-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Τι διαχύτης είναι αυτός;Δεν είναι διαχύτης... ψεκαστικό είναι.
-
Καλά τα λέει ο Λιακό! ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ!
-
Πολλοί κινητήρες Φερράρι ψηλά στους χρόνους. Πιθανότατα να είναι απλώς σύμπτωση.
-
**Schumacher tops Jerez testing **
112 γυρους εγραψε ο ΄παππους΄ !!!!!!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/89419
Pos Driver Car Time Gap Laps 1. Michael Schumacher Mercedes 1m20.352s 112 2. Felipe Massa Ferrari 1m20.413s + 0.061s 116 3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m21.009s + 0.657s 69 4. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m21.214s + 0.862s 72 5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m21.613s + 1.261s 113 6. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m21.780s + 1.428s 73 7. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m21.857s + 1.505s 56 8. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m22.208s + 1.856s 57 9. Vitaly Petrov Renault 1m22.493s + 2.141s 65 10. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m22.591s + 2.239s 38 11. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m23.216s + 2.864s 40 All timing unofficial
-
Ίσως κάτι παραπάνω να ξέρει το καμάρι που λέει ότι τον θεωρεί τον μεγαλύτερό του αντίπαλο για τον τίτλο το 2011.
-
O Αλόνσο σαφώς και κάτι ήξερε.
Όμως, αν δείτε τους χρόνους του Σούμι, γενικώς ήταν αργός και έκανε μόνο 2-3 γρήγορους γύρους, τη στιγμή που ο Μάσσα πχ είχε καμιά δεκαριά. -
Ε ναι, εδω χθες ο Ροζμπεργκ ειχε κατι μουτρα ναααα με το αυτοκινητο, πιστευει κανεις οτι ο γαϊδαρος εγινε καθαροαιμο μεσα σε ενα βραδυ; Ενταξει ειχαν μια πολυ μαλακη πειραματκη γομα (το ειπαν) και μαλλον καθολου καυσιμο (το αρνουνται αλλα...).
-
Ίσως το καινούριο μονοθέσιο να είναι περισσότερο στα μέτρα του Σούμι από ότι το περσινό. Μετά από ένα χρόνο στην ομάδα ίσως μάθανε τί είναι αυτό το κάτι που έφταιγε και δεν του ταίριαζε.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Ίσως κάτι παραπάνω να ξέρει το καμάρι που λέει ότι τον θεωρεί τον μεγαλύτερό του αντίπαλο για τον τίτλο το 2011.το ίδιο είχε πει και πέρυσι και προφανώς δεν ήξερε τίποτα παραπάνω.
Από ότι ακούμε μέχρι τώρα ξέρουμε ότι η Mercedes είναι αργή, πια είναι γρήγορη όμως δεν ξέρουμε/έχουμε ακούσει ακόμα.
Θεωρώ ότι στην αρχή πάλι θα έχει προβάδισμα η Red Bull. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ε ναι, εδω χθες ο Ροζμπεργκ ειχε κατι μουτρα ναααα με το αυτοκινητο, πιστευει κανεις οτι ο γαϊδαρος εγινε καθαροαιμο μεσα σε ενα βραδυ; Ενταξει ειχαν μια πολυ μαλακη πειραματκη γομα (το ειπαν) και μαλλον καθολου καυσιμο (το αρνουνται αλλα...).Νομίζω ότι ο ταχύτερος γύρος του MS ήταν ο πρώτος από ένα stint 8-10 γύρων (δεν θυμάμαι ακριβώς).
-
Δεκα διαβασα σε δηλωσεις του, ενταξει γα δοκιμες αυτο ειναι μικρο στιντ. Εξαλλου και quali run να κανεις 4-5 γυρους καυσιμου τους εχεις. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι οι περισσοτεροι το εχουν ριξει ειτε σε μεγαλα στιντς, ειτε σε πολλα μικρα αναλογα προφανως με το ποιο σταδιο ψαξιματος ειναι. Η Μερσεντες των μεχρι τωρα μονο προβληματων σημερα πρωι πρωι φορεσε τα καλα της παπουτσακια και βγηκε για χρονο. Αυτο ή αυτοπεποιθεση ειναι ή βαρελωτο για να μην τους τα σκοτιζει η ιεραρχεια.
-
χεχεχε μολις διαβασα το παρακατω στη συνδρομητικη πλευρα του autosport, θα μπορουσε να εχει τιτλο αλητη-ρουφιανε-βρετανε δημοσιογραφε
*With plenty of talk since last week's test at Valencia suggesting Mercedes is in trouble, it was inevitable that someone had to push Schumacher at the end of today to find out the story behind this dramatic change in fortune. First off, he admitted to running the super soft tyre. That, combined with the fact that Mercedes quickly switched back to long runs after just two shorter 10-lap stints (both of which yielded headline times), prompted the inevitable question, asked by yours truly.
'Michael, was the plan this morning to show the car's pace to prove all the critics wrong?'
The smile disappeared. The corners of his mouth moved inwards. The steely eyes that we saw so little of last year were back. I was careful not to suggest it was an out-and-out glory run, but in his mind I'd crossed a line. How dare somebody accuse the seven-time world champion of resorting to such tactics? Glory run or not, the question was there to be asked. Yes, teams run a variety of programmes each day, but the two shorter runs took place quickly and early, and that was it. That's not a lot of work before switching to runs nearly twice as long... But Schumacher was having none of it. He asked if I considered a 10-lap run to be short, and my response was 'reasonably so'. With that he turned away to conclude the media session, simply telling me 'you may interpret it how you want'.*
-
Σωστότατη απάντηση σε μια ερώτηση αμφιλεγόμενων προθέσεων και επιπέδου, όσο κι αν προσπάθησε να το φέρει μαλακά ο δημοσιογράφος.
Το ότι φορούσε τα μαλακά ελαστικά και το ότι ήταν σε περίοδο 10 γύρων δεν ήταν πληροφορίες που ήταν δύσκολο να γίνουν γνωστές ακόμα και χωρίς ερώτηση στον Schumacher. Λατρεύω να βλέπω να έχει ακόμα αυτές τις αντιδράσεις σε ερωτήσεις που διακρίνει δόλο. -
Οι χρόνοι είναι άσχρηστοι. Εδώ είναι η Toro Rosso 1s πίσω από αυτό τον χρόνο. Σίγουρα RedBull, Ferrari McLaren έχουν 1-2 δευτερόλεπτα χαμηλότερο χρόνο από μια Τόρο Ρόσο.
-
Συμφωνώ με Κωστή και Lord. Υπάρχουν κάποιες σημαντικές παράμετροι... Δεν ξέρουμε ποιά ελαστικά φορούσαν, πόσο φθαρμένα ήταν, αν και πότε χρησιμοποιούσαν τα νέα βοηθήματα και πόσα καύσιμα είχε ο καθένας στο κάθε stint. Ειλικρινά παιδιά, δεν μπορεί να βγεί κανένα μα κανένα συμπέρασμα αυτή την στιγμή.
-
Προσωπικά αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια και η Ferrari εχει κανει 200 γυρους!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Προσωπικά αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια και η Ferrari εχει κανει 200 γυρους!Sent from my iPhone using Tapatalk
Ποια αξιοπιστία; Ο Μάσσα δεν είχε διαρροές και έκανε φλαμπέ τον κώλο του μονοθεσίου;
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Προσωπικά αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια και η Ferrari εχει κανει 200 γυρους!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ποια αξιοπιστία; Ο Μάσσα δεν είχε διαρροές και έκανε φλαμπέ τον κώλο του μονοθεσίου;
Διαρροη στο πρωτο τεστ του στη Βαλενθια.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Προσωπικά αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια και η Ferrari εχει κανει 200 γυρους!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ποια αξιοπιστία; Ο Μάσσα δεν είχε διαρροές και έκανε φλαμπέ τον κώλο του μονοθεσίου;
πολυ παραστατικος....
-
1ος σήμερα ο - υπό δοκιμήν - Heidfeld. Αν όντως είναι τέτοια η δυναμική της Renault φέτος, πόση κακοτυχία έχει αυτός ο έρμος ο Kubica ρε γαμώτο;
Εμείς γράφουμε γύρους. Για να δούμε.
Unofficial Saturday test times from Jerez:
Pos Driver Car Time Gap Laps 1. Nick Heidfeld Renault 1m20.361s 86 2. Fernando Alonso Ferrari 1m20.493s + 0.132s 131 3. Michael Schumacher Mercedes 1m21.054s + 0.693s 114 4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m21.099s + 0.738s 36 5. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m21.242s + 0.881s 84 6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m21.574s + 1.213s 98 7. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.681s + 1.320s 92 8. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.711s + 1.350s 61 9. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m22.227s + 1.866s 99 10. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m22.945s + 2.584s 64 11. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m25.471s + 5.110s 72 All timing unofficial
Χειμερινες δοκιμες 2011-Σχολια