Κύριοι, προφανώς η αυτονομία υπολογίζεται με ιδανικές συνθήκες οδήγησης κι αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως καυσίμου.Το ρεζερβουάρ βενζίνης του Citigo (10lt), επαρκεί για 200km επαρχιακής ή εθνικής οδού, χωρίς a/c - σχάρες- μπαγκαζιέρες και τσίτα τα γκάζια. Με άλλους ιδιοκτήτες διαφόρων μοντέλων φ.α. που τυχαίνει να μιλάω κατά τον ανεφοδιασμό, επίσης επιβεβαιώνουν τη μέση αυτονομία βενζίνης υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις και για τα δικά τους αυτοκίνητα.
Προσωπικά, στη διάρκεια του χρόνου που πέρασε, ούτε για μιά στιγμή δεν αντιμετώπισα πρόβλημα ανεφοδιασμού, όπου κι αν κινήθηκα στον Ελλαδικό χώρο. Όταν πέρυσι τέτοιο καιρό παρήγγειλα το αυτοκίνητο,είχα ήδη 2-3 μήνες που το έψαχνα.Καταλυτικό ρόλο στην απόφασή μου έπαιξε το γεγονός της ύπαρξης πρατηρίου Cng κοντά μου, στο οποίο πήγα κιόλας ώστε να μιλήσω από κοντά με ιδιοκτήτες φ.α χωρίς να σταθώ στο τι έλεγε η αντιπροσωπεία, τα test και τα διάφορα forum. Τελικά αποδείχθηκε πως το πρωτόκολλο WLTP είναι πέρα για πέρα αξιόπιστο και ισχύουν μέχρι κεραίας οι μετρήσεις των εργοστασίων που γίνονται σύμφωνα με αυτό.
Τα αυτοκίνητα φ.α δεν απευθύνονται (δυστυχώς) σε όλους τους Έλληνες οδηγούς, κυρίως λόγω του περιορισμένου δικτύου και της μικρής γκάμας μοντέλων. Όταν όμως κάποιος έχει κοντά του πρατήριο και ένα από τα υπάρχοντα μοντέλα τον καλύπτει, θ' αρχίσει τα αν και τα αν; Αν χρεοκοπήσει ο πρατηριούχος, αν χαλάσει η αντλία, αν κατέβουν τα Νεφελίμ και τα Ελοχίμ; Καλά, εγώ είμαι ο γεροξούρας, εσείς είστε οι συντηρητικοί; Δηλαδή μία κυρία που πήρε το eco up! (τρελά ερωτευμένη μαζί του) γιατί έκανε-κάνει 80-100km ημερησίως λόγω δουλειάς εντός Αττικής, περνώντας καθημερινά έξω από δύο τουλάχιστον πρατήρια, έκανε σφάλμα τη στιγμή που θα το αποσβέσει πλήρως σε περίπου 5 χρόνια;
Εν πάση περιπτώσει, έχουμε μπει σε μία ατέρμονη συζήτηση, εγώ ως χρήστης-οδηγός φ.α. κι εσείς ως ενδιαφερόμενοι(;). Ο μόνος λόγος που συνέχιζα μέχρι σήμερα βλέποντας να έχουν αποχωρήσει από το thread προ πολλού και κάποια μέλη που ομολογώ ότι τους είχα αδυναμία, ήταν για να βοηθήσω όποιον-α ψάχνει αξιόπιστες πληροφορίες για τα οχήματα Cng. Όποιος διαβάζει ή θα διαβάσει στο μέλλον λοιπόν αυτές τις σελίδες, ας κρίνει κι ας κάνει τις επιλογές του ως ενήλικος και ώριμος άνθρωπος. Από εμένα καλή συνέχεια στην ανταλλαγή απόψεων.
ΥΓ: @MONMAN2
Το φ.α. δεν νοθεύεται, το δίκτυο είναι υπό πίεση. Εκτός αυτού, η ποιότητά του αναγνωρίζεται και από το αυτοκίνητο με αισθητήρα.Η χωρητικότητα του δοχείου μεταβάλλεται ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία με μέση απόκλιση ± 6-8%. Το φ.α. δεν διαστέλλεται μόνο, ενίοτε συστέλλεται κιόλας να ξέρεις. Όσον αφορά τους χρόνους ανεφοδιασμού, με 1-2 αυτοκίνητα μπροστά, δεν ξεπερνάς τα 5-6 λεπτά αναμονή. Νισάφι πιά με τις ράδιο-αρβύλες..