Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 261
    • Best 0
    • Groups 0

    vaggelis_306

    @vaggelis_306

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    261
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vaggelis_306 Unfollow Follow

    Latest posts made by vaggelis_306

    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ένας χαζός κατάφερε κ έκανε 10 'επιστήμονες της μηχανοκίνησης' να ασχοληθούν αποκλειστικά μαζί του να του φτιάξουν δικό του θέμα με 8 σελίδες περιεχόμενο με αναλύσεις γνώμες κτλ κτλ κ όλα αυτά χωρίς κανένα όφελος σε κανέναν.
      Αν κ χαζός κατάλαβε ότι είναι καλύτερα να τον παρά να ασχολήτε μαζί με τους 10 'επιστήμονες'...
      ΖΗΤΩ ΤΟ 4tforum.gr Κ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ!!!!! ααααχαχαχα!!! κλαίω!!!!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

      Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.

      Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.

      Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
      Στέκει αυτό που λές???

      YOKOHAMA, Japan (June 22, 2011) - Nissan Motor Co., Ltd. today announced that global sales of the Nissan Micra/March has surpassed six million units*1 as of the end of May 2011.

      20*6.000.000= 120.000.000 €

      Συνολικες πωλησεις ειναι αυτες. Οι παλιοτερες αναξιοπιστες γενιες ειχαν οργανο θερμοκρασιας νερου

      Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

      Micra/March total sales volume (based on Nissan flash reports)
      Unit volume breakdown by generation:

      1st generation: approximately 1.65 million units
      2nd generation: approximately 2.54 million units
      3rd generation: approximately 1.63 million units
      4th generation: approximately 170,000 units

      Breakdown by region:

      Japan: approximately 2.37 million units
      Outside Japan: approximately 3.63 million units

      Σε ποια γενιά καταργήθηκε ?, ανάλογα κάνε τον υπολογισμό.

      Φίλε δε με ενδιαφέρουν όλα αυτά που γράφεις. Σε ρώτησα να μου πεις τα κέρδη της νισσάν??? Εγώ σου είπα για το αν κόψεις λίγο έδω λίγο εκεί λίγο παραπέρα σε λίγο θα μας πουλάνε ένα σασί με το τιμόνι για να πετύχουν το μέγιστο κέρδος.
      Άρα δεν είναι το κέρδος ο σκοπός. Αν ήταν θα έκοβαν κ άλλα πράγματα αυτά που είπα πριν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Nα ή να ;

      Μάλλον πρώτη φορά θα τα άκουσες αυτά εε???

      Tα εχεις μπλεξει τοσο στο μυαλο σου και εισαι τοσο ισχυρογνώμων που το μονο που κανεις ειναι να εκτίθεσαι συνεχεια.

      Κάνεις λάθος απλά τη γνώμη μου λέω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

      Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.

      Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.

      Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
      Στέκει αυτό που λές???

      Φυσικά. Στα 80s ο δεξιός καθρέπτης ήταν εξτρά σε πολλά μοντέλα ή αποτελούσε μέρος στάνταρντ εξοπλισμού των πλουσιότερων εκδόσεών τους.

      Πάρε τηλ στην νισσάν κ πες να τους ξηλώσουν γρήγορα τι κάθεσαι??? Μπας κ το πάρουμε κανα 50αρικο λιγότερο!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Nα ή να ;

      Μάλλον πρώτη φορά θα τα άκουσες αυτά εε???

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

      Συμπέρασμα : Το πιο αξιόπιστο σύστημα ψύξης είναι η ψύξη με αέρα.

      Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν υιοθετούν το σύστημα ψύξης του σκαραβαίου μια που τα υπόλοιπα συστήματα είναι αναποτελεσματικά ?

      ΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΓΗ ΗΤΑΝ Κ Ο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ. Δε θέλει ποτέ υγρά ούτε κάποια συντήρηση αφού δεν έχει ψυγεία κολλάρα ντρόμπες κτλ. Λάδια φίλτρα ιμάντες κ γειά σας!!
      Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ο κανόνας να τα κάνουμε δηλ. όλα τα αμάξια αερόψυκτα.
      Κ πληροφοριακά εγώ που είμαι από επαρχία κ ξέρω τα καλύτερα τρακτέρ είναι τα γερμανικά τα deutz τα οποία είναι ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
      Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.

      Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.

      Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
      Στέκει αυτό που λές???

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης mirage έγραψε:

      Ωραία....
      Λοιπόν... Πάμε πάλι, αν και παίζουμε την κολοκυθιά.
      Xsara 1.6 8v τέρας ιπποδύναμης έτσι;
      Διατίθονταν ανάλογα με τον εξοπλισμό χωρίς ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού η με ένδειξη στάθμης λαδιού στην εκκίνηση ή με ένδειξη στάθμης στην εκκίνησης και μετά θερμοκρασίας λαδιού. Προφανώς αυτές χωρίς ένδειξη είναι πιο αξιόπιστες αλλά δεν κάνουν για πίστα. Καταλαβαίνεις πως προσπαθείς να συσχετίσεις 2 άσχετα μεταξύ τους πράγματα ή όχι;

      Σωστό αυτό που λες. Δεν το συνεχίζω γιατί θα ξεφύγουμε πολύ. Φτάνει αρκετά μάθαμε πιστεύω.

      Θα κάνω διάσπαση σε λίγο το θέμα και θα συνεχίσουμε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης elvet έγραψε:

      Καθώς επιμένεις τόσο πολύ, μπορείς να μας παραθέσεις ένα κείμενο που να συσχετίζει την αξιοπιστία του κινητήρα με τον αριθμό των οργάνων στο ταμπλώ;
      Δώσε μία πηγή, από το Πολυτεχνείο Κοζάνης, από τους φίλους σου, από τις αντιπροσωπείες, από όπου θέλεις, που να το λέει και να το αποδεικνύει.

      Αν το είχα αυτό που λες δε θα καθόμασταν να λέμε τόσα πολλά θα το βλέπαμε κ τέλος. Μόνο αναφορές έχω προς το παρόν τουλάχιστον. Αλλά βασίζομαι στο ότι μου τα είπαν οι αντιπρόσωποι κ ο καθηγητής. Κ ότι βλέπω στην καθημερινότητα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • RE: Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Ωραία....
      Λοιπόν... Πάμε πάλι, αν και παίζουμε την κολοκυθιά.
      Xsara 1.6 8v τέρας ιπποδύναμης έτσι;
      Διατίθονταν ανάλογα με τον εξοπλισμό χωρίς ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού η με ένδειξη στάθμης λαδιού στην εκκίνηση ή με ένδειξη στάθμης στην εκκίνησης και μετά θερμοκρασίας λαδιού. Προφανώς αυτές χωρίς ένδειξη είναι πιο αξιόπιστες αλλά δεν κάνουν για πίστα. Καταλαβαίνεις πως προσπαθείς να συσχετίσεις 2 άσχετα μεταξύ τους πράγματα ή όχι;

      Σωστό αυτό που λες. Δεν το συνεχίζω γιατί θα ξεφύγουμε πολύ. Φτάνει αρκετά μάθαμε πιστεύω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelis_306
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr