφορα τους καλυτερους χωρους απο ολα, και στην τελικη φαινεται να τα κανει ολα καλα, στο τελος ομως σου αφηνει μια -συγκριτικα- λιγο πιο αποστειρωμενη αισθηση, απ' οτι περιμενες, στο οδηγικο κομματι.Απο αυτα παντως που λεει ο φιλος, και απ' οσα εχω καταλαβει γενικοτερα, νομιζω οτι θα του ταιριαζε περισσοτερο το
V40 Polestar 200ps... -
Καλύψου επί του παρόντος από την συνοπτική και περιεκτική παρουσίαση του Γρηγόρη, που κατά πώς φαίνεται είναι ο μόνος που έχει οδηγήσει και τα τέσσερα, κάνε το ίδιο, και αγόρασε αυτό που σού ταιριάζει αισθητικά , οδηγικά και κοινωνικά (θεμιτό και μή κατακριτέο, καθ'όσον ετοιμάζεσαι να δώσεις ενα σεβαστό ποσό χρημάτων και θέλεις να ' πιάσουν τόπο ' σε κάθε επίπεδο)
Όλα φαίνονται να είναι πολύ καλά αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...To V40 εμπνεει μια απιστευτη αισθηση ασφαλειας-εμπιστοσυνης. Εχει ενα απιστευτα στιβαρο πλαισιο, εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης, και ενα 'ζεστο' εσωτερικο, ειδικα στην R-Design εκδοση. Η γενικοτερη αισθηση που αποπνεει ειναι 'αρχοντικη'.
Εχει αρκετη δυναμη ο 200αρης Polestar, ισως λιγο περισσοτερο γραμμικη, και λιγο περισσοτερο υπερτιμημενος στο ακουσμα των '200' καθοτι καθεται σε λιγο πιο βαρυ αμαξωμα συγκριτικα.
Ειναι ομως αυτο που λεμε 'ηρεμη δυναμη' , και προκειται για ενα εξαιρετικο premium μικρομεσαιο GT, ιδανικο να 'καταπινει' και μεγαλες αποστασεις. Εαν το επελεγα θα ηταν σιγουρα με το R-Design πακετο, Polestar και με την εξτρα πιο σφιχτη αναρτηση....
Απο αυτα παντως που λεει ο φιλος, και απ' οσα εχω καταλαβει γενικοτερα, νομιζω οτι θα του ταιριαζε περισσοτερο το
V40 Polestar 200ps...Τέτοια θέλω να διαβάζω πρωί πρωί .Γρηγόρη μόλις διαπίστωσα ότι σε πάω με 1000
-
Μετα απο καιρο, επιτελους διαβαζω κατι απο τον Γρηγορη που μπορω να συμφωνησω
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τυχαινει να τα εχω οδηγησει και τα τεσσερα, (V40, σειρα 1, Α-Class , A3) καποια απο αυτα λιγοτερο, καποια αλλα περισσοτερο.
Αυτο που εxω να πω ειναι οτι και τα 4, εφοσον εφοδιαστουν με τα καταλληλα σπορ πακετα, βρισκονται πολυ πιο κοντα οδηγικα, τουλαχιστον για τους μη 'ψειρες' απ' οσο νομιζουν αρκετοι. Οι οποιες μικρο-διαφορες ανακαλυπτονται σε πραγματικα γρηγορη οδηγηση, ή μετα απο παροιμιωδη αυτοσυγκεντρωση στην αισθηση που αφηνουν τα χειριστηρια τους κατα την οδηγηση και εκει και παλι, καπου το ενα κερδιζει σε καποια σημεια, καπου το αλλο σε αλλα.Αυτο το πραγμα το υποστηριζω σχεδον παντα, οταν προκειται για συγκριση των 4ων αυτων αυτοκινητων..και μαλιστα θα πω οτι στις βασικες τους αναρτησεις, θα εκπλαγειται αν δειτε οτι ο Ασσος ειναι το λιγοτερο οδηγοκεντρικο με τις απιθανα μεγαλες κλισεις, αλλα παραλληλα το πιο ανετο απο τα 4. Η Α με AMG ηταν αποκαλυψη για μενα, ο τροπος με τον οποιο συμπεριφερεται σε ανωμαλειες, δηλωση με την οποια παλι πολλοι διαφωνησαν βασιζομενοι σε δημοσιευματα, η κυλιση της ηταν εξαιρετικη με τα θορυβωδη 050Α, αλλα ξενιζει η μεταβλητη κρεμαγιερα, και το αμαξι εχει τραγικους χωρους για τους επιβατες (πισω).
Γενικα μιλαμε για μια κατηγορια με φοβερο ανταγωνισμο, και με μπατζετ που δεν δικαιολογει για τις εταιρειες τρομερη διαφοροποιηση. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασικά τα αντίστοιχα Φορντ συνήθως είναι καλύτερα οδηγικά από τα Βόλβο.Μονο που Αλεξ, πρεπει επιτελους να συμφωνησουμε σε κατι. Ή ειναι ιδια με το βολβο να εχει καλυτερα πλαστικα, οποτε το παραπανω δεν στεκει, ή στεκει οποτε δεν ειναι ιδια!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Άσχετα με το θέμα το V40 έχει περισσοτερες διαφορές απο το Focus σε σχέση με αυτές του Α3 απο το Leon.Το μακρινο πια 2003 Ford-Volvo-Mazda εξελιξαν απο κοινου ενα πατωμα (κινητηρες/κιβωτιο/μεταδοση, τυπολογια αναρτησεων, συτημα διευθυνσης, ηλεκτρολογικα, σκαφη-για να ξερουμε γιατι μιλαμε) για την κατηγορια C, βαζοντας η καθεμια την δικης της τεχνογνωσια. Στοχος ηταν τα προιοντα που θα προεκυπταν να διαφοροποιουνταν στο βαθμο που πρεπει ωστε κανενα να μην ξεφευγει απο τα χαρακτηριστηκα που η καθε εταιρεια δινει στα οχηματα της.
Ετσι το Volvo περαν απο τα μεγαλου κυβισμου μοτερ (το 2.5Τ το ειδαμε και στο ST βεβαια), διαφοροποιησε το σχεδιασμο για να εχει και 4κινηση (οταν βγηκε το RS θυμαστε ηταν αρκετα υψηλο για τη Ford το κοστος να εξελιξει awd-γιατι αφου ηταν ιδια? ), ειχε τελειως διαφορετικο υποπλαισιο πισω, υδραυλικους κι οχι ελαστικους συνδεσμους στο εμπρος, οπτικες ινες και διαφορα αλλα πραγματακια αποκλειστικα για Volvo. Για πραδειγμα, δαγκανες, δισκοπλακες ειναι ιδια, αντλια φρενων/abs διαφορετικα.Το πιο κοντινο 2006 η volvo βασιζομενη στην παραπανω πλατφορμα, εξελισσει την EUCD για το επερχομενο S80, ενα απο τα λαθη που κοστισαν στην εταιρεια, εφοσον το αποτελεσμα ειναι ενα καλο αυτοκινητο, ασφαλες and just about that-λογικο αφου ειναι πιο πολυ D, παρα E, οποτε με 5αρες, E κτλ απλα δεν εχει καμια επαφη, και φυσικα δεν ειναι για την κατηγορια οτι ηταν το πρωτο S80 το 1998 (?). Στην ford εκδοχη του, βγαινουν τα διαφορα S-Max, Mondeo κτλ.
Το πατωμα αυτο μετεπειτα εξελισσεται για το XC60, και αργοτερα για τα S/V60, με τη Ford να εχει χασει πλεον καθε ενδιαφερον για τη Volvo, με την πωληση στους Κινεζους να ερχεται το 2010. Το V40 να θυμισω ξεκινησε να πωλειται το Μαιο του 12 ως ΜΥ13....αυτο και μονο θα επρεπε να κανει κατανοητο οτι υπαρχει αποσταση μεταξυ των δυο αυτων μοντελων. Μιλαμε για ενα cross μεταξυ του πατωματος των πρωτων S40/V50/C30 (P1) και της τελευταιας EUCD (η κρεμαγιερα πχ ειναι 80% στιβαροτερη σε σχεση με του focus!). To μονο που εμεινε, ειναι οι μικροι ecoboost βενζινης, και ο μικρος diesel με τα κιβωτια τους. Κι αυτο γιατι υπηρχε μια συμφωνια με τη Ford, να συνεχισει να χτιζει στο Skovde, εργοστασιο κινητηρων της Volvo, για τη Ford τους 2.0D και 1.6D μεχρι το τελος του Euro5, και το εργοστασιο της Getrag στη Σουηδια (Powershift και τα μανουαλ κιβωτια) ηταν joint venture μεταξυ Ford/Volvo/Getrag (τωρα πρεπει να βγηκε η volvo-το νεο 8αρι ειναι της Aisin).
Η Volvo, ειχε παντα το δικο της R&D, δικη της πιστα δοκιμων (ψαξτε Hällered), αεροδυναμικη συραγγα, κεντρο δοκιμων προσκρουσης, δικα της εργοστασια παραγωγης, προμηθευτες, logistics...πραγματα τα οποια για παραδειγμα η Saab, εχασε σταδιακα με τον τροπο που η GM την διαχειρηστηκε. Ποτε δεν επαψε να λειτουργει ανεξαρτητα απο τη Ford, με τη τελευταια φυσικα να δειχνει την κατευθυνση και να καθοριζει τη χρηματοδοτηση. Γι αυτο και μετα την πωληση της, μπορεσε να βγαλει δικα της μοντελα, γι αυτο και πριν ακομα, ειχε ξεκινησει την εξελιξη των νεων κινητηρων κτλ σε αντιθεση με την Saab που επρεπε να στηθει απο την αρχη.
Το πατωμα δε του Focus, ειναι το Global-C οπως το εχει ονομασει η Ford, αφου αντικαθιστα 3 του παρελθοντος, εξελιγμενο και για χρηση υβριδικης τεχνολογιας, κατι που αυτο της Volvo δεν εχει....
-
Καλημέρα Κωνσταντίνε.
Το ότι δύο αυτοκίνητα μοιράζονται μηχανικά μέρη δεν σημαίνει πως έχουν ακριβώς ίδιες ρυθμίσεις. Μέχρι και την προηγούμενη γενιά τουλάχιστον (γιατί το Φόκους 3 είναι για μπάτσες), τα αντίστοιχα Φορντ ήταν πιο σπορτίβικα και τα Βόλβο πιο άνετα.
-
Επειδή έκανα και τα 2 test drive (αυτό το λίγο τέλος πάντων) το focus μπορεί να έχει ένα 0.05% καλύτερο πάτημα, που δε το αντιλαμβάνεσαι στην κλασσική οδήγηση πόλης, αλλά μηχανικά το V40 είναι καλύτερα ρυθμισμένος, τουλ. όσον αφορά την απόκριση, εκτός αν πρόκειται για ρύθμιση του ηλ. γκαζιού
-
ι το εργοστασιο της Getrag στη Σουηδια (Powershift και τα μανουαλ κιβωτια) ηταν joint venture μεταξυ Ford/Volvo/Getrag (τωρα πρεπει να βγηκε η volvo-το νεο 8αρι ειναι της Aisin).
Βασικά δεν βγήκε, ο λόγος είναι άλλος. Ότι το εξάρι διπλοσύμπλεκτο ξηρού τύπου Powershift σηκώνει μέχρι 280 νιουτόμετρα ροπή, μη επαρκής για τα μεγάλα μοτέρ της Βόλβο. Έτσι το παίζει ντούμπλεξ, στα μικρά αυτόματα το διπλοσύμπλεκτο Γκέτραγκ, στα μεγάλα κλασσικό αυτόματο είτε 6άρι είτε 8άρι Αισίν.
Στα μάνιουαλ κιβώτια συνεχίζει με Γκέτραγκ. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
ι το εργοστασιο της Getrag στη Σουηδια (Powershift και τα μανουαλ κιβωτια) ηταν joint venture μεταξυ Ford/Volvo/Getrag (τωρα πρεπει να βγηκε η volvo-το νεο 8αρι ειναι της Aisin).
Βασικά δεν βγήκε, ο λόγος είναι άλλος. Ότι το εξάρι διπλοσύμπλεκτο ξηρού τύπου Powershift σηκώνει μέχρι 280 νιουτόμετρα ροπή, μη επαρκής για τα μεγάλα μοτέρ της Βόλβο. Έτσι το παίζει ντούμπλεξ, στα μικρά αυτόματα το διπλοσύμπλεκτο Γκέτραγκ, στα μεγάλα κλασσικό αυτόματο είτε 6άρι είτε 8άρι Αισίν.
Στα μάνιουαλ κιβώτια συνεχίζει με Γκέτραγκ.Μεχρι και ΜΥ13 το εβαζε (MPS6-7) και στον Τ5 (2.0 ecoboost 240/320Nm), αλλα απ' οσο ειχα διαβασει, δεν ειναι αποδοτικο κατω απο 300Nm. Απο ΜΥ14 το T5 ειναι VEA μοτερ με το 8αρι AISIN (AW-TG81SC), και ολα αυτο θα φορανε πλεον. Τα χειροκινητα σε ολα τα Volvoμοτερ ειναι (και ηταν) M66-παραλλαγες, (Μ66F το λεει στους VEA), το οποιο ηταν της Getrag, και φτιαχνοταν στο Koping, αλλα τωρα δεν ξερω τι παιζει, αφου απο το 2004 εκει ειναι JV με τη Getrag..
-
Αυτό είναι το διπλοσύμπεκτο 6DCT250. Ωλ δε γιούρο όμως είναι τα δύο επόμενα λίνξ.
Key Features
Max. Torque Capacity 240 - 280 Nm
Weight (dry) 71 - 75 kg (w/o DMF/Damper)
Installation length 350 - 400 mm
Input Shaft - Differencial 183 - 197 mm
Oil 1.7 - 1.9 l
Ratio 1st gear 15 - 20.4
Ratio 6th gear 2,1 - 4
Gear Spread Ratio 5.6 - 7.2
Control unit integrated (only one plug to the vehicle)
Parking lock mechanically actuated and locked
Actuation system electromechanical actuation of the dry clutch and shifting systemhttp://www.getrag.com/en/products/powershift/powershift.html
http://drivelinenews.com/transmission-insight/dry-clutch-dcts-are-on-their-way-out-says-getrag-cto/
http://drivelinenews.com/news/wet-dct-set-to-displace-dry-in-expanding-market/
Γενικώς, καλά, (επί)χρυσα τα διπλοσύμπλεκτα, αλλά τα κλασσικά είναι ομαλότερα, πιο αντοχής, αντέχουν εύκολα περισσότερη ροπή και βγάζουν εύκολα περισσότερες σχέσεις και έτσι αντιμετωπίζουν την ελαφρώς πιο μικρή απόδοσή τους. Επόμενο στάδιο τα υβρίδια, διπλοσύμπλεκτα με μετατροπέα ροπής από GM ή Honda, αν το αποφασίσουν.
-
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
φιλε την εποχη που ολα τα αυτοκινητα ερχονται με φανταστικα LED φωτιστικα σωματα ημερας σε συνδυασμο με τα ξενον φωτα, δεν νοειται οτι θα δωσεις τοσα λεφτα χωρις να τικαρεις αυτο το βασικο εξτρα. Αρα AUDI και BMW + 1000-1500 ευρω! Audi A3 ambition η εκδοση ή attrction ??
Κατα την δικη μου ταπεινη αποψη περιμενε και τη σειρα 2 στα 1,6 εφοσον το διπορτο σχημα καταλαβα οτι δεν το αποριπτεις.
Το Audi περιλαμβάνει xenon στην τιμή που αναφέρω (ambition έκδοση), ενώ το BMW όχι (για την ακρίβεια περιλαμβάνει προβολείς ομίχλης στην τιμή αυτή).
-
Στα DCT μεγάλο ρόλο παίζει το calibration.
H Getrac παντως πάει πολύ καλά.¨ολοι θέλουν να συνεργαστούν μαζί της. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η A-class ειναι η εκπληξη, το οutsider της παρεας, ενα αυτοκινητο που προσωπικα με εξεπληξε με τον σπορτιφ χαρακτηρα του, γνωριζοντας γενικοτερα την φιλοσοφια της Merc, τουλαχιστον στα επιπεδα των κλασσικων επιλογων, πλην AMG.
Ο 156αρης κινητηρας ειναι εξαιρετικος, αρκουντως δυνατος, σε μεγαλο ευρος στροφων, και δεν 'ξεφουσκωνει' κοντα στο οριο περιστροφης του. Ειδικα στην εκδοση AMG ειναι και ιδιαιτερα σπορτιφ, εχει κοντυτερες ρυθμισεις στην κρεμαγιερα, αρκετα σφιχτη αναρτηση (ισως κουραστικη σε εντονες κακοτεχνιες, και λογω RFT...) και...αγωνιστικου επιπεδου φρενα, τουλαχιστον σε αισθηση-ακριβεια. Αυτο που με ξενισε αρνητικα, ηταν ο συγκριτικα μεγαλυτερος θορυβος κυλισης, -στην AMG με 225/40/18-κατι που μπορει να οφειλεται βεβαια και στα λαστιχα της δοκιμης.Το Α3 ειναι -για εμενα τουλαχιστον- ο 'τελειομανης' της παρεας. Εχει το πλεον προσεγμενο αλλα και Minimal σε σχεδιαση εσωτερικο, παραλληλα βεβαια και το πιο...προβλεπομενο εξωτερικο.
Δεν σε κερδιζει αμεσως οδηγικα (περα απο το καταπληκτικο ισως κουμπωμα του χειροκινητου λεβιε του κιβωτιου, αλλα και φρενα), ομως σιγα-σιγα διαπιστωνεις οτι προσδιδει μια ακριβεια στους χειρισμους του, την οποια εκτιμας.
Σε σπορ αισθηση, υπολειπεται -κατ εμε- απο την Merc και βρισκεται πολυ κοντα στο Volvo, με την διαφορα οτι δειχνει να παταει πιο 'αναλαφρα' να ειναι πιο ευελικτο σε αποτομες αλλαγες πορειας, κατι που φυσικα εχει να κανει και με το χαμηλοτερο βαρος απο τα υπολοιπα της παρεας.
Εχει επισης με αισθητη διαφορα τους καλυτερους χωρους απο ολα, και στην τελικη φαινεται να τα κανει ολα καλα, στο τελος ομως σου αφηνει μια -συγκριτικα- λιγο πιο αποστειρωμενη αισθηση, απ' οτι περιμενες, στο οδηγικο κομματι.Απο αυτα παντως που λεει ο φιλος, και απ' οσα εχω καταλαβει γενικοτερα, νομιζω οτι θα του ταιριαζε περισσοτερο το
V40 Polestar 200ps...Έχοντας κάνει test drive σε mercedes και audi ως τώρα, συμφωνώ με τα παραπάνω, με το audi να σου αφήνει μια πολύ θετική αλλά συνάμα λίγο 'αδιάφορη' αίσθηση. Αυτό δηλαδή που σου μένει, είναι το ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικής ποιότητας και ομοιογενές σύνολο, συνάμα πιο cruiser και με μια πιο 'οικογενειακού αυτοκινήτου' αίσθηση, με το οποίο μπορείς να συμβιώσεις για χρόνια. Προφανώς σε αυτό συμβάλλει και η διακριτική σχεδίαση εσωτερικά και εξωτερικά που σε προδιαθέτει διαφορετικά. Το 'κακό' με αυτό είναι ότι του λείπει αυτό το 'κάτι' που να σε εμπνέει. To merc είναι όντως πιο σπορτίφ και μάλλον περισσότερο ενδιαφέρον τόσο οδηγικά, όσο και αισθητικά, ενώ προσωπικά αποκόμισα αίσθηση πιο compact αυτοκινήτου σε σχέση με το audi, παρά το ότι οι εξωτερικές διαστάσεις είναι παρόμοιες. Οι διαφορές πάντως δεν είναι και τόσο μεγάλες στο σύνολο των χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αυτό είναι το διπλοσύμπεκτο 6DCT250. Ωλ δε γιούρο όμως είναι τα δύο επόμενα λίνξ.Key Features
Max. Torque Capacity 240 - 280 Nm
Weight (dry) 71 - 75 kg (w/o DMF/Damper)
Installation length 350 - 400 mm
Input Shaft - Differencial 183 - 197 mm
Oil 1.7 - 1.9 l
Ratio 1st gear 15 - 20.4
Ratio 6th gear 2,1 - 4
Gear Spread Ratio 5.6 - 7.2
Control unit integrated (only one plug to the vehicle)
Parking lock mechanically actuated and locked
Actuation system electromechanical actuation of the dry clutch and shifting systemhttp://www.getrag.com/en/products/powershift/powershift.html
http://drivelinenews.com/transmission-insight/dry-clutch-dcts-are-on-their-way-out-says-getrag-cto/
http://drivelinenews.com/news/wet-dct-set-to-displace-dry-in-expanding-market/
Γενικώς, καλά, (επί)χρυσα τα διπλοσύμπλεκτα, αλλά τα κλασσικά είναι ομαλότερα, πιο αντοχής, αντέχουν εύκολα περισσότερη ροπή και βγάζουν εύκολα περισσότερες σχέσεις και έτσι αντιμετωπίζουν την ελαφρώς πιο μικρή απόδοσή τους. Επόμενο στάδιο τα υβρίδια, διπλοσύμπλεκτα με μετατροπέα ροπής από GM ή Honda, αν το αποφασίσουν.
Αλλωστε το 8αρι της ZF αλλαξε τον σχεδιασμο ολων
Δεν εχω την αναλογια στους κωδικους της Getrag, αλλα ο 4κυλ 2.0 Τ5 εφοδιαζοταν με το MPS6 το οποιο ηταν για εφαρμογες με +300Nm μεχρι μαξ 450, και ειναι wet clutch.
O 1.6 ecoboost εχει σχεδιαστει για το DPS6 το οποιο ειναι ξηρου (λογικα αυτο στο ποστ σου), και το οποιο ειναι για εφαρμογες μεχρι 280Nm...και εκει ειναι το αστειο, η Volvo και στα Τ3/Τ4 (ecoboost) εχει το MPS6, αφου το ξηρου δεν ηταν διαθεσιμο στη διαρκεια των δοκιμων...μετα ηρθε η πωληση, μετα το προγραμμα για τα νεα μοτερ/μεταδοση.... Με λιγα λογια epic fail και μακρυα απο τα powershift Τ3/Τ4ΥΓ: Χμμμ...το dctfacts εγινε dln
-
Πάντως όπως κι αν το κρίνετε το V40, premium ή όχι, βάζει τα γυαλιά σε όλους, με την ΚΟΡΥΦΑΙΑ παθητική και ενεργητική ασφάλεια και σε Merc και σε BMW. Γιατί ΚΑΝΕΝΑ άλλο δεν έχει 98% προστασία επιβατών και 100% σε συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Οπότε, άσχετα με το αν είναι ή όχι 'πρεμιουμ', νομίζω σημασία έχει ότι υπερτερεί σε βασικότατους τομείς (ΑΣΦΑΛΕΙΑ) έναντι του ανταγωνισμού. Επίσης, διαθέτει πλούσια γκάμα κινητήρων-κιβωτίων και διαφόρων 'καλουδίων'. Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν, αν έχει σχέση 'το πόσο πρεμιουμ είναι ή δεν είναι', έναντι της BMW, ή της Merc, αφού έχει πολλά θετικά στοιχεία.
Δε χρειάζεται νομίζω να το ξεψαχνίζεις τόσο πολύ το θέμα. Διάλεξε το αμάξι που σε γεμίζει και αυτό που γουστάρεις να οδηγάς κάθε μέρα, ανεξάρτητα με το αν κάποιοι το βαπτίζουν πρεμιουμ, μη-πρεμιουμ κλπ, καθώς όλα είναι σχετικά. Άρχισε να αποκλείεις ένα-ένα, και διάλεξε εκείνο που έχει τα λιγότερα αρνητικά για σένα (ακόμη και αν στα θετικά είναι το σήμα!). Πάντως προσωπικά, μου αρέσει πάρα πολύ η Merc (που ειδικά με το AMG Pack τα σπάει ), καθώς φαίνεται ένα πολύ ιδιαίτερο αμάξι..
Αγορά premium sport μικρομεσαίου