-
Να σπαμάρω κι'εγώ λίγο με την άδειά σας
Επειδή τα βάλαμε από εδώ, τα βάλαμε από εκεί και τα κουκιά καταμετρήθηκαν, προσανατολίζομαι στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Προϋποθέσεις: μικρομεσαίο, δήζελ (ουουου 666) και να μην είναι ντηπ ψόφιο. Πρημιές τύπου 116d, α150 κλπ αποκλείονται για λόγους και οικονομικούς και ίματζ
Έβαλα ένα ταβάνι 20 χιλιάρικα, και άρχισα το ψάξιμο. Ξεχώρισα την τζουλιέτα 1,6 όντας γνωστή ποσότητα, εδώ και καμμιά τριετία. Με καλύπτει στην πρώτη προτεραιότητα (οικονομία), είμαι λίγο έτσι κι'έτσι στη δεύτερη, το στήσιμο. Εξηγούμαι: 'πατάει' πολύ καλά στο δρόμο για τα γούστα μου, αλλά μου αφήνει την αίσθηση των τελειωμένων αμορτισέρ, underdamped που λένε και στο εξωτερικό. Πιθανώς να λύνεται με λίγο ψάξιμο, αλλά ξενέρωμα για καινούριο αυτοκίνητο.
Πέσαμε και στην περίπτωση που βγήκε το καινούριο 308. Διάβασα σε ιταλικό σάιτ ότι υπερέχει του benchmark ford focus σε οδική συμπεριφορά, βαριά δήλωση. Θυμήθηκα και τα ηρωικά 306 και λέω δεν πάω να ρίξω μια ματιά; Οδήγησα την έκδοση με τα 115 άλογα.
Αποτέλεσμα: Μπερδεύτηκα
Χωρίς να είμαι 100% απόλυτος, ένα test drive ήταν άλλωστε, έχω να πω τα εξης: Από μοτέρ, ισοπαλία. Λίγο πιο γραμμικό το 308, λίγο πιο 'τσαμπουκαλεμένο' της άλφα, σε αίσθηση. Σε επιδόσεις, ελαφρώς καλύτερο το 308. Εσωτερικό 308 δαγκωτό, πολύ ωραία σχεδίαση. Εξωτερικά, η άλφα είναι αυτοκίνητο που γυρνάς να το κοιτάξεις αφού το παρκάρεις, το 308 καλούτσικο είναι, αλλά σαν διασταύρωση άστρα με λεόν μου κάνει, απρόσωπο.
Και καταλήγω στη διαπίστωση που με κράτησε άυπνο
Όλοι λένε ότι η τζουλιέτα είναι το αυτοκίνητο της κατηγορίας με αν όχι την καλύτερη, από τις καλύτερες οδικές συμπεριφορές. Έλα όμως που βρήκα το 308 ανώτερο... όχι η μέρα με τη νύχτα, αλλά διακριτά καλύτερο...Είμαι καλά γιατρέ; Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Το τελευταίο διάστημα που οδηγούσα Όπελ Άστρα έβλαψε ανεπανόρθωτα περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την οδήγηση;
Για δώστε μια γνώμη, θα ξεχάσουμε κι'αυτά που ξέραμε σε λίγοΤώρα, από θέμα τιμής, μία η άλλη, γύρω στο χιλιάρικο διαφορά η Giulietta distinctive από το 308 active.
Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ
-
Να σπαμάρω κι'εγώ λίγο με την άδειά σας
Επειδή τα βάλαμε από εδώ, τα βάλαμε από εκεί και τα κουκιά καταμετρήθηκαν, προσανατολίζομαι στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Προϋποθέσεις: μικρομεσαίο, δήζελ (ουουου 666) και να μην είναι ντηπ ψόφιο. Πρημιές τύπου 116d, α150 κλπ αποκλείονται για λόγους και οικονομικούς και ίματζ
Έβαλα ένα ταβάνι 20 χιλιάρικα, και άρχισα το ψάξιμο. Ξεχώρισα την τζουλιέτα 1,6 όντας γνωστή ποσότητα, εδώ και καμμιά τριετία. Με καλύπτει στην πρώτη προτεραιότητα (οικονομία), είμαι λίγο έτσι κι'έτσι στη δεύτερη, το στήσιμο. Εξηγούμαι: 'πατάει' πολύ καλά στο δρόμο για τα γούστα μου, αλλά μου αφήνει την αίσθηση των τελειωμένων αμορτισέρ, underdamped που λένε και στο εξωτερικό. Πιθανώς να λύνεται με λίγο ψάξιμο, αλλά ξενέρωμα για καινούριο αυτοκίνητο.
Πέσαμε και στην περίπτωση που βγήκε το καινούριο 308. Διάβασα σε ιταλικό σάιτ ότι υπερέχει του benchmark ford focus σε οδική συμπεριφορά, βαριά δήλωση. Θυμήθηκα και τα ηρωικά 306 και λέω δεν πάω να ρίξω μια ματιά; Οδήγησα την έκδοση με τα 115 άλογα.
Αποτέλεσμα: Μπερδεύτηκα
Χωρίς να είμαι 100% απόλυτος, ένα test drive ήταν άλλωστε, έχω να πω τα εξης: Από μοτέρ, ισοπαλία. Λίγο πιο γραμμικό το 308, λίγο πιο 'τσαμπουκαλεμένο' της άλφα, σε αίσθηση. Σε επιδόσεις, ελαφρώς καλύτερο το 308. Εσωτερικό 308 δαγκωτό, πολύ ωραία σχεδίαση. Εξωτερικά, η άλφα είναι αυτοκίνητο που γυρνάς να το κοιτάξεις αφού το παρκάρεις, το 308 καλούτσικο είναι, αλλά σαν διασταύρωση άστρα με λεόν μου κάνει, απρόσωπο.
Και καταλήγω στη διαπίστωση που με κράτησε άυπνο
Όλοι λένε ότι η τζουλιέτα είναι το αυτοκίνητο της κατηγορίας με αν όχι την καλύτερη, από τις καλύτερες οδικές συμπεριφορές. Έλα όμως που βρήκα το 308 ανώτερο... όχι η μέρα με τη νύχτα, αλλά διακριτά καλύτερο...Είμαι καλά γιατρέ; Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Το τελευταίο διάστημα που οδηγούσα Όπελ Άστρα έβλαψε ανεπανόρθωτα περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την οδήγηση;
Για δώστε μια γνώμη, θα ξεχάσουμε κι'αυτά που ξέραμε σε λίγοΤώρα, από θέμα τιμής, μία η άλλη, γύρω στο χιλιάρικο διαφορά η Giulietta distinctive από το 308 active.
Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ
-
Να σπαμάρω κι'εγώ λίγο με την άδειά σας
Επειδή τα βάλαμε από εδώ, τα βάλαμε από εκεί και τα κουκιά καταμετρήθηκαν, προσανατολίζομαι στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Προϋποθέσεις: μικρομεσαίο, δήζελ (ουουου 666) και να μην είναι ντηπ ψόφιο. Πρημιές τύπου 116d, α150 κλπ αποκλείονται για λόγους και οικονομικούς και ίματζ
Έβαλα ένα ταβάνι 20 χιλιάρικα, και άρχισα το ψάξιμο. Ξεχώρισα την τζουλιέτα 1,6 όντας γνωστή ποσότητα, εδώ και καμμιά τριετία. Με καλύπτει στην πρώτη προτεραιότητα (οικονομία), είμαι λίγο έτσι κι'έτσι στη δεύτερη, το στήσιμο. Εξηγούμαι: 'πατάει' πολύ καλά στο δρόμο για τα γούστα μου, αλλά μου αφήνει την αίσθηση των τελειωμένων αμορτισέρ, underdamped που λένε και στο εξωτερικό. Πιθανώς να λύνεται με λίγο ψάξιμο, αλλά ξενέρωμα για καινούριο αυτοκίνητο.
Πέσαμε και στην περίπτωση που βγήκε το καινούριο 308. Διάβασα σε ιταλικό σάιτ ότι υπερέχει του benchmark ford focus σε οδική συμπεριφορά, βαριά δήλωση. Θυμήθηκα και τα ηρωικά 306 και λέω δεν πάω να ρίξω μια ματιά; Οδήγησα την έκδοση με τα 115 άλογα.
Αποτέλεσμα: Μπερδεύτηκα
Χωρίς να είμαι 100% απόλυτος, ένα test drive ήταν άλλωστε, έχω να πω τα εξης: Από μοτέρ, ισοπαλία. Λίγο πιο γραμμικό το 308, λίγο πιο 'τσαμπουκαλεμένο' της άλφα, σε αίσθηση. Σε επιδόσεις, ελαφρώς καλύτερο το 308. Εσωτερικό 308 δαγκωτό, πολύ ωραία σχεδίαση. Εξωτερικά, η άλφα είναι αυτοκίνητο που γυρνάς να το κοιτάξεις αφού το παρκάρεις, το 308 καλούτσικο είναι, αλλά σαν διασταύρωση άστρα με λεόν μου κάνει, απρόσωπο.
Και καταλήγω στη διαπίστωση που με κράτησε άυπνο
Όλοι λένε ότι η τζουλιέτα είναι το αυτοκίνητο της κατηγορίας με αν όχι την καλύτερη, από τις καλύτερες οδικές συμπεριφορές. Έλα όμως που βρήκα το 308 ανώτερο... όχι η μέρα με τη νύχτα, αλλά διακριτά καλύτερο...Είμαι καλά γιατρέ; Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Το τελευταίο διάστημα που οδηγούσα Όπελ Άστρα έβλαψε ανεπανόρθωτα περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την οδήγηση;
Για δώστε μια γνώμη, θα ξεχάσουμε κι'αυτά που ξέραμε σε λίγοΤώρα, από θέμα τιμής, μία η άλλη, γύρω στο χιλιάρικο διαφορά η Giulietta distinctive από το 308 active.
Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ
-
Citroën c4
-
Το ανανεωμένο Megane το σκέφτηκες; Νομίζω αξίζει, όπως και το Leon 1.6TDI.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
308
-
+1 στο 308 αλλα και η Alfa , αλλα το 308 ειναι οτι πρεπει για τους ελληνικους δρόμους,
μάθημα ζωής...ποτε ξανα opel ξεχνας πως ειναι να οδηγάς...
-
308
-
Τρέχουν ωραίες προσφορές και για την 116d... Αξίζει μια δεύτερη σκέψη
-
Να δει και Κλιό και Γιάρις (παίζουν σε όλα τα θρεντ).
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Να δει και Κλιό και Γιάρις (παίζουν σε όλα τα θρεντ).Μπα, καλύτερα το Aveo που είναι και μικρομεσαίο.
-
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τρέχουν ωραίες προσφορές και για την 116d... Αξίζει μια δεύτερη σκέψηΝα πω την αμαρτία μου, πέρασε από το μυαλό μου, αλλά κολλήματα βλέπεις
Παρένθεση:
Από τα ταξιδάκια μου ανά στο εξωτερικό, η εικόνα του βουλγαροκατσίβελου με πουκάμισο ανοιχτό να φαίνεται η καδένα, παντελόνι φόρμας και δερμάτινη παντόφλα με κάλτσα με στοιχειώνει
Standard issue weapon του ως άνω κατσίβελου: Merc/BMW με 1000^ν χιλιόμετρα, τα audi δεν τα πήραν χαμπάρι ακόμαΠροσοχή, δεν λέω οτι bmw => βαλκανοβάρβαρος, μην πέφτετε να με φάτε, αλλά το αντίστροφο ισχύει σε γενικές γραμμές
Είπαμε, κολλήματα
Κλείνει η παρένθεσηΠάντως προβλέπεται δύσκολη η απόφαση, πέσαμε και στην αλλαγή του αντιπροσώπου της peugeot. Tα psa γενικά απο κόστος ανταλλακτικών τι λένε; Τα fiat/ar πάντως κινούνται σε λογικά πλαίσια, απο αναλώσιμα δηλαδή που έχω δει...
-
Απο επιπεδο εξοπλισμου θα εισαι ευχαριστημενος με το active αν πας σε 308?
Γιατι νομιζω distinctive ειναι το αντιστοιχο allure και εκει πρεπει να ειναι πιο φτηνη η αλφα. -
308
-
Αισθητικά απο κάτι τέτοιο
προτιμώ σαφώς αυτό :
Μάλλον το 308 θα είναι καλύτερο σε λοιπά θέματα (NVH ) ως νεότερο όχημα
αλλά απο τα 2 , Giulietta η προσωπική επιλογή για εμφανισιακούς κυρίως λόγους. -
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Το τελευταίο διάστημα που οδηγούσα Όπελ Άστρα έβλαψε ανεπανόρθωτα περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την οδήγηση;Αυτό είναι και το πιο πιθανό. Το 308 δεν το έχω οδηγήσει αλλά από όσα διαβάζω δεν πλησιάζει την Giulietta σε σπορτίφ συμπεριφορά, όντας στον μέσο όρο. Αν θες άνεση όμως σίγουρα υπερέχει. Μιας και ανέφερες το Focus, η Giulietta είναι απείρως καλύτερη οδηγικά, οπότε το ότι το 308 είναι καλύτερο από το Ford, δεν λέει τίποτα.
-
νιωθω ωρες ωρες σα τα ανεκδοτα με τους αλβανους τουριστες (που δεν ειναι πλεον...)
σπορ οδικη συμπεριφορα σε ενα θεοβαρο αμαξι, με ενα μοτερ που δουλευει για 1500σαλ, με οριακα ανεκτο γκαζι ακομα και για απλες μετακινησεις ποσο μαλλον για π.χ αναβαση μερκουρη , με αθλιο τιμονι κλπ κλπ -
Γκάζι μπορεί να μην έχουν, αλλά το τιμόνι της Alfa είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία (δυστυχώς πάνε οι εποχές των τιμονιών στυλ 147). Σπορτιφ συμπεριφορά δεν σημαίνει απαραίτητα γκάζι στην ευθεία, αν και αυτό είναι πάντα θεμιτό. Το Ford Ka Mk1 για παράδειγμα ήταν ψοφίμι μεν, καρτάκι δε!
-
αυτο το πραμα με το τιμονι σε ολα τα ι.χ το ακουω απο 5 χρονων και καπου εχω παψει να του δινω τοση σημασια...οταν ειναι δικο σου το αμαξι μετα απο καποιο σημειο οσο χαλια και να ειναι θα βρεις μια μορφης επικοινωνια.
δε μιλαω για δυναμη μονο. οταν οδηγω το c4 diesel θεωρω οτιπολλες φορες ειναι πιο γρηγορο απο το 206 1.6 μου
ΑΛΛΑ ενα diesel δεν ειναι για στριψιμο με το τροπο που βγαζει τη δυναμη του. απλα βασιζεσαι στους τονους προσφυσης των σημερινων ι.χ και στη φορα που εχεις μαζεψει. αυτο τωρα τι ειναι δε ξερω, παντως οχι σπορ συμπεριφορα.
και σιγουρα για μενα δεν ειναι λογος να διαλεξω ενα αμαξι σε αυτη τη κατηγορια.δεν κατηγορω καποιον που σκεφτεται ετσι απλα δε μπορω να βρω καποιο επιχειρημα για να ακολουθησω τη σκεψη του
Alfa Giulietta vs Peugeot 308 vs...