Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi TT 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi TT 2015
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    28
    209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimdenin last edited by

      Επειδή δεν υπήρχε αντίστοιχη θ.ενότητα για το νέο ΤΤ στα 'Μελλοντικά μοντέλα' το καταχωρώ εδώ.

      http://www.autoblog.gr/2014/03/03/audi- ... es-leaked/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimdenin last edited by

        Επειδή δεν υπήρχε αντίστοιχη θ.ενότητα για το νέο ΤΤ στα 'Μελλοντικά μοντέλα' το καταχωρώ εδώ.

        http://www.autoblog.gr/2014/03/03/audi- ... es-leaked/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimdenin last edited by

          Επειδή δεν υπήρχε αντίστοιχη θ.ενότητα για το νέο ΤΤ στα 'Μελλοντικά μοντέλα' το καταχωρώ εδώ.

          http://www.autoblog.gr/2014/03/03/audi- ... es-leaked/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Κουράστηκαν στη σχεδίαση....
            Έλεος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thymios last edited by

              Νομίζω οτι στην περίπτωση αυτή το φόρουμ αποδείχθηκε σοφό.

              Ρηξικέλευθο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                τα ιδια παντελακη μου , τα ιδια παντελη μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aris_rom last edited by


                  Το νέο TT κοσμεί το περίπτερο της Audi στη Γενεύη. Η τρίτη γενιά του Γερμανικού σπορ αυτοκινήτου δεν διαφέρει σημαντικά από την τωρινή γενιά, έχοντας παράλληλα και στοιχεία από την πρώτη, όπως η τάπα του ρεζερβουάρ. Φορά matrix LED φωτιστικά σώματα μπροστά και LED φωτιστικά σώματα πίσω. Ξεχωρίζει η νέα εξάγωνη, χρωμιωμένη γρίλια και οι μεγάλες εισαγωγές για τον αέρα, δημιουργώντας έτσι ένα πολύ επιθετικό σχέδιο. Τα καλύμματα των καθρεφτών, ο διαχύτης και το καπάκι του ρεζερβουάρ είναι ασημί χρώματος (όπως συνηθίζεται στις S εκδόσεις) ενώ στο πίσω μέρος παρατηρούμε και 4 μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης στην έκδοση TT-S και διπλές απολήξεις στην απλή έκδοση. Το προαιρετικό πακέτο S-Line διαθέτει επιθετικότερης σχεδίασης bodykit, πιο έντονη μάσκα, μαρσπιέ, διαχύτη, ζάντες 18″ και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm. Το λογότυπο της Audi έχει μεταφερθεί πάνω στο καπό, με την οροφή να έχει πιο έντονη κεκλιμένη σχεδίαση.

                  Έχει μήκος 4,18 μέτρα, 20 mm μικρότερο από τον προκάτοχό του, με το μεταξόνιο όμως να έχει αυξηθεί κατά 37 mm (2.505 mm). Έχει πλάτος 1.832 mm και το ίδιο ύψος με τη δεύτερη γενιά, 1.353 mm. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αεροτομή, η οποία εκτείνεται όταν το αυτοκίνητο πηγαίνει με 120 χλμ/ώρα, βελτιώνοντας έτσι την κάθετη αεροδυναμική παραγόμενη δύναμη.

                  Το νέο TT βασίζεται στην MQB πλατφόρμα του Group. Το σασί του ζυγίζει 17% λιγότερο σε σχέση με το Audi Space Frame (ASF) της δεύτερης γενιάς. Είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και αλουμίνιο, με τις πόρτες, το καπό και το πορτμπαγκάζ να είναι επίσης κατασκευασμένα από το ελαφρύ μέταλλο. Διαθέτει πιο άκαμπτο πλαίσιο και συνολικά το νέο TT είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερο από τη προηγούμενη γενιά, αφού με τον 2,0-λιτρο TFSI ζυγίζει 1.230 κιλά. Έχει 305 λίτρα χώρο αποσκευών, 13 περισσότερα από την δεύτερη γενιά, και μάλιστα μπορεί να μεγαλώσει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

                  Στο εσωτερικό του η Audi μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της, τοποθετώντας έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μοντέλο παραγωγής της. Σε αυτόν η Audi προβάλει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, πράγμα που σημαίνει πως δεν χρειάζεται κεντρική οθόνη πάνω στο ταμπλό. Η επιλογή αυτή έδωσε στους σχεδιαστές της Audi την ελευθερία για ένα λιτό ταμπλό με καθαρές γραμμές.

                  Το εσωτερικό του νέου TT έχει σχεδιαστεί από το μηδέν με το πάνω μέρος του να μοιάζει με φτερό αεροπλάνου. Μπορεί να μεταφέρει 2+2 άτομα και διαθέτει πέντε στρόγγυλους αεραγωγούς, με τους τρεις κεντρικούς να διαθέτουν ενσωματωμένο το σύστημα κλιματισμού και τα κουμπιά από τα θερμαινόμενα καθίσματα.

                  Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια 3D TFT 12,3″ οθόνη η οποία έχει επεξεργαστή Nvidia Tegra 30 και διαθέτει δύο προγράμματα λειτουργίας. Στην κλασσική προβολή, το ταχύμετρο και το στροφόμετρο είναι σε πρώτο πλάνο , ενώ στην προβολή «infotainment» , τα όργανα είναι μικρότερα, με τον χώρο που δημιουργείται να προσφέρει άφθονο χώρο προβολής για λειτουργίες όπως αυτή του χάρτη πλοήγησης.

                  Όλα τα στοιχεία του εσωτερικού του νέου TT είναι εστιασμένα και σχεδιασμένα για τον οδηγό. Το νέο τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών είναι κοφτό με το κάτω μέρος του να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με το σύστημα MMI να διαθέτει κυκλικό επιλογέα με επιφάνεια αφής που υποστηρίζει και χειρονομίες. Νέα είναι επίσης και τα σπορ S καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, με πνευματικά ρυθμιζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια. Ο αερόσακος του τιμονιού πιάνει 40% λιγότερο χώρο και στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν 12 ηχεία της Bang & Olufsen και 14-κάναλος ενισχυτής.

                  Το νέο TT εξοπλίζεται και με το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το Audi MMI Infotainment διαθέτει επανασχεδιασμένο μενού, καλύτερη λειτουργία αναζήτησης και βελτιωμένο φωνητικό έλεγχο. Η Audi έχει βελτιώσει επίσης τον χειρισμό του περιστροφικού επιλογέα, με την επιφάνεια αφής του να μπορεί να υποστηρίζει χειρονομίες, προσφέροντας εμπειρία εφάμιλλη με αυτή των οθονών των έξυπνων κινητών.

                  Μηχανικά εξοπλίζεται με δύο TFSI κινητήρες και έναν TDI, που συνδυάζονται όλοι με Start/Stop στον βασικό εξοπλισμό. Τον 2.0 TFSI απόδοσης 230 ίππων με 370 Nm ροπής και με τον κορυφαίο στην έκδοση TT-S απόδοσης 310 άλογα με 380 Nm ροπής. Επίσης υπάρχει και ένας δίλιτρος TDI απόδοσης 184 ίππων με 380 Nm ροπής.

                  Η έκδοση με τα 230 άλογα, συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το 6-τάχυτο S-Tronic, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει στη πρώτη περίπτωση σε 6 δευτερόλεπτα και στη δεύτερη σε 5,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά και στις δύο περιπτώσεις στα 250 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 6,8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 159 γρ/χλμ CO2.

                  Με τον 2.0 TDI Euro 6 τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα. Καταναλώνει 4,2 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 110 γρ/χλμ CO2.Η έκδοση TT-S τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνε σε 4,7 δευτερόλεπτα με το S-Tronic, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται και εδώ ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

                  Φορά McPherson μπροστά ανάρτηση και πολλαπλών (τεσσάρων) συνδέσμων πίσω. Το TT-S έχει 10 mm χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος με το TT να πατά στη γη με μια γκάμα διαθέσιμων ζαντών διαστάσεων 17″ έως 20″. Φρενάρει με δίσκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς, με τα μπροστά να είναι αεριζόμενα, και στην έκδοση TT-S να έχουν 338 mm διάμετρο.

                  πηγή
                  http://www.autoblog.gr/2014/03/04/geneva-201-audi-tt/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • vespas
                    vespas last edited by

                    Ωραίο εσωτερικό, αλλά ως εκεί

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsardas last edited by

                      Ασε μας ρε audi με τις σχεδιαστικες σου επιλογες καλυτερα να το σταματουσες το ΤΤ και να εκανες κατι αλλο στη θεση του. Σχεδιαστικη εξελιξη με το σταγονομετρο. Βαρεθηκα να βλεπω τα ιδια και τα ιδια. Ενα ηταν το ΤΤ μονο η πρωτη γενια με bauhaus. επιροες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        diplomat last edited by

                        Μπορεί να μην είναι καθόλου ρηξικέλευθο το εξωτερικό αλλά εμένα μου έτρεξε το σαλάκι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης vespas έγραψε:
                          Ωραίο εσωτερικό, αλλά ως εκεί

                          +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Υπέροχο και αγαπημένο μου αυτοκίνητο σε όλες του τις γενιές!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kwsn_men last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:

                              Ωραίο εσωτερικό, αλλά ως εκεί

                              +1

                              +2

                              Πολύ ωραίο και μπροστά για την εποχή του το πρώτο, το δεύτερο στάθηκε σαν εξέλιξη του σχεδίου, το τρίτο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ωραία τα καινούρια φώτα του ΜΚ2. Μέσα ΤΡΑ-ΓΙ-ΚΟ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Πόσο μου άρεσε τελικά το ΜΚ1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • scotch
                                    scotch last edited by

                                    Πείτε κι άλλα για το MK1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nick last edited by

                                      Μου αρέσει η μεγάλη οθονη στη θεση του οδηγού. bye bye πλεον στα αναλογικά όργανα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                                        Πείτε κι άλλα για το MK1

                                        Γέρασε πολύ όμορφα και είναι πραγματικά διαχρονικό σχέδιο,κάνει το mk3 να δείχνει υπερβολικά digital.

                                        Στην έκδοση Sport, άνετα το χτύπαγα και σήμερα :

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Δε μου άρεσε καθόλου μα καθόλου το ΜΚ1 αντιθέτως το 2 και τώρα το 3 μου αρέσουν αρκετά. Ειδικά το TTS cabrio...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            roman_k last edited by

                                            Το πρώτο ΤΤ άνετα θα μπορούσε να είναι concept car του 2016.
                                            Υπερσπάνια περίπτωση καθαρού, λιτού, σύγχρονου design. (ομοίως και το a2)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr