Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 919
    • Best 0
    • Groups 0

    lord_rutherford

    @lord_rutherford

    Φοιτητής Η.Μ.Μ.Υ. - Overclocking, ποδόσφαιρο, αυτοκίνητα...

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    919
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    lord_rutherford Unfollow Follow

    Latest posts made by lord_rutherford

    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης r200 έγραψε:

      Πριν 2 βδομάδες ανοίγω το φιλτροκούτι και βλέπω ένα κλαπέτο που έχει για να τραβά και αέρα από το χταπόδι να είναι γυρισμένο έτσι ώστε να τραβά από το χταπόδι. Λέω κόλλησε, δε μπορεί με 40 Κελσίου να είναι το σωστό αυτό. Πειράζω το μηχανισμό του, κάτι ελατήρια και ένα βαρελάκι με εμβολάκι - ζεσταίνω με αναπτήρα το βαρελάκι, τπτ. Λέω έτσι είσαι; Το βγάζω και μαγκώνω το κλαπέτο έτσι ώστε να τραβάει φρέσκο αέρα.

      Με χαρά πάω να δω επιτέλους ωραίες χαμηλές θερμοκρασίες στην εισαγωγή... Αλλά πάλι 70άρια.

      Το παράδοξο είναι ότι σε στάση η θερμοκρασία πέφτει, ενώ στο πήγαινε ανεβαίνει...

      Το μηχανοστάσιο είναι απείραχτο, δεν έχω τροποποιήσει κάτι.

      Συνάδελφος με VW θα μας λύσει την απορία!

      αυτο το κλαπετο ελεγχεται με υδραργυρο οταν εχει λιγοτερο απο 40 βαθμους μενει κλειστο, μετα απο χρονια σε αρκετα κολλαει κλειστο, σε αλλα δεν εχει γινει σωστη τοποθετηση απο το εργοστασιο με αποτελεσμα να μενει κλειστο και εχει ως αντικτυπο υψηλη καταναλωση, καυσερια, και η ακιδα των μπουζι να βγαινει μαυρη, σε ολο το vag group με αυτο το ειδος φιλτροκουτι υπαρχει και το εχω αφαιρεσει απο ολα τα auto και λειτουργουν απροβληματιστα ακομη και σε εκκινηση με -20βαθμους, αφου ο χαρτης ειναι ετσι φτιαγμενος που με οσο χαμηλοτερη θερμοκρασια τοσο μεγαλυτερους χρονους ψεκασμου θα εχει, δεν χρειαζεται επιπλεον εμπλουτισμο, αυτο εχει μεινει ξεχασμενο απομειναρι επι του καρμπιρατερ εποχη
      οσο για τις θερμοκρασιες στην πολλαπλη εισαγωγης, η βαλβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων στελνει θερμα καυσαερια απο τον καταλυτη στην πεταλουδα γκαζιου που ειναι στην πολλαπλη εισαγωγης οσο να πεις θα ανεβασει καποια θερμοκρασια απο θερμα καυσαερια

      Πες τα φίλε στους έξυπνους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      edit [mod]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ηταν κολλημένο και τραβούσε από τη ζέστη πάντα. Τώρα εσύ λέγε ότι θέλεις. Δεν είναι όλοι καθυστερημένοι και συ μόνο ο έξυπνος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

      Τι να σου πω τώρα, intercooler και turbo δεν έχω! 75 αλογάκια, αν κάποιος έχει VW 1.4 να μας πει τι Intake Temperatures βλέπει για να ξέρω αν πρέπει να το δω ή όχι.

      Ευχυτώς έχουμε διακοπές και δρομολόγησα 4-5 πράγματα για το καημένο το αμάξι.

      Η τα έχει παίξει ο αισθητήρας, ή έχεις ζεστό μηχανοστάσιο χωρίς επαρκή αερισμό και η εισαγωγή τραβάει αέρα μέσα από το μηχανοστάσιο και όχι από έξω.

      Από την άλλη μεριά η θερμή εισαγωγή βοηθάει στην οικονομία καυσίμου γιατί διασπώνται ευκολότερα σε μικρότερες οι σταγόνες της βενζίνης όπου εξατμιζόμενο το καύσιμο έχει καλύτερη καύση, άρα οικονομία και μειωμένο bore washing αφού δεν φτάνει υγρή βενζίνη στα τοιχώματα των κυλίνδρων, επίσης αν είναι άμεσου ψεκασμού το μοτέρ αναφλέγεται ευκολότερα το καύσιμο στις χαμηλές στροφές που είναι στρωματοποιημένο και τον χειμώνα υπάρχει μια σχετική δυσκολία στην ανάφλεξη του.

      Μπορεί όλη αυτή η θερμοκρασία του εισαγώμενου αέρα να είναι προϊόν της σχεδίασης του αυτοκινήτου.

      Τσεκαρισμένο, ο αέρας που μπαίνει στην εισαγωγή είναι από τη μετώπη.

      Πριν 2 βδομάδες ανοίγω το φιλτροκούτι και βλέπω ένα κλαπέτο που έχει για να τραβά και αέρα από το χταπόδι να είναι γυρισμένο έτσι ώστε να τραβά από το χταπόδι. Λέω κόλλησε, δε μπορεί με 40 Κελσίου να είναι το σωστό αυτό. Πειράζω το μηχανισμό του, κάτι ελατήρια και ένα βαρελάκι με εμβολάκι - ζεσταίνω με αναπτήρα το βαρελάκι, τπτ. Λέω έτσι είσαι; Το βγάζω και μαγκώνω το κλαπέτο έτσι ώστε να τραβάει φρέσκο αέρα.

      Με χαρά πάω να δω επιτέλους ωραίες χαμηλές θερμοκρασίες στην εισαγωγή... Αλλά πάλι 70άρια.

      Το παράδοξο είναι ότι σε στάση η θερμοκρασία πέφτει, ενώ στο πήγαινε ανεβαίνει...

      Το μηχανοστάσιο είναι απείραχτο, δεν έχω τροποποιήσει κάτι.

      Συνάδελφος με VW θα μας λύσει την απορία!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Τι να σου πω τώρα, intercooler και turbo δεν έχω! 75 αλογάκια, αν κάποιος έχει VW 1.4 να μας πει τι Intake Temperatures βλέπει για να ξέρω αν πρέπει να το δω ή όχι.

      Ευχυτώς έχουμε διακοπές και δρομολόγησα 4-5 πράγματα για το καημένο το αμάξι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης Morx έγραψε:
      Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστα και με τι smoothing τα στοιχεια που εμφανιζει.

      78 βαθμοι Intake temp ??

      Όταν το πρωτοείδα και εγώ παραξενεύτηκα, αλλά νομίζω πως είναι ΟΚ - και εξηγούμαι:

      • Όταν ξεκινά το αμάξι βγάζει λογικές τιμές, θερμοκρασία περιβάλλοντος.
      • Για έναν παράξενο λόγο στο ρελαντί, σε στάση πέφτει, και όταν πηγαίνεις ανεβαίνει, οπότε άρχισα να σκέφτομαι μήπως μετρά θερμοκρασία μετά τον EGR.
      • Και σε Golf που το δοκίμασα 60άρια είχε μες τη νύχτα.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Λοιπόν, λόγκαρα μια διαδρομή και έχω ένα σύντομο βιντεάκι για να πάρετε μια δόση.

      https://www.dropbox.com/s/i8o1fuyb9lkabxk/polo.mov

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: λαμπακι λαδιου σε φιατ ουνο

      http://www.volkswagen.co.uk/owners/warn ... -oil-level
      http://www.volkswagen.co.uk/owners/warn ... l-pressure

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Δεν ανάβει το λαμπάκι μηχανής...

      Πριν 3-4 μήνες είχα θέμα με έναν κυρίως πολλαπλασιαστή, είχα λαμπάκι και ρεταρίσματα. Άλλαξα μπουζί πολλαπλασιαστές και όλα ΟΚ, αλλά ο καημένος ο λ θα έφαγε πολύ άκαυστο μέχρι να διορθωθεί καθώς νομίζαμε πως φταίει το αέριο.

      Δεν ξέρω αν επηρεάζει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο θερμοστάτης θα αλλάξει σε καμία 10αριά μέρες μαζί με 2-3 άλλα πραγματάκια, αλλά λόγω καλοκαιριού πιάνει θερμοκρασία 85-90 βαθμούς το αμάξι και πάλι τα ίδια.

      Πέρασα ΚΤΕΟ πριν καμία βδομάδα, και δεν είδα κάτι παράξενο. Λαμπάκι μηχανής δεν ανάβει. Αντιληπτικά-εξωτερικά όλα φαίνονται ρολόι.

      Το αμάξι έχει MAF, MAP κτλ και φαίνονται να βγάζουν λογικά νούμερα. IAC δε νομίζω να έχει γιατί είναι με ηλεκτρόγκαζο.

      Νομίζω πως και το αέριο διαβάζει απο τον εγκέφαλο.

      Δοκίμασα το διαγνωστικό και σε golf με τον ίδιο κινητήρα για να δω τι βγάζει εκεί, και ήταν όλα ρολόι. Τυχαία το είδα, δε νομίζω να έχω misfires, που το βλέπω αυτό? Δεν έχει κάτι στα logs.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lord_rutherford
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr