-
Καλησπερα και παλι θελω αλλη μια φορα τα φωτα σας σχετικα με το μικρο μου σαραβαλακι (vw golf 1.4 2002) πριν το παω στο μηχανικο.
Το τελευταιο καιρο το αμαξι μου πατηναρει ΜΟΝΟ στην πρωτη ταχυτητα ενω στις αλλες διχνει να ανταποκρινεται σωστα και μιλαμε για στεγνο οδοστρωμα.
Οι βαλβολινες αλαχτηκαν πριν 16.000χλμ. περιπου και επισης εχει αλλαχτει και το δυσκοπλατο πριν καμια 30.000 χλμ.Ενα φιλος λεει οτι μαλλον ειναι τα λαστιχα καθως τα εχω πανω 4.5 χρονια και προφανως δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση
με αποτελεσμα να μην ''πατανε'' καλα.Εσεις πιστευεται οτι ειναι κατι αλλο? Μηπως πρεπει να αλλαξω παλι τις βαλβολινες?
Ευχαριστω προκαταβολικα. -
Καλησπερα και παλι θελω αλλη μια φορα τα φωτα σας σχετικα με το μικρο μου σαραβαλακι (vw golf 1.4 2002) πριν το παω στο μηχανικο.
Το τελευταιο καιρο το αμαξι μου πατηναρει ΜΟΝΟ στην πρωτη ταχυτητα ενω στις αλλες διχνει να ανταποκρινεται σωστα και μιλαμε για στεγνο οδοστρωμα.
Οι βαλβολινες αλαχτηκαν πριν 16.000χλμ. περιπου και επισης εχει αλλαχτει και το δυσκοπλατο πριν καμια 30.000 χλμ.Ενα φιλος λεει οτι μαλλον ειναι τα λαστιχα καθως τα εχω πανω 4.5 χρονια και προφανως δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση
με αποτελεσμα να μην ''πατανε'' καλα.Εσεις πιστευεται οτι ειναι κατι αλλο? Μηπως πρεπει να αλλαξω παλι τις βαλβολινες?
Ευχαριστω προκαταβολικα. -
Καλησπερα και παλι θελω αλλη μια φορα τα φωτα σας σχετικα με το μικρο μου σαραβαλακι (vw golf 1.4 2002) πριν το παω στο μηχανικο.
Το τελευταιο καιρο το αμαξι μου πατηναρει ΜΟΝΟ στην πρωτη ταχυτητα ενω στις αλλες διχνει να ανταποκρινεται σωστα και μιλαμε για στεγνο οδοστρωμα.
Οι βαλβολινες αλαχτηκαν πριν 16.000χλμ. περιπου και επισης εχει αλλαχτει και το δυσκοπλατο πριν καμια 30.000 χλμ.Ενα φιλος λεει οτι μαλλον ειναι τα λαστιχα καθως τα εχω πανω 4.5 χρονια και προφανως δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση
με αποτελεσμα να μην ''πατανε'' καλα.Εσεις πιστευεται οτι ειναι κατι αλλο? Μηπως πρεπει να αλλαξω παλι τις βαλβολινες?
Ευχαριστω προκαταβολικα. -
Κάτι περιγράφεις λάθος. Τι ακριβώς εννοείς πατινάρει ; Το πατινάρισμα είναι να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με τον συμπλέκτη αφημένο χωρίς το αυτοκίνητο να επιταχύνει αντίστοιχα και δεν έχει σχέση με τα λάστιχα ή το κιβώτιο παρά μονο με δισκο - πλατώ, εμφανίζεται δε πρώτα με 4η ή 5η και μετά με μικρότερες σχέσεις.
Αν πάλι απλα σπινάρουν τα λάστιχα προφανώς και φταίνε αυτά, δεδομένης και της ιπποδύναμης του αυτοκινήτου που ακόμα και με μετριότατο λάστιχο θέλει τρελές ταρζανιές για να σπάσει την πρόσφυση (Παλιός κάτοχος πολο 6ν2 με το ίδιο μοτερ) -
Αποφάσισε αν σπινάρει ή αν πατινάρει.
Οι βαλβολίβες δεν έχουν σχέση με το πατιναρισμα, εκτός αν έχει το σασμάν διαρροή και πάνε στον συμπλέκτη.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αποφάσισε αν σπινάρει ή αν πατινάρει.+1
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Κάτι περιγράφεις λάθος. Τι ακριβώς εννοείς πατινάρει ; Το πατινάρισμα είναι να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με τον συμπλέκτη αφημένο χωρίς το αυτοκίνητο να επιταχύνει αντίστοιχα και δεν έχει σχέση με τα λάστιχα ή το κιβώτιο παρά μονο με δισκο - πλατώ, εμφανίζεται δε πρώτα με 4η ή 5η και μετά με μικρότερες σχέσεις.
Αν πάλι απλα σπινάρουν τα λάστιχα προφανώς και φταίνε αυτά, δεδομένης και της ιπποδύναμης του αυτοκινήτου που ακόμα και με μετριότατο λάστιχο θέλει τρελές ταρζανιές για να σπάσει την πρόσφυση (Παλιός κάτοχος πολο 6ν2 με το ίδιο μοτερ)+1 συμφωνώ απόλυτα
Για να το κάνεις να σπινάρει όμως το συγκεκριμμένο θα πατινάρεις το συμπλέκτη πολύ αναγκαστικα.
-
ωραια θα το θεσω πιο περιληπτικα. καταρχας η λυση περι ελαστικων μου την ειπε ενας φιλος οτι ισως αυτα φταινε αν και εγω δε το πολυπιστεψα γιατι δεν ακουγεται σπινιαρισμα απο τα λαστιχα.
Το θεμα ειναι οτι απλα κατα την εκκινηση με την πρωτη δεν εκουγεται σπινιαρισμα απο τα λαστιχα και επιμενω σε αυτο που προανεφερα οτι ΜΟΝΟ Η ΠΡΩΤΗ πατηναρει δηλαδη ανεβαζει στροφες το αμαξι χωρις να ανταποκρινεται στα χιλιομετρα.
Κατα το κουμπωμα της δευτερας τα χιλιομετρα ανταποκρινοντε σωστα με τις στροφες το ιδιο και σε 3 - 4 - 5τη.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
...αν και εγω δε το πολυπιστεψα γιατι δεν ακουγεται σπινιαρισμα απο τα λαστιχα.Δεν μπορείς να καταλάβεις αν σπινιάρουν τα λάστιχα κατά την εκκίνηση;
Συμβουλή: Αν ποτέ χιονίσει, μη κινήσεις το αμάξι.
Περίμενε να λιώσουν όλα τα χιόνια και μετά να το κινήσεις. -
Φοράς μεγαλύτερη διατομή ελαστικών από το προβλεπόμενο;;;; ( σε φάρδος)
Αν ναι τότε ίσως να φταίνε τα λάστιχα. (είναι βαρύ το golfάκι - μικρό & κουρασμένο μοτέρ 1,4-τεράστια λάστιχα ) Ε!! που να κουνηθεί το δόλιο
-
Ο χρήστης maik79 έγραψε:
Φοράς μεγαλύτερη διατομή ελαστικών από το προβλεπόμενο;;;; ( σε φάρδος)Αν ναι τότε ίσως να φταίνε τα λάστιχα. (είναι βαρύ το golfάκι - μικρό & κουρασμένο μοτέρ 1,4-τεράστια λάστιχα ) Ε!! που να κουνηθεί το δόλιο
μεγαλη διατομη εχουν σιγουρα 205/55/16 αλλα ειτε το πιστευεις ειτε οχι ειναι τα εργοστασιακα του. τοσο καιρο καλα πηγαινε (λεμε τωρα) και ξαφνικα μουλαρωνει στη πρωτη. τι να πω λεφτα για ελαστικα δε σκοπευω να δωσω τωρα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...αν και εγω δε το πολυπιστεψα γιατι δεν ακουγεται σπινιαρισμα απο τα λαστιχα.
Δεν μπορείς να καταλάβεις αν σπινιάρουν τα λάστιχα κατά την εκκίνηση;
Συμβουλή: Αν ποτέ χιονίσει, μη κινήσεις το αμάξι.
Περίμενε να λιώσουν όλα τα χιόνια και μετά να το κινήσεις.οκ leonp παρτο οπως θες το καταλαβαινω και απο μονος μου οτι τα λαστιχα δε γλιστρανε. ουτε τα ακουω ουτε το νιωθω να σπινιαρουν. Αντι αυτου βλεπω το στροφομετρο να ανεβαινει και η ανταποκριση απο την ταχυτητα να ειναι αμυδρη. Καμια ιδεα?
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Αντι αυτου βλεπω το στροφομετρο να ανεβαινει και η ανταποκριση απο την ταχυτητα να ειναι αμυδρη. Καμια ιδεα?Είτε σπινάρει, που διάολε, δεν μπορεί να έχει τόσο καλή ηχομόνωση το Γκόλφ και να μην το καταλαβαίνεις, θα τράβαγε και λίγο το τιμόνι είτε πατινάρει που μοιάζει το πιθανότερο. Επίσης πολύ πιθανό να πατινάρει και με μεγαλύτερες σχέσεις αλλά ίσως δεν το πολυκαταλαβαίνεις.... ακόμα. Οπότε δε θέλεις λάστιχα αλλά δίσκο.... που μπορεί να μην σου βγει φτηνότερα από λάστιχα. Δεν είναι θέμα ασφάλειας όπως τα λάστιχα αλλά αν το αφήσεις το πιθανότερο είναι να θελήσεις και πλατώ άσε που θα μείνεις σε καμιά ανηφορίτσα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αντι αυτου βλεπω το στροφομετρο να ανεβαινει και η ανταποκριση απο την ταχυτητα να ειναι αμυδρη. Καμια ιδεα?
Είτε σπινάρει, που διάολε, δεν μπορεί να έχει τόσο καλή ηχομόνωση το Γκόλφ και να μην το καταλαβαίνεις, θα τράβαγε και λίγο το τιμόνι είτε πατινάρει που μοιάζει το πιθανότερο. Επίσης πολύ πιθανό να πατινάρει και με μεγαλύτερες σχέσεις αλλά ίσως δεν το πολυκαταλαβαίνεις.... ακόμα. Οπότε δε θέλεις λάστιχα αλλά δίσκο.... που μπορεί να μην σου βγει φτηνότερα από λάστιχα. Δεν είναι θέμα ασφάλειας όπως τα λάστιχα αλλά αν το αφήσεις το πιθανότερο είναι να θελήσεις και πλατώ άσε που θα μείνεις σε καμιά ανηφορίτσα.
δυσκο-πλατο αλλαξα πριν 2 χρονια στα 85.000 χλμ. (εκει ειχα εμφανες προβλημα με ολες τις ταχυτητες) και τωρα εχω 107.000 ειναι δυνατον αυτα τα πραγματα να αλλαζοντε καθε 20.000 ? μιλαμε για 300+ ευρω ζημια και να πεις οτι του πινω το αιμα παει στο καλο αλλα ουτε καν. Εξαλου σιγα μη μπορει αυτο το αμαξι να κανει και πολλα.
-
Όντως πολύ λίγα τα χλμ.... όχι αδύνατο όμως αν έχει κακορυθμιστεί ο συμπλέκτης ή έχει υπάρξει διαρροή υγρού στο συμπλέκτη.
-
Ο συμπλέκτης αρχίζει να πατινάρει όταν πατάς τέρμα το γκάζι και έχεις 4η ή 5η στο σασμάν.
Δεν πατινάρει με 1η.Αν αφήσεις να φαγωθεί ο συμπλέκτης μέχρι να πατινάρει και η πρώτη ταχύτητα, γ@μήθηκε* το αυτοκίνητο.
- χάλασε η επιφάνεια του βολάν και μπορεί να κάηκε το ρουλεμάν του ΣΑΣΜΑΝ από την υπερθέρμανση.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο συμπλέκτης αρχίζει να πατινάρει όταν πατάς τέρμα το γκάζι και έχεις 4η ή 5η στο σασμάν.
Δεν πατινάρει με 1η.Αν αφήσεις να φαγωθεί ο συμπλέκτης μέχρι να πατινάρει και η πρώτη ταχύτητα, γ@μήθηκε* το αυτοκίνητο.
- χάλασε η επιφάνεια του βολάν και μπορεί να κάηκε το ρουλεμάν του ΣΑΣΜΑΝ από την υπερθέρμανση.
Απλα με 4η και 5η ετσι και αλλιως δεν τραβαει το αυτοκινητο οποτε δεν το καταλαβαινει,αλλα με 1η με τετοιες λαστιχαρες(για 75 ατιθασα)και ειδικα αμα ειναι και καλη η ασφαλτος λογικο ειναι να την ακουει ο συμπλεκτης και να πατιναρει.
Ειχα τα ιδια με το niva οταν ηταν ο συμπλεκτης στα τελευταια του,αυτο ειχε 80 ατιθασα και 4κινηση και αμαξεκινουσα δυνατα απλα ανεβαζε στροφες. -
οποτε απο τα τελευταια που διαβασα για πεστε μου τι διαδικασια παιζει να ακολουθησει και ας μιλησουμε λιγο για το χρηματικο μερος της επισκευης.
-
Κάνε την κλασική δοκιμη για τους δισκους. Τράβα χειρόφρενο , βάλε ταχύτητα , 1η ( και μετά 2α) και αφηνε σιγα σιγά το αμπράγιαζ ενώ έχεις δώσει σταθερά λίγες στροφές παραπάνω πχ 2000. Αν πάει να σου σβησει τότε ειναι εντάξει. Αν αρχιζει να ανεβάζει στροφές ( μέχρι ένα σημείο) τότε ναι πατηνάρει και θέλει κοιταγμα.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Κάνε την κλασική δοκιμη για τους δισκους. Τράβα χειρόφρενο , βάλε ταχύτητα , 1η ( και μετά 2α) και αφηνε σιγα σιγά το αμπράγιαζ ενώ έχεις δώσει σταθερά λίγες στροφές παραπάνω πχ 2000. Αν πάει να σου σβησει τότε ειναι εντάξει. Αν αρχιζει να ανεβάζει στροφές ( μέχρι ένα σημείο) τότε ναι πατηνάρει και θέλει κοιταγμα.Αυτό γίνεται με 4η ή 5η, όχι με την 1η, επίσης αν ο δίσκος είναι στα τελευταία του αλλά μπορεί να κρατήσει για ακόμα πχ 5000 χλμ, με τη δοκιμή αυτή τελειώνει στη διάρκεια της.
Θεμα με σασμαν.