Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Giulietta vs Peugeot 308 vs...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Giulietta vs Peugeot 308 vs...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    36
    86
    304
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lemon3 last edited by

      Να σπαμάρω κι'εγώ λίγο με την άδειά σας

      Επειδή τα βάλαμε από εδώ, τα βάλαμε από εκεί και τα κουκιά καταμετρήθηκαν, προσανατολίζομαι στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Προϋποθέσεις: μικρομεσαίο, δήζελ (ουουου 666) και να μην είναι ντηπ ψόφιο. Πρημιές τύπου 116d, α150 κλπ αποκλείονται για λόγους και οικονομικούς και ίματζ

      Έβαλα ένα ταβάνι 20 χιλιάρικα, και άρχισα το ψάξιμο. Ξεχώρισα την τζουλιέτα 1,6 όντας γνωστή ποσότητα, εδώ και καμμιά τριετία. Με καλύπτει στην πρώτη προτεραιότητα (οικονομία), είμαι λίγο έτσι κι'έτσι στη δεύτερη, το στήσιμο. Εξηγούμαι: 'πατάει' πολύ καλά στο δρόμο για τα γούστα μου, αλλά μου αφήνει την αίσθηση των τελειωμένων αμορτισέρ, underdamped που λένε και στο εξωτερικό. Πιθανώς να λύνεται με λίγο ψάξιμο, αλλά ξενέρωμα για καινούριο αυτοκίνητο.

      Πέσαμε και στην περίπτωση που βγήκε το καινούριο 308. Διάβασα σε ιταλικό σάιτ ότι υπερέχει του benchmark ford focus σε οδική συμπεριφορά, βαριά δήλωση. Θυμήθηκα και τα ηρωικά 306 και λέω δεν πάω να ρίξω μια ματιά; Οδήγησα την έκδοση με τα 115 άλογα.

      Αποτέλεσμα: Μπερδεύτηκα

      Χωρίς να είμαι 100% απόλυτος, ένα test drive ήταν άλλωστε, έχω να πω τα εξης: Από μοτέρ, ισοπαλία. Λίγο πιο γραμμικό το 308, λίγο πιο 'τσαμπουκαλεμένο' της άλφα, σε αίσθηση. Σε επιδόσεις, ελαφρώς καλύτερο το 308. Εσωτερικό 308 δαγκωτό, πολύ ωραία σχεδίαση. Εξωτερικά, η άλφα είναι αυτοκίνητο που γυρνάς να το κοιτάξεις αφού το παρκάρεις, το 308 καλούτσικο είναι, αλλά σαν διασταύρωση άστρα με λεόν μου κάνει, απρόσωπο.

      Και καταλήγω στη διαπίστωση που με κράτησε άυπνο
      Όλοι λένε ότι η τζουλιέτα είναι το αυτοκίνητο της κατηγορίας με αν όχι την καλύτερη, από τις καλύτερες οδικές συμπεριφορές. Έλα όμως που βρήκα το 308 ανώτερο... όχι η μέρα με τη νύχτα, αλλά διακριτά καλύτερο...

      Είμαι καλά γιατρέ; Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Το τελευταίο διάστημα που οδηγούσα Όπελ Άστρα έβλαψε ανεπανόρθωτα περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την οδήγηση;
      Για δώστε μια γνώμη, θα ξεχάσουμε κι'αυτά που ξέραμε σε λίγο

      Τώρα, από θέμα τιμής, μία η άλλη, γύρω στο χιλιάρικο διαφορά η Giulietta distinctive από το 308 active.

      Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lemon3 last edited by

        Να σπαμάρω κι'εγώ λίγο με την άδειά σας

        Επειδή τα βάλαμε από εδώ, τα βάλαμε από εκεί και τα κουκιά καταμετρήθηκαν, προσανατολίζομαι στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Προϋποθέσεις: μικρομεσαίο, δήζελ (ουουου 666) και να μην είναι ντηπ ψόφιο. Πρημιές τύπου 116d, α150 κλπ αποκλείονται για λόγους και οικονομικούς και ίματζ

        Έβαλα ένα ταβάνι 20 χιλιάρικα, και άρχισα το ψάξιμο. Ξεχώρισα την τζουλιέτα 1,6 όντας γνωστή ποσότητα, εδώ και καμμιά τριετία. Με καλύπτει στην πρώτη προτεραιότητα (οικονομία), είμαι λίγο έτσι κι'έτσι στη δεύτερη, το στήσιμο. Εξηγούμαι: 'πατάει' πολύ καλά στο δρόμο για τα γούστα μου, αλλά μου αφήνει την αίσθηση των τελειωμένων αμορτισέρ, underdamped που λένε και στο εξωτερικό. Πιθανώς να λύνεται με λίγο ψάξιμο, αλλά ξενέρωμα για καινούριο αυτοκίνητο.

        Πέσαμε και στην περίπτωση που βγήκε το καινούριο 308. Διάβασα σε ιταλικό σάιτ ότι υπερέχει του benchmark ford focus σε οδική συμπεριφορά, βαριά δήλωση. Θυμήθηκα και τα ηρωικά 306 και λέω δεν πάω να ρίξω μια ματιά; Οδήγησα την έκδοση με τα 115 άλογα.

        Αποτέλεσμα: Μπερδεύτηκα

        Χωρίς να είμαι 100% απόλυτος, ένα test drive ήταν άλλωστε, έχω να πω τα εξης: Από μοτέρ, ισοπαλία. Λίγο πιο γραμμικό το 308, λίγο πιο 'τσαμπουκαλεμένο' της άλφα, σε αίσθηση. Σε επιδόσεις, ελαφρώς καλύτερο το 308. Εσωτερικό 308 δαγκωτό, πολύ ωραία σχεδίαση. Εξωτερικά, η άλφα είναι αυτοκίνητο που γυρνάς να το κοιτάξεις αφού το παρκάρεις, το 308 καλούτσικο είναι, αλλά σαν διασταύρωση άστρα με λεόν μου κάνει, απρόσωπο.

        Και καταλήγω στη διαπίστωση που με κράτησε άυπνο
        Όλοι λένε ότι η τζουλιέτα είναι το αυτοκίνητο της κατηγορίας με αν όχι την καλύτερη, από τις καλύτερες οδικές συμπεριφορές. Έλα όμως που βρήκα το 308 ανώτερο... όχι η μέρα με τη νύχτα, αλλά διακριτά καλύτερο...

        Είμαι καλά γιατρέ; Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Το τελευταίο διάστημα που οδηγούσα Όπελ Άστρα έβλαψε ανεπανόρθωτα περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την οδήγηση;
        Για δώστε μια γνώμη, θα ξεχάσουμε κι'αυτά που ξέραμε σε λίγο

        Τώρα, από θέμα τιμής, μία η άλλη, γύρω στο χιλιάρικο διαφορά η Giulietta distinctive από το 308 active.

        Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lemon3 last edited by

          Να σπαμάρω κι'εγώ λίγο με την άδειά σας

          Επειδή τα βάλαμε από εδώ, τα βάλαμε από εκεί και τα κουκιά καταμετρήθηκαν, προσανατολίζομαι στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Προϋποθέσεις: μικρομεσαίο, δήζελ (ουουου 666) και να μην είναι ντηπ ψόφιο. Πρημιές τύπου 116d, α150 κλπ αποκλείονται για λόγους και οικονομικούς και ίματζ

          Έβαλα ένα ταβάνι 20 χιλιάρικα, και άρχισα το ψάξιμο. Ξεχώρισα την τζουλιέτα 1,6 όντας γνωστή ποσότητα, εδώ και καμμιά τριετία. Με καλύπτει στην πρώτη προτεραιότητα (οικονομία), είμαι λίγο έτσι κι'έτσι στη δεύτερη, το στήσιμο. Εξηγούμαι: 'πατάει' πολύ καλά στο δρόμο για τα γούστα μου, αλλά μου αφήνει την αίσθηση των τελειωμένων αμορτισέρ, underdamped που λένε και στο εξωτερικό. Πιθανώς να λύνεται με λίγο ψάξιμο, αλλά ξενέρωμα για καινούριο αυτοκίνητο.

          Πέσαμε και στην περίπτωση που βγήκε το καινούριο 308. Διάβασα σε ιταλικό σάιτ ότι υπερέχει του benchmark ford focus σε οδική συμπεριφορά, βαριά δήλωση. Θυμήθηκα και τα ηρωικά 306 και λέω δεν πάω να ρίξω μια ματιά; Οδήγησα την έκδοση με τα 115 άλογα.

          Αποτέλεσμα: Μπερδεύτηκα

          Χωρίς να είμαι 100% απόλυτος, ένα test drive ήταν άλλωστε, έχω να πω τα εξης: Από μοτέρ, ισοπαλία. Λίγο πιο γραμμικό το 308, λίγο πιο 'τσαμπουκαλεμένο' της άλφα, σε αίσθηση. Σε επιδόσεις, ελαφρώς καλύτερο το 308. Εσωτερικό 308 δαγκωτό, πολύ ωραία σχεδίαση. Εξωτερικά, η άλφα είναι αυτοκίνητο που γυρνάς να το κοιτάξεις αφού το παρκάρεις, το 308 καλούτσικο είναι, αλλά σαν διασταύρωση άστρα με λεόν μου κάνει, απρόσωπο.

          Και καταλήγω στη διαπίστωση που με κράτησε άυπνο
          Όλοι λένε ότι η τζουλιέτα είναι το αυτοκίνητο της κατηγορίας με αν όχι την καλύτερη, από τις καλύτερες οδικές συμπεριφορές. Έλα όμως που βρήκα το 308 ανώτερο... όχι η μέρα με τη νύχτα, αλλά διακριτά καλύτερο...

          Είμαι καλά γιατρέ; Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Το τελευταίο διάστημα που οδηγούσα Όπελ Άστρα έβλαψε ανεπανόρθωτα περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την οδήγηση;
          Για δώστε μια γνώμη, θα ξεχάσουμε κι'αυτά που ξέραμε σε λίγο

          Τώρα, από θέμα τιμής, μία η άλλη, γύρω στο χιλιάρικο διαφορά η Giulietta distinctive από το 308 active.

          Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos333 last edited by

            Citroën c4

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fotismt last edited by

              Το ανανεωμένο Megane το σκέφτηκες; Νομίζω αξίζει, όπως και το Leon 1.6TDI.

              Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                308

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorellis last edited by

                  +1 στο 308 αλλα και η Alfa , αλλα το 308 ειναι οτι πρεπει για τους ελληνικους δρόμους,

                  μάθημα ζωής...ποτε ξανα opel ξεχνας πως ειναι να οδηγάς...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikospappas last edited by

                    308

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Τρέχουν ωραίες προσφορές και για την 116d... Αξίζει μια δεύτερη σκέψη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Να δει και Κλιό και Γιάρις (παίζουν σε όλα τα θρεντ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kotetsi last edited by

                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                          Να δει και Κλιό και Γιάρις (παίζουν σε όλα τα θρεντ).

                          Μπα, καλύτερα το Aveo που είναι και μικρομεσαίο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lemon3 last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                              Τρέχουν ωραίες προσφορές και για την 116d... Αξίζει μια δεύτερη σκέψη

                              Να πω την αμαρτία μου, πέρασε από το μυαλό μου, αλλά κολλήματα βλέπεις
                              Παρένθεση:
                              Από τα ταξιδάκια μου ανά στο εξωτερικό, η εικόνα του βουλγαροκατσίβελου με πουκάμισο ανοιχτό να φαίνεται η καδένα, παντελόνι φόρμας και δερμάτινη παντόφλα με κάλτσα με στοιχειώνει
                              Standard issue weapon του ως άνω κατσίβελου: Merc/BMW με 1000^ν χιλιόμετρα, τα audi δεν τα πήραν χαμπάρι ακόμα

                              Προσοχή, δεν λέω οτι bmw => βαλκανοβάρβαρος, μην πέφτετε να με φάτε, αλλά το αντίστροφο ισχύει σε γενικές γραμμές
                              Είπαμε, κολλήματα
                              Κλείνει η παρένθεση

                              Πάντως προβλέπεται δύσκολη η απόφαση, πέσαμε και στην αλλαγή του αντιπροσώπου της peugeot. Tα psa γενικά απο κόστος ανταλλακτικών τι λένε; Τα fiat/ar πάντως κινούνται σε λογικά πλαίσια, απο αναλώσιμα δηλαδή που έχω δει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s3 last edited by

                                Απο επιπεδο εξοπλισμου θα εισαι ευχαριστημενος με το active αν πας σε 308?
                                Γιατι νομιζω distinctive ειναι το αντιστοιχο allure και εκει πρεπει να ειναι πιο φτηνη η αλφα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  308

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetz last edited by

                                    Αισθητικά απο κάτι τέτοιο


                                    προτιμώ σαφώς αυτό :


                                    Μάλλον το 308 θα είναι καλύτερο σε λοιπά θέματα (NVH ) ως νεότερο όχημα
                                    αλλά απο τα 2 , Giulietta η προσωπική επιλογή για εμφανισιακούς κυρίως λόγους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
                                      Το τελευταίο διάστημα που οδηγούσα Όπελ Άστρα έβλαψε ανεπανόρθωτα περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την οδήγηση;

                                      Αυτό είναι και το πιο πιθανό. Το 308 δεν το έχω οδηγήσει αλλά από όσα διαβάζω δεν πλησιάζει την Giulietta σε σπορτίφ συμπεριφορά, όντας στον μέσο όρο. Αν θες άνεση όμως σίγουρα υπερέχει. Μιας και ανέφερες το Focus, η Giulietta είναι απείρως καλύτερη οδηγικά, οπότε το ότι το 308 είναι καλύτερο από το Ford, δεν λέει τίποτα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        νιωθω ωρες ωρες σα τα ανεκδοτα με τους αλβανους τουριστες (που δεν ειναι πλεον...)
                                        σπορ οδικη συμπεριφορα σε ενα θεοβαρο αμαξι, με ενα μοτερ που δουλευει για 1500σαλ, με οριακα ανεκτο γκαζι ακομα και για απλες μετακινησεις ποσο μαλλον για π.χ αναβαση μερκουρη , με αθλιο τιμονι κλπ κλπ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Γκάζι μπορεί να μην έχουν, αλλά το τιμόνι της Alfa είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία (δυστυχώς πάνε οι εποχές των τιμονιών στυλ 147). Σπορτιφ συμπεριφορά δεν σημαίνει απαραίτητα γκάζι στην ευθεία, αν και αυτό είναι πάντα θεμιτό. Το Ford Ka Mk1 για παράδειγμα ήταν ψοφίμι μεν, καρτάκι δε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            αυτο το πραμα με το τιμονι σε ολα τα ι.χ το ακουω απο 5 χρονων και καπου εχω παψει να του δινω τοση σημασια...οταν ειναι δικο σου το αμαξι μετα απο καποιο σημειο οσο χαλια και να ειναι θα βρεις μια μορφης επικοινωνια.

                                            δε μιλαω για δυναμη μονο. οταν οδηγω το c4 diesel θεωρω οτιπολλες φορες ειναι πιο γρηγορο απο το 206 1.6 μου
                                            ΑΛΛΑ ενα diesel δεν ειναι για στριψιμο με το τροπο που βγαζει τη δυναμη του. απλα βασιζεσαι στους τονους προσφυσης των σημερινων ι.χ και στη φορα που εχεις μαζεψει. αυτο τωρα τι ειναι δε ξερω, παντως οχι σπορ συμπεριφορα.
                                            και σιγουρα για μενα δεν ειναι λογος να διαλεξω ενα αμαξι σε αυτη τη κατηγορια.

                                            δεν κατηγορω καποιον που σκεφτεται ετσι απλα δε μπορω να βρω καποιο επιχειρημα για να ακολουθησω τη σκεψη του

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr