Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 241
    • Best 1
    • Groups 0

    akis_drive

    @akis_drive

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    241
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    akis_drive Unfollow Follow

    Best posts made by akis_drive

    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Για κανά τρίμηνο τί να πάθει? Πες ότι ήταν μέσα στο μοτέρ και δουλευόταν με θερμοκρασίες κλπ...
      Δεν είναι και αναψυκτικό να χάσει το ανθρακικό
      Χιούμορ....Χιούμορ!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis_drive

    Latest posts made by akis_drive

    • Το παλιό μου Fiesta ή το Panda Mk2?

      Kαλησπέρα. Έχω ένα Ford fiesta 1250 Z-Tech του 1997 που το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2010. Αξίζει να κάνω την (οικονομική) υπέρβαση και να πάρω Fiat Panda του 2003-2012 1250 60hp?
      Aκούω απόψεις.
      Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      akis_drive
    • RE: Το παλιό μου Fiesta ή το Panda Mk2?

      Kαλησπέρα. Έχω ένα Ford fiesta 1250 Z-Tech του 1997 που το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2010. Αξίζει να κάνω την (οικονομική) υπέρβαση και να πάρω Fiat Panda του 2003-2012 1250 60hp?
      Aκούω απόψεις.
      Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      akis_drive
    • RE: Bελτιωση mazda 3

      Ο χρήστης gianniss έγραψε:
      εαν το δεις μονοδιαστατα δεν θεωρείτε παρολαυτα η αλαγγη εξατμισης δεν εχει να δωσει τιποτα στο αυτοκινητο ??

      επιση; ρωτησα και εαν υπαρχει κατι αλλο οπως πχ προγραμμα κτλ ...

      Κοίτα, άν πάς στο μέρος της εξάτμισης που λέγεται πολλαπλή εξαγωγής(χταπόδι) και έχει τη μορφή το δικό σου από 4 σωληνώσεις στην έξοδο του κινητήρα σε μία, και πάς στην μορφή από 4σωληνώσεις , σε δύο σωληνώσεις και εν τέλη σε μία (όπου και μετά ενώνεται με τα υπόλοιπα 'καζανάκια'), θα έχεις μια πιό στρωτή ροή και καλλίτερη ροπή στις χαμηλές στροφές(άρα ζωντανότερο από χαμηλά και θα 'καταλαβαίνει' λιγότερο το βάρος του). Αλλά θές εξατμησά γάτα(όπως τον Παναγιωταρά Ποπάυ)που θα κάτσει να κάνει υπολογισμούς. Τα 4 σε 1 χταπόδια είναι βασικά για αγωνιστικά που δουλεύουν ψηλά....στά υπόλοιπα 'δικά μας', αυτοκίνητα που τα κάνουν (σε όποια τα κάνουν) από 4 σε 1 ,τα κάνουν μάλον για να...ξεμπερδεύουν με χαμηλό κόστος....
      Από κεί και πέρα, γενικότερα κάνουμε επέμβαση στη διάμετρο της εξάτμησης μόνο άν έχουμε κάνει επέμβαση στη μηχανή.
      Βάλε και ένα καινούριο καθαρό εργοστασιακό φίλτρο αέρος...ένα καλό σέβις όπως λένε και οι συμφορουμίτες!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis_drive
    • RE: Alfa Romeo 146 ή Nissan Almera 1.4

      Ο χρήστης Dgeorge έγραψε:
      Ρε παιδια ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
      Το θέμα είναι οτι έχω τοσες επιλογές που έπηξα.

      Εσείς τι αυτοκίνητο προτείνετε που να έχει τα εξής:
      1ον) να μην είναι πολύ μακρύ, αλλα ευρήχωρο
      2ον) τετράπορτο
      3ον)κινητήρας εμπιστοσύνης(έχω βαρεθεί να πληρώνω για βλακείες)
      3ον)γενικά οικονομικό (ανταλλακτικά, κατανάλωση, κ.α)
      4ον)τιμή μέχρι 2000 ευρώ.

      Τώρα τι να πρωτο δεις απο όλα αυτά.Σίγουρα δεν μπορείς να βρεις ένα που να τα έχει όλα αυτά.
      Σαν ανακεφαλαίωση θέλω.Το βασικό είναι να μην πολυ ασχολούμαι με συνεχής βλάβες,να είναι οικονομικό, και άνετο....
      αυτά.....

      Να σου δώσω μερικές ακόμα επιλογές
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4230189/
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4223414/
      Εδώ, δέν βγάζει τίποτα ο κινητήρας...περιφεριακά μόνο άν έχουν πλύνει μοτέρ μπορεί να χαλάσει ο ρυθμιστής ρελαντί και από αυτό να σβήνει. Καλό αυτοκίνητο με καλά φρένα, ανετότατο στο ταξίδι και οικονομικό...
      Αν το βρείς και με λιγότερα από 150000χλμ........ τα τελευταία βγήκαν το 2001.
      Η alfa καλή είναι, όμως έχω την αίσθηση ότι ταλαιπωρείται, εκτός ταξιδιού, από το βάρος της(ειδικά οι εκδόσεις με τις 15ρες ζάντες..). Το μοτέρ είναι σκυλί, τα ανταλλακτικά που έχουν το σήμα της πάνω αλλά και αρκετοί μάστορες χρεώνουν αρκετά.... κρίμα. Είναι καλά αυτοκίνητα και σου δημιουργούν αναμνήσεις αλλά και διάθεση για βόλτες!
      Πάρε και υλικό για διαβασματάκι
      http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=430

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      akis_drive
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
      Για 165/60/14 τι λαστιχα προτεινετε; Ημουν ετοιμος για Kleber Viaxer αλλα η εταιρεια το σταματησε

      Γεια σου φίλε.
      Μπορεί να μήν παίζουν πολύ στην 'πλύση εγκεφάλου' των διαφημήσεων....αλλά είναι καλλά
      http://www.e-elastika.gr/p.Elastika-Mat ... 00149.html

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis_drive
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Τί προτιμάμε, να έχουμε περισσότερη τριβή,μιάς και τα ελαστικά μας είναι η μόνη επαφή μας με τον δρόμο ή λίγο μειωμένη κατανάλωση? Περισσότερη τριβή είναι και μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης.
      Τα Dunlop είναι μια χαρά και αντέχουν.. Δέν είναι πολύ μαλακά τύπου Michelin και Continental δές και τα matador. Ετσι για πλάκα και άς μή σου γεμίζουν το μάτι σαν μάρκα.
      Ο,τι θές, η τελική επιλογή είναι δική σου

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis_drive
    • RE: Περί εκκλησίας [#3]

      Όμορφη ιστορία.
      Ωραίος φίλε!
      Είναι νομίζω σά να της μίλησε ο Χριστός, αυτός ο άνθρωπος που υπήρξε και έδειξε με τη ζωή του τί πάει να πεί ελευθερία και απλότητα! Και όχι, πρέπει να έχεις τόσα λεφτά για να σε αποδέχονται ή πρέπει να είσαι έτσι χτενισμένη και άλλα 'σοβαρά πράγματα' όπως έλεγε και ο Μικρός Πρίγκηπας του Εξυπερύ.
      Το πρόβλημα είναι ότι όταν όλη αυτήν την ατομικότητα-προσωπικότητα-ελευθερία-φυσιολογικότητα που έδειξε ο Χριστός με την πραγματική του ζωή(νομίζω όλοι πλέον διαβάζοντας και ψάχνοντας για τον Χριστό νιώθουμε πού είναι η πραγματικότητα μεταξύ των επιπρόσθετων σαλτσών και των αλληγορικών διηγήσεων), πάνε να την πατρονάρουν και να την πουλήσουν σε πακετάκια πολλών 'πρέπει'.........

      posted in Αντίλογος
      A
      akis_drive
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

      Καλησπέρα, σε 175/65/14 τι προτείνετε? Ο λαστιχάς μου έδωσε τιμές για:

      fulda 180
      dunlop 200
      bridgestone 210
      michelin 220

      Σε τί αμάξ;....τί χρήσ;....

      Από ότι είδα τα fulda στη διάστασή σου βγαίνουν μόνο τα eco... οπότε όπως πολύ σωστά είπε ο παραπάνω φίλος μακριάα. Τα michelin δέν τα συστήνω (στα πίσω λάστιχα που έχω δυο energy όλο πετραδάκια μαζεύουν και όλο βγάζω και όλο μαζέβουν... άστα...
      Τώρα από ότι βλέπω τα bidgestone πάλι σε eco βγαίνουν (http://www.siriocenter.gr/Products/Deta ... gt8J6w5GZc), μακριά από eco για μέμα..... οπότε πάμε στα dunlop http://www.siriocenter.gr/Products/Deta ... gt8Oaw5GZc
      Μια χαρά είναι ...
      Και μια δικιά μου άποψη είναι αυτά
      http://www.siriocenter.gr/Products/Deta ... gt6t6w5GZc
      Καλοφόρετα ό,τι και να βάλεις!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      akis_drive
    • RE: Περί εκκλησίας [#3]

      Και τις φράσεις αν αναλύσουμε ώς πιστοί έστω, βγάζουμε παραγματικα συμπεράσματα......
      Π.χ. ...ευλόγησε τον γάμο(την τελετή..) ευ+ λόγησε=είπε, σκέφτηκε κάτι καλό ,καλό ήταν αυτό που σηνέβαινε, κακό δέν ήταν. Δέν είπε κάντε το όοολοι έτσι! Ιδιότροπα.
      ...προσευχή=ευχή πρός
      ...μεταννοείστε=νοήστε μετά = ξανασκεφτείτε το......
      ?

      posted in Αντίλογος
      A
      akis_drive
    • RE: ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ-ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ & ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΥΠΝΟΥ

      Πας και ξαπλώνεις εκεί, στο προτείνουν και οι ίδιοι οι πωλητές.
      Επηρεάζει όμως και το στρώμα που σίγουρα αλλιώς δίχνει το μαξιλάρι στο κάθε στρώμα συνολικά στο σώμα

      posted in Αντίλογος
      A
      akis_drive
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr