Τωρα που το λες φιλε ναι εχει χαμιλη σταθμη το ρεζερβουαρ .οταν τους το πειγα τους ειπα να κατεβασουνε ρεζερβουαρ .ή δεν το καθαρισανε ή ξανα εβγαλε κοματια απο το βιοντιζελ το καθαριστικο που βαζω στο γεμIιζμα της würth
maik79
@maik79
YΔΡΑΥΛΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΘΕΡΜΑΝΣΗ
Latest posts made by maik79
-
RE: προβλημα στην εναρξη του κινητηρα diesel
-
RE: προβλημα στην εναρξη του κινητηρα diesel
μα ειπα πριν , λενε ότι δεν εχει πρόβλημα η τρομπα πετρελεου είναι κατι άλλο και ειχαν διαγνωσει ότι φτεει ο αισθητήρας στροφων ,, αλαχτικε και παλη τα ιδια !.
μου ειπανε να ξαναπαω να το δουνε ,, αλλα δεν νομηζω να είναι κακο που προσπαθω να δωσω οσο ποιο καθαρη εικωνα για δευτερες γνωμες ..
απλα θελω να μαθω αν πεζει κατι άλλο ή κανει παλη νουμερα η τρομπα (κακη εργασια ).....
οι ιδιοι μπορει να θελουνε να με βαλουνε σε μια εχτρα σηρα αντικαταστάσεων για να καλυψουν ισως μια πιθανη βλακια τους , δεν το ξερω αυτό και ουτε που θα το μαθω ποτε από τους ιδιους ( δεν είναι ολοι οι τεχνητες ηλικρηνεις εχω φαει παπαρες !!) ,, μπορει ομως οντος να μην εχει πρόβλημα η τρομπα ( να εγεινε σωστα η δουλια ) και να είναι κατι άλλο και γιαυτο λεω τα συμπτώματα για να βοηθιθω ,
-
RE: προβλημα στην εναρξη του κινητηρα diesel
Για να μην σας μπερδεψω να τα παρω από την αρχη παλι .
το αμαξι ηρθε από επισκευή τρομπας πετραιλεου (ηλεκτρονικη) δουλεψε κανωνικα κανενα 5ημερο εκανα πανω από 500-600 χιλ, και σε καποια φαση γκαπ! σβεινει μεσα στην πολη (αναβοσβήνοντας το λαμπακι της προθέρμανσης ) ξανα πειρε αμεσος χωρις καμια δισκολια και ξανα δουλευε κανονικα για αλλα 100χιλ, το ξανα εκανε αλλα αυτή την φορα 2φορες απανωτα μια πισω στην άλλη , ξανα πειρε μπος και ξανα δουλεψε για αλλα 400χιλ μετα εσβεινε όταν πατουσα γκαζι ή μετα απολιγο στο ρελαντί ......τωρα τα μαστορια ( τρομπάς -μηχανικος ) ειπαν ότι δεν είναι σε καμια περιπτοση από την τρομπα πετρελεου , Ηπαν ότι ιναι αισθητήρας στροφων , τον αλαξαμε το δοκιμασε ο μαστορας και όλα ΟΚ το πειρα το αμαξι εκανα καμια 80χιλ και παλι ξανα σε κινηση στην πολη μου εσβησε με τον ιδιο ακριβος τροπο αναβοσβινοντας το λαμπακι της προθέρμανσης ( οπου είναι ταυτοχρονα και το τσεκ του κινητηρα) ξανα μπρος ξανα σβυνει ,,, μετα τα εβαλα μπρος και δουλευε κανονικα το εσβυσα το αναψα πολες φορες και το εκανα βολτες χορις πρόβλημα ....................... το αμαξι είναι ford fiesta courier diesel 1.8 Di endura 75 hp
αυτά τωρα συρα εχουν τα μαστορια να μας πουνε την γνωμη τους ...
-
RE: προβλημα στην εναρξη του κινητηρα diesel
ασε τους τεχνιτες που πληροσα (αυτοι μπορει να λενε ότι θελουνε ) αν ηθελα να επαναπαυθω σε αυτους δεν θα ρωταγα εδώ!!
τα βιντεο που εβαλε ο φιλος επιδη ακουσα υπερστροφες στον κινητηρα της μερσεντές μαλων σκιστικε η μεμβρανη του exoster που κανει υποπιεση και περασε τα λαδια στο τούρμπο οπου συνεχισε να το καιει σαν καυσιμο με τρελες στροφες .την ξεσκισε την μηχανη ......αλλα αυτό είναι αλονου παπα ευαγγελιο .......
με εμενα τι πιστευεται πως συμβενει;;;;εχει να κανει με κανενα αισθητηρα πιεσης υπερπλυροσης μηπος;;;;
παιδια ζητω βοηθεια από τους τεχνητες του foroum
-
RE: προβλημα στην εναρξη του κινητηρα diesel
λοιπων παληκαρια μετα από καιρο το αμαξι πειγε σε συνεργειο επισκευης τρομπας ,,,,(τι εχεις Γιαννη τι ειχα παντα ) καμενος εγκεγκεφαλος της τρομπας εγεινε η αντικατασταση των εξαρτιματων και το service της (1000€ κοστος).... περνω το αμαξι το δουλευω 5 μερες και σε καποια φαση σβεινει στο δρομο αναβοσβήνοντας το λαμπακι της προθερμανσης ( ο ρολος του tsek ), ξανα πειρε μπρος και δουλευε κανονικα για άλλες τρις μερες το ξανα εκανε άλλες δυο φορες αποανοτα , ξανα δουλεωε αλλς 5-6 μερες οπου και μετα το ξανα εκανε και δεν επερνε μπρος ή μετα από λιγη ωρα όταν επερνε εσβεινε αν πατουσες το γκαζι ή στο ρελαντί ..... το πειγα ξανα και μου ειπανε εσθυτηρας στροφαλου , τον αντεκατεστισα δουλεψε το αμαξι 1 μερα και το ξανα εκανε δυο φορες απανοτα τωρα δουλεευει κανονικα παλι .....
τι να είναι ρε παιδια ;; αν ηταν από κακη επισκευή ή ρυθμιση της ηλεκτρονικης τρομπας δεν θα δουλευε θα εμενε το πρόβλημα μονιμο λογικα . να είναι η φυσα του εσθητηρα στροφαλου;;
να είναι κατι άλλο;; τι γνωμη εχουνε η τεχνητες από εδώ μεσα;; -
προβλημα στην εναρξη του κινητηρα diesel
καλησπερα κυριοι
σε ενα ford courier 1.8 DI ( με ηλεκτρονικη πομπα ) το προι κρυο περνει κανονικα μπρος μετα οταν ζεσταθει αργει να παρει με πολα γηρισματα της μηζας και καποιες φορες δεν περνει καθολου μεχρει που τροει την μπαταρια ...... οταν το τσουλισω με τρητη ταχυτητα περνει κατευθιαν .. (αμα παρει δεν σβεινει δουλευει κανονικα )
εχει κανεις κατι να πει απο τους τεχνιτες ;;;;
ηλεκτρονικα τις πομπας;;
ανοχες τις πομπας;;
θεμα τροφοδοσιας;; -
RE: προβλημα στην εναρξη του κινητηρα diesel
καλησπερα κυριοι
σε ενα ford courier 1.8 DI ( με ηλεκτρονικη πομπα ) το προι κρυο περνει κανονικα μπρος μετα οταν ζεσταθει αργει να παρει με πολα γηρισματα της μηζας και καποιες φορες δεν περνει καθολου μεχρει που τροει την μπαταρια ...... οταν το τσουλισω με τρητη ταχυτητα περνει κατευθιαν .. (αμα παρει δεν σβεινει δουλευει κανονικα )
εχει κανεις κατι να πει απο τους τεχνιτες ;;;;
ηλεκτρονικα τις πομπας;;
ανοχες τις πομπας;;
θεμα τροφοδοσιας;; -
RE: σημερα ανακαλυψα οτι μου εβαλαν λαθος λαδια
ψαξτε μήπος και βγαλανε καταλαθος κανενα σωληνακι υποπιεσης του τουρβο !!!! και παει χειρωτερα απο ατμοσφερικο
σε εμενα συνεβει σε σερβις να βγει καταλαθος;;;; ή να ξεχαστικε να ξαναμπει το σωλινακι υποπιεσης του τουρβο και απο το πρωτο μετρο το αμαξι δεν πιγενε βημα λες και επεσε η αποδωση της μηχανης 50%
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
ο κατασκευαστης το προτινει στο βιβλιο manual μαζι και με αλλους τυπους λαδιων ισως ,
και αυτο επιδη δεν ξερει σε ποιο γεωγραφικο πλατος θα κινηται το αμαξι για τον ιδιο κινητηρα αλλο ειναι το Βest λαδι για την Γριλανδια - Σουηδια και αλλογια την Τυνισια - Μαροκο
το ιδιο το αμαξι σου εδιξε οτι του βαζεις το καλυτερο για την περιοχη σου λαδακι
καλη συνεχια μην το πλυγωσεις το αμαξακι βαζοντας το κατι αλλο!
-
RE: ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ A/C
ουαου!!!
δεν το ιξερα οτι ετσι δουλευει .
τουλαχιστον εχω δικιο για το οτι δεν πρεπει να το ζοριζουμε οn-off οταν εχουμε πολες στροφες;;;;