-
Στα παπακια μου βασικα η G, αλλα οταν ο Uber Alles εχει ιστορικο με σπασμενα υποπλαισια, το καπακι του κιβωτιου ειναι πταισμα...βεβαια ξεχασα μιλαμε για απτη ποιοτητα
Και ενα βιντεακι to refresh everyone's memory...
-
Πες το μας κι αυτό ότι έχουμε καλύτερο after sales στην Ελλάδα απ' ότι στην Ιταλία να πάω αύριο πρωί πρωί να βαρέσω tattoo FIAT HELLAS στο μέτωπο...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Bullshit!! Σε όσους έχει συμβεί έχει αλλαχθεί ΔΩΡΕΑΝ και χωρίς πολλά πολλά. Ενίοτε δε και πάνω από μία φορές καθώς ως γνωστοί τρόμπες οι Ιταλοί συνεχίζουν να βάζουν το ίδιο ανταλλακτικό.
στην ιταλική αγορά χρεώνεται κανονικότατα από την εταιρεία και το κόστος του ανταλλακτικού (αν θέλει) αναλαμβάνει να το καλύψει ο dealer.
νομίζω οτι παραείσαι απαισιόδοξος ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Μεγαλύτερο εργονομικό λάθος από τον περιστροφικό διακόπτη φώτων που έχουν ΟΛΑ τα γερμανικά (μαζί και το δικό μου φυσικά), δεν έχω δει πουθενά... (εξαιρώ τους απάλευτους διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα στα 106 και στις Ε34 5άρες καθώς αυτά είναι πολύ παλιά μοντέλα).Γιατί το λές αυτό? Προσωπικά το βρίσκω πολύ εύχρηστο...ίσως βέβαια και να είναι επειδή το έχω συνηθίσει.
-
O κλασσικός πολυδιακόπτης στην κολώνα του τιμονιού, που εδώ τον πρωτογνωρίσαμε αν δεν κάνω λάθος στα ιαπωνικά των '70ς, είναι απείρως πιο ευκολόχρηστος. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι όλοι οι γερμανοί έχουν υιοθετήσει τον περιστροφικό που μπαίνει στο ταμπλό χαμηλά. Κάτι παίζει...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
O κλασσικός πολυδιακόπτης στην κολώνα του τιμονιού, που εδώ τον πρωτογνωρίσαμε αν δεν κάνω λάθος στα ιαπωνικά των '70ς, είναι απείρως πιο ευκολόχρηστος. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι όλοι οι γερμανοί έχουν υιοθετήσει τον περιστροφικό που μπαίνει στο ταμπλό χαμηλά. Κάτι παίζει.....και κανει και αντανακλαση στο παραθυρο στις περισσοτερες εφαρμογες. Παρολα αυτα δεν τον βρισκω αντιεργονομικο (οκ εκτος αν ειναι θαμμενος πολυ χαμηλα), και τον προτιμω απο το διακοπτη στην κολωνα. Βεβαια ειναι κατι που μαλλον δεν θα καθορισει την επιλογη κανενος φανταζομαι...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Στα παπακια μου βασικα η G, αλλα οταν ο Uber Alles εχει ιστορικο με σπασμενα υποπλαισια, το καπακι του κιβωτιου ειναι πταισμα...βεβαια ξεχασα μιλαμε για απτη ποιοτηταΚαι ενα βιντεακι to refresh everyone's memory...
Εγώ όλα αυτα δεν τα είχα υπόψιν μου,και είχα σε υπόληψη την BMW.Αν αυτή είναι η γερμανική ποιότητα ( μετα τα συμβάντα με τους tsi,κλπ) κλαφτα χαραλαμπε
-
ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν μικρότερα ή μεγαλύτερα προβλήματα. Απλά σε κάποια χαρακτηρίζονται ως 'μεμονωμένα περιστατικά', ενώ σε άλλα ως 'έλλειψη ποιότητας'. Και ο νοών νοεί το...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Στα παπακια μου βασικα η G, αλλα οταν ο Uber Alles εχει ιστορικο με σπασμενα υποπλαισια, το καπακι του κιβωτιου ειναι πταισμα...βεβαια ξεχασα μιλαμε για απτη ποιοτηταΚαι ενα βιντεακι to refresh everyone's memory...
Δεν τις πας τις BMW ε?
Τώρα αναφέρεσαι σε ένα συμβάν για αυτοκίνητα 10ετίας+ και για κάποια πολύ δυνατά 6κυλ.
Στα καινούρια (6ετίας τουλάχιστον) προφανώς δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πρόβλημα, μην υπερβάλεις.
Ούτως η άλλως το είπες μόνος σου, η αναφορά γίνεται για τη ποιότητα του εσωτερικού. Και σε μένα η G που είχα στην Ιταλία έβγαινε το καπάκι του λεβιέ.
-
Ένα συμβάν;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ένα συμβάν;Πολλά.
Τι σημαίνει αυτό? Ότι όλες οι BMW κόβουν σασί?
Ότι η F20 είναι έτσι?
Τι ακριβώς?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Στα παπακια μου βασικα η G, αλλα οταν ο Uber Alles εχει ιστορικο με σπασμενα υποπλαισια, το καπακι του κιβωτιου ειναι πταισμα...βεβαια ξεχασα μιλαμε για απτη ποιοτητα
Και ενα βιντεακι to refresh everyone's memory...
Δεν τις πας τις BMW ε?
Τώρα αναφέρεσαι σε ένα συμβάν για αυτοκίνητα 10ετίας+ και για κάποια πολύ δυνατά 6κυλ.
Στα καινούρια (6ετίας τουλάχιστον) προφανώς δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πρόβλημα, μην υπερβάλεις.
Ούτως η άλλως το είπες μόνος σου, η αναφορά γίνεται για τη ποιότητα του εσωτερικού. Και σε μένα η G που είχα στην Ιταλία έβγαινε το καπάκι του λεβιέ.
Ρε Νικο μου αρεσουν οι γενικευσεις και ακομα περισσοτερο οι ταμπελες...Με την ιδια ευκολια μπορω να σε χαρακτηρισω μπεμβεδακια, οποτε η κουβεντα ληγει!
Ολοκληρο lawsuit εχει φαει η bmw για τα υποπλαισια σε Ε36/46 και εσυ μιλας για μεμονωμενο περιστατικο? Οκ, στις Ε90 διορθωθηκε το θεμα (φοβερα αντανακλαστικα!), και προεκυψε το ζητημα με τους πολλαπλασιαστες και τα (ποιοτικα)τριζατα παραθυρα στις coupe....ή μηπως κι αυτα ειναι μεμονωμενο?
Με λιγα λογια οποιος μιλαει για την ανωτατη ποιοτητα των Γερμανων (γενικα οχι μονο για bmw) καλυτερα να μασαει, γιατι απλουστατα ειναι πολυ πιο σημαντικη η βλαβη πχ του πολλαπλασιαστη απο ενα καπακι ενως λεβιε (που και εμενα θα μου την εσπαγε), εκτος αν θεωρεις πιο σημαντικα 'οσα βλεπει η πεθερα'! Ακομα δε περισσοτερο, οταν μιλαμε για μια νεα πλατφορμα, με νεους κινητηρες κτλ....Ας μεινουμε λοιπον στα γουστα του καθενως, που ειναι απολυτα αποδεκτα, και μην υπερβαλουμε... -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
ΥΓ: Μεγαλύτερο εργονομικό λάθος από τον περιστροφικό διακόπτη φώτων που έχουν ΟΛΑ τα γερμανικά (μαζί και το δικό μου φυσικά), δεν έχω δει πουθενά... (εξαιρώ τους απάλευτους διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα στα 106 και στις Ε34 5άρες καθώς αυτά είναι πολύ παλιά μοντέλα).
Γιατί το λές αυτό? Προσωπικά το βρίσκω πολύ εύχρηστο...ίσως βέβαια και να είναι επειδή το έχω συνηθίσει.
Αντιεργονομικότατο για μένα! Πολύ ευκολότερο στον αριστερό μοχλοδιακόπτη! Απορώ που δεν έβαλα και το σινιάλο στον περιστροφικό...
-
Πλέον που τα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα έχουν αυτόματα φώτα, στ' @@ μας πού είναι ο διακόπτης!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Στα παπακια μου βασικα η G, αλλα οταν ο Uber Alles εχει ιστορικο με σπασμενα υποπλαισια, το καπακι του κιβωτιου ειναι πταισμα...βεβαια ξεχασα μιλαμε για απτη ποιοτητα
Και ενα βιντεακι to refresh everyone's memory...
Δεν τις πας τις BMW ε?
Τώρα αναφέρεσαι σε ένα συμβάν για αυτοκίνητα 10ετίας+ και για κάποια πολύ δυνατά 6κυλ.
Στα καινούρια (6ετίας τουλάχιστον) προφανώς δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πρόβλημα, μην υπερβάλεις.
Ούτως η άλλως το είπες μόνος σου, η αναφορά γίνεται για τη ποιότητα του εσωτερικού. Και σε μένα η G που είχα στην Ιταλία έβγαινε το καπάκι του λεβιέ.
Ρε Νικο μου αρεσουν οι γενικευσεις και ακομα περισσοτερο οι ταμπελες...Με την ιδια ευκολια μπορω να σε χαρακτηρισω μπεμβεδακια, οποτε η κουβεντα ληγει!
Ολοκληρο lawsuit εχει φαει η bmw για τα υποπλαισια σε Ε36/46 και εσυ μιλας για μεμονωμενο περιστατικο? Οκ, στις Ε90 διορθωθηκε το θεμα (φοβερα αντανακλαστικα!), και προεκυψε το ζητημα με τους πολλαπλασιαστες και τα (ποιοτικα)τριζατα παραθυρα στις coupe....ή μηπως κι αυτα ειναι μεμονωμενο?
Με λιγα λογια οποιος μιλαει για την ανωτατη ποιοτητα των Γερμανων (γενικα οχι μονο για bmw) καλυτερα να μασαει, γιατι απλουστατα ειναι πολυ πιο σημαντικη η βλαβη πχ του πολλαπλασιαστη απο ενα καπακι ενως λεβιε (που και εμενα θα μου την εσπαγε), εκτος αν θεωρεις πιο σημαντικα 'οσα βλεπει η πεθερα'! Ακομα δε περισσοτερο, οταν μιλαμε για μια νεα πλατφορμα, με νεους κινητηρες κτλ....Ας μεινουμε λοιπον στα γουστα του καθενως, που ειναι απολυτα αποδεκτα, και μην υπερβαλουμε...Kαλά κι εγώ μπορώ να σε χαρακτηρίσω βολβοδάκια και αντιμπεμβεδάκια που στα @@ μου τι κάνει η BMW εφόσον το αυτοκίνητό μου δε σπάει δε χαλάει (χτύπα ξύλο) και με γεμίζει.
Στο θέμα μας, είσαι υπερβολικός γιατί αυτά συμβαίνουν παντού. Στα φόρα, προβλήματα θα διαβάσεις και lawsuits από ανθρώπους όπως οι Αμερικάνοι που είναι κολλημένοι γενικότερα με τέτοια πράγματα.
Όσο για τους πολλαπλασιαστές προφανώς ήταν η ίδια παρτίδα με της Audi ...τουλάχιστον η BMW τους αντικαθιστά δωρεάν κι εκτός εγγύησης.
Δε μίλησα για μεμονωμένο περιστατικό (έγραψα αυτοκίνητΑ).
Θες να πούμε για τα πρόβληματα στους μεταβλητούς στις Alfa? Ή για τα ψαλίδια? Ή για τα ηλεκτρονικά? Θες να απαριθμήσω καμιά 10αριά προβλήματα που είχα στην 147 έτσι για πλάκα?
Ας μην υπερβάλεις κι εσύ λοιπόν.
Παρ'όλα αυτά τη Giulietta θα αγόραζα γιατί έχει περισσότερο value for money από την 118i.
Bottom line...βλάβες υπάρχουν παντού. Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι αλεξίσφαιρο. Το θέμα είναι πως αντιμετωπίζονται από την αντιπροσωπεία και κατά πόσο γνωρίζουν να τις φτιάξουν για να μη ξαναπάς.
Τώρα όλα τ'άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πλέον που τα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα έχουν αυτόματα φώτα, στ' @@ μας πού είναι ο διακόπτης!Εγώ πάντως το αυτόματο δεν το χρησιμοποιώ. Αφενός δε θέλω οι αποπίσω μου στα τούνελ της Αττικής Οδού να με λένε φιγουρατζή και αφετέρου θέλω να έχω τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου μου.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πλέον που τα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα έχουν αυτόματα φώτα, στ' @@ μας πού είναι ο διακόπτης!
Εγώ πάντως το αυτόματο δεν το χρησιμοποιώ. Αφενός δε θέλω οι αποπίσω μου στα τούνελ της Αττικής Οδού να με λένε φιγουρατζή και αφετέρου θέλω να έχω τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου μου.
Στην Αττική οδό κανείς δεν ασχολέιται με τον μπροστά πιστεύω Βέβαια άλλο την μέρα και άλλο την νύχτα γιατι αν έχει πολύ ήλιο δεν καταλαβαίνεις ότι ο μπροστά έχει φώτα αναμμένα αν είσαι από πίσω
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Θες να πούμε για τα πρόβληματα στους μεταβλητούς στις Alfa? Ή για τα ψαλίδια? Ή για τα ηλεκτρονικά? Θες να απαριθμήσω καμιά 10αριά προβλήματα που είχα στην 147 έτσι για πλάκα?Ας μην υπερβάλεις κι εσύ λοιπόν.
Εδω εισαι αδικος ομως γιατι ενω πριν λες μην κοιταμε τα προβληματα των Γερμανων προ 10ετιας, μιλας για μια Alfa που ειναι αντιστοιχης εποχης... Δεν νομιζω οτι η Mito πχ ειχε τοσα θεματα, οπως αντιστοιχα ανεφερες οτι την τελευταια 6ετια δεν εχουν τετοια θεματα οι Γερμανοι...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ή για τα ψαλίδια?Δεν είναι πρόβλημα τα ψαλίδιααααα!! 2011 έχουμε φτάσει! Οι περισσότερες 156/147 είναι ένα βήμα πριν τον τάφο και ακόμα να το χωνέψετε!!
Φυσιολογική φθορά το λένε στο χωριό μου!!
Έτσι είναι γιατί έτσι πάει! -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Όσο για τους πολλαπλασιαστές προφανώς ήταν η ίδια παρτίδα με της Audi ...τουλάχιστον η BMW τους αντικαθιστά δωρεάν κι εκτός εγγύησης.Στο δικό μου πάντως τους άλλαξαν στο πλαίσιο ανάκλησης, 4 χρόνια μετά τη λήξη της εγγύησης, πριν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.
Giulietta vs new 118ι