-
Επειδή δεν υπήρχε αντίστοιχη θ.ενότητα για το νέο ΤΤ στα 'Μελλοντικά μοντέλα' το καταχωρώ εδώ.
http://www.autoblog.gr/2014/03/03/audi- ... es-leaked/
-
Επειδή δεν υπήρχε αντίστοιχη θ.ενότητα για το νέο ΤΤ στα 'Μελλοντικά μοντέλα' το καταχωρώ εδώ.
http://www.autoblog.gr/2014/03/03/audi- ... es-leaked/
-
Επειδή δεν υπήρχε αντίστοιχη θ.ενότητα για το νέο ΤΤ στα 'Μελλοντικά μοντέλα' το καταχωρώ εδώ.
http://www.autoblog.gr/2014/03/03/audi- ... es-leaked/
-
Κουράστηκαν στη σχεδίαση....
Έλεος. -
Νομίζω οτι στην περίπτωση αυτή το φόρουμ αποδείχθηκε σοφό.
Ρηξικέλευθο
-
τα ιδια παντελακη μου , τα ιδια παντελη μου
-
Το νέο TT κοσμεί το περίπτερο της Audi στη Γενεύη. Η τρίτη γενιά του Γερμανικού σπορ αυτοκινήτου δεν διαφέρει σημαντικά από την τωρινή γενιά, έχοντας παράλληλα και στοιχεία από την πρώτη, όπως η τάπα του ρεζερβουάρ. Φορά matrix LED φωτιστικά σώματα μπροστά και LED φωτιστικά σώματα πίσω. Ξεχωρίζει η νέα εξάγωνη, χρωμιωμένη γρίλια και οι μεγάλες εισαγωγές για τον αέρα, δημιουργώντας έτσι ένα πολύ επιθετικό σχέδιο. Τα καλύμματα των καθρεφτών, ο διαχύτης και το καπάκι του ρεζερβουάρ είναι ασημί χρώματος (όπως συνηθίζεται στις S εκδόσεις) ενώ στο πίσω μέρος παρατηρούμε και 4 μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης στην έκδοση TT-S και διπλές απολήξεις στην απλή έκδοση. Το προαιρετικό πακέτο S-Line διαθέτει επιθετικότερης σχεδίασης bodykit, πιο έντονη μάσκα, μαρσπιέ, διαχύτη, ζάντες 18″ και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm. Το λογότυπο της Audi έχει μεταφερθεί πάνω στο καπό, με την οροφή να έχει πιο έντονη κεκλιμένη σχεδίαση.Έχει μήκος 4,18 μέτρα, 20 mm μικρότερο από τον προκάτοχό του, με το μεταξόνιο όμως να έχει αυξηθεί κατά 37 mm (2.505 mm). Έχει πλάτος 1.832 mm και το ίδιο ύψος με τη δεύτερη γενιά, 1.353 mm. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αεροτομή, η οποία εκτείνεται όταν το αυτοκίνητο πηγαίνει με 120 χλμ/ώρα, βελτιώνοντας έτσι την κάθετη αεροδυναμική παραγόμενη δύναμη.
Το νέο TT βασίζεται στην MQB πλατφόρμα του Group. Το σασί του ζυγίζει 17% λιγότερο σε σχέση με το Audi Space Frame (ASF) της δεύτερης γενιάς. Είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και αλουμίνιο, με τις πόρτες, το καπό και το πορτμπαγκάζ να είναι επίσης κατασκευασμένα από το ελαφρύ μέταλλο. Διαθέτει πιο άκαμπτο πλαίσιο και συνολικά το νέο TT είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερο από τη προηγούμενη γενιά, αφού με τον 2,0-λιτρο TFSI ζυγίζει 1.230 κιλά. Έχει 305 λίτρα χώρο αποσκευών, 13 περισσότερα από την δεύτερη γενιά, και μάλιστα μπορεί να μεγαλώσει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στο εσωτερικό του η Audi μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της, τοποθετώντας έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μοντέλο παραγωγής της. Σε αυτόν η Audi προβάλει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, πράγμα που σημαίνει πως δεν χρειάζεται κεντρική οθόνη πάνω στο ταμπλό. Η επιλογή αυτή έδωσε στους σχεδιαστές της Audi την ελευθερία για ένα λιτό ταμπλό με καθαρές γραμμές.
Το εσωτερικό του νέου TT έχει σχεδιαστεί από το μηδέν με το πάνω μέρος του να μοιάζει με φτερό αεροπλάνου. Μπορεί να μεταφέρει 2+2 άτομα και διαθέτει πέντε στρόγγυλους αεραγωγούς, με τους τρεις κεντρικούς να διαθέτουν ενσωματωμένο το σύστημα κλιματισμού και τα κουμπιά από τα θερμαινόμενα καθίσματα.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια 3D TFT 12,3″ οθόνη η οποία έχει επεξεργαστή Nvidia Tegra 30 και διαθέτει δύο προγράμματα λειτουργίας. Στην κλασσική προβολή, το ταχύμετρο και το στροφόμετρο είναι σε πρώτο πλάνο , ενώ στην προβολή «infotainment» , τα όργανα είναι μικρότερα, με τον χώρο που δημιουργείται να προσφέρει άφθονο χώρο προβολής για λειτουργίες όπως αυτή του χάρτη πλοήγησης.
Όλα τα στοιχεία του εσωτερικού του νέου TT είναι εστιασμένα και σχεδιασμένα για τον οδηγό. Το νέο τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών είναι κοφτό με το κάτω μέρος του να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με το σύστημα MMI να διαθέτει κυκλικό επιλογέα με επιφάνεια αφής που υποστηρίζει και χειρονομίες. Νέα είναι επίσης και τα σπορ S καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, με πνευματικά ρυθμιζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια. Ο αερόσακος του τιμονιού πιάνει 40% λιγότερο χώρο και στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν 12 ηχεία της Bang & Olufsen και 14-κάναλος ενισχυτής.
Το νέο TT εξοπλίζεται και με το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το Audi MMI Infotainment διαθέτει επανασχεδιασμένο μενού, καλύτερη λειτουργία αναζήτησης και βελτιωμένο φωνητικό έλεγχο. Η Audi έχει βελτιώσει επίσης τον χειρισμό του περιστροφικού επιλογέα, με την επιφάνεια αφής του να μπορεί να υποστηρίζει χειρονομίες, προσφέροντας εμπειρία εφάμιλλη με αυτή των οθονών των έξυπνων κινητών.
Μηχανικά εξοπλίζεται με δύο TFSI κινητήρες και έναν TDI, που συνδυάζονται όλοι με Start/Stop στον βασικό εξοπλισμό. Τον 2.0 TFSI απόδοσης 230 ίππων με 370 Nm ροπής και με τον κορυφαίο στην έκδοση TT-S απόδοσης 310 άλογα με 380 Nm ροπής. Επίσης υπάρχει και ένας δίλιτρος TDI απόδοσης 184 ίππων με 380 Nm ροπής.
Η έκδοση με τα 230 άλογα, συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το 6-τάχυτο S-Tronic, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει στη πρώτη περίπτωση σε 6 δευτερόλεπτα και στη δεύτερη σε 5,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά και στις δύο περιπτώσεις στα 250 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 6,8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 159 γρ/χλμ CO2.
Με τον 2.0 TDI Euro 6 τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα. Καταναλώνει 4,2 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 110 γρ/χλμ CO2.Η έκδοση TT-S τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνε σε 4,7 δευτερόλεπτα με το S-Tronic, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται και εδώ ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Φορά McPherson μπροστά ανάρτηση και πολλαπλών (τεσσάρων) συνδέσμων πίσω. Το TT-S έχει 10 mm χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος με το TT να πατά στη γη με μια γκάμα διαθέσιμων ζαντών διαστάσεων 17″ έως 20″. Φρενάρει με δίσκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς, με τα μπροστά να είναι αεριζόμενα, και στην έκδοση TT-S να έχουν 338 mm διάμετρο.
-
Ωραίο εσωτερικό, αλλά ως εκεί
-
Ασε μας ρε audi με τις σχεδιαστικες σου επιλογες καλυτερα να το σταματουσες το ΤΤ και να εκανες κατι αλλο στη θεση του. Σχεδιαστικη εξελιξη με το σταγονομετρο. Βαρεθηκα να βλεπω τα ιδια και τα ιδια. Ενα ηταν το ΤΤ μονο η πρωτη γενια με bauhaus. επιροες.
-
Μπορεί να μην είναι καθόλου ρηξικέλευθο το εξωτερικό αλλά εμένα μου έτρεξε το σαλάκι...
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Ωραίο εσωτερικό, αλλά ως εκεί+1
-
Υπέροχο και αγαπημένο μου αυτοκίνητο σε όλες του τις γενιές!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ωραίο εσωτερικό, αλλά ως εκεί
+1
+2
Πολύ ωραίο και μπροστά για την εποχή του το πρώτο, το δεύτερο στάθηκε σαν εξέλιξη του σχεδίου, το τρίτο
-
Ωραία τα καινούρια φώτα του ΜΚ2. Μέσα ΤΡΑ-ΓΙ-ΚΟ.
-
Πόσο μου άρεσε τελικά το ΜΚ1
-
Πείτε κι άλλα για το MK1
-
Μου αρέσει η μεγάλη οθονη στη θεση του οδηγού. bye bye πλεον στα αναλογικά όργανα!
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Πείτε κι άλλα για το MK1Γέρασε πολύ όμορφα και είναι πραγματικά διαχρονικό σχέδιο,κάνει το mk3 να δείχνει υπερβολικά digital.
Στην έκδοση Sport, άνετα το χτύπαγα και σήμερα :
-
Δε μου άρεσε καθόλου μα καθόλου το ΜΚ1 αντιθέτως το 2 και τώρα το 3 μου αρέσουν αρκετά. Ειδικά το TTS cabrio...
-
Το πρώτο ΤΤ άνετα θα μπορούσε να είναι concept car του 2016.
Υπερσπάνια περίπτωση καθαρού, λιτού, σύγχρονου design. (ομοίως και το a2)
Audi TT 2015