-
ο χοντρός κοιμάται για 4 μήνες
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Στην ολλανδια η φορολογια ειναι αναλογα με το βαρος και το καυσιμοτι ειπες τωρα? με το ζύγι παει ?
για δωσε παραδειγμα -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
'Το τουρμπακι για να παεί ωραία καίει περισσότερο απο το 2λιτρο...'Είσαι γενικά τσακωμενος με την πραγματικότητα ε;
Την πραγματικότητα την βλέπω δίπλα μου , ζωντανή . Οχι την εικονική των περιοδικών και των εταιρειών .
Και μιλάω γιά ανάλογου μεγέθους αμάξια . Δεν συγκρίνω 1400άρι τουρμπάκι με ατμοσφαιρικό δίλιτρο γιατί έχουν άλλη ανάσα . Και βέβαια σε βάθος χρόνου η αξιοπιστία θα είναι υπέρ του ατμοσφαιρικού . Οι κανόνες της Φυσικής συνεχίζουν να ισχύουν .
Αυτό είναι γνωστό κακό, κάποια αυτοκίνητα όπως και το Citroen C5 είναι σκοτωμένα από τη στιγμή που τα παραλαμβάνεις από την αντιπροσωπεία. δηλαδή είσαι εγκλωβισμένος και τα παντρεύεσαι. Απλά όταν παλιώσει η διαφορά θα μοιάζει μικρή σε σχέση με τα άλλα.
Στο θέμα μας νομίζω ότι το κρατάς με την ελπίδα για κατάργηση του φόρου πολυτελείας και μείωση τεκμηρίου με τη δεκαετία και ίσως λιγότερο σήμα. Σιγουρέψου ότι έχεις ενημερώσει την ασφάλεια για την ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος δηλαδή 3000. Έτσι κι αλλιώς αν το ασφαλίζεις για 10000 η ασφάλεια πάλι 3000 θα σου δώσει.
Το να δώσεις επιπλέον λεφτά για να πάρεις ένα άλλο μτχ σε λίγες περιπτώσεις αξίζει.Η πλάκα με την αξία μεταπώλησης είναι επίσης στο μυαλό των περιοδικών . Εδώ και 10 χρόνια δεν υπάρχει , ιδιαίτερα γιά τα μεγάλα αμάξια . Το λέω αυτό μιά και πριν το τελευταίο είχα , ευτυχώς εταιρικά , αμάξια 3πλάσιας αξίας από το συγκεκριμμένο . Και εκεί η μεταπώληση αν τα έπαιρνες με εξαγορά , ήταν μιά θλίψη . Απώλεια του 50-60 % της αξίας σε 4 χρόνια . Και τώρα είναι βέβαια χειρότερα .
Επίσης όταν κάποιο κάνει 30000 και το αντίστοιχο ισχύος , μεγέθους και εξοπλισμού premium κάνει 60000 , τότε η όποια διαφορά τιμής μεταπώλησης στην 5ετία έχει εξαφανιστεί .
Οσο γιά την ασφάλεια , οι πραγματογνώμονες των ασφαλιστικών ορίζουν την τιμή , ενώ τώρα κάποιες ασφαλιστικές , όπως το anytime τις ορίζουν και on line .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
'Το τουρμπακι για να παεί ωραία καίει περισσότερο απο το 2λιτρο...'
Είσαι γενικά τσακωμενος με την πραγματικότητα ε;
Την πραγματικότητα την βλέπω δίπλα μου , ζωντανή . Οχι την εικονική των περιοδικών και των εταιρειών .
Και μιλάω γιά ανάλογου μεγέθους αμάξια . Δεν συγκρίνω 1400άρι τουρμπάκι με ατμοσφαιρικό δίλιτρο γιατί έχουν άλλη ανάσα . Και βέβαια σε βάθος χρόνου η αξιοπιστία θα είναι υπέρ του ατμοσφαιρικού . Οι κανόνες της Φυσικής συνεχίζουν να ισχύουν .
έβαλες δίπλα δίπλα την συμπιεστή ψ5 και την ατμοσφαιρική και είδες οτι το μικρό συμπιεστό καίει παραπάνω?? αν ναι είσαι ψεύτης, αν όχι απλά δεν ξέρεις τι λες...
όσο για την αξιοπιστία, λίγη σχέση έχει πλέον με τον τρόπο τροφοδοσίας του μίγματος...
2/2 οι χαζομάρες για να χρυσώσεις το χάπι...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οσο γιά την ασφάλεια , οι πραγματογνώμονες των ασφαλιστικών ορίζουν την τιμή , ενώ τώρα κάποιες ασφαλιστικές , όπως το anytime τις ορίζουν και on line .
οι πραγματογνωμονες ανοιγουν το autotriti... πιστεψε με...!!! ποσες εταιριες σου στελνουν πραγματογνωμονα πριν σε ασφαλισουν...??? μια? δυο??
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εγώ το κρατάω και το χρησιμοποιώ , μιά και είναι καινούργιο σχετικά του 2009 , C5 2.0 exclusive .Πέρασα την κρίση πώλησης το 2011 , που βγήκε το τούρμπο 1600 , αλλά ευτυχώς δεν πουλήθηκε μιά και δεν το σκότωνα , ενώ είδα ότι το τουρμπάκι γιά να πάει ωραία θα έκαιγε περισσότερο από το δίλιτρο .
Μετά ήρθαν τα ντίζελ . Εκεί το έψαξα πάλι , αλλά επειδή λόγω μεγέθους ήθελα μεγάλο αμάξι , είδα ότι έπρεπε να σκοτώσω το δικό μου και να απαρνηθώ την χλίδα και να δώσω και 10-12000 ακόμη . Οπότε η διαφορά 700-800 € τον χρόνο γιά τέλη και εισφορά , μιά και η ασφάλεια δεν θα είναι φτηνότερη , μάλλον το αντίθετο λόγω αξίας καινούργιου και μιά διαφορά 900 - 1000 € στα καύσιμα συνολικά περί τα 1600-1800 τον χρόνο , σημαίνει ότι θέλω γύρω στα 7 χρόνια γιά να αποσβέσω .
Ετσι αποφάσισα να το κρατήσω τουλάχιστον μέχρι το 2015 που θα πιάσει την εξαετία και θα αρχίσει η τιμή πώλησης να είναι κοντά στην πραγματικότητα .
Γιά να πάρω ένα ανάλογων επιδόσεων και εξοπλισμού ντίζελ , έπρεπε να περάσω τα 30000 € , οπότε η διαφορά είναι χαώδης και δεν έχει νόημα . Παρέμεινα λοιπόν καλός πελάτης του Στουρνάρα και ελπίζω φέτος να το εκτιμήσει και να μειώσει τις επιβαρύνσεις , αφού άλλωστε έρχονται εκλογές του χρόνου .
Τόφερες αποδώ , τοφερες απο κει και είσαι ευχαριστημενος με το δίλιτρο , μπράβο σου !!!!
και εγώ πιστεύω κάτι ανάλογο με τις μειώσεις των μισθών σκληραγωγούμαστε και γινόμαστε φίτνες, είναι καλο τελικά επίσης η φορολογία πρέπει να αυξηθεί διότι τα χρηματά μας πιάνουν τόπο βοηθάμε μια φτωχή χώρα, τελικά και η ανεργία καλό είναι , ξεκουραζόμαστε............. -
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
οι πραγματογνωμονες ανοιγουν το autotriti... πιστεψε με...!!! ποσες εταιριες σου στελνουν πραγματογνωμονα πριν σε ασφαλισουν...??? μια? δυο??Ο πραγματογνώμονας πριν την ασφάλιση είναι για να πει ότι είναι ολόκληρο και ατρακάριστο και όχι τόσο για να το εκτιμήσει. Για αυτό υπάρχει το ωτοτρίτη και άντε να πάει λίγο επάνω λίγο κάτω ανάλογα με κατάσταση και εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης Babisstergiou έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι, χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη !Σίγουρα θα έχετε συζητήσει το θέμα πολλές φορές, αλλά δεν ξέρω πώς να ψάξω τα σχετικά εδάφια.
Λοιπόν, έχω ένα HONDA CRV του 2003. Άλλες εποχές όταν το πήρα, είχα και νεογέννητο , καρότσια πράγματα κλπ-τα ξέρετε- καλοκαίρι για ένα μήνα στη Λίμνη Πλαστήρα στο χωριό μου μέσα σε χωματόδρομους , τέλος πάντων ,έδωσα το ωραιότατο Daihatsu Terios γιατί δε χωρούσαμε πια και πήρα το CRV καινούριο , 33 000 ευρώ για την ιστορία .
Σήμερα :670 ευρώ τέλη και 400 ευρώ ασφάλεια και 500 περίπου ο φόρος πολυτελείας !Είναι φανερό ότι είναι πολύτέλεια να σκέφτομαι ότι έχω τέτοιο αυτοκίνητο, τη στιγμή που θέλω σχεδόν δύο μισθούς για να το κοιτάζω και μάλλον πάμε για χειρότερα.
Με κίνδυνο πάλι να βγω κομπλεξικός θα σου πω τη γνώμη μου μιας και από τον τρόπο που τα γράφεις μου φαίνεται ότι είσαι απόλυτα προσγειωμένος στην πραγματικότητα.
-
Πιθανώς του χρόνου δε θα έχεις το ΦΠ. Και λέω πιθανώς διότι δεν είναι καθόλου απίθανο να έχεις ΦΠ και στο μικρό καινούργιο που θα πάρεις του χρόνου (με άλλα λόγια 2λιτρο παλιό - Καινουργιο μικρότερο σημειώσατε Χ)
-
Ετήσιο πάγιο κόστος έχεις 1100 ευρώ το χρόνο σε σχέση με πες 450 το καινούργιο, μας κάνει 650 ευρώ το χρόνο. Λες ότι δεν κάνεις πολλά χλμ το χρόνο. Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι κάνεις 8000χλμ/έτος οπότε με διαφορά πες 5λ/100χλμ έχεις κατανάλωση 400 λίτρα το χρόνο ήτοι, χονδρικά 680, πες 700 ευρώ το χρόνο λιγότερα απ'τις βενζίνες. Σύνολο, δηλαδή, 1350 ευρώ το χρόνο μιας και απο συντήρηση μάλλον θα σου στοιχίσει περισσότερο το καινούργιο αφού θα πρέπει να πάς σε αντιπροσωπίες και, σε ένα πιθανό τρακάρισμα ξεχνάς μτχ ανταλλακτικά και φανοποιούς της γειτονιάς.
Αν υποθέσουμε ότι αγοράζεις ένα μικρό καινούργιο που κάνει, πχ 12χιλιάρικά (με άλλα λόγια δίνεις άλλα 10 για να το πάρεις). Πιστεύεις ότι θα χάνεις λόγω απαξίωσης λιγότερα από 2 χιλιάρικα το χρόνο για τα πρώτα 2 χρόνια και 1 με 1.5 για τα επόμενα 3; Ας κάνουμε μια απλή υπόθεση (αρκετά πραγματική, κατά τη γνώμη μου): 2 χιλιάρικα απαξίωση / έτος για τα 2 πρώτα χρόνια, 1 για τα δύο επόμενα και 0.5/έτος από εκεί και μετά...
Έχεις 2χ2+2Χ1+0.5χΧ = 1.35χ(4+Χ) => Χ=±0.7 χρόνια, ήτοι, το πραγματικό όφελος, με τα σημερινά δεδομένα, θα το δεις μετά από 4.7χρονια...Όμως,
όλα αυτά τα χρόνια αντί να έχεις ένα σοβαρό και ασφαλές αυτοκίνητο για την οικογένειά σου θα έχεις ένα κουβαδάκι πλαστικό αλλά και από την άλλη, κανείς δε μπορεί να σου εγγυηθεί για το τι μαλακία θα τους έρθει στο κεφάλι αύριο για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως ηλικίας και αξίας.Πάντως, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα νομίζω ότι αξίζει να το κρατήσεις περιορίζοντας τη χρήση του όσο μπορείς και αν δεις ότι σκουραίνουν τα πράγματα μάλλον αξίζει να καταθέσεις νούμερα και να ρισκάρεις το 1.5 -2Κ που αξίζει σήμερα για την πιθανότητα τα επόμενα να γίνει κάτι και να είναι πιο λογική η φορολόγησή του. Σε κάθε περίπτωση, αν πάρεις άλλο αυτοκίνητο, είτε με ανταλαγή είτε με κατάθεση των πινακίδων ΜΗΝ πάρεις καινούργιο. Αυτή τη στιγμή ο μόνος τρόπος για να περιορίσεις τη χασούρα είναι να πάρεις κάτι που να είναι ευκαιρία...
-
-
Θα συμφωνήσω 100% με τον D-Jet. ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ. Η διαφορά είναι 650 ευρώ ετησίως αυτή τη στιγμή. Κάτι λιγότερο από 55 ευρώ το μήνα. Δεν αξίζει τον κόπο να σκοτώσεις αυτοκίνητο για να πάρεις οποιοδήποτε κουβαδάκι πλασάρεται αυτόν τον καιρό με κύριο σλόγκαν την οικονομία κτήσης και χρήσης.
Πιστεύω πως το ζήτημα είναι περισσότερο στην δικαιολογημένη αγανάκτηση για την άδικη φορολογία που επιβάλει στα ΙΧ η χούντα που κυβερνά από τον Ιούλιο του 1974, παρά στο πορτοφόλι.
Δεν είναι λίγοι (αριθμητικά, όχι ποσοστιαία) αυτοί που πούλησαν καταπληκτικά αυτοκίνητα 2 λίτρων για ένα κομμάτι ψωμί, ενώ ταυτόχρονα ακόμα και σήμερα φουμάρουν 3 πακέτα τσιγάρα, αγοράζουν βδομάδα παρά βδομάδα καινούρια (ακριβά) ρούχα - παπούτσια και κάθε Σαββατοκύριακο ξοδεύουν 50 - 60 ευρώ για 'διασκέδαση' (κατ' αυτούς).
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Θα συμφωνήσω 100% με τον D-Jet. ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ. Η διαφορά είναι 650 ευρώ ετησίως αυτή τη στιγμή. Κάτι λιγότερο από 55 ευρώ το μήνα. Δεν αξίζει τον κόπο να σκοτώσεις αυτοκίνητο για να πάρεις οποιοδήποτε κουβαδάκι πλασάρεται αυτόν τον καιρό με κύριο σλόγκαν την οικονομία κτήσης και χρήσης.Πιστεύω πως το ζήτημα είναι περισσότερο στην δικαιολογημένη αγανάκτηση για την άδικη φορολογία που επιβάλει στα ΙΧ η χούντα που κυβερνά από τον Ιούλιο του 1974, παρά στο πορτοφόλι.
Δεν είναι λίγοι (αριθμητικά, όχι ποσοστιαία) αυτοί που πούλησαν καταπληκτικά αυτοκίνητα 2 λίτρων για ένα κομμάτι ψωμί, ενώ ταυτόχρονα ακόμα και σήμερα φουμάρουν 3 πακέτα τσιγάρα, αγοράζουν βδομάδα παρά βδομάδα καινούρια (ακριβά) ρούχα - παπούτσια και κάθε Σαββατοκύριακο ξοδεύουν 50 - 60 ευρώ για 'διασκέδαση' (κατ' αυτούς).
+οο
Και μένα ο
μου, πονάει από τα 1984 κυβικά του:
και έκανα σκέψεις να το σκοτώσω (ούτε 8-9 χιλιάρικα δεν παίρνω πια από τα 38 αγοράς) και να πάρω ένα μεγάλο κουβά 1.2-1.4 λίτρα. Τα έβαλα κάτω (εσείς τα γράφετε κιόλας πολύ αναλυτικά) και σκέφτηκα ότι στην τελική αυτό που θα κάνω όταν έρθουν ακόμη πιο δύσκολες μέρες είναι μάλλον να πάρω δύο τέτοια ζεύγη:
να καταθέσω πινακίδες και να το βάλω στο υπόγειο. Μετά από 5-10 χρόνια θα το αναστήσω. Προς το παρόν βιώνω την ενεργητική ασφάλεια που δύσκολα βιώνεις με τα περισσότερα κουβαδάκια που μας ωθούν να αγοράσουμε. -
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
....... ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ.......Σκότωτο
-
Yποτιθεται οτι αγοραζοντας ενα καινουριο μικρο κουβαδακι μετα απο ενα καλο 2λιτρο, μειωνεις και τους ρυθμους κινησης σου αφου γνωριζεις εξ αρχης οτι δεν σου προσφερει την ιδια ενεργητικη ασφαλεια
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Yποτιθεται οτι αγοραζοντας ενα καινουριο μικρο κουβαδακι μετα απο ενα καλο 2λιτρο, μειωνεις και τους ρυθμους κινησης σου αφου γνωριζεις εξ αρχης οτι δεν σου προσφερει την ιδια ενεργητικη ασφαλειαΟρθόν. Αλλά από την μια το αναπάντεχο δεν προβλέπεται (βγαίνεις για προσπέραση του Κτελ σε άδεια ευθεία 2 χλμ και ενώ είσαι στην μέση του Κτελ από το αντίθετο έρχεται ο Ινδιάνος με την Χαγιαμπούσα και τα 260 κοντερίσια. Εδώ τα δευτερόλεπτα προσπέρασης παίζουν τον ρόλο τους. Τα γνωρίζεις άλλωστε) και από την άλλη κουβαδάκι (χωρίς να μειώνω εν γένει) 110-120 αλόγων, 1.300+ κιλών + 4 άτομα + αποσκευές (ρούχα, μέλια, άλευρα, μπακλαβάδες κλπ από το χωριό) δλδ περίπου 1.700-1800 κιλά σύνολο δεν έχει και τόσο καλή σχέση με αυτό που λέγεται ενεργητική ασφάλεια σε δρόμους Ιωαννίνων-Πάτρας-Κορίνθου, όπως έτυχε να δω πρόσφατα.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Yποτιθεται οτι αγοραζοντας ενα καινουριο μικρο κουβαδακι μετα απο ενα καλο 2λιτρο, μειωνεις και τους ρυθμους κινησης σου αφου γνωριζεις εξ αρχης οτι δεν σου προσφερει την ιδια ενεργητικη ασφαλεια
Ορθόν. Αλλά από την μια το αναπάντεχο δεν προβλέπεται (βγαίνεις για προσπέραση του Κτελ σε άδεια ευθεία 2 χλμ και ενώ είσαι στην μέση του Κτελ από το αντίθετο έρχεται ο Ινδιάνος με την Χαγιαμπούσα και τα 260 κοντερίσια. Εδώ τα δευτερόλεπτα προσπέρασης παίζουν τον ρόλο τους. Τα γνωρίζεις άλλωστε) και από την άλλη κουβαδάκι (χωρίς να μειώνω εν γένει) 110-120 αλόγων, 1.300+ κιλών + 4 άτομα + αποσκευές (ρούχα, μέλια, άλευρα, μπακλαβάδες κλπ από το χωριό) δλδ περίπου 1.700-1800 κιλά σύνολο δεν έχει και τόσο καλή σχέση με αυτό που λέγεται ενεργητική ασφάλεια σε δρόμους Ιωαννίνων-Πάτρας-Κορίνθου, όπως έτυχε να δω πρόσφατα.
Η Hayabusa έχει 307 τελική.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Yποτιθεται οτι αγοραζοντας ενα καινουριο μικρο κουβαδακι μετα απο ενα καλο 2λιτρο, μειωνεις και τους ρυθμους κινησης σου αφου γνωριζεις εξ αρχης οτι δεν σου προσφερει την ιδια ενεργητικη ασφαλεια
Ορθόν. Αλλά από την μια το αναπάντεχο δεν προβλέπεται (βγαίνεις για προσπέραση του Κτελ σε άδεια ευθεία 2 χλμ και ενώ είσαι στην μέση του Κτελ από το αντίθετο έρχεται ο Ινδιάνος με την Χαγιαμπούσα και τα 260 κοντερίσια. Εδώ τα δευτερόλεπτα προσπέρασης παίζουν τον ρόλο τους. Τα γνωρίζεις άλλωστε) και από την άλλη κουβαδάκι (χωρίς να μειώνω εν γένει) 110-120 αλόγων, 1.300+ κιλών + 4 άτομα + αποσκευές (ρούχα, μέλια, άλευρα, μπακλαβάδες κλπ από το χωριό) δλδ περίπου 1.700-1800 κιλά σύνολο δεν έχει και τόσο καλή σχέση με αυτό που λέγεται ενεργητική ασφάλεια σε δρόμους Ιωαννίνων-Πάτρας-Κορίνθου, όπως έτυχε να δω πρόσφατα.
Η Hayabusa έχει 307 τελική.
Η τουρμπάτη έχει παραπάνω. :-Ρ
Αλλά πρέπει νασαι παραπάνω από Ινδιάνος για να τα δεις. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Yποτιθεται οτι αγοραζοντας ενα καινουριο μικρο κουβαδακι μετα απο ενα καλο 2λιτρο, μειωνεις και τους ρυθμους κινησης σου αφου γνωριζεις εξ αρχης οτι δεν σου προσφερει την ιδια ενεργητικη ασφαλεια
Ορθόν. Αλλά από την μια το αναπάντεχο δεν προβλέπεται (βγαίνεις για προσπέραση του Κτελ σε άδεια ευθεία 2 χλμ και ενώ είσαι στην μέση του Κτελ από το αντίθετο έρχεται ο Ινδιάνος με την Χαγιαμπούσα και τα 260 κοντερίσια. Εδώ τα δευτερόλεπτα προσπέρασης παίζουν τον ρόλο τους. Τα γνωρίζεις άλλωστε) και από την άλλη κουβαδάκι (χωρίς να μειώνω εν γένει) 110-120 αλόγων, 1.300+ κιλών + 4 άτομα + αποσκευές (ρούχα, μέλια, άλευρα, μπακλαβάδες κλπ από το χωριό) δλδ περίπου 1.700-1800 κιλά σύνολο δεν έχει και τόσο καλή σχέση με αυτό που λέγεται ενεργητική ασφάλεια σε δρόμους Ιωαννίνων-Πάτρας-Κορίνθου, όπως έτυχε να δω πρόσφατα.
Η Hayabusa έχει 307 τελική.
Η τουρμπάτη έχει παραπάνω. :-Ρ
Αλλά πρέπει νασαι παραπάνω από Ινδιάνος για να τα δεις.Όσα δε φτάνει η αλεπού τα λέει ..ινδιάνους;
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Yποτιθεται οτι αγοραζοντας ενα καινουριο μικρο κουβαδακι μετα απο ενα καλο 2λιτρο, μειωνεις και τους ρυθμους κινησης σου αφου γνωριζεις εξ αρχης οτι δεν σου προσφερει την ιδια ενεργητικη ασφαλεια
Ορθόν. Αλλά από την μια το αναπάντεχο δεν προβλέπεται (βγαίνεις για προσπέραση του Κτελ σε άδεια ευθεία 2 χλμ και ενώ είσαι στην μέση του Κτελ από το αντίθετο έρχεται ο Ινδιάνος με την Χαγιαμπούσα και τα 260 κοντερίσια. Εδώ τα δευτερόλεπτα προσπέρασης παίζουν τον ρόλο τους. Τα γνωρίζεις άλλωστε) και από την άλλη κουβαδάκι (χωρίς να μειώνω εν γένει) 110-120 αλόγων, 1.300+ κιλών + 4 άτομα + αποσκευές (ρούχα, μέλια, άλευρα, μπακλαβάδες κλπ από το χωριό) δλδ περίπου 1.700-1800 κιλά σύνολο δεν έχει και τόσο καλή σχέση με αυτό που λέγεται ενεργητική ασφάλεια σε δρόμους Ιωαννίνων-Πάτρας-Κορίνθου, όπως έτυχε να δω πρόσφατα.
Η Hayabusa έχει 307 τελική.
Η τουρμπάτη έχει παραπάνω. :-Ρ
Αλλά πρέπει νασαι παραπάνω από Ινδιάνος για να τα δεις.Όσα δε φτάνει η αλεπού τα λέει ..ινδιάνους;
Don't get it.
Ποια είναι η αλεπού και τι πρέπει να φτάσει? Εννοείς ότι δεν ήξερα την τελική του αγαπημένου μου διτροχου ότι δεν πατάω ενίοτε ότι οδηγώ ή την κουρτίνα τρία? Ότι και αν είναι είμαστε ήδη μακριά από αυτό που ήθελα να δώσω με ένα παράδειγμα για την αναγκαιότητα της ενεργητικης ασφαλείας σε μια έκτακτη συνθήκη στο επαρχιακό οδικό δίκτυο μας.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
και έκανα σκέψεις να το σκοτώσω (ούτε 8-9 χιλιάρικα δεν παίρνω πια από τα 38 αγοράς) και να πάρω ένα μεγάλο κουβά 1.2-1.4 λίτρα. Τα έβαλα κάτω (εσείς τα γράφετε κιόλας πολύ αναλυτικά) και σκέφτηκα ότι στην τελική αυτό που θα κάνω όταν έρθουν ακόμη πιο δύσκολες μέρες είναι μάλλον να πάρω δύο τέτοια ζεύγη:
να καταθέσω πινακίδες και να το βάλω στο υπόγειο. Μετά από 5-10 χρόνια θα το αναστήσω.Μήπως θες να το ανταλλάξεις μ' ένα ίδιο δίπορτο (που είναι και πιο δεμένο) σε κόκκινο χρώμα που αυξάνει την ενεργητική ασφάλεια (θα σε δει πιο εύκολα ο Τύπος με τη Hayabusha);
-
Φίλοι μου, είναι συγκινητικός ο ζήλος που ανταποκριθήκατε στο μήνυμά μου.Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Ο προβληματισμός που εξέθεσα στο μήνυμα δεν είναι νέος ! Τον είχα και πριν τρία χρόνια.Κι όπως βλέπετε ακολούθησα την επικρατέστερη από τις απόψεις που διατυπώσατε και που δεν είναι άλλη από το να το κρατήσω.Ναι, τρία χρόνια το κράτησα ακριβώς για τους λόγους που είπατε.
Το CRV είναι καλό αυτοκίνητο. Πάω από τη Χαλκίδα στην Καρίτσα Καρδίτας(350 km) και είμαι το ίδιο ξεκούραστος όπως πριν αναχωρήσω. Είναι απόλαυση να πηγαίνεις με το αυτοκίνητο αυτό με 120 Κμ/ώρα , χωρίς να βιάζεσαι και να κάνεις τη διαδρομή μέρος της εκδρομής χωρίς να τη βλέπεις ως αναγκαίο κακό. Αλλά και με 160 το ίδιο νοιώθεις, εκτός βέβαια από την τσέπη που αρχίζει να γίνεται πιο ....ανάλαφρη μετά από τις στάσεις στα βετζινάδικα !!! -
Δεν σας κρύβω και δε ντρέπομαι για αυτό- ότι στο να το κρατήσω με παρακίνησε και η γυναίκα μου, στην οποία αρέσει πολύ.
''... Τόσα αυτοκίνητα'' ,μου λέει , '' άλλαξες και έχασες τόσα λεφτά! Αυτό που το ευχαριστηθήκαμε 10 χρόνια, που είναι σταθερό και ασφαλές, αυτό θέλεις να δώσεις ; Κράτα το όσο μπορείς κι αν δεις ότι δεν έχεις 500 ευρώ το χρόνο, τότε δόστο!''
Δεν της καταλόγισα άδικο για τη θέση της. Είναι όμως το άλλο που με βασανίζει :
'' Μήπως ενώ τόσοι άλλοι συνάνθρωποι υποφέρουν από την ανεργία και άλλα αδιέξοδα, εγώ παραμένω εγωιστικά προσηλωμένος στα πάθη και τις ανέσεις μου και δε θέλω να παραδεχθώ ότι θέλω δε θέλω πρέπει να πάω τη ζωή μου προς τα πίσω ; ''
Αλλά , με το να προσαρμόσω τη ζωή μου στο ζοφερό σήμερα , φοβάμαι πως στο συγκεκριμένο θέμα μάλλον υποβάλλω τον εαυτό μου σε θυσία χωρίς νόημα. Αν ήταν να πωλείταιτο αυτοκίνητο σε μια τιμή των 7-10 χιλιάδων, κάλλιστα θα μπορούσε κάποιος να μου πει :''φίλε πούλα το και τα λεφτά που θα πάρεις δώστα να ζήσει μια οικογένεια !''.
Εδώ όμως η ίδια σου η πατρίδα, με ηλίθιες επιλογές, σε κάνει φτωχό χωρίς κανένα λόγο.Με το να το δώσεις , ούτε κερδίζεις, ούτε γλυτώνεις κάτι, ειδικά αν χρειάζεσαι και το δεύτερο αυτοκίνητο όπως εμείς.Όλα αυτά τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού(ας μείνω στα δίλιτρα) που τα τρία χρόνια πουλήθηκαν ή αποσύρθηκαν, ήταν για τη χώρα μία ακόμα μεγάλη οικονομική ζημιά, διότι κόστισαν τόσα εκατομμύρια ευρώ και ξεπουλήθηκαν τζάμπα στο εξωτερικό έναντι εξευτελιστικού αντιτίμου.
Φίλος μου έλεγε ότι αυτοκίνητο δίλιτρο που δόθηκε με ανταλλαγή σε αντιπροσωπεία, εθεάθη την άλλη μέρα σε νταλίκα να ταξιδεύει για άγνωστο προορισμό με πιθανότερο την Ανατολική Ευρώπη !
Πάνω λοιπόν σε αυτή την ανάγκη, γεννήθηκε την ίδια μέρα από κάποιους μια κερδοφόρα επιχείρηση εξαγωγής τέτοιων αυτοκινήτων σε άλλες χώρες.Λοιπόν, να μη σας κουράζω : Αντί να δώσω 20 000 ευρώ να πάρω ένα υποδεέστερο αυτοκίνητο , θα πάω αύριο να αλλλάξω ελαστικά(500 ευρώ) και δύο ακρόμπαρα με δυο φουσκίτσες και θα το κρατήσω ένα χρόνο ακόμα.Κι όπως σοφά είπατε, του χρόνου εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.
Δεν σκέφτομαι τόσο τα 20 000 ευρώ για ένα νέο αυτοκίνητο(δεν έχω άλλα, αλλά από το να τα κουρέψουν και να πάνε τα μισά χαμένα, τα δίνω) ,αλλά είναι ότι δεν μου αρέσει ο κρατικός εκβιασμός και εξαναγκασμός να πετάξω ένα καλό αυτοκίνητο και να πάρω κάτι άλλο.
Αν δε μου άρεσε το CRV , θα το έβαζα φωτιά και θα είχα πάρει άλλο αυτοκίνητο χωρίς καν να λυπηθώ. Αλλά να με κάνουν να γίνω βλάκας, με το έτσι θέλω, αυτό πάει πολύ.Θα το κινώ -όπως είπατε - πιο λίγο και μόνο όταν είναι για τα βουνά ή τις αμμουδιές , με οικονομική ταχύτητα και θα κάνω τα μακρινά μου ασφάλτινα ταξίδια με το clio1.5 diesel που πήρα πέρυσι, έχοντας ως εγγύηση και τη θετική άποψη των μελών του forum αυτού, τη δική σας δηλαδή , που με παρότρυναν να το πάρω.
Ευχαριστώ όλους αυτούς τους άγνωστους αλλά κοντινούς φίλους δημόσια, διότι το αυτοκίνητο αυτό είναι όντως πολύ καλό.Ευχαριστώ όμως πρωτίστως εσάς , διότι οι απόψεις σας μετρίασαν τους δισταγμούς μου και δυνάμωσαν την σκέψη να κρατήσω το CRV μέχρι ....νεοτέρας.Να είστε όλοι καλά !!!
Μπάμπης Στεργίου
-
-
Χαιρετισμούς στην όμορφη Καρίτσα και την Παναγία την Πελεκητή. Ένας Μουχιώτης!
Τι το κάνατε το δίλιτρο ;