Ο χρήστης Mihawk έγραψε:
στην διαθεση μου εχω μεχρι 15000-16000 για καινουργιο η 7000-8000 δινω για μτχ. Σιγουρα το καινουργιο θα ηταν η ευκολη λυση για να εχω το κεφαλι μου ησυχο αλλα τωρα για πρωτο αμαξι καινουργιο...? μην το τρακαρω το ρανω το κανω γιαυτο σκεφτομουν την περιπτωση του μτχ. Με ενδιαφερει να ειναι normal οχι απαραιτητα παρα πολυ γρηγορο αλλα νανε και ωραιο εξωτερικα (corsa golf ibiza kai fiesta, αυτα μου κανουν) . Τωρα εσεις πρωτεινεται μτχ η new και ποιο απο τα 4?
Αν πας για μικρό και καινούριο,θα πρέπει να επιλέξεις ένα οικονομικό,ποιοτικό,καλοεξοπλισμένο,ασφαλές,ολοκληρωμένο και με μικρό κόστος χρήσης(μικρά τέλη-κατανάλωση) αυτοκίνητο.Θα σου γράψω τις 5 καλύτερες προτάσεις μέχρι 12500€(ένα λογικό ποσό για καινούριο χωρίς να ξεφεύγεις) για καινούριο μικρό που καλό θα είναι να μελετήσεις προσεκτικά και ίσως σε βοηθήσει αυτό καλύτερα.Οι τιμές που θα αναφέρω,επειδή έκανα και ανάλογη έρευνα πριν από λίγο για ένα φίλο,είναι ΜΕ τις ισχύουσες εκπτώσεις, αλλά χωρίς ενδεχόμενη απόσυρση και χωρίς να συμπεριλάβουμε χρώμα-πινακίδες-μεταφορά.Παμε!
1.ford fiesta 1.4 96ps 3d trend 12540€, με 5 χρόνια εγγύηση και 133€ τέλη κυκλοφορίας
2.citroen c3 1.4 vti 95 ps attraction 12470€, με 5 χρόνια εγγύηση και 134€ τέλη κυκλοφορίας
3.kia rio 1.2 85 ps uptown 12390€, με 7 χρόνια εγγύηση και 91€ τέλη κυκλοφορίας
4.renault clio 1.2 tce 100ps 5d energy 12590€, με 5 χρόνια εγγύηση και 125€ τέλη κυκλοφορίας
5.opel corsa 1.4 100ps 3d edition 12680€, με 6 χρόνια εγγύηση και 129€ τέλη κυκλοφορίας.
Και τα 5 αυτά μικρά είναι πολύ αξιολογες επιλογές για την κατηγορία και προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα σε χαμηλή τιμή.Ολα έχουν στάνταρ esp,εκτός από το clio energy(το έχει στάνταρ η dynamic)που το παίρνει extra με 400-500€.