Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 322
    • 323
    • 324
    • 325
    • 326
    • 488
    • 489
    • 324 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219748
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Να 'δηλητηριαστηκε' ο λ απο το ακαυστο ? Γιατι οχι...
      ετσι και αλλιως πρεπει να τον τσεκαρεις

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης giorgosn έγραψε:
        οταν αναβοσβηνει το λαμπακι το αμαξι μενει αναμμένο αλλά ρίχνει τις στροφές και μετά από λίγο (5-6 sec) σβήνει.
        στο διάστημα αυτό αν πατήσω γκάζι δεν ανεβάζει στροφές.αφού σβήσει μετά ξαναπαίρνει κανονικα.
        αυτό συμβαίνει κυρίως στο ρελαντί ή κοντά στο ρελαντί,π.χ. όπως σταματάω σε διασταύρωση.

        τα λάδια είναι σωστά και ο παππούς πολύ τακτικός στο service κάθε χρόνο.(βιβλίο servicε αντιπροσωπείας)

        προς το παρόν καθάρισα τη φίσα της βαλβίδας που έχει ήδη γιατί μου φάνηκε λίγο βρώμικη, και περιμένω αν θα ξαναγίνει να την αλλάξω.

        μηπως συμβαινει το αναποδο?
        δλδ μηπως πρωτα πεφτουν λιγο οι στροφες , μετα αναβει το λαμπακι λαδιου και μετα σβηνει?
        γιατι αν πεσουν οι στροφες πιο κατω απο το ρελαντι (πχ 500στρ/λεπτ) ειναι φυσιολογικο να αναψει το λαμπακι λαδιου γιατι πεφτει η πιεση
        θελω να πω, μηπως παει να σβησει η μηχανη πρωτα και μετα αναβει το λαμπακι λαδιου?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgosn last edited by

          νομίζω ότι συμβαίνει με τη σειρά που ανέφερα.θα το παρατηρήσω την επόμενη φορά και θα σας πω.

          σε άλλο αμάξι που είχα και είχε πρόβλημα με το ρελαντί και άναβε το λαμπάκι του λαδιού όπως λες,δηλαδή όταν έπεφταν πολύ οι στροφές,με το πάτημα του γκαζιού ανέβαιναν οι στροφές και το λαμπάκι έσβηνε.
          στο golf το λαμπάκι αναβοσβήνει ρυθμικά και το αμάξι είναι σαν να μπαίνει σε μια διαδικασία αδράνειας όπου δεν αντιδρά στο πάτημα του γκαζιού και τελικά σβήνει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lord_rutherford last edited by

            Λοιπόν, λόγκαρα μια διαδρομή και έχω ένα σύντομο βιντεάκι για να πάρετε μια δόση.

            https://www.dropbox.com/s/i8o1fuyb9lkabxk/polo.mov

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              morx last edited by

              Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστα και με τι smoothing τα στοιχεια που εμφανιζει.

              78 βαθμοι Intake temp ??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                σε καποια φαση εχεις ST -50% και LT -16%, αυτα τα νουμερα τα προσθετεις, που σημαινει -66%

                πιο κατανοητο θα ηταν σε διαγραμμα με χρονο στο Χ και τα υπολοιπα στο Ψ καθως και στροφες και φορτιο και TPS

                • το μπλε slider με το στρογγυλο ασπρο κατω-κατω ποy κινειται μερικες φορες τι ειναι?
                • μπορεις να δεις τα volt που βγαζουν οι λ? πρεπει να βγαζουν απο 0 μεχρι 1 (~0,2 μεχρι 0,8) ο μπροστα να εναλλασσεται και ο πισω να μενει σχετικα σταθερος.
                  -το MAF παει απο 4 σε 3 πεταγεται στα 10 μετα 25 μετα παλι 3 αλλα δεν μπορω να το συνδυασω με κατι
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lord_rutherford last edited by

                  Ο χρήστης Morx έγραψε:
                  Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστα και με τι smoothing τα στοιχεια που εμφανιζει.

                  78 βαθμοι Intake temp ??

                  Όταν το πρωτοείδα και εγώ παραξενεύτηκα, αλλά νομίζω πως είναι ΟΚ - και εξηγούμαι:

                  • Όταν ξεκινά το αμάξι βγάζει λογικές τιμές, θερμοκρασία περιβάλλοντος.
                  • Για έναν παράξενο λόγο στο ρελαντί, σε στάση πέφτει, και όταν πηγαίνεις ανεβαίνει, οπότε άρχισα να σκέφτομαι μήπως μετρά θερμοκρασία μετά τον EGR.
                  • Και σε Golf που το δοκίμασα 60άρια είχε μες τη νύχτα.
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dim8 last edited by

                    78 βαθμοι στην εισαγωγη δεν παιζει.Στα χειροτερα βλεπω 46-50.Μιλαω για αναβασεις στηθωματα με χαμηλη μωτ,νταλα μεσημερι,και πολυ πιεσμενο προγραμμα,ή φαναρια σερι,με συνεχομενα 0-400-600 κλπ παλι καταμεσημερο.

                    εντιτ οποτε παει πανω απο 40 βαθμους ειναι αισθητη η πτωση ισχυος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Είναι θέμα απόδοσης όλου του συστήματος της ψύξης του συμπιεσμένου αέρα όπως μέγεθος intescooler, θερμοκρασία συμπιεσμένου αέρα μικρή τουρμπίνα υψηλή πίεση = μεγάλη θερμοκρασία - μεγάλη τουρμπίνα χαμηλή πίεση = χαμηλή θερμοκρασία έτσι δεν μπορείς να συγκρίνεις το set up ενός διαφορετικού αυτοκινήτου με ένα άλλο.

                      Το δικό μου πχ που δεν είναι μοντέρνο αμάξι, για να κρατάει σταθερή στο άνω όριο τη θερμοκρασία ( όχι πάνω από 60c σε καμμία περίπτωση ) έχει 2 ξεχωριστά intecooler τοποθετημένα σειριακά.

                      Θεωρώ ότι οι 78c και παραπάνω βαθμοί είναι εφικτοί σε ένα σύστημα όχι καλά μελετημένο, το οποίο ίσως να μην το βοηθάει και ένα μηχανοστάσιο που δεν αερίζεται επαρκώς διευκολύνοντας τη ροή του ζεστού αέρα να διαφεύγει με τον ίδιο ρυθμό που εισέρχεται βοηθώντας το intercooler αλλά και την πολλαπλή εισαγωγής να παραμένει σε χαμηλότερη θερμοκρασία.

                      Επίσης παίζει ρόλο και σε ποιό σημείο είναι τοποθετημένος ο αισθητήρας που μετράει τη θερμοκρασία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lord_rutherford last edited by

                        Τι να σου πω τώρα, intercooler και turbo δεν έχω! 75 αλογάκια, αν κάποιος έχει VW 1.4 να μας πει τι Intake Temperatures βλέπει για να ξέρω αν πρέπει να το δω ή όχι.

                        Ευχυτώς έχουμε διακοπές και δρομολόγησα 4-5 πράγματα για το καημένο το αμάξι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          λιγο παραπανω απο την ατμοσφαιρικη 5-10 βαθμους λογικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                            Τι να σου πω τώρα, intercooler και turbo δεν έχω! 75 αλογάκια, αν κάποιος έχει VW 1.4 να μας πει τι Intake Temperatures βλέπει για να ξέρω αν πρέπει να το δω ή όχι.

                            Ευχυτώς έχουμε διακοπές και δρομολόγησα 4-5 πράγματα για το καημένο το αμάξι.

                            Η τα έχει παίξει ο αισθητήρας, ή έχεις ζεστό μηχανοστάσιο χωρίς επαρκή αερισμό και η εισαγωγή τραβάει αέρα μέσα από το μηχανοστάσιο και όχι από έξω.

                            Από την άλλη μεριά η θερμή εισαγωγή βοηθάει στην οικονομία καυσίμου γιατί διασπώνται ευκολότερα σε μικρότερες οι σταγόνες της βενζίνης όπου εξατμιζόμενο το καύσιμο έχει καλύτερη καύση, άρα οικονομία και μειωμένο bore washing αφού δεν φτάνει υγρή βενζίνη στα τοιχώματα των κυλίνδρων, επίσης αν είναι άμεσου ψεκασμού το μοτέρ αναφλέγεται ευκολότερα το καύσιμο στις χαμηλές στροφές που είναι στρωματοποιημένο και τον χειμώνα υπάρχει μια σχετική δυσκολία στην ανάφλεξη του.

                            Μπορεί όλη αυτή η θερμοκρασία του εισαγώμενου αέρα να είναι προϊόν της σχεδίασης του αυτοκινήτου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Οταν ο ατμοσφαιρικος αερας εχει πολυ υγρασια (σε σημειο ομιχλης) ποσο επηρεαζει την καυση αυτο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Οταν ο ατμοσφαιρικος αερας εχει πολυ υγρασια (σε σημειο ομιχλης) ποσο επηρεαζει την καυση αυτο?

                                συνηθως τα κανει καλυτερα τα πραγματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  To αντίθετο, εκτός αν το μοτέρ είναι οριακό στο να αρχίσει να παρουσιάζει πυρακια πχ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Κανει καλυτερα τα πραματα στη καυση οταν ο αερας περιλαμβανει νερο? Πως?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vagnar last edited by

                                      Μειώνει τις θερμοκρασίες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                                        Κανει καλυτερα τα πραματα στη καυση οταν ο αερας περιλαμβανει νερο? Πως?

                                        Οκ, εχει υγρασια, οχι νερο τρεχουμενο
                                        καθαριζει και τη μακα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lord_rutherford last edited by

                                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                          Τι να σου πω τώρα, intercooler και turbo δεν έχω! 75 αλογάκια, αν κάποιος έχει VW 1.4 να μας πει τι Intake Temperatures βλέπει για να ξέρω αν πρέπει να το δω ή όχι.

                                          Ευχυτώς έχουμε διακοπές και δρομολόγησα 4-5 πράγματα για το καημένο το αμάξι.

                                          Η τα έχει παίξει ο αισθητήρας, ή έχεις ζεστό μηχανοστάσιο χωρίς επαρκή αερισμό και η εισαγωγή τραβάει αέρα μέσα από το μηχανοστάσιο και όχι από έξω.

                                          Από την άλλη μεριά η θερμή εισαγωγή βοηθάει στην οικονομία καυσίμου γιατί διασπώνται ευκολότερα σε μικρότερες οι σταγόνες της βενζίνης όπου εξατμιζόμενο το καύσιμο έχει καλύτερη καύση, άρα οικονομία και μειωμένο bore washing αφού δεν φτάνει υγρή βενζίνη στα τοιχώματα των κυλίνδρων, επίσης αν είναι άμεσου ψεκασμού το μοτέρ αναφλέγεται ευκολότερα το καύσιμο στις χαμηλές στροφές που είναι στρωματοποιημένο και τον χειμώνα υπάρχει μια σχετική δυσκολία στην ανάφλεξη του.

                                          Μπορεί όλη αυτή η θερμοκρασία του εισαγώμενου αέρα να είναι προϊόν της σχεδίασης του αυτοκινήτου.

                                          Τσεκαρισμένο, ο αέρας που μπαίνει στην εισαγωγή είναι από τη μετώπη.

                                          Πριν 2 βδομάδες ανοίγω το φιλτροκούτι και βλέπω ένα κλαπέτο που έχει για να τραβά και αέρα από το χταπόδι να είναι γυρισμένο έτσι ώστε να τραβά από το χταπόδι. Λέω κόλλησε, δε μπορεί με 40 Κελσίου να είναι το σωστό αυτό. Πειράζω το μηχανισμό του, κάτι ελατήρια και ένα βαρελάκι με εμβολάκι - ζεσταίνω με αναπτήρα το βαρελάκι, τπτ. Λέω έτσι είσαι; Το βγάζω και μαγκώνω το κλαπέτο έτσι ώστε να τραβάει φρέσκο αέρα.

                                          Με χαρά πάω να δω επιτέλους ωραίες χαμηλές θερμοκρασίες στην εισαγωγή... Αλλά πάλι 70άρια.

                                          Το παράδοξο είναι ότι σε στάση η θερμοκρασία πέφτει, ενώ στο πήγαινε ανεβαίνει...

                                          Το μηχανοστάσιο είναι απείραχτο, δεν έχω τροποποιήσει κάτι.

                                          Συνάδελφος με VW θα μας λύσει την απορία!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Είσαι σίγουρος ότι αυτό που ξήλωσες δεν γύριζε να τραβάει από έξω όταν ζεσταινόταν ?
                                            Το βαρελάκι μήπως ήταν υποπίεσης ?
                                            Ξήλωσες ένα μηχανισμό χωρίς να δείς πως δουλεύει και χωρίς να ξέρεις πως θα κάνεις σωστά τον έλεγχο ?

                                            Και καθόμαστε και σπαζοκεφαλιάζουμε ενώ εσύ έχεις ξηλώσει πράματα από την εισαγωγή ?

                                            Κάτι σαν το βουλιαγμένο κάρτερ που αναρωτιώμαστε γιατί ανάβει το λαμπάκι της πίεσης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 322
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 324 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr