-
Καλησπέρα σε όλους είμαι κάτοχος ενός micra 05, η έκδοση challenge με τους 100 ίππους, αλλά πάω για 'αναβάθμιση' διότι μετά από ένα χρόνο συμβίωσης με τον Νισανακι ζητάω κάτι πιο δυνατό ....
Είμαι 23 φοιτητής η χρήση που θα του κάνω είναι φυσιολογική , κέντρο Αθήνα δεν χρειάζεται να κατεβαίνω, η αν κατέβω θα είναι 1-2 φορές το μήνα για κάποια δουλειά έκτακτη, μόνο βόλτες και ποτάκια , αλλά και 5-6 φορές το χρόνο ταξιδάκια Κεφαλλονιά όπου χρειάζομαι αποθηκευτικό χώρο διότι συνήθως μεταφέρω αρκετά πραγματάκια μαζί μου , υπάρχει και σκύλος . Επίσης φυσικά ταξιδάκι Ελλάδα η και βουλγαρία (bansko ).
Τα 1600 κυβικά είναι όριο , όπως και τα 20000 ευρώ διότι με την πώληση του παλιού θα έρθω ουσιαστικά στο ποσό που διαθέτω.
Δεν θα το κρύψω ότι θέλω επιδόσεις και είναι το κύριο κριτήριο, όμως επίσης δεν θέλω τρελές καταναλώσεις (βλέπε opc corsa) και ούτε service που να μπαίνω με παντελόνι και να βγαίνω χωρίς . όπως είπα και άνωθεν οι χώροι παίζουν επίσης ρόλο γι'αυτο και απέκλεισα colt ralliart.
Έχω βάλει αυτά που θεωρώ ότι αντανακλούν τα θέλω μου αλλά αν υπάρχουν κι άλλες προτάσεις θα της βάλω προς ψήφιση.
Έχω δει από κοντά και τα 3 οδήγησα τα 2. Αλλά δεν θέλω να πω τις δικές μου εντυπώσεις θέλω να ακούσω τα δικά σας επιχειρήματα.
Ευχαριστώ όσους συμμετάσχουν. -
Καλησπέρα σε όλους είμαι κάτοχος ενός micra 05, η έκδοση challenge με τους 100 ίππους, αλλά πάω για 'αναβάθμιση' διότι μετά από ένα χρόνο συμβίωσης με τον Νισανακι ζητάω κάτι πιο δυνατό ....
Είμαι 23 φοιτητής η χρήση που θα του κάνω είναι φυσιολογική , κέντρο Αθήνα δεν χρειάζεται να κατεβαίνω, η αν κατέβω θα είναι 1-2 φορές το μήνα για κάποια δουλειά έκτακτη, μόνο βόλτες και ποτάκια , αλλά και 5-6 φορές το χρόνο ταξιδάκια Κεφαλλονιά όπου χρειάζομαι αποθηκευτικό χώρο διότι συνήθως μεταφέρω αρκετά πραγματάκια μαζί μου , υπάρχει και σκύλος . Επίσης φυσικά ταξιδάκι Ελλάδα η και βουλγαρία (bansko ).
Τα 1600 κυβικά είναι όριο , όπως και τα 20000 ευρώ διότι με την πώληση του παλιού θα έρθω ουσιαστικά στο ποσό που διαθέτω.