Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θεμα με σασμαν.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θεμα με σασμαν.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    139
    2574
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα και παλι θελω αλλη μια φορα τα φωτα σας σχετικα με το μικρο μου σαραβαλακι (vw golf 1.4 2002) πριν το παω στο μηχανικο.
      Το τελευταιο καιρο το αμαξι μου πατηναρει ΜΟΝΟ στην πρωτη ταχυτητα ενω στις αλλες διχνει να ανταποκρινεται σωστα και μιλαμε για στεγνο οδοστρωμα.
      Οι βαλβολινες αλαχτηκαν πριν 16.000χλμ. περιπου και επισης εχει αλλαχτει και το δυσκοπλατο πριν καμια 30.000 χλμ.

      Ενα φιλος λεει οτι μαλλον ειναι τα λαστιχα καθως τα εχω πανω 4.5 χρονια και προφανως δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση
      με αποτελεσμα να μην ''πατανε'' καλα.

      Εσεις πιστευεται οτι ειναι κατι αλλο? Μηπως πρεπει να αλλαξω παλι τις βαλβολινες?
      Ευχαριστω προκαταβολικα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα και παλι θελω αλλη μια φορα τα φωτα σας σχετικα με το μικρο μου σαραβαλακι (vw golf 1.4 2002) πριν το παω στο μηχανικο.
        Το τελευταιο καιρο το αμαξι μου πατηναρει ΜΟΝΟ στην πρωτη ταχυτητα ενω στις αλλες διχνει να ανταποκρινεται σωστα και μιλαμε για στεγνο οδοστρωμα.
        Οι βαλβολινες αλαχτηκαν πριν 16.000χλμ. περιπου και επισης εχει αλλαχτει και το δυσκοπλατο πριν καμια 30.000 χλμ.

        Ενα φιλος λεει οτι μαλλον ειναι τα λαστιχα καθως τα εχω πανω 4.5 χρονια και προφανως δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση
        με αποτελεσμα να μην ''πατανε'' καλα.

        Εσεις πιστευεται οτι ειναι κατι αλλο? Μηπως πρεπει να αλλαξω παλι τις βαλβολινες?
        Ευχαριστω προκαταβολικα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Καλησπερα και παλι θελω αλλη μια φορα τα φωτα σας σχετικα με το μικρο μου σαραβαλακι (vw golf 1.4 2002) πριν το παω στο μηχανικο.
          Το τελευταιο καιρο το αμαξι μου πατηναρει ΜΟΝΟ στην πρωτη ταχυτητα ενω στις αλλες διχνει να ανταποκρινεται σωστα και μιλαμε για στεγνο οδοστρωμα.
          Οι βαλβολινες αλαχτηκαν πριν 16.000χλμ. περιπου και επισης εχει αλλαχτει και το δυσκοπλατο πριν καμια 30.000 χλμ.

          Ενα φιλος λεει οτι μαλλον ειναι τα λαστιχα καθως τα εχω πανω 4.5 χρονια και προφανως δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση
          με αποτελεσμα να μην ''πατανε'' καλα.

          Εσεις πιστευεται οτι ειναι κατι αλλο? Μηπως πρεπει να αλλαξω παλι τις βαλβολινες?
          Ευχαριστω προκαταβολικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • R
            run_like_hell last edited by

            Κάτι περιγράφεις λάθος. Τι ακριβώς εννοείς πατινάρει ; Το πατινάρισμα είναι να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με τον συμπλέκτη αφημένο χωρίς το αυτοκίνητο να επιταχύνει αντίστοιχα και δεν έχει σχέση με τα λάστιχα ή το κιβώτιο παρά μονο με δισκο - πλατώ, εμφανίζεται δε πρώτα με 4η ή 5η και μετά με μικρότερες σχέσεις.
            Αν πάλι απλα σπινάρουν τα λάστιχα προφανώς και φταίνε αυτά, δεδομένης και της ιπποδύναμης του αυτοκινήτου που ακόμα και με μετριότατο λάστιχο θέλει τρελές ταρζανιές για να σπάσει την πρόσφυση (Παλιός κάτοχος πολο 6ν2 με το ίδιο μοτερ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • D
              drdino last edited by

              Αποφάσισε αν σπινάρει ή αν πατινάρει.

              Οι βαλβολίβες δεν έχουν σχέση με το πατιναρισμα, εκτός αν έχει το σασμάν διαρροή και πάνε στον συμπλέκτη.

              Sent from my Note II using smoke signals.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Αποφάσισε αν σπινάρει ή αν πατινάρει.

                +1

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gakost last edited by

                  Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
                  Κάτι περιγράφεις λάθος. Τι ακριβώς εννοείς πατινάρει ; Το πατινάρισμα είναι να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με τον συμπλέκτη αφημένο χωρίς το αυτοκίνητο να επιταχύνει αντίστοιχα και δεν έχει σχέση με τα λάστιχα ή το κιβώτιο παρά μονο με δισκο - πλατώ, εμφανίζεται δε πρώτα με 4η ή 5η και μετά με μικρότερες σχέσεις.
                  Αν πάλι απλα σπινάρουν τα λάστιχα προφανώς και φταίνε αυτά, δεδομένης και της ιπποδύναμης του αυτοκινήτου που ακόμα και με μετριότατο λάστιχο θέλει τρελές ταρζανιές για να σπάσει την πρόσφυση (Παλιός κάτοχος πολο 6ν2 με το ίδιο μοτερ)

                  +1 συμφωνώ απόλυτα

                  Για να το κάνεις να σπινάρει όμως το συγκεκριμμένο θα πατινάρεις το συμπλέκτη πολύ αναγκαστικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dj-mitsos last edited by

                    ωραια θα το θεσω πιο περιληπτικα. καταρχας η λυση περι ελαστικων μου την ειπε ενας φιλος οτι ισως αυτα φταινε αν και εγω δε το πολυπιστεψα γιατι δεν ακουγεται σπινιαρισμα απο τα λαστιχα.

                    Το θεμα ειναι οτι απλα κατα την εκκινηση με την πρωτη δεν εκουγεται σπινιαρισμα απο τα λαστιχα και επιμενω σε αυτο που προανεφερα οτι ΜΟΝΟ Η ΠΡΩΤΗ πατηναρει δηλαδη ανεβαζει στροφες το αμαξι χωρις να ανταποκρινεται στα χιλιομετρα.

                    Κατα το κουμπωμα της δευτερας τα χιλιομετρα ανταποκρινοντε σωστα με τις στροφες το ιδιο και σε 3 - 4 - 5τη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                      ...αν και εγω δε το πολυπιστεψα γιατι δεν ακουγεται σπινιαρισμα απο τα λαστιχα.

                      Δεν μπορείς να καταλάβεις αν σπινιάρουν τα λάστιχα κατά την εκκίνηση;

                      Συμβουλή: Αν ποτέ χιονίσει, μη κινήσεις το αμάξι.
                      Περίμενε να λιώσουν όλα τα χιόνια και μετά να το κινήσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        maik79 last edited by

                        Φοράς μεγαλύτερη διατομή ελαστικών από το προβλεπόμενο;;;; ( σε φάρδος)

                        Αν ναι τότε ίσως να φταίνε τα λάστιχα. (είναι βαρύ το golfάκι - μικρό & κουρασμένο μοτέρ 1,4-τεράστια λάστιχα ) Ε!! που να κουνηθεί το δόλιο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          dj-mitsos last edited by

                          Ο χρήστης maik79 έγραψε:
                          Φοράς μεγαλύτερη διατομή ελαστικών από το προβλεπόμενο;;;; ( σε φάρδος)

                          Αν ναι τότε ίσως να φταίνε τα λάστιχα. (είναι βαρύ το golfάκι - μικρό & κουρασμένο μοτέρ 1,4-τεράστια λάστιχα ) Ε!! που να κουνηθεί το δόλιο

                          μεγαλη διατομη εχουν σιγουρα 205/55/16 αλλα ειτε το πιστευεις ειτε οχι ειναι τα εργοστασιακα του. τοσο καιρο καλα πηγαινε (λεμε τωρα) και ξαφνικα μουλαρωνει στη πρωτη. τι να πω λεφτα για ελαστικα δε σκοπευω να δωσω τωρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dj-mitsos last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            ...αν και εγω δε το πολυπιστεψα γιατι δεν ακουγεται σπινιαρισμα απο τα λαστιχα.

                            Δεν μπορείς να καταλάβεις αν σπινιάρουν τα λάστιχα κατά την εκκίνηση;

                            Συμβουλή: Αν ποτέ χιονίσει, μη κινήσεις το αμάξι.
                            Περίμενε να λιώσουν όλα τα χιόνια και μετά να το κινήσεις.

                            οκ leonp παρτο οπως θες το καταλαβαινω και απο μονος μου οτι τα λαστιχα δε γλιστρανε. ουτε τα ακουω ουτε το νιωθω να σπινιαρουν. Αντι αυτου βλεπω το στροφομετρο να ανεβαινει και η ανταποκριση απο την ταχυτητα να ειναι αμυδρη. Καμια ιδεα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                              Αντι αυτου βλεπω το στροφομετρο να ανεβαινει και η ανταποκριση απο την ταχυτητα να ειναι αμυδρη. Καμια ιδεα?

                              Είτε σπινάρει, που διάολε, δεν μπορεί να έχει τόσο καλή ηχομόνωση το Γκόλφ και να μην το καταλαβαίνεις, θα τράβαγε και λίγο το τιμόνι είτε πατινάρει που μοιάζει το πιθανότερο. Επίσης πολύ πιθανό να πατινάρει και με μεγαλύτερες σχέσεις αλλά ίσως δεν το πολυκαταλαβαίνεις.... ακόμα. Οπότε δε θέλεις λάστιχα αλλά δίσκο.... που μπορεί να μην σου βγει φτηνότερα από λάστιχα. Δεν είναι θέμα ασφάλειας όπως τα λάστιχα αλλά αν το αφήσεις το πιθανότερο είναι να θελήσεις και πλατώ άσε που θα μείνεις σε καμιά ανηφορίτσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dj-mitsos last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                Αντι αυτου βλεπω το στροφομετρο να ανεβαινει και η ανταποκριση απο την ταχυτητα να ειναι αμυδρη. Καμια ιδεα?

                                Είτε σπινάρει, που διάολε, δεν μπορεί να έχει τόσο καλή ηχομόνωση το Γκόλφ και να μην το καταλαβαίνεις, θα τράβαγε και λίγο το τιμόνι είτε πατινάρει που μοιάζει το πιθανότερο. Επίσης πολύ πιθανό να πατινάρει και με μεγαλύτερες σχέσεις αλλά ίσως δεν το πολυκαταλαβαίνεις.... ακόμα. Οπότε δε θέλεις λάστιχα αλλά δίσκο.... που μπορεί να μην σου βγει φτηνότερα από λάστιχα. Δεν είναι θέμα ασφάλειας όπως τα λάστιχα αλλά αν το αφήσεις το πιθανότερο είναι να θελήσεις και πλατώ άσε που θα μείνεις σε καμιά ανηφορίτσα.

                                δυσκο-πλατο αλλαξα πριν 2 χρονια στα 85.000 χλμ. (εκει ειχα εμφανες προβλημα με ολες τις ταχυτητες) και τωρα εχω 107.000 ειναι δυνατον αυτα τα πραγματα να αλλαζοντε καθε 20.000 ? μιλαμε για 300+ ευρω ζημια και να πεις οτι του πινω το αιμα παει στο καλο αλλα ουτε καν. Εξαλου σιγα μη μπορει αυτο το αμαξι να κανει και πολλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Όντως πολύ λίγα τα χλμ.... όχι αδύνατο όμως αν έχει κακορυθμιστεί ο συμπλέκτης ή έχει υπάρξει διαρροή υγρού στο συμπλέκτη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο συμπλέκτης αρχίζει να πατινάρει όταν πατάς τέρμα το γκάζι και έχεις 4η ή 5η στο σασμάν.
                                    Δεν πατινάρει με 1η.

                                    Αν αφήσεις να φαγωθεί ο συμπλέκτης μέχρι να πατινάρει και η πρώτη ταχύτητα, γ@μήθηκε* το αυτοκίνητο.

                                    • χάλασε η επιφάνεια του βολάν και μπορεί να κάηκε το ρουλεμάν του ΣΑΣΜΑΝ από την υπερθέρμανση.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • G
                                      giorgos_krhth_91 last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Ο συμπλέκτης αρχίζει να πατινάρει όταν πατάς τέρμα το γκάζι και έχεις 4η ή 5η στο σασμάν.
                                      Δεν πατινάρει με 1η.

                                      Αν αφήσεις να φαγωθεί ο συμπλέκτης μέχρι να πατινάρει και η πρώτη ταχύτητα, γ@μήθηκε* το αυτοκίνητο.

                                      • χάλασε η επιφάνεια του βολάν και μπορεί να κάηκε το ρουλεμάν του ΣΑΣΜΑΝ από την υπερθέρμανση.

                                      Απλα με 4η και 5η ετσι και αλλιως δεν τραβαει το αυτοκινητο οποτε δεν το καταλαβαινει,αλλα με 1η με τετοιες λαστιχαρες(για 75 ατιθασα)και ειδικα αμα ειναι και καλη η ασφαλτος λογικο ειναι να την ακουει ο συμπλεκτης και να πατιναρει.
                                      Ειχα τα ιδια με το niva οταν ηταν ο συμπλεκτης στα τελευταια του,αυτο ειχε 80 ατιθασα και 4κινηση και αμαξεκινουσα δυνατα απλα ανεβαζε στροφες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dj-mitsos last edited by

                                        οποτε απο τα τελευταια που διαβασα για πεστε μου τι διαδικασια παιζει να ακολουθησει και ας μιλησουμε λιγο για το χρηματικο μερος της επισκευης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          greek last edited by

                                          Κάνε την κλασική δοκιμη για τους δισκους. Τράβα χειρόφρενο , βάλε ταχύτητα , 1η ( και μετά 2α) και αφηνε σιγα σιγά το αμπράγιαζ ενώ έχεις δώσει σταθερά λίγες στροφές παραπάνω πχ 2000. Αν πάει να σου σβησει τότε ειναι εντάξει. Αν αρχιζει να ανεβάζει στροφές ( μέχρι ένα σημείο) τότε ναι πατηνάρει και θέλει κοιταγμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                            Κάνε την κλασική δοκιμη για τους δισκους. Τράβα χειρόφρενο , βάλε ταχύτητα , 1η ( και μετά 2α) και αφηνε σιγα σιγά το αμπράγιαζ ενώ έχεις δώσει σταθερά λίγες στροφές παραπάνω πχ 2000. Αν πάει να σου σβησει τότε ειναι εντάξει. Αν αρχιζει να ανεβάζει στροφές ( μέχρι ένα σημείο) τότε ναι πατηνάρει και θέλει κοιταγμα.

                                            Αυτό γίνεται με 4η ή 5η, όχι με την 1η, επίσης αν ο δίσκος είναι στα τελευταία του αλλά μπορεί να κρατήσει για ακόμα πχ 5000 χλμ, με τη δοκιμή αυτή τελειώνει στη διάρκεια της.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr