Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 0
    • Groups 0

    guestguest

    @guestguest

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    18
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    guestguest Unfollow Follow

    Latest posts made by guestguest

    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      το σχόλιο για ταχύτητα 180 χλμ, πήγαινε (προφανώς) σε προηγούμενο σχόλιο που μιλούσε για κινητά εμπόδια, υπονοώντας την χαμηλή ταχύτητα των cng.

      Αν από την άλλη υπονοούσε ότι για να κρατήσεις χαμηλή κατανάλωση στο φυσικό αέριο, πρέπει να πηγαίνεις με 50 - 70 χλμ ταχύτητα, έχω να αντιπαραθέσω ότι με ταχύτητα 120 - 130 χλμ, η κατανάλωση του Octavia είναι 360 - 380 χλμ με 13 ευρώ γέμισμα.

      Εν κατακλείδι, άπαξ και έχεις ως καύσιμο το φυσικό αέριο, από το μυαλό σου φεύγει οριστικά οποιαδήποτε σκέψη για διατήρηση χαμηλής ταχύτητας (παρά μόνο ως μέτρο ασφάλειας) ή το να μην ανοίγεις κλιματιστικό ή το να χρησιμοποιείς start and stop στα φανάρια (προσωπικά το κλείνω κάθε φορά που μπαίνω στο αμάξι) ή το να περιορίσεις τη χρήση αυτοκινήτου ή το να μην κάνεις πολλά και μακρινά ταξίδια ή οποιαδήποτε άλλη αντίστοιχη ενέργεια που κάνει ο οποιοσδήποτε με σκοπό τον περιορισμό της σπατάλης που συνδέεται με το υψηλό κόστος βενζίνης και diesel

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      guestguest
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      το octavia cng πατάει με ευκολία τα 180, χωρίς να ζορίζεται ή να τρίζει το αμάξι

      όσο για τα μεγάλα ταξίδια μου, το πηγαίνω με 120 - 130, για λόγους ασφαλείας και μόνο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      guestguest
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Αναφορικά με το γιατί οι πωλήσεις φ.α. είναι ακόμα μικρές, να προσθέσω και τη δική μου εμπειρία.

      Πριν 1,5 χρόνο που έψαχνα για το όχημα που θα αγοράσω, δεν είχα ιδέα ότι υπήρχαν οχήματα φ.α.
      Κάποια στιγμή μου λένε : ψάξε και για όχημα φ.α. είναι πολύ φθηνό το καύσιμο.
      Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι εννοεί το υγραέριο. Ε μετά κοιτώντας site αντιπροσώπων έπεσα στο πρώτο όχημα φ.α. έψαξα λίγο και στα φόρουμ και κάπως έτσι ενημερώθηκα. Λίγους μήνες πριν κάνω αγορά δεν είχα ξανακούσει για CNG.

      Επίσης μετά την αγορά του οχήματος CNG, μιλώντας με φίλους - συναδέλφους κτλ, το 80% (μην πω παραπάνω), δεν έχει πραγματικά καμία ιδέα ότι υπάρχουν οχήματα φ.α. και σχεδόν όλοι ανεξαιρέτως στο πρώτο άκουσμα αντιλαμβάνονται αυτόματα το υγραέριο.

      Εκτιμώ ότι το 70-80% των αγοραστών φυσικού αερίου τα τελευταία χρόνια, έμαθε για την συγκεκριμένη επιλογή από φίλο - γνωστό, ο οποίος απέκτησε όχημα φ.α. ή το άκουσε από δικό του φίλο - γνωστό. Αφήνω το υπόλοιπο 20-30% στην διαφήμιση και τις αντιπροσωπείες και το ίντερνετ (αν και πιστεύω ότι δεν είναι τόσο μεγάλο το πραγματικό ποσοστό)

      Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία μέχρι σήμερα έχει γίνει γνωστή κυρίως στόμα με στόμα (με ότι ταχύτητες μετάδοσης γνώσης συνεπάγεται αυτό) καθώς δεν υπάρχει οργανωμένη διαφήμιση - προώθηση.

      Αν προσθέσεις και το γεγονός ότι οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν πωλούν οχήματα φ.α., αντιλαμβάνεσαι ότι σήμερα όποιος πάει σε αντιπροσωπεία ή μπεί σε site Peugeot - Nissan - Toyota - KIA - Hundai κτλ δεν θα μάθει ποτέ τη συγκεκριμένη επιλογή.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      guestguest
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Θα μπορούσε κάποιος να πεί : ένα χ αυτοκίνητο βενζίνης καίει 5 lt στα 100 χλμ και ένα ψ αυτοκίνητο φυσικού αερίου καίει 5 kg στα 100 χλμ. Εκ πρώτης όψης λες άρα το ίδιο (εγκέφαλος είναι αυτός και συγκρίνει το 5 με το 5)

      Για να έχεις όμως σωστή εικόνα, θα πρέπει το νούμερο να το πολλαπλασιάσεις με την τιμή πώλησης του συγκεκριμένου καυσίμου.

      Αν ένα βενζινοκίνητο και ένα φ.α. έχουν και τα 2 κατανάλωση 5 ανά 100χλμ, τότε

      το βενζινοκίνητο κοστίζει 5 x 1.6 ευρώ = 8 ευρώ
      το φυσικού αερίου κοστίζει 5 χ 0,95 = 4,75 ευρώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      guestguest
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Και για να αστειευτώ λιγάκι :

      αν κάποια εταιρεία στοιχημάτων, προσέφερα τα ακόλουθα στοιχήματα, θα πόνταρα πως οι αποδόσεις θα ήταν κάπως ετσί :

      • Αύξηση της τιμής βενζίνης τα προσεχή χρόνια : Απόδοση = 1,20

      • Αύξηση της τιμής φ.α. τα προσεχή χρόνια: Απόδοση = 4

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      guestguest
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Για φαντάσου την τιμή της βενζίνης να ανεβαίνει σε 1,80 - 2 ευρώ το λίτρο

      Πόσο θα μεγάλωνε μετά το όφελος της χρήσης φ.α. ?

      Βλέπω πολύ πιο πιθανό να ανέβει η τιμή της βενζίνης παρά του φ.α. στα προσεχή χρόνια.

      Επί του παρόντος οι χρήστες οχημάτων φ.α. είναι πολλοί λίγοι για να έχει ουσιαστικό νόημα η αύξηση του φόρου του.

      Επίσης αν κρίνω ότι πρόσφατα που μειώθηκε ο ΦΠΑ στο φυσικό αέριο των σπιτιών, μειώθηκε αντίστοιχα και η τιμή του καύσιμου φ.α. αναρωτιέμαι αν μπορεί το κράτος να ανεβάσει τη φορολόγηση του φ.α. οχημάτων, χωρίς να αυξήσει την τιμή του φ.α. που έχουν οι οικιακοί χρήστες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      guestguest
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      dimsabas έγραψε:
      Γούστα είναι αυτά, αλλά προτιμούσα 1.000 φορές το V90.

      Σε άλλα νέα, πέρασα σήμερα από μια αντιπροσωπεία Skoda για να δω το Octavia CNG. Καθαρά ακαδημαϊκό ενδιαφέρον. Θυμίζω ότι βγαίνει μόνο σε στέισον κι αυτόματο, στοιχεία που δε με ενοχλούν διόλου γιατί θα τα επέλεγα έτσι κι αλλιώς.
      Είχα στο μυαλό μου την τιμή 22.900 αλλά η τρέχουσα τιμή είναι 25.300 για τη βασική έκδοση με μεταλλικό χρώμα (τιμή με το κλειδί στο χέρι).
      Αν επιλέξεις την πιο περιποιημένη έκδοση, με τα απαραίτητα για καινούριο αυτοκίνητο έξτρα, ACC, Led φώτα, αγγίζεις το 30άρι. Πολλά λεφτά...
      

      Από εδώ και πέρα, εσκεμμένα μάλιστα, τα CNG θα γίνονται πιο ακριβά μιας και έρχονται τα ηλεκτρικά και θα πρέπει να δημιουργηθούν προϋποθέσεις να πάρουν θέση στην αγορά. Μπορείς να ρωτήσεις και στην VW για το Golf, βγαίνει και σε station αλλά από ότι βλέπω ακόμα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα,

      Η αιτία αύξησης της φετινής Octavia από τα 22 στα 25.000+ είναι πως έχει 1500 κινητήρα με περισσότερα άλογα και όχι 1400 και είναι αυτόματο. Επίσης λάβετε υπόψη ότι αυτοκίνητα με λιανική τιμή 23.000 έως 25.000 ευρώ δεν υπάρχουν, καθώς όταν η καθαρή αξία του αυτοκινήτου ξεπερνάει τα 16.000 (ή τα 17.000 ευρώ δεν θυμάμαι) κατά 1 ευρώ, τότε τα τέλη ταξινόμησης εκτοξεύονται κατά 2.000 ευρώ καθώς το σύνολο της καθαρής αξίας του αυτοκινήτου πολλαπλασιάζεται με τον αυξημένο συντελεστή.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      guestguest
    • RE: Seat Arona 2017

      Το να κάνεις 5.000 χλμ το χρόνο με βενζίνη σημαίνει όντως ότι δεν πρέπει να πάρεις φ. αέριο (εκτός και αν κάνεις άλλα 20.000 χλμ με φ.α).
      Στον 1 χρόνο χρήσης, έχω βάλει βενζίνη 3-4 φορές από 20 ευρώ τη φορά και η μοναδική αιτία που τα έκαψα είναι πως στο εγχειρίδιο λέει ανά 3 μήνες να πηγαίνεις τη βενζίνη στο ντεπόζιτο της.

      Προσωπικά δεν θα επέλεγα ένα όχημα με 9 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης και γι αυτό έτρεξα να προλάβω την περυσινή έκδοση της octavia που έχει τα 50 λίτρα, αλλά από την άλλη εγώ μένω θεσσαλονίκη (με 2 πρατήρια στις 2 άκρες της πόλης) και όχι αθήνα (με τις πολύ περισσότερες επιλογές πρατηρίων φ.α.), ενώ επιπλέον με το arona γλυτώνεις αρκετά λεφτά συγκριτικά με τα 22.000 που κόστιζε η περυσινή octavia και τα 25.000 της φετινής, οπότε προφανώς και κατανοώ την επιλογή σας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      guestguest
    • RE: Seat Arona 2017

      αναφορικά με όσα διάβασα σε προηγούμενες σελίδες :

      • το πρατήριο της Σίνδου δεν έχει σταθερή υψηλή πίεση. Κάποια στιγμή πριν ένα 4μηνο διόρθωσε μια βλάβη που είχε και καθάρισε βαλβίδες, οπότε ανέβηκε η πίεση και έμπαινε περισσότερο φ. αέριο. Μιλώντας μαζί τους, απότι κατάλαβα με τη χρήση και τον καιρό, μειώνεται η πίεση που παρέχει το μηχάνημά τους. Επίσης εξαρτάται από την πίεση του δικτύου της ΔΕΠΑ αλλά και αν από το ίδιο μηχάνημα γεμίζουν ταυτόχρονα 2 οχήματα

      • μένω 7-8 χλμ μακρυά από το πρατήριο και δε με απασχολεί διόλου το από και προς το πρατήριο. χαλάλι 16 χλμ για τόσο φθηνότερο καύσιμο (παρεμπιπτόντως μειώθηκε ελαφρώς η τιμή το τελευταίο διάστημα λόγο μείωσης του ΦΠΑ στο φ. αέριο)

      • το χειμώνα θα βάζετε περισσότερα κιλά απότι το καλοκαίρι, οπότε τα νούμερα αυτονομίας του Arona που βλέπω τελευταία να γράφεται, αφορούν μόνο καλοκαιρινούς μήνες. Εγώ για παράδειγμα που έχω το octavia CNG του 2018 εδώ και 1 μήνα με τις ζέστες γεμίζω με 13,2 - 13,4 κιλά (το octavia έχει 15 κιλα χωρητικότητα). Το χειμώνα με τα κρύα έχω γεμίσει και 15,4 (κάπου εκεί).

      • η αυτονομία του φυσικού αερίου (όπως και στα άλλα καύσιμα) διαφέρει πολύ ανάλογα με τη διαδρομή του καθενός. Με 14 και κάτι κιλά έχω κάνει ταξίδι 370 χλμ σε εθνική οδό (το πάτησα και 180-190 σε τρία τέσσερα σημεία της διαδρομής αλλά όχι για πολλά λεπτά και πήγαινα κατά μέσο όρο στα 130 χλμ ταχύτητα), ενώ στην καθημερινή μου χρήση με τα ίδια κιλά κάνω συνήθως 210 - 230 χλμ. Εκτιμώ ότι αν ήμουν σε ακόμα πιο φορτισμένες καθημερινές διαδρομές (πολύ εντός πόλης με πολλά φανάρια), μπορεί να ήμουν και στα 180 - 190 χλμ. Ο δικός μου μέσος όρος με τις δικές μου διαδρομές είναι κάπου 210 χλμ το καλοκαίρι και κάπου 230 το χειμώνα που μπαίνουν περισσότερα κιλά.

      • και στο octavia cng όταν το πρωτοπήρα παραξενεύτηκα πολύ με την ένδειξη ταχύτητας που μου πρότεινε το όχημα. Είχα και εγώ την αίσθηση ότι μου ζητούσε να ανεβάσω ταχύτητες πολύ γρηγορότερα απότι έπρεπε. Με τον καιρό οφείλω να πω ότι συνήθισα τις προτεινόμενες ταχύτητες και στο περίπου αυτές ακολουθώ. Εκτιμώ ότι η πρόταση ταχύτητας είναι προσανατολισμένη στην χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Ευελπιστώ ότι αυτό δεν ζορίζει το αμάξι καθώς αδιαφορώ για την κατανάλωση (όταν αυτή είναι σε φ. αέριο και είναι τόσο φθηνή)

      • το κλιματιστικό αν θέλετε να δείτε πόσο σας κοστίζει σε κάποιο φανάρι που είσαστε σταματημένοι, το έχετε κλειστό και βλέπετε την κατανάλωση - το ανοίγεται και βλέπεται τη διαφορά που κάνει. Σε εμένα είναι +0,1 - 0,2 όταν το έχω να δουλεύει πολύ χαλαρά (στο 1-2 από 6), στο + 0,3 όταν το έχω στο 3-4 από μέγιστο 6, και στο + 0,4 όταν το έχω στο 5 και στο 6 (δηλαδή στο μέγιστο). Όπως καταλαβαίνεται με μόλις + 0,3 - 0,4 επιπλέον κατανάλωση, δεν σε ενδιαφέρει το κόστος (είναι πολύ μικρό) και απλά το κρατάς ανοιχτό σύμφωνα με το ποιες συνθήκες προτιμάς στο αμάξι σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      guestguest
    • RE: Seat Arona 2017

      και στο octavia cng η εξάτμιση τελειώσει πολύ πριν τους πίσω τροχούς.

      Την πρώτη φορά που έπιασαν τα κρύα και ήμουν σταματημένος στο φανάρι και ξαφνικά βλέπω τα σύννεφα ατμού να βγαίνουν κάτω από το αμάξι στο ύψος του παράθυρου οδηγού, οφείλω να πω τρόμαξα πως πήρε φωτιά το αμάξι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      guestguest
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr