-
Για φαντάσου την τιμή της βενζίνης να ανεβαίνει σε 1,80 - 2 ευρώ το λίτρο
Πόσο θα μεγάλωνε μετά το όφελος της χρήσης φ.α. ?
Βλέπω πολύ πιο πιθανό να ανέβει η τιμή της βενζίνης παρά του φ.α. στα προσεχή χρόνια.
Επί του παρόντος οι χρήστες οχημάτων φ.α. είναι πολλοί λίγοι για να έχει ουσιαστικό νόημα η αύξηση του φόρου του.
Επίσης αν κρίνω ότι πρόσφατα που μειώθηκε ο ΦΠΑ στο φυσικό αέριο των σπιτιών, μειώθηκε αντίστοιχα και η τιμή του καύσιμου φ.α. αναρωτιέμαι αν μπορεί το κράτος να ανεβάσει τη φορολόγηση του φ.α. οχημάτων, χωρίς να αυξήσει την τιμή του φ.α. που έχουν οι οικιακοί χρήστες.
-
Και για να αστειευτώ λιγάκι :
αν κάποια εταιρεία στοιχημάτων, προσέφερα τα ακόλουθα στοιχήματα, θα πόνταρα πως οι αποδόσεις θα ήταν κάπως ετσί :
-
Αύξηση της τιμής βενζίνης τα προσεχή χρόνια : Απόδοση = 1,20
-
Αύξηση της τιμής φ.α. τα προσεχή χρόνια: Απόδοση = 4
-
-
Τα δημοσιεύματα πληθαίνουν καθημερινά όσον αφορά τις δυσμενείς επιπτώσεις των ρύπων στην
κλιματική αλλαγή. Οι προβλέψεις των επιστημόνων διαρκώς αναθεωρούνται προς το χειρότερο
και είναι πιθανόν να ζήσουμε τρομακτικά πράγματα τα επόμενα χρόνια.
Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, η λογική λέει ότι οι κυβερνήσεις θα θέτουν όλο και μεγαλύτερα εμπόδια
στη χρήση ρυπογόνων κινητήρων και αντιθέτως θα διευκολύνουν την χρήση καθαρότερων,εξού
και η ταχεία προώθηση των ηλεκτροκινητήρων.Αν και ποτέ μη λες ποτέ, έχω την αίσθηση πως το cng πάντα θα έχει χαοτική διαφορά κόστους χρήσης
με τη βενζίνη, όχι γιατί έχω εμπιστοσύνη στις πολιτικές που εφαρμόζουν ή θα ήθελαν να εφαρμόζουν
οι εκάστοτε ελληνικές κυβερνήσεις, αλλά γιατί είμαστε υποχρεωμένοι ν' ακολουθούμε τις διεθνείς οδηγίες
και συμφωνίες.Εάν δεν τηρούνται αυτές οι συμφωνίες, τα πρόστιμα πλέον είναι βαρύτατα και καθιστούν
άκαιρο το οποιοδήποτε κέρδος από μία υπερφορολόγηση καυσίμου σαν το cng.
Ακόμη κι αν συμβεί όμως το απίθανο, να ακριβύνει τόσο πολύ το cng ώστε να πλησιάσει την τιμή της βενζίνης,
no problem. Προσωπικά, σε 6 μήνες από τώρα θα έχω κάνει απόσβεση τη διαφορά τιμής κατά την αγορά του
αυτοκινήτου σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση.
Cng for ever! -
Τα δέχομαι όλα αυτά για το Φ.Α και συμφωνώ! Η δικιά μου απορία όμως είναι η εξής: Αφού έχει τόσα πολλά ωφέλη, γιατί ΔΕΝ βγάζουν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες μοντέλα με Φ.Α?? Γιατί μόνο VAG (ουσιαστικά παραλλαγή 2 αυτοκινήτων/κινητήρων) και Fiat? Γιατί π.χ. PSA, Renault, Toyota κλπ. δεν έχουν ούτε ένα μοντέλο?
Δεν το παίζω 'έξυπνος', ειλικρινή απορία είναι. Θα ήθελα ένα αυτοκίνητο Φ.Α. αλλά να είναι αυτόματο, ικανοποιητικών χώρων και επιδόσεων και να μην είναι VAG (βασική προϋπόθεση!).
-
Γιατι με τα υβριδικα πετυχαινουν ιδιο κοστος κινησης συν το ηλεκτρικο τουρμπακι που προσφερουν
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Γιατι με τα υβριδικα πετυχαινουν ιδιο κοστος κινησης συν το ηλεκτρικο τουρμπακι που προσφερουν- Δεν πετυχαίνουν το ίδιο κόστος, είναι περίπου διπλάσιο το κόστος κίνησης με ένα υβριδικό. Μια Corolla θέλει περί τα €7/100χλμ και ένα Golf TGi περί τα €4/100χλμ.
- Τι εννοείς ηλεκτρικό τουρμπάκι? Στα υβριδικά ή γενικά?
-
Ποσο καιει ενα golf tgi μεσα στην πολη;
-
Και να είναι κοντά μες στο μποτιλιάρισμα, στον αυτοκινητόδρομο το κόστος διπλασιάζεται.
Στο γιατί δε βγάζουν κι άλλες εταιρείες, δεν έχω απάντηση. Ούτε έχω απάντηση γιατί η Fiat ΔΕ βγάζει τέτοια έκδοση στο Tipo και μας έχει αφήσει με την απαρχαιωμένη γκάμα.
Πάντως, ξέρω ότι κάποια μοντέλα έβγαιναν και δεν εισάγονταν. Για Citroen που λες, στο καρ έχει μερικά C3 εισαγωγής, ενώ μπορείς να φέρεις και μόνος σου μία Xsara Picasso ή μία C4 Grand Picasso (δυστυχώς μόνο σε πενταθέσια διαρρύθμιση, κλαψ λυγμ για μένα).
Οι ιαπωνικές υποτίθεται ότι βγάζουν τέτοια μοντέλα αλλά δεν έρχονται στην Ευρώπη. Μη νομίζεις ότι υπάρχουν σωστές υποδομές σε πολλές χώρες. Κοτζάμ Αγγλία έχει έξι πρατήρια, για παράδειγμα.Τώρα, για αυτόματο CNG, ή θα πας στο Βαγκ ή στη Mercedes ή στη Volvo, με αμφίβολη τεχνική υποστήριξη όμως στα μοντέλα της τελευταίας. Ή σε ξέμπαρκα εισαγωγής:
https://www.autoscout24.com/offers/citr ... 50040a4eca
-
Αν ειναι σχεδον ιδιο το κοστος μεσα στην πολη μεταξυ των δυο, τοτε εχουμε το πλεονεκτημα στο ταξιδι του φ αεριου. Αλλα και παλι εκει δεν ευχαριστιεσαι διοτι εχεις μικρη αυτονομια.
Συνεπως επειδη το 80% (?) των αυτοκινητων κινουνται σε μικρες αποστασεις μεσα στην πολη ισως για αυτο και δεν τραβα τα φ. αεριου. -
Βγήκε πριν δύο μήνες η Corolla Hybrid, που ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ το κόστος κίνησης των ΦΑ στο μποτιλιάρισμα, και ξαφνικά αυτό εξηγεί γιατί δεν έχει επεκταθεί το φυσικό αέριο εδώ και μια δεκαετία;
-
Οχι απλα εδωσαν φραγκα στην εξελιξη τους.
Tωρα θα βγει και το swift με φουλ υβριδικο συστημα οπου δινει μικτο κυκλο 3,1 λ /100. Πες 4 μεσα στο νερο (γενικα η suzuki προσφερει καταναλωση πολυ κοντα στα επισημα νουμερα, περα και απο το wltp). Δηλαδη 6,4 ευρω ανα 100 χλμ μικτα.
5με 5,5 ειναι τα φ.αεριου με ολο τον περιορισμο που προσφερουν.Και το φουλαρεις και στο τελευταιο χωριο.
Φαντασου μεσα στην πολη το κοστος κινησης του πληρως υβριδικου swift, οπου βρισκεται στο στοιχειο του.
https://www.cartoq.com/royal-enfield-cl ... -in-india/ -
Νομίζω ότι οι λόγοι είναι πολλοί και σύνθετοι. Παρ' ότι κι εγώ μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω,
η εμπειρία έχει δείξει πως πίσω από κάθε δυσεπίλυτη απορία κρύβεται το follow the money
όπως λένε και οι αμερικανοί.Πρώτα πρώτα λοιπόν, η εξορύξεις φ.α. δεν έχουν πιάσει ούτε κατά διάνοια αυτές του πετρελαίου
σε παγκόσμια κλίμακα. Προσέξτε: μιλάω για εξορύξεις και όχι για αποθέματα.
Αν υπάρξει εκτεταμένη παραγωγή κινητήρων φ.α. με το ανάλογο promotion, φανταστείτε την πτώση
κατανάλωσης βενζίνης & πετρελαίου σε δέκα χρόνια από τώρα όταν θα έχει ανανεωθεί ο παγκόσμιος
στόλος οχημάτων κατά 60% τουλάχιστον.
Φανταστείτε τα τρελά διαφυγόντα κέρδη των πετρελαϊκών εταιρειών, αλλά και των αυτοκινητοβιομηχανιών
που έχουν επενδύσει σε βενζινοκινητήρες-πετρελαιοκινητήρες.Δεύτερον, εμείς εδώ το έχουμε κάνει θέμα διότι έχουμε την ακριβότερη βενζίνη πιθανόν στην Ευρώπη αυτή
τη στιγμή. Με τα εισοδήματα πιεσμένα όσο ποτέ άλλοτε και την βενζίνη στο 1,5€ λογικό είναι να
προσπαθούμε να μειώσουμε όσο μπορούμε το κόστος χρήσης και να ψαχνόμαστε διαρκώς.
Ένας Έλληνας εργαζόμενος των 1000€ μηνιαίως μπορεί ν' αγοράσει 666lt βενζίνης, σε αντίθεση με έναν Γάλλο
των 2500€ και τιμή βενζίνης στο 1,3€ που μπορεί ν' αγοράσει τριπλάσια λίτρα.
Ακόμη και οι εταιρείες που εμπορεύονται αυτοκίνητα Cng ουδεμία προβολή τους έχουν κάνει, ούτε καν ένα
μονόστηλο σε επαρχιακή εφημερίδα. Έχει δει κανείς ποτέ έστω και μία διαφήμιση του Cng κίνησης;
Είναι σαν να μην θέλουν να τα πουλήσουν! Από τον δικό μου κύκλο όποιος είδε το Citigo, όλοι μα όλοι
μπερδεύτηκαν και νόμισαν πως το αυτοκίνητο ήταν lpg! Τρόμαξα να τους δώσω να καταλάβουν τη διαφορά!
Οι περισσότεροι πιά, σκέφτονται πολύ σοβαρά αν και εφ' όσον αντικαταστήσουν το αυτοκίνητό τους
να πάρουν κι εκείνοι Cng γιατί έχουν πάθει τη πλάκα τους με την κατανάλωση.Πιστεύω λοιπόν ότι σταδιακά τα επόμενα χρόνια και όσο μεγαλώνει η παραγωγή του φ.α. + την κατασκευή
των απαραιτήτων υποδομών (αγωγοί-σταθμοί κτλπ), τόσο και θα στρέφουν τους υποψήφιους αγοραστές
προς το φ.α. (αλλά και την ηλεκτροκίνηση) κατασκευάζοντας πληθώρα μοντέλων και προβάλλοντάς τα
όπως αυτοί ξέρουν.
Η μείωση των ρύπων είναι μονόδρομος αν θέλουμε να υπάρχει το ανθρώπινο είδος σε 100 χρόνια από τώρα
και έπρεπε να έχουν γίνει πράγματα από χθες. Ελπίζω η πλεονεξία και η ακόρεστη δίψα για χρήμα των ισχυρών,
να μην καταφέρουν να μας εξολοθρέψουν. -
Γιατι με τα υβριδικα πετυχαινουν ιδιο κοστος κινησης συν το ηλεκτρικο τουρμπακι που προσφερουν
Δεν καίει το ίδιο, αλλά εκτός αυτού και πριν 15 χρόνια που δεν υπήρχαν υβρίδια, γιατί τα φ.α. δεν πούλαγαν τίποτα?
Πάμε ξανά τους λόγους :
-Ελάχιστα διατιθέμενα μοντέλα
-αστεία αυτονομία
-προβληματική η κίνησή τους με το μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης
-καχυποψίες ότι δεν είναι δόκιμη και ασφαλής λύση
-διαρκές άγχος ανεφοδιασμού
-έξτρα χλμ. και πηλαλητά για ανεφοδιασμό με φ.α.
-κουτσουρεμένος χώρος αποσκευών
-δυσκολία μεταπώλησης
-καχυποψία ότι το κράτος θα τα τιμωρήσει επιβάλλοντας δασμούς στο φ.α. (εδώ που τα λέμε πρέπει να το κάνει άμεσα)
-δε νοιάζονται όλοι για να κάνουν οικονομία
-προσμονή για ηλεκτρικά ιχ, τα οποία έχουν 'κάψει καρδιές' πριν καν εμφανιστούν -
Super δωσε κανενα link με τα συνθετα καυσιμα και με τις αλκοολες. Πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γιατι με τα υβριδικα πετυχαινουν ιδιο κοστος κινησης συν το ηλεκτρικο τουρμπακι που προσφερουν
Δεν καίει το ίδιο, αλλά εκτός αυτού και πριν 15 χρόνια που δεν υπήρχαν υβρίδια, γιατί τα φ.α. δεν πούλαγαν τίποτα?
Πάμε ξανά τους λόγους :
-Ελάχιστα διατιθέμενα μοντέλα σωστό
-αστεία αυτονομία έχω 150km μεγαλύτερη συνολικά αυτονομία από το Getz
-προβληματική η κίνησή τους με το μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης το ίδιο με το παραπάνω
-καχυποψίες ότι δεν είναι δόκιμη και ασφαλής λύση με καχυποψίες δεν μπορείς να επιχειρηματολογείς, εκτός αν έχει υπάρξει περιστατικό(αντιθέτως πόσες φορές έχουμε δει φλεγόμενα βενζινοκίνητα;)
-διαρκές άγχος ανεφοδιασμού δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα εφ' όσον δεν είσαι κάτοχος
-έξτρα χλμ. και πηλαλητά για ανεφοδιασμό με φ.α. κανένα έξτρα χιλιόμετρο,προσωπικά έχω 2 πρατήρια επάνω στη συνήθη διαδρομή μου
-κουτσουρεμένος χώρος αποσκευών το δικό μου χωράει ένα σακ βουαγιάζ λιγότερο από το προηγούμενο, θα το αντέξω
-δυσκολία μεταπώλησης δοκίμασες να πουλήσεις κανένα και δυσκολεύτηκες;
-καχυποψία ότι το κράτος θα τα τιμωρήσει επιβάλλοντας δασμούς στο φ.α. (εδώ που τα λέμε πρέπει να το κάνει άμεσα) εδώ βγάζεις και μία κακία ή μου φαίνεται; πάντως πρόκειται για καχυποψία όπως ο ίδιος λες
-δε νοιάζονται όλοι για να κάνουν οικονομία σωστό,ένα 10% πιθανόν να μην νοιάζονται, αλλά άσε το υπόλοιπο 90% να βγάζουν το συμπέρασμά τους
-προσμονή για ηλεκτρικά ιχ, τα οποία έχουν 'κάψει καρδιές' πριν καν εμφανιστούν αυτό δεν έχει καμία σχέση με το Cng, την ίδια προσμονή μπορεί να έχει κι ένας βενζινοκίνητοςΕίσαστε δύο τρία άτομα φίλε μου στο νήμα που βγάζετε..πως να το πω..μία απέχθεια για το Cng,
επιχειρηματολογώντας με τα ίδια και τα ίδια, βάζοντας ένα κατεβατό λόγους (εσύ εν προκειμένω 10!)
εκ των οποίων ουσιαστικά είναι τρεις. Σας καταλαβαίνω. Όπως καταλαβαίνω κι αυτόν στο πρατήριο
που είναι στη διπλανή αντλία βενζίνης κι ενώ φουλάρουμε και οι δύο, αυτός σκάει 50-60€ κι εγώ 8.
Το βλέπω στα μάτια του. Κανονικά δεν θα σου απαντούσα. Είμαι πολύ γέρος και κουρασμένος γι' αυτά.
Ο μόνος λόγος που το κάνω είναι γιατί δεν μπορώ και δεν δέχομαι τη σπέκουλα.
Καλή σου νύχτα! -
Είσαστε δύο τρία άτομα φίλε μου στο νήμα που βγάζετε..πως να το πω..μία απέχθεια για το Cng,
επιχειρηματολογώντας με τα ίδια και τα ίδια, βάζοντας ένα κατεβατό λόγους (εσύ εν προκειμένω 10!)
εκ των οποίων ουσιαστικά είναι τρεις. Σας καταλαβαίνω. Όπως καταλαβαίνω κι αυτόν στο πρατήριο
που είναι στη διπλανή αντλία βενζίνης κι ενώ φουλάρουμε και οι δύο, αυτός σκάει 50-60€ κι εγώ 8.
Το βλέπω στα μάτια του. Κανονικά δεν θα σου απαντούσα. Είμαι πολύ γέρος και κουρασμένος γι' αυτά.
Ο μόνος λόγος που το κάνω είναι γιατί δεν μπορώ και δεν δέχομαι τη σπέκουλα.
Καλή σου νύχτα!Kαμία απέχθεια. Μιλάς στον άνθρωπο που ξεκίνησε αυτό το νήμα προ αμνημονεύτων ετών, την ίδια στιγμή που άλλοι έγραφαν σε άλλα αλήστου μνήμης νήματα όπως το διαβόητο 'Πετρέλαιο, τι θα γίνει επιτέλους?' Κάνε τον κόπο και διάβασε το πρώτο ποστ στην πρώτη σελίδα του παρόντος νήματος, θα εκπλαγείς.
Από το ποστ Νο1 προσπαθώ να βάλω το θέμα ιχ φ.α στο σωστό πλαίσιο, ήτοι να αναφέρω αντικειμενικά και το καλό του και το σκατό του. Και, φυσικά, εσύ είσαι 100 % λάθος σε όλες τις εκτιμήσεις σου για τον μέσο χρήστη αλλά και για μένα. Εγώ π.χ. θα αγόραζα ΑΥΡΙΟ ιχ φ.α. ΑΝ με βόλευαν τα πρατήρια.
Μ' αρέσει δε που απαντάς ένα προς ένα σε προσωπικό επίπεδο στα γενικά αντικειμενικά προβλήματα που συνοψίζω, π.χ. λες επί λέξει 'κανένα έξτρα χλμ. δεν κάνω, έχω δύο πρατήρια στη συνήθη διαδρομή μου'! Για σένα μιλάω όταν λέω ότι κάνεις έξτρα χλμ για να βρεις πρατήριο φ.α. ή ΓΕΝΙΚΑ για τον μέσο Φίτσουλα της διπλανής πόρτας, οέο? Από αυτό και μόνο φαίνεται ότι δεν έχεις καταλάβεις το νόημα της όλης απάντησής μου στην ερώτηση του Φάνης75 :Αφού έχει τόσα πολλά ωφέλη, γιατί ΔΕΝ βγάζουν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες μοντέλα με Φ.Α??
-
Στο ίδιο πνεύμα με την ερώτηση του Φάνης75, διαβάζω ότι οι Βαγκέουλες έχουν πλάνο μέχρι το 2025 να έχουν χώσει στην αγορά 1 εκ. τεμάχια ιχ φ.α., αυτό σημαίνει χοντρικά 150.000 τεμάχια το χρόνο. ΑΝ αυτό υλοποιηθεί, μιλάμε για σοβαρότατη αλλαγή στο χάρτη. To 2017 π.χ. πουλήθηκαν πανευρωπαικώς περί τα 50.000 τεμάχια και το 2018 περί τα 80.000 τεμ. από όλους τους κατασκευαστές ΜΑΖΙ.
Ίσως, τότε, με την διεύρυνση της συνολικής αγοράς να (ξανα)ενδιαφερθούν και άλλοι κατασκευαστές να ξαναμπούν στην αγορά, και αυτό σημαίνει πολλά για ένα κορυφαίο λόγο απόρριψης των ιχ φ.α. από τη μεγάλη μάζα των γιωταχήδων: την έλλειψη ικανού αριθμού επιλογών.
Μένει να δούμε βήμα βήμα την επιβεβαίωση ή τη διάψευση αυτού του πλάνου, θα έχει ενδιαφέρον. -
Πιστεύω πως βασικός λόγος της μη προώθησης, μέχρι τώρα, είναι πως το CNG αφορά ένα μικρό κομμάτι της Ευρωπαϊκής αγοράς. Σε παγκόσμιο επίπεδο, στις τεράστιες αγορές εκτός Ευρώπης, ούτε είναι διαδεδομένα τα δίκτυα φυσικού αερίου, ούτε υπάρχει λόγος να προτιμηθούν στην αυτοκίνηση, καθώς τα αλλά καύσιμα διατίθενται σε χαμηλή τιμή.
Επίσης, το CNG απέκτησε νόημα όταν διαδόθηκαν οι πολύ μικρού κυβισμού τούρμπο κινητήρες και παράλληλα η νομοθεσία προσπαθεί 'υστερικά' (και καλά κάνει) να μειώσει τους ρύπους.
Αυτό είναι ένα τοπικό πρόσκαιρο ευρωπαϊκό φαινόμενο, να συντρέχουν όλοι οι λόγοι, δίκτυα αερίου, μικρά αυτοκίνητα και κινητήρες, αυστηρή νομοθεσία ρύπων, και δεν έχει, ούτε θα έχει νόημα, στην παγκόσμια αγορά.
Όπως στη λατινική Αμερική, τοπικά, υπάρχει επί δεκαετίες αυτοκίνηση με καύσιμο αιθανόλης που όμως δεν αφορά κανένα άλλο μέρος του πλανήτη.
Ακόμη όμως και στην υπόλοιπη Ευρώπη εκτός Ελλάδος, η τιμή του φυσικού αερίου κίνησης δεν είναι τόσο φθηνή, ενώ για στις φτωχές χώρες όπως τα Βαλκάνια, εδώ και πολλές δεκαετίες έχει καθιερωθεί το υγραέριο που πάνω κάτω προσφέρει τα ίδια.
Στην Ευρώπη λοιπόν που είναι η κύρια αγορά, όλες οι κύριες μάρκες, άσχετα αν ανήκουν σε ένα γκρουπ, έχουν βγάλει αυτοκίνητα πόλης, ενώ ήδη και τα best sellers όπως το Golf είναι διαθέσιμα με CNG. Οι οικονομίες κλίμακας δεν θα ευνοήσουν την ανάπτυξη και διάθεση CNG από μη ευρωπαίους κατασκευαστές.Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Η Ευρώπη παραμένει πολύ μικρή αγορά για το φ.α. μέχρι στιγμής και η απόδειξη (εκτός από τους αριθμούς πωλήσεων) είναι ότι οι κατασκευαστές που έχουν παρατήσει ιστορικά το φ.α. είναι πολύ πιο πολλοί από αυτούς που το συνεχίζουν. Οι μεγάλες αγορές του είναι οι χώρες της κεντρικής Ασίας και μερικές πρώην σοβιετίες, χώρες κατά κύριο λόγο με μικρό διαθέσιμο εισόδημα.
Τα δε ιχ φ.α. που κυκλοφορούν εκεί είναι σε σημαντικό βαθμό ντόπια εφευρήματα και μετατροπές τρίτων που μάλλον δεν θα μπορέσουν ποτέ να πάρουν άδεια για εισαγωγή στην ΕΕ.
Και δεν πρέπει να ξεχνάμε και το next big thing στην αυτοκίνηση που ήδη απορροφάει ένα σκασμό κονδύλια και θα συνεχίσει με τον ίδιο αδηφάγο ρυθμό για δεκαετίες: την ηλεκτροκίνηση, για μένα το μεγαλύτερο φρένο, αν και ανομολόγητο, στις επενδύσεις για ιχ φ.α. και νέα πρατήρια. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οχι απλα εδωσαν φραγκα στην εξελιξη τους.Tωρα θα βγει και το swift με φουλ υβριδικο συστημα οπου δινει μικτο κυκλο 3,1 λ /100. Πες 4 μεσα στο νερο (γενικα η suzuki προσφερει καταναλωση πολυ κοντα στα επισημα νουμερα, περα και απο το wltp). Δηλαδη 6,4 ευρω ανα 100 χλμ μικτα.
5με 5,5 ειναι τα φ.αεριου με ολο τον περιορισμο που προσφερουν.Και το φουλαρεις και στο τελευταιο χωριο.
Φαντασου μεσα στην πολη το κοστος κινησης του πληρως υβριδικου swift, οπου βρισκεται στο στοιχειο του.
https://www.cartoq.com/royal-enfield-cl ... -in-india/- 5-5,5 είναι πολλά για αέριο. Εγώ είμαι 4,5 και έχω Golf.
- Λες για περιορισμό του αερίου όταν για να πάρεις 100km σε ηλεκτρικό θες 4ώρες φόρτιση. Φυσικά μετά πρέπει να πηγαίνεις με 80km/h χωρίς κλιματισμό.
- Να γνωρίζεις ότι όλα τα υβριδικά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση στην εθνική γιατί οι μπαταρίες δίνουν μόνο βάρος.
- Δεν υπάρχει πανάκεια λύση, υπάρχουν κάποιοι που θα βολευτούν πολύ με ένα υβριδικό, κάποιοι άλλοι με ένα CNG και κάποιοι με βενζίνη. Δεν μιλάω για καθαρά ηλεκτρικά γιατί είναι ένα ανέκδοτο ακόμα και στο λέω ως επιστήμονας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αεριοκίνηση , CNG vehicles