-
Έχουμε ένα Astra G του 1999 στην οικογένεια. Έχει όλα τα βασικά (A/C, 2 αερόσακους, ABS) 4 αστεράκια στο NCAP και το μόνο που πράγματι μας λείπει είναι να είχε ένα αυτόματο κιβώτιο. Έχει βγάλει κάποια προβλήματα φθοράς χρόνου (πχ έσπασε ένα πλαστικό εξάρτημα από το κύκλωμα ψύξης και χάθηκε όλο το ψυκτικό, ή τα αμορτισεράκια του πορτ-μπαγκάζ τα έχουν παίξει και θέλουν αλλαγή) αλλά τα ηλεκτρονικά του είναι ΟΚ και ο κινητήρας του άψογος. Για σκουριές κλπ. προφανώς δεν τίθεται καν θέμα.
Ποιός ο λόγος να μην το κρατήσουμε 10 χρόνια ακόμη?
Οκ ένα σύγχρονο αυτοκίνητο έχει καλύτερη εργονομία, λίγο καλύτερη παθητική ασφάλεια, και σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης. Θα έχει καλύτερες επιδόσεις αν και από τη στιγμή που φτίαχτηκαν αυτοκινητόδρομοι νομίζω κανείς δεν έχει πραγματική ανάγκη τις επιδόσεις. Θα έχει μικρότερη κατανάλωση, ας πούμε 2λ/100χλμ. δηλαδή 2000 ευρώ εξοικονόμηση στα 100.000χλμ. που θα κάνουμε τα επόμενα 10 χρόνια.
Είναι όλα αυτά ικανά όμως να πει κανείς πως έχουμε *ανάγκη *ένα νέο αυτοκίνητο? -
Έχουμε ένα Astra G του 1999 στην οικογένεια. Έχει όλα τα βασικά (A/C, 2 αερόσακους, ABS) 4 αστεράκια στο NCAP και το μόνο που πράγματι μας λείπει είναι να είχε ένα αυτόματο κιβώτιο. Έχει βγάλει κάποια προβλήματα φθοράς χρόνου (πχ έσπασε ένα πλαστικό εξάρτημα από το κύκλωμα ψύξης και χάθηκε όλο το ψυκτικό, ή τα αμορτισεράκια του πορτ-μπαγκάζ τα έχουν παίξει και θέλουν αλλαγή) αλλά τα ηλεκτρονικά του είναι ΟΚ και ο κινητήρας του άψογος. Για σκουριές κλπ. προφανώς δεν τίθεται καν θέμα.
Ποιός ο λόγος να μην το κρατήσουμε 10 χρόνια ακόμη?
Οκ ένα σύγχρονο αυτοκίνητο έχει καλύτερη εργονομία, λίγο καλύτερη παθητική ασφάλεια, και σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης. Θα έχει καλύτερες επιδόσεις αν και από τη στιγμή που φτίαχτηκαν αυτοκινητόδρομοι νομίζω κανείς δεν έχει πραγματική ανάγκη τις επιδόσεις. Θα έχει μικρότερη κατανάλωση, ας πούμε 2λ/100χλμ. δηλαδή 2000 ευρώ εξοικονόμηση στα 100.000χλμ. που θα κάνουμε τα επόμενα 10 χρόνια.
Είναι όλα αυτά ικανά όμως να πει κανείς πως έχουμε *ανάγκη *ένα νέο αυτοκίνητο? -
Έχουμε ένα Astra G του 1999 στην οικογένεια. Έχει όλα τα βασικά (A/C, 2 αερόσακους, ABS) 4 αστεράκια στο NCAP και το μόνο που πράγματι μας λείπει είναι να είχε ένα αυτόματο κιβώτιο. Έχει βγάλει κάποια προβλήματα φθοράς χρόνου (πχ έσπασε ένα πλαστικό εξάρτημα από το κύκλωμα ψύξης και χάθηκε όλο το ψυκτικό, ή τα αμορτισεράκια του πορτ-μπαγκάζ τα έχουν παίξει και θέλουν αλλαγή) αλλά τα ηλεκτρονικά του είναι ΟΚ και ο κινητήρας του άψογος. Για σκουριές κλπ. προφανώς δεν τίθεται καν θέμα.
Ποιός ο λόγος να μην το κρατήσουμε 10 χρόνια ακόμη?
Οκ ένα σύγχρονο αυτοκίνητο έχει καλύτερη εργονομία, λίγο καλύτερη παθητική ασφάλεια, και σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης. Θα έχει καλύτερες επιδόσεις αν και από τη στιγμή που φτίαχτηκαν αυτοκινητόδρομοι νομίζω κανείς δεν έχει πραγματική ανάγκη τις επιδόσεις. Θα έχει μικρότερη κατανάλωση, ας πούμε 2λ/100χλμ. δηλαδή 2000 ευρώ εξοικονόμηση στα 100.000χλμ. που θα κάνουμε τα επόμενα 10 χρόνια.
Είναι όλα αυτά ικανά όμως να πει κανείς πως έχουμε *ανάγκη *ένα νέο αυτοκίνητο? -
ναι αμεσα.
οπελ δεν κρατας
-
Η το έχεις ως τα βαθιά γεράματα...
-
Μην το αλλάζεις αν ζορίζεσαι οικονομικά.
υ.γ. εναλλακτικά μπορείς να ζητήσεις από τον pop να τσοντάρει
-
Αν μπορεις να το αλλαξεις το αλλαζεις αν δεν μπορεις τοτε μενεις με αυτο που εχεις εφοσων καλυπτει τις αναγκες σου.
-
Προφανώς φίλε nickolas δεν διαβάζεις ελληνικά περιοδικά αυτοκινήτου. Πήγαινε πάρε ένα drive ή 4Τ να διαβάσεις πόσα δευτερόλεπτα, πόση ροπή, 0-100, μηδενική (μη σου πω και αρνητική) κατανάλωση, ποιό είναι το πραγματικό driver's car (για να συνειδητοποιήσεις ότι εσύ οδηγείς ένα ξέρω γω cyclist's car), ποιός είναι ο petrohead και ποιός ο dieselhead, ποιός είναι ο πραγματικός οδηγός και ποιός ο ψεύτικος και σε ένα μήνα προβλέπω ποστ σου στο κατασκευαστών 'Golf tsi 160 vs Giulietta vs BMW 1 κλπ' και στις αγγελίες μια φωτογραφία από το κτηματάκι της οικογένειας και τη σημείωση 'περισσότερες πληροφορίες με pm-πωλείται λόγω ανάγκης'.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ναι αμεσα.οπελ δεν κρατας
Σωστά.
Πρέπει να αγοράσει και ο φίλος Αλβανός αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Οκ ένα σύγχρονο αυτοκίνητο έχει καλύτερη εργονομία, λίγο καλύτερη παθητική ασφάλεια, και σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης.Συμφωνώ για την παθητική ασφάλεια αλλά απο που προκύπτει οτι το καινούριο σώνει και καλά θα έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και εργονομία?
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
ναι αμεσα.
οπελ δεν κρατας
Σωστά.
Πρέπει να αγοράσει και ο φίλος Αλβανός αυτοκίνητο.
ειστε χυδαιοι!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Είναι όλα αυτά ικανά όμως να πει κανείς πως έχουμε *ανάγκη *ένα νέο αυτοκίνητο?Είνα τεράστια η διαφορά του θέλω από το έχω ανάγκη. Όπως σαρκαστικα τονίζει ο έντυ, τα περιοδικά σε πρώτο ρόλο και δευτερευόντως άλλες πηγές θέλουν να μας πείσουν ότι τα θέλω μας είναι ανάγκες. Τώρα με την κρίση πολλοί καταλαβαίνουν ότι οι 'ανάγκες' τους ήταν ένα καλοκαμουφλαρισμένο θέλω για λίγο πουλ μουρ.
Τώρα τι να σου πω περί αντικατάστασης. Εγώ προσωπικά πιστεύω πως στα 100.000 χλμ ένα προσεγμένο τουτού τεχνολογίας μίας δεκαετίας πίσω έχει μόλις τελειώσει το στρώσιμο, ενώ αλλοί ψάχνουν το τηλέφωνο του Νεονάκη. Εάν νιώθεις ότι ικανοποιεί τις ανάγκες σου αλλά όχι τα θέλω σου κράτησε το, εάν νιώθεις ότι ούτε τις ανάγκες σου ικανοποιεί τότε διώχτο εάν μπορείς.
-
Νομίζω πως σας βγάζει άνετα μερικά χρόνια ακόμα.
Το κρίσιμο σημείο για την αλλαγή του αυτοκινήτου, αν υποθέσουμε ότι δεν παρουσιάζεται ανάγκη που σου επιβάλλει αλλαγή κατηγορίας (πχ s/w, τζιπ, 7θέσιο κλπ) είναι όταν φτάσει σε σημείο να ζητάει πολλά λεφτά για να επισκευαστούν φθορές που προκύπτουν από την εκτεταμένη χρήση.Κλασσικό παράδειγμα η ΕΥΑ του τρύφτυ, που με μερικά μαζέματα μπορεί να γίνει μια χαρά αμαξάκι, παρά τα 340Κ χλμ. Απλά τα μαζέματα σ αυτήν την ηλικία είναι λεφτά, όχι αστεία. Και μετά, όλο και κάτι θα προκύπτει...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Νομίζω πως σας βγάζει άνετα μερικά χρόνια ακόμα.
Το κρίσιμο σημείο για την αλλαγή του αυτοκινήτου, αν υποθέσουμε ότι δεν παρουσιάζεται ανάγκη που σου επιβάλλει αλλαγή κατηγορίας (πχ s/w, τζιπ, 7θέσιο κλπ) είναι όταν φτάσει σε σημείο να ζητάει πολλά λεφτά για να επισκευαστούν φθορές που προκύπτουν από την εκτεταμένη χρήση.Κλασσικό παράδειγμα η ΕΥΑ του τρύφτυ, που με μερικά μαζέματα μπορεί να γίνει μια χαρά αμαξάκι, παρά τα 340Κ χλμ. Απλά τα μαζέματα σ αυτήν την ηλικία είναι λεφτά, όχι αστεία. Και μετά, όλο και κάτι θα προκύπτει...
Οι δικοί μου έδωσαν κοντά 2.500 για να συμμαζέψουν corolla G6 1.3 του 99 με ABS, 2x airbags, ηλεκτρικά παράθυρα και a/c που έχει κάνει 150.000χλμ - αφορούσε πλήρες βάψιμο του αυτοκινήτου, πλήρες σέρβις (φρένα, δίσκο, αμορτισέρ ανάμεσα σε άλλα). Με το σκεπτικό ότι θα βγάλει για πλάκα άλλα 150.000 το corolla και πολλά από αυτά ξένοιαστα, δεν νομίζω ότι έκαναν άσχημα.. μια χαρά αυτοκινητάκι είναι.
-
Παιδια ετσι ακριβως ειναι το παλιο αυτοκινητο θα ζητησει καποια λογικη συντηρηση που φανταζει ακριβη, η αλλαγη του ομως ειναι ακομα ακριβοτερη. Το θεμα ειναι πως κουραζει αυτη η διαδικασια οχι οικονομικα αλλα ψυχικα
-
To A3, μοντ. '99, 100.000χλμ., που εχουν οι δικοί μου, πέρασε ΚΤΕΟ 2η φορά πριν 2 χρόνια και εκανε και μεγαλο σερβις στη ΚΑΡΕΝΤΑ (ολα τα σερβις εκει αρα το ξερουν το αυτοκινητο). Και απο το ΚΤΕΟ και απο τη Καρεντα τους ειπαν οτι ειναι σε εξαιρετική κατάσταση. Γιατί να αλλάξουν?
Γενικά προβληματα 0 μεχρι τώρα και ποιότητα κύλισης μια χαρά και σχεδόν καθόλου τριγμοί.. Δε κατάλαβα ποτέ την αλλαγή αυτοκινήτου καθε 5 χρόνια ακόμα και απο έχοντες/κατέχοντες... Βεβαια.. ας ειναι καλά οι Τράπεζες που όλοι γινανε απο δ'αυτους. Ο καθε ένας κάνει τα κουμάντα του. Δεν υπάρχει 'πρεπει'. Εσυ τα θέτεις. -
οταν ρωτησαν τον Διογενη ποτε ειναι καλυτερα να τρωει ενας ανθρωπος απαντησε...
Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ...Ο ΦΤΩΧΟΣ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ....
το θεμα με την Ελλαδα ηταν οτι ολοι ερμηνευσαμε λαθος το ΜΠΟΡΕΙ....
αυτοκινητο δεκαετιας ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ....εκτος και αν εισαι τοσο αχρειος οδηγος που του εχεις χωσει την μπιελα στην εξατμιση...
εγω εχω καντετ του 84...
αλλα παιδια εδω μεσα ακομα και 40χρονα!!
το θεμα ειναι η αψογη συντηρηση και να κουβαλας λιγο την τρελα του μη-συμβατικου....
-
Εγώ έχω για δεύτερο, ένα Opel Corsa 1,4 ηλικίας 10 ετών. Αν το δώσω 3 χιλιάρικα και βάλω αλλά 7 για να πάρω ένα μικρό χιλιάρι, κάνω απόσβεση σε 4 χρόνια από τη διαφορά στη κατανάλωση, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση, το service/εγγύηση κλπ. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για τον Σεπτέμβρη.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αυτοκίνητο 10ετίας, σκέφτεστε να το αλλάξετε?
Ποιός ο λόγος να μην το κρατήσουμε 10 χρόνια ακόμη?2011-10 = 2001
Τι είχα το 2001; Την κόκκινη κουπεδιά...Τον καρχαρία, Hyundai Coupe FX
Το έδωσα τότε, καινούριο, με 22.000χιλιόμετρα. Αναγκάστηκα να το πουλήσω.
Πίκρα τεράστια. Τα είχα βάψει μαύρα τότε.Αν το είχα σήμερα, εννοείται ότι θα το κράταγα. Το είχα φτιάξει και όπως το ήθελα, ήταν και άριστο, κανένα πρόβλημα.
Οπότε εγώ αν είχα κάποιο αυτοκίνητο το οποίο πραγματικά μου λέει κάτι θα το κράταγα.
(εφόσον δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα π.χ. υγείας, οικονομικό, οικογενειακό ή πρόβλημα στο αυτοκίνητο).
Διαφορετικά θα το έσπρωχνα. Αλλά μάλλον θα το έσπρωχνα πολύ ποιο νωρίς. Δεν νομίζω να άντεχα 10 χρόνια με αυτοκίνητο που με χαλάει. -
Ο χρήστης manasta έγραψε:
Εγώ έχω για δεύτερο, ένα Opel Corsa 1,4 ηλικίας 10 ετών. Αν το δώσω 3 χιλιάρικα και βάλω αλλά 7 για να πάρω ένα μικρό χιλιάρι, κάνω απόσβεση σε 4 χρόνια από τη διαφορά στη κατανάλωση, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση, το service/εγγύηση κλπ. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για τον Σεπτέμβρη.7.000 χιλιάρικα απόσβεση σε 4 χρόνια; Αν μπορείς θα ήθελα λίγο πιο αναλυτικά πως τα υπολόγισες... κάνεις πολλά χλμ. εντός πόλης;
Εγώ πάντως έκανα την καλύτερη δουλειά... πούλησα το αυτοκίνητο και είμαι με πεζώ 2 εδώ και 1,5 χρόνο. Από πεζώ σε πεζώ δηλαδή
Γνώμη μου είναι πως ακόμη και αν σήμερα φαίνεται σε κάποιον αρκετά εφικτό να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο, να μην το κάνει γιατί δεν έχουμε πιάσει ακόμα πάτο ως χώρα (τα χειρότερα έρχονται ).
Άμα λειτουργεί και δεν βγάζει προβλήματα ώστε να σου κοστίζει νομίζω είναι μονόδρομος να το κρατήσεις μέχρι πράγματι να καταστεί ασύμφορο.
Μέχρι το 2007 ο πατέρας μου είχε ένα kadett (mid 80's) το οποίο ήταν τελείως σάπιο και μονίμως κάτι δεν λειτουργούσε. Ε εκείνο το αυτοκίνητο επιβάλλετω να αλλαχτεί γιατί ήταν δημόσιος κίνδυνος και κάθε μήνα έφευγαν αρκετά λεφτά σε επισκευές. Στο τέλος διαπιστώθηκε ότι είχε και διαρροή βενζίνης Αλλάχτηκε με σιτροέναρο C4 το οποίο έχει αποδειχτεί σκυλί και λογικά θα είναι και το τελευταίο αμάξι του πατέρα μου (μιας και έχει πατήσει αισίως τα 75).
Αυτοκίνητο 10ετίας, σκέφτεστε να το αλλάξετε?