Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γνώμες για μπουζοκαλώδια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γνώμες για μπουζοκαλώδια
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    18
    2505
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vaggelis_306 last edited by

      Λοιπόν παίδες άνοιξα νέο θέμα για να ακούσω πολλές γνώμες κ γενικά να γράφουμε εδώ τα περί μπουζοκαλωδίων.
      Ως γνωστών έχω ένα peugeot 306 με κινητήρα από 106 rallye 1.6 16v τον tu5j4. Επειδή λοιπόν τα είχε παίξει ο μαμά πολλαπλασιαστής κ απ' ότι ακούω κ καινούργιο να βάλω πάλι μπορεί να χαλάσει (κάνει κ γύρω στα 120 ευρώ περίπου) αποφάσισα να βάλω από peugeot 8v τον ''παλιού'' τύπου με μπουζοκαλώδια. Πριν λίγες μέρες παρατήρησα σε σκοτάδι ότι υπάρχει μικρή διαρροή ρεύματος σε κάποιο καλώδιο κ λέω να πάω σε αλλαγή με κάτι aftermarket πχ magnecor, beru κτλ τι λέτε αξίζουν?? Δοκίμασε κανένας??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vaggelis_306 last edited by

        Λοιπόν παίδες άνοιξα νέο θέμα για να ακούσω πολλές γνώμες κ γενικά να γράφουμε εδώ τα περί μπουζοκαλωδίων.
        Ως γνωστών έχω ένα peugeot 306 με κινητήρα από 106 rallye 1.6 16v τον tu5j4. Επειδή λοιπόν τα είχε παίξει ο μαμά πολλαπλασιαστής κ απ' ότι ακούω κ καινούργιο να βάλω πάλι μπορεί να χαλάσει (κάνει κ γύρω στα 120 ευρώ περίπου) αποφάσισα να βάλω από peugeot 8v τον ''παλιού'' τύπου με μπουζοκαλώδια. Πριν λίγες μέρες παρατήρησα σε σκοτάδι ότι υπάρχει μικρή διαρροή ρεύματος σε κάποιο καλώδιο κ λέω να πάω σε αλλαγή με κάτι aftermarket πχ magnecor, beru κτλ τι λέτε αξίζουν?? Δοκίμασε κανένας??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vaggelis_306 last edited by

          Λοιπόν παίδες άνοιξα νέο θέμα για να ακούσω πολλές γνώμες κ γενικά να γράφουμε εδώ τα περί μπουζοκαλωδίων.
          Ως γνωστών έχω ένα peugeot 306 με κινητήρα από 106 rallye 1.6 16v τον tu5j4. Επειδή λοιπόν τα είχε παίξει ο μαμά πολλαπλασιαστής κ απ' ότι ακούω κ καινούργιο να βάλω πάλι μπορεί να χαλάσει (κάνει κ γύρω στα 120 ευρώ περίπου) αποφάσισα να βάλω από peugeot 8v τον ''παλιού'' τύπου με μπουζοκαλώδια. Πριν λίγες μέρες παρατήρησα σε σκοτάδι ότι υπάρχει μικρή διαρροή ρεύματος σε κάποιο καλώδιο κ λέω να πάω σε αλλαγή με κάτι aftermarket πχ magnecor, beru κτλ τι λέτε αξίζουν?? Δοκίμασε κανένας??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Κάθε 5-7 χρόνια αλλάζω καλώδια σε όλα τα αμάξια.
            Χοντρά σιλικόνης.

            Τα τελευταία που πήρα για το σιβίκ δεν ταιριάζουν πάνω στο καπάκι του κινητήρα.
            Το λάστιχο που καλύπτει την τρύπα είναι πολύ μικρότερο και αν πέσουν νερά θα πάνε κατευθείαν στο μπουζί. Πρώτη φορά πήρα τόσο άθλια καλώδια (το καλώδιο είναι πολύ καλό - το λάστιχο έχει πρόβλημα είναι μικρό).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              akis_drive last edited by

              Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
              Λοιπόν παίδες άνοιξα νέο θέμα για να ακούσω πολλές γνώμες κ γενικά να γράφουμε εδώ τα περί μπουζοκαλωδίων.
              Ως γνωστών έχω ένα peugeot 306 με κινητήρα από 106 rallye 1.6 16v τον tu5j4. Επειδή λοιπόν τα είχε παίξει ο μαμά πολλαπλασιαστής κ απ' ότι ακούω κ καινούργιο να βάλω πάλι μπορεί να χαλάσει (κάνει κ γύρω στα 120 ευρώ περίπου) αποφάσισα να βάλω από peugeot 8v τον ''παλιού'' τύπου με μπουζοκαλώδια. Πριν λίγες μέρες παρατήρησα σε σκοτάδι ότι υπάρχει μικρή διαρροή ρεύματος σε κάποιο καλώδιο κ λέω να πάω σε αλλαγή με κάτι aftermarket πχ magnecor, beru κτλ τι λέτε αξίζουν?? Δοκίμασε κανένας??

              To μόνο πουχω να σου προτείνω είναι να ρωτήσεις κατευθείαν έναν ειδικό γιατί όταν παίζεις με το ρεύμα είναι σα να παίζεις κυριολεκτικά με τη φωτιά... http://www.who-is.gr/starter.php?id=178054
              Τον εν λόγω τον βρήκα όταν έψαχνα καλό συρμάτινο μπουζωκαλόδιο ,χωρίς να με νοιάζει το παράσιτο και καλή μόνωση μια και δεν είχα 'εγκέφαλο' αλλά διπλά καρμπυρατέρ α33..., και βρήκα λοιπόν χύμα κουλούρα συρμάτινα kbr με 1 ευρώ το μέτρο .
              Αν θες ρώτησέ τον Βαγγέλη ,μια και ζήτημα πελατάκου δεν παίζει αφού είσαι μακριά ,απλά να ξέρεις τι είναι καλύτερο (και όχι απλά διαφημηζόμενο) να αναζητήσεις για αγορά για το Λιοντάρι

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                vaggelis_306 last edited by

                Δεν θέλω να πάω σε ''πατέντες'' θέλω κάτι σίγουρο να κουμπώνουν σωστά στα μπουζί...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
                  Δεν θέλω να πάω σε ''πατέντες'' θέλω κάτι σίγουρο να κουμπώνουν σωστά στα μπουζί...

                  Λοιπόν.
                  Εκτός από τον πολλαπλασιαστή του 8V μπορείς να βάλεις και από Punto GT με μια ελαφριά αλλαγή καλωδίωσης.
                  Μπουζοκαλώδια μαμά αν θές ή κάτι σχετικά απλό σαν τα μπλε Beru αυτά που δίνει για το 8V. Όλες οι πίπες είναι ίδιες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vaggelis_306 last edited by

                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                    Δεν θέλω να πάω σε ''πατέντες'' θέλω κάτι σίγουρο να κουμπώνουν σωστά στα μπουζί...

                    Λοιπόν.
                    Εκτός από τον πολλαπλασιαστή του 8V μπορείς να βάλεις και από Punto GT με μια ελαφριά αλλαγή καλωδίωσης.
                    Μπουζοκαλώδια μαμά αν θές ή κάτι σχετικά απλό σαν τα μπλε Beru αυτά που δίνει για το 8V. Όλες οι πίπες είναι ίδιες.

                    Ευχαριστώ!! Από τιμή πόσο έχουν τα beru?? Η denso, ngk βγάζουν τίποτα???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Παιζει ρολο το μηκος των μπουζοκαλωδιων εαν ειναι μεγαλυτερο απο οτι χρειαζεται? Πχ εαν δεν βρεις τα δικα του και βαλεις universal που ταιριαζουν οι πιπες αλλα τα καλωδια ειναι καμια 5-10 ποντους μακρυτερα το καθενα. Ειναι σοβαρες οι απωλειες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg Banned last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Παιζει ρολο το μηκος των μπουζοκαλωδιων εαν ειναι μεγαλυτερο απο οτι χρειαζεται? Πχ εαν δεν βρεις τα δικα του και βαλεις universal που ταιριαζουν οι πιπες αλλα τα καλωδια ειναι καμια 5-10 ποντους μακρυτερα το καθενα. Ειναι σοβαρες οι απωλειες?

                        Λογικα θα είναι υπαρκτες οι απώλειες αφου αυξανεις το μηκος....αλλα αν ολοι οι κυλινδροι θα εχουν την ιδια επιμηκυνση.....δν νομιζω να εχεις θεμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:
                          Παιζει ρολο το μηκος των μπουζοκαλωδιων εαν ειναι μεγαλυτερο απο οτι χρειαζεται? Πχ εαν δεν βρεις τα δικα του και βαλεις universal που ταιριαζουν οι πιπες αλλα τα καλωδια ειναι καμια 5-10 ποντους μακρυτερα το καθενα. Ειναι σοβαρες οι απωλειες?

                          ελαχιστες και αμλητεες οι διαφορες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                            Παιζει ρολο το μηκος των μπουζοκαλωδιων εαν ειναι μεγαλυτερο απο οτι χρειαζεται? Πχ εαν δεν βρεις τα δικα του και βαλεις universal που ταιριαζουν οι πιπες αλλα τα καλωδια ειναι καμια 5-10 ποντους μακρυτερα το καθενα. Ειναι σοβαρες οι απωλειες?

                            Δεν υπάρχουν πρακτικά απώλειες μόνο εργαστηριακά, άν υπήρχαν απώλειες που στην πράξη θα φαινόντουσαν τα εργοστασιακά καλώδια θα είχαν όλα το ίδιο μήκος που δεν έχουν όπως ξέρεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Οκ καταλαβα.

                              Κατα την αποψη μου κανοντας σερβις σε διαφορα αμαξια φιλων, θεωρω πολυ ανωτερη εφαρμογη την χρηση μπουζοπιπας ενσωματωμενη στον πολλαπλασιαστη χωρις καθολου μπουζοκαλωδια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Οκ καταλαβα.

                                Κατα την αποψη μου κανοντας σερβις σε διαφορα αμαξια φιλων, θεωρω πολυ ανωτερη εφαρμογη την χρηση μπουζοπιπας ενσωματωμενη στον πολλαπλασιαστη χωρις καθολου μπουζοκαλωδια.

                                Το αναποδο, πολλαπλασιαστης ενσωματωμενος στη μπουζοπιπα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg Banned last edited by

                                  Αυτος όμως δεν είναι και ο λογος για την νεα μοδα των καμμενων πολλαπλασιαστων?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                    Αυτος όμως δεν είναι και ο λογος για την νεα μοδα των καμμενων πολλαπλασιαστων?

                                    Εδω δεν ειναι το σωστο τοπικο για προβληματα VW, αμα θες ανοιξε αλλο θεμα.

                                    Περαν της πλακας, τι εννοεις?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg Banned last edited by

                                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                      Αυτος όμως δεν είναι και ο λογος για την νεα μοδα των καμμενων πολλαπλασιαστων?

                                      Εδω δεν ειναι το σωστο τοπικο για προβληματα VW, αμα θες ανοιξε αλλο θεμα.

                                      Περαν της πλακας, τι εννοεις?

                                      Εχω ακουσει πως πλεον οι πολλαπλασιαστες είναι πιο επιρρεπης σε βλαβες αφου βρίσκονται ακριβως από πανω από την μπουζοπιπα(αρα θερμοτητα από το μπουζι μεσα από τον μεταλλικο αγωγο) και επιπλέον είναι κλεισμενοι μεσα στο ψευτοκαπακο με καπακι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Δεν μπορω να το ξερω αυτο δυστυχως, και δεν πιστευω πως υπαρχουν και τετοιου ειδους στοιχεια διαθεσιμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Οχι δεν σχετιζεται αμεσα. Η κακη ποιοτητα των εξαρτηματων της VW ειναι για αλλη κουβεντα. Ενας καλος ποιοτικα πολλαπλασιαστης οπως αυτοι που φορανε audi, honda και καποιες παρτιδες απο seat-skoda-vw δεν μασανε τιποτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr