-
Ξεκιναω αυτο τοπικ με αφορμη τον κινητηρα του νεου swift συγκριτικα με τον παλιο και τα χαρακτηριστικα τους.(μαλλον το φαινομενο θα ειναι αρκετα συνηθες αλλα ετυχε να το παρατηρησω τωρα)Το προηγουμενο swift λοιπον αποδιδει 92 αλογα στις 5800 με κινητηρα 1200κεκ ενω το νεο αποδιδει 94 στις 4800 με κινητηρα 1200.Κοιτωντας τις επιδοσεις το καινουργιο,το οποιο εχει και περισσοτερα αλογα ειναι 1δευτερολεπτο+ πιο αργο σε συγκριση με το καινουργιο καθως χανει και 10 χιλιομετρα απο την τελικη.Σιγουρα ειναι ποιο οικονομικο.Αλλα τελικα τα αλογα τι σχεση εχουν?.Αδυνατω να καταλαβω τη σχεση αυξηση ιπποδυναμης-μειωση αποδοσης-μειωση καταναλωσης.Αυτη η αυξηση στα αλογα δηλαδη που παει αν οχι στις επιδοσεις?Παει στο οτι το αμαξι βγαζει τα αλογα αυτα 1000στροφες ποιο κατω,και αρα ποιο οικονομικα?...μπερδεμα...(για μενα)
-
Ξεκιναω αυτο τοπικ με αφορμη τον κινητηρα του νεου swift συγκριτικα με τον παλιο και τα χαρακτηριστικα τους.(μαλλον το φαινομενο θα ειναι αρκετα συνηθες αλλα ετυχε να το παρατηρησω τωρα)Το προηγουμενο swift λοιπον αποδιδει 92 αλογα στις 5800 με κινητηρα 1200κεκ ενω το νεο αποδιδει 94 στις 4800 με κινητηρα 1200.Κοιτωντας τις επιδοσεις το καινουργιο,το οποιο εχει και περισσοτερα αλογα ειναι 1δευτερολεπτο+ πιο αργο σε συγκριση με το καινουργιο καθως χανει και 10 χιλιομετρα απο την τελικη.Σιγουρα ειναι ποιο οικονομικο.Αλλα τελικα τα αλογα τι σχεση εχουν?.Αδυνατω να καταλαβω τη σχεση αυξηση ιπποδυναμης-μειωση αποδοσης-μειωση καταναλωσης.Αυτη η αυξηση στα αλογα δηλαδη που παει αν οχι στις επιδοσεις?Παει στο οτι το αμαξι βγαζει τα αλογα αυτα 1000στροφες ποιο κατω,και αρα ποιο οικονομικα?...μπερδεμα...(για μενα)
-
Ξεκιναω αυτο τοπικ με αφορμη τον κινητηρα του νεου swift συγκριτικα με τον παλιο και τα χαρακτηριστικα τους.(μαλλον το φαινομενο θα ειναι αρκετα συνηθες αλλα ετυχε να το παρατηρησω τωρα)Το προηγουμενο swift λοιπον αποδιδει 92 αλογα στις 5800 με κινητηρα 1200κεκ ενω το νεο αποδιδει 94 στις 4800 με κινητηρα 1200.Κοιτωντας τις επιδοσεις το καινουργιο,το οποιο εχει και περισσοτερα αλογα ειναι 1δευτερολεπτο+ πιο αργο σε συγκριση με το καινουργιο καθως χανει και 10 χιλιομετρα απο την τελικη.Σιγουρα ειναι ποιο οικονομικο.Αλλα τελικα τα αλογα τι σχεση εχουν?.Αδυνατω να καταλαβω τη σχεση αυξηση ιπποδυναμης-μειωση αποδοσης-μειωση καταναλωσης.Αυτη η αυξηση στα αλογα δηλαδη που παει αν οχι στις επιδοσεις?Παει στο οτι το αμαξι βγαζει τα αλογα αυτα 1000στροφες ποιο κατω,και αρα ποιο οικονομικα?...μπερδεμα...(για μενα)
-
8-βάλβιδο είναι το νέο Swift? To παλιό τι ήταν?
-
Παραβλέπεις το βάρος και τις σχέσεις μετάδοσης, τα οποία είναι καθοριστικοί παράγοντες.
Το παλιό ήταν 16βάλβιδο 1300 και το νεο 16βάλβιδο 1200.
-
το παλίο δεν τα έδειχνε σε καμία περίπτωση τα άλογα του...
-
Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα. Τί ρύθμηση έχει το κιβώτιο, το βάρος του αυτοκινήτου, μέχρι και οι απώλειες του μοτέρ. Στα χαρτιά μπορεί να βγάζει 100 ίππους αλλά στο δρόμο σχεδόν πάντα βγάζει λιγότερα άλογα.
-
Οι αλλαγές έχουν να κάνουν και με τους ρύπους και με την χαμηλότερη κατανάλωση, που δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στο εξωτερικό (ειδικά για το πρώτο).
Αν παρατηρήσετε όλες οι εταιρίες που άλλαξαν κινητήρες στα μοντέλα τους (κυρίως στις μικρές κατηγορίες) κοιτάνε να έχουν καλή ευστροφία σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλές στροφές.
Τα οφέλη όλων αυτών;
Ο προηγούμενος κινητήρας 1.3 είχε
Εκπομπές CO2 * γραμμ./χλμ. 140
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Κύκλος πόλης 7,4 λίτρα/100 χλμ.
Κύκλος εκτός πόλης 4,9 λίτρα/100 χλμ.
Συνδυασμένος κύκλος 5,8 λίτρα/100 χλμ.Ο νέος κινητήρας 1.2 VVT έχει
Εκπομπές CO2 * γραμμ./χλμ. 116/113
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Κύκλος πόλης 6,1/5,8 λίτρα/100 χλμ.
Κύκλος εκτός πόλης 4,4/4,4 λίτρα/100 χλμ.
Συνδυασμένος κύκλος 5,0/4,9 λίτρα/100 χλμ. -
Κατ'αρχην οι κινητηρες παραγουν ισχυ δεν αποδιδουν, η αποδοση ειναι αλλο πραμα. Τωρα για αυτο που ρωτας προφανως εχουν αλλο κιβωτιο ταχυτητων (ισως και διαφορικο) οποτε αν και εχουν ιδια ισχυ εχουν αλλες επιδοσεις. Απο την στιγμη ομως που η ισχυς ειναι ιδια σε αλλες στροφες τοτε το καινουριο εχειαναγκαστικα μεγαλυτερη ροπη. Το αν οντως καιει λιγοτερο δεν ξερω αν στεκει ή αν απλα ειναι μια ακομη απο τις περιβοητες μετρησεις που κανουν οι εταιρειες οπως τους συμφερει ωστε να βγαινουν τα νουμερα που τους συμφερουν (και το οποιο το παιρνεις μετα και καιει 2-3 λιτρα παραπανω για την πλακα του). Οπως καποιοι που πλασαρουν τουρμπατους κινητηρες μικρης χωρητικοτητας και μεγαλης ισχυος και λενε οτι καινε κατω απο 5-6 λιτρα, κατι το οποιο ειναι τουλαχιστον αστειο. Αφου παραγεις μεγαλυτερη ισχυ πως γινεται να το κανεις καιγοντας λιγοτερο απο την στιγμη που η αποδοση ειναι πανω κατω η ιδια σε ολους τους κινητηρες; Και αυτο φαινεται μετα στις δοκιμες που κανουν και βγαινουν κατι 11αρια και 12αρια και γελανε και οι πετρες.
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
Αφου παραγεις μεγαλυτερη ισχυ πως γινεται να το κανεις καιγοντας λιγοτερο απο την στιγμη που η αποδοση ειναι πανω κατω η ιδια σε ολους τους κινητηρες; Και αυτο φαινεται μετα στις δοκιμες που κανουν και βγαινουν κατι 11αρια και 12αρια και γελανε και οι πετρες.Οι δοκιμές σε γενικές γραμμές επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς και η απάντηση με απλά λόγια είναι πως οι κινητήρες αυτοί (με άμμεσο ψεκασμό και υπερπλήρωση) λειτουργούν για περισσότερο χρονικό διάστημα με καλύτερο βαθμό απόδοσης, ακόμα και αν ο βέλτιστος βαθμός απόδοσης (σε κάποιες συνθήκες) είναι όπως λες παρόμοιος.
-
Βέβαια και το παλιο και το νέο Swift είναι ατμοσφαιρικά...
-
Και τετρακύλινδρα επίσης.
-
Και Suzuki φυσικά.
-
-
Στο swift που οδηγω τελευταια, συμπεραινω οτι ειναι απο τα λιγα αυτοκινητα που οταν βαλεις πεμπτη, ειναι σα να εβαλες autocruise. Δεν εχει την παραμικρη αποκριση στο γκαζι. Σχεδον εγκληματικος συνδυασμος μακριου κιβωτιου με κινητηρα που δεν ξυπναει κατω απο τις 3500, + το οτι η συγκεκριμενη 5θυρη εκδοση φοραει 185/60/15 ενω οι τριθυρες 165/70/14 (αυτο παλι δεν το καταλαβα...)
Οποτε το συγκεκριμενο αυτοκινητο σ' αυτον τον τομεα, σαμποταριστικε απο την ιδια τη suzuki. Χωρια που το 4.9 lt/100 ειναι απιαστο σε ταξιδι εκτος και αν αρχισουν να σε προσπερνανε και τα ποδηλατα. Με 90-110 μεσες ακρες γραφεις ανετα πανω απο 6. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αφου παραγεις μεγαλυτερη ισχυ πως γινεται να το κανεις καιγοντας λιγοτερο απο την στιγμη που η αποδοση ειναι πανω κατω η ιδια σε ολους τους κινητηρες; Και αυτο φαινεται μετα στις δοκιμες που κανουν και βγαινουν κατι 11αρια και 12αρια και γελανε και οι πετρες.
Οι δοκιμές σε γενικές γραμμές επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς και η απάντηση με απλά λόγια είναι πως οι κινητήρες αυτοί (με άμμεσο ψεκασμό και υπερπλήρωση) λειτουργούν για περισσότερο χρονικό διάστημα με καλύτερο βαθμό απόδοσης, ακόμα και αν ο βέλτιστος βαθμός απόδοσης (σε κάποιες συνθήκες) είναι όπως λες παρόμοιος.
IKE προφανώς αναφέρεσαι στους TFSI, αυτοί οι κινητήρες είναι οικονομικοί και λειτουργούν με στρωματοποίηση του καυσίμου άρα και με φτωχό μίγμα όσο έχουμε μισοπατημένο το γκάζι, από εκεί και επάνω λειτουργούν με στοιχειομετρικό μίγμα και άρα η κατανάλωση τους είναι αντίστοιχη των άλλων κινητήρων.
Η όλη φιλοσοφία του downsizing / direct injection βασίζεται στην κίνηση εντός των πόλεων, στον ανοιχτό δρόμο αλλάζουν τα δεδομένα της λειτουργίας τους και η κατανάλωση πλησιάζει αυτή ενός συμβατικού κινητήρα έμμεσου ψεκασμού.
-
Αυτο ακριβώς.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα. Τί ρύθμηση έχει το κιβώτιο, το βάρος του αυτοκινήτου, μέχρι και οι απώλειες του μοτέρ. Στα χαρτιά μπορεί να βγάζει 100 ίππους αλλά στο δρόμο σχεδόν πάντα βγάζει λιγότερα άλογα.εκτος του γκρουπ vw που βγαζουν παντα καμια 20αρια αλογα παραπανω απο αυτα που λενε τα χαρτια
-
Για να μην σκέφτονται οι αγοραστές την αξιοπιστία!....
Οπως σωστά γράφτηκε όλα έγιναν για ρύπους κατανάλωση.Η διαφορά των δυο παραπάνω ίππων δε λέει τιποτα ανάμεσα σε δύο ατμοσφαιρικά σύνολα σε απόδοση.Πρέπει να γίνουν ριζικές αλλαγές .
Παραπανω αλογα,λιγοτερη δυναμη??