Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειμερινες δοκιμες 2011-Σχολια
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Χειμερινες δοκιμες 2011-Σχολια
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 15
    • 16
    • 9 / 16
    Formula 1
    45
    315
    120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
      Τι διαχύτης είναι αυτός;

      Δεν είναι διαχύτης... ψεκαστικό είναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bayern7 last edited by

        Καλά τα λέει ο Λιακό! ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thymios last edited by

          Πολλοί κινητήρες Φερράρι ψηλά στους χρόνους. Πιθανότατα να είναι απλώς σύμπτωση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            geo-f1 last edited by

            **Schumacher tops Jerez testing **

            112 γυρους εγραψε ο ΄παππους΄ !!!!!!

            http://www.autosport.com/news/report.php/id/89419

            Pos  Driver              Car                   Time       Gap       Laps
             1.  Michael Schumacher  Mercedes              1m20.352s            112
             2.  Felipe Massa        Ferrari               1m20.413s  + 0.061s  116
             3.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m21.009s  + 0.657s  69
             4.  Jaime Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari    1m21.214s  + 0.862s  72
             5.  Mark Webber         Red Bull-Renault      1m21.613s  + 1.261s  113
             6.  Adrian Sutil        Force India-Mercedes  1m21.780s  + 1.428s  73
             7.  Sergio Perez        Sauber-Ferrari        1m21.857s  + 1.505s  56
             8.  Timo Glock          Virgin-Cosworth       1m22.208s  + 1.856s  57
             9.  Vitaly Petrov       Renault               1m22.493s  + 2.141s  65
            10.  Pastor Maldonado    Williams-Cosworth     1m22.591s  + 2.239s  38
            11.  Jarno Trulli        Lotus-Renault         1m23.216s  + 2.864s  40
            
            All timing unofficial
            
            
            
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aggelosf last edited by

              Ίσως κάτι παραπάνω να ξέρει το καμάρι που λέει ότι τον θεωρεί τον μεγαλύτερό του αντίπαλο για τον τίτλο το 2011.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                O Αλόνσο σαφώς και κάτι ήξερε.
                Όμως, αν δείτε τους χρόνους του Σούμι, γενικώς ήταν αργός και έκανε μόνο 2-3 γρήγορους γύρους, τη στιγμή που ο Μάσσα πχ είχε καμιά δεκαριά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Ε ναι, εδω χθες ο Ροζμπεργκ ειχε κατι μουτρα ναααα με το αυτοκινητο, πιστευει κανεις οτι ο γαϊδαρος εγινε καθαροαιμο μεσα σε ενα βραδυ; Ενταξει ειχαν μια πολυ μαλακη πειραματκη γομα (το ειπαν) και μαλλον καθολου καυσιμο (το αρνουνται αλλα...).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aggelosf last edited by

                    Ίσως το καινούριο μονοθέσιο να είναι περισσότερο στα μέτρα του Σούμι από ότι το περσινό. Μετά από ένα χρόνο στην ομάδα ίσως μάθανε τί είναι αυτό το κάτι που έφταιγε και δεν του ταίριαζε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ripper last edited by

                      Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
                      Ίσως κάτι παραπάνω να ξέρει το καμάρι που λέει ότι τον θεωρεί τον μεγαλύτερό του αντίπαλο για τον τίτλο το 2011.

                      το ίδιο είχε πει και πέρυσι και προφανώς δεν ήξερε τίποτα παραπάνω.

                      Από ότι ακούμε μέχρι τώρα ξέρουμε ότι η Mercedes είναι αργή, πια είναι γρήγορη όμως δεν ξέρουμε/έχουμε ακούσει ακόμα.
                      Θεωρώ ότι στην αρχή πάλι θα έχει προβάδισμα η Red Bull.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        a-viper7 last edited by

                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                        Ε ναι, εδω χθες ο Ροζμπεργκ ειχε κατι μουτρα ναααα με το αυτοκινητο, πιστευει κανεις οτι ο γαϊδαρος εγινε καθαροαιμο μεσα σε ενα βραδυ; Ενταξει ειχαν μια πολυ μαλακη πειραματκη γομα (το ειπαν) και μαλλον καθολου καυσιμο (το αρνουνται αλλα...).

                        Νομίζω ότι ο ταχύτερος γύρος του MS ήταν ο πρώτος από ένα stint 8-10 γύρων (δεν θυμάμαι ακριβώς).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Δεκα διαβασα σε δηλωσεις του, ενταξει γα δοκιμες αυτο ειναι μικρο στιντ. Εξαλλου και quali run να κανεις 4-5 γυρους καυσιμου τους εχεις. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι οι περισσοτεροι το εχουν ριξει ειτε σε μεγαλα στιντς, ειτε σε πολλα μικρα αναλογα προφανως με το ποιο σταδιο ψαξιματος ειναι. Η Μερσεντες των μεχρι τωρα μονο προβληματων σημερα πρωι πρωι φορεσε τα καλα της παπουτσακια και βγηκε για χρονο. Αυτο ή αυτοπεποιθεση ειναι ή βαρελωτο για να μην τους τα σκοτιζει η ιεραρχεια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            χεχεχε μολις διαβασα το παρακατω στη συνδρομητικη πλευρα του autosport, θα μπορουσε να εχει τιτλο αλητη-ρουφιανε-βρετανε δημοσιογραφε

                            *With plenty of talk since last week's test at Valencia suggesting Mercedes is in trouble, it was inevitable that someone had to push Schumacher at the end of today to find out the story behind this dramatic change in fortune. First off, he admitted to running the super soft tyre. That, combined with the fact that Mercedes quickly switched back to long runs after just two shorter 10-lap stints (both of which yielded headline times), prompted the inevitable question, asked by yours truly.

                            'Michael, was the plan this morning to show the car's pace to prove all the critics wrong?'

                            The smile disappeared. The corners of his mouth moved inwards. The steely eyes that we saw so little of last year were back. I was careful not to suggest it was an out-and-out glory run, but in his mind I'd crossed a line. How dare somebody accuse the seven-time world champion of resorting to such tactics? Glory run or not, the question was there to be asked. Yes, teams run a variety of programmes each day, but the two shorter runs took place quickly and early, and that was it. That's not a lot of work before switching to runs nearly twice as long... But Schumacher was having none of it. He asked if I considered a 10-lap run to be short, and my response was 'reasonably so'. With that he turned away to conclude the media session, simply telling me 'you may interpret it how you want'.*

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Σωστότατη απάντηση σε μια ερώτηση αμφιλεγόμενων προθέσεων και επιπέδου, όσο κι αν προσπάθησε να το φέρει μαλακά ο δημοσιογράφος.
                              Το ότι φορούσε τα μαλακά ελαστικά και το ότι ήταν σε περίοδο 10 γύρων δεν ήταν πληροφορίες που ήταν δύσκολο να γίνουν γνωστές ακόμα και χωρίς ερώτηση στον Schumacher. Λατρεύω να βλέπω να έχει ακόμα αυτές τις αντιδράσεις σε ερωτήσεις που διακρίνει δόλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lord_rutherford last edited by

                                Οι χρόνοι είναι άσχρηστοι. Εδώ είναι η Toro Rosso 1s πίσω από αυτό τον χρόνο. Σίγουρα RedBull, Ferrari McLaren έχουν 1-2 δευτερόλεπτα χαμηλότερο χρόνο από μια Τόρο Ρόσο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vassilisal last edited by

                                  Συμφωνώ με Κωστή και Lord. Υπάρχουν κάποιες σημαντικές παράμετροι... Δεν ξέρουμε ποιά ελαστικά φορούσαν, πόσο φθαρμένα ήταν, αν και πότε χρησιμοποιούσαν τα νέα βοηθήματα και πόσα καύσιμα είχε ο καθένας στο κάθε stint. Ειλικρινά παιδιά, δεν μπορεί να βγεί κανένα μα κανένα συμπέρασμα αυτή την στιγμή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Προσωπικά αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια και η Ferrari εχει κανει 200 γυρους!

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bayern7 last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                      Προσωπικά αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια και η Ferrari εχει κανει 200 γυρους!

                                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                                      Ποια αξιοπιστία; Ο Μάσσα δεν είχε διαρροές και έκανε φλαμπέ τον κώλο του μονοθεσίου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:

                                        Προσωπικά αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια και η Ferrari εχει κανει 200 γυρους!

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        Ποια αξιοπιστία; Ο Μάσσα δεν είχε διαρροές και έκανε φλαμπέ τον κώλο του μονοθεσίου;

                                        Διαρροη στο πρωτο τεστ του στη Βαλενθια.

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pik last edited by

                                          Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:

                                          Προσωπικά αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια και η Ferrari εχει κανει 200 γυρους!

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          Ποια αξιοπιστία; Ο Μάσσα δεν είχε διαρροές και έκανε φλαμπέ τον κώλο του μονοθεσίου;

                                          πολυ παραστατικος....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johnnypatras last edited by

                                            1ος σήμερα ο - υπό δοκιμήν - Heidfeld. Αν όντως είναι τέτοια η δυναμική της Renault φέτος, πόση κακοτυχία έχει αυτός ο έρμος ο Kubica ρε γαμώτο;

                                            Εμείς γράφουμε γύρους. Για να δούμε.

                                            Unofficial Saturday test times from Jerez:

                                            Pos  Driver              Car                   Time       Gap       Laps
                                             1.  Nick Heidfeld       Renault               1m20.361s            86
                                             2.  Fernando Alonso     Ferrari               1m20.493s  + 0.132s  131
                                             3.  Michael Schumacher  Mercedes              1m21.054s  + 0.693s  114
                                             4.  Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1m21.099s  + 0.738s  36
                                             5.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m21.242s  + 0.881s  84
                                             6.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m21.574s  + 1.213s  98
                                             7.  Sebastien Buemi     Toro Rosso-Ferrari    1m21.681s  + 1.320s  92
                                             8.  Heikki Kovalainen   Lotus-Renault         1m21.711s  + 1.350s  61
                                             9.  Rubens Barrichello  Williams-Cosworth     1m22.227s  + 1.866s  99
                                            10.  Paul di Resta       Force India-Mercedes  1m22.945s  + 2.584s  64
                                            11.  Jerome D'Ambrosio   Virgin-Cosworth       1m25.471s  + 5.110s  72
                                            
                                            All timing unofficial
                                            
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 9 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr