Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χάλια βενζίνη ... και τώρα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χάλια βενζίνη ... και τώρα?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    32
    1922
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Καλησπέρα,

      εβαλα 50€ πριν απο αρκετες μερες σε ενα 24ωρο Aegean, (τερμα Πειραιως μετα τον Κεράνη) ήμουν με λαμπακι αναμμενο. Συνηθως Αegean βαζω αλλα απο αλλού, ηταν απο εκει ο δρόμος μου τελος παντων με το που εκανα 300 μετρα αρχισαν τα θεματα.

      Το αυτοκίνητο ξεκινουσε κανονικα με 1η χαλαρα μεχρι 3000-3500 στροφες και μετα με το που εμπαινε η δευτερα ψοφαγε εντελως , ουσιαστικα με το που αφηνες συμπλεκτη φρεναριζε με τη μηχανη, αγωνιζόταν να μη σβήσει, και σιγα σιγα αρχιζε να προχωρα καπως της προκοπής. Αυτό συνεχώς, με το που έμπαινε η τριτη ακουγόντουσαν συχνα πειρακια (μιλαμε για ευθεία με 2 ατομα μεσα), ακομα και σε 'ψηλες' στροφες (3000 και πανω).

      Αποκορυφωμα, 2 μερες μετα σε ελαφρια ανηφόρα περιμενω στο φαναρι (μιλαμε για Βασ Γεωργιου Πειραια στο Δημ Θεατρο ο Θεος να την κανει 'ανηφόρα') και με air condition αναμμενο ούτε που ξεκινησε. ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ. Χρειάστηκαν γκαζίδια να φτασω 2500-3000 και μετα να αφησω συμπλέκτη για να ξεκολλήσει. Οι απο πίσω ούρλιαζαν φυσικα κλπ.

      Αν το αφήσω στο ρελαντι το πρωί κανα 1-2 λεπτα μονο του, με το που φευγεις βρωμαει ο τόπος μια ασχημη περιεργη μυρωδια (ούτε συμπλέκτη ούτε το κλασικο κλουβιο αυγό) και αν γκαζώσεις σε στενο και μετα φρεναρεις αποτομα στη διασταυρωση, αν περιμενεις μερικα δευτερολεπτα σου έρχεται ο αερας που άφησε πίσω και βρωμοκοπαει το ίδιο.

      Τα πειράκια συνεχίζουν ακαθεκτα όποτε γουστάρουν. 2-3 φορες εχουν ακουστει κατι πνιχτοί ήχοι σκασιματος απο το χωρο κινητηρα, αλλα όχι τα χαλια ενος chaly που έιχα και έκαιγε ακαφτη και έσκαγε η εξάτμιση.

      Το αιρ κοντισιον δουλευει καλα και μου τα κανει αυτα ειτε το έχω αναμμενο έιτα όχι, απλα όταν ειναι αναμμένο λόγω μεγαλύτερου φορτίου ειναι εντονοτερο το πρόβλημα.

      Προσπάθησα να 'κάψω' την 'ψοφια βενζίνη' που υποπτέυομαι οτι έκανε τα θεματα, τι να κανω τώρα που σιγά σιγά τλειώνει?

      Να παω να βάλω αλλη απο αλλού να 'αραιώσει' να το παω πουθενα να το δούν, να προσσέξω τιποτα φιλτρα κλπ?

      Μιλαμε για Accent του 2001...Για ρίχτε ιδέες ή εμπειρία σας?
      Ευχαριστώ έκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        trident1971 last edited by

        Καλησπέρα,

        εβαλα 50€ πριν απο αρκετες μερες σε ενα 24ωρο Aegean, (τερμα Πειραιως μετα τον Κεράνη) ήμουν με λαμπακι αναμμενο. Συνηθως Αegean βαζω αλλα απο αλλού, ηταν απο εκει ο δρόμος μου τελος παντων με το που εκανα 300 μετρα αρχισαν τα θεματα.

        Το αυτοκίνητο ξεκινουσε κανονικα με 1η χαλαρα μεχρι 3000-3500 στροφες και μετα με το που εμπαινε η δευτερα ψοφαγε εντελως , ουσιαστικα με το που αφηνες συμπλεκτη φρεναριζε με τη μηχανη, αγωνιζόταν να μη σβήσει, και σιγα σιγα αρχιζε να προχωρα καπως της προκοπής. Αυτό συνεχώς, με το που έμπαινε η τριτη ακουγόντουσαν συχνα πειρακια (μιλαμε για ευθεία με 2 ατομα μεσα), ακομα και σε 'ψηλες' στροφες (3000 και πανω).

        Αποκορυφωμα, 2 μερες μετα σε ελαφρια ανηφόρα περιμενω στο φαναρι (μιλαμε για Βασ Γεωργιου Πειραια στο Δημ Θεατρο ο Θεος να την κανει 'ανηφόρα') και με air condition αναμμενο ούτε που ξεκινησε. ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ. Χρειάστηκαν γκαζίδια να φτασω 2500-3000 και μετα να αφησω συμπλέκτη για να ξεκολλήσει. Οι απο πίσω ούρλιαζαν φυσικα κλπ.

        Αν το αφήσω στο ρελαντι το πρωί κανα 1-2 λεπτα μονο του, με το που φευγεις βρωμαει ο τόπος μια ασχημη περιεργη μυρωδια (ούτε συμπλέκτη ούτε το κλασικο κλουβιο αυγό) και αν γκαζώσεις σε στενο και μετα φρεναρεις αποτομα στη διασταυρωση, αν περιμενεις μερικα δευτερολεπτα σου έρχεται ο αερας που άφησε πίσω και βρωμοκοπαει το ίδιο.

        Τα πειράκια συνεχίζουν ακαθεκτα όποτε γουστάρουν. 2-3 φορες εχουν ακουστει κατι πνιχτοί ήχοι σκασιματος απο το χωρο κινητηρα, αλλα όχι τα χαλια ενος chaly που έιχα και έκαιγε ακαφτη και έσκαγε η εξάτμιση.

        Το αιρ κοντισιον δουλευει καλα και μου τα κανει αυτα ειτε το έχω αναμμενο έιτα όχι, απλα όταν ειναι αναμμένο λόγω μεγαλύτερου φορτίου ειναι εντονοτερο το πρόβλημα.

        Προσπάθησα να 'κάψω' την 'ψοφια βενζίνη' που υποπτέυομαι οτι έκανε τα θεματα, τι να κανω τώρα που σιγά σιγά τλειώνει?

        Να παω να βάλω αλλη απο αλλού να 'αραιώσει' να το παω πουθενα να το δούν, να προσσέξω τιποτα φιλτρα κλπ?

        Μιλαμε για Accent του 2001...Για ρίχτε ιδέες ή εμπειρία σας?
        Ευχαριστώ έκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Καλησπέρα,

          εβαλα 50€ πριν απο αρκετες μερες σε ενα 24ωρο Aegean, (τερμα Πειραιως μετα τον Κεράνη) ήμουν με λαμπακι αναμμενο. Συνηθως Αegean βαζω αλλα απο αλλού, ηταν απο εκει ο δρόμος μου τελος παντων με το που εκανα 300 μετρα αρχισαν τα θεματα.

          Το αυτοκίνητο ξεκινουσε κανονικα με 1η χαλαρα μεχρι 3000-3500 στροφες και μετα με το που εμπαινε η δευτερα ψοφαγε εντελως , ουσιαστικα με το που αφηνες συμπλεκτη φρεναριζε με τη μηχανη, αγωνιζόταν να μη σβήσει, και σιγα σιγα αρχιζε να προχωρα καπως της προκοπής. Αυτό συνεχώς, με το που έμπαινε η τριτη ακουγόντουσαν συχνα πειρακια (μιλαμε για ευθεία με 2 ατομα μεσα), ακομα και σε 'ψηλες' στροφες (3000 και πανω).

          Αποκορυφωμα, 2 μερες μετα σε ελαφρια ανηφόρα περιμενω στο φαναρι (μιλαμε για Βασ Γεωργιου Πειραια στο Δημ Θεατρο ο Θεος να την κανει 'ανηφόρα') και με air condition αναμμενο ούτε που ξεκινησε. ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ. Χρειάστηκαν γκαζίδια να φτασω 2500-3000 και μετα να αφησω συμπλέκτη για να ξεκολλήσει. Οι απο πίσω ούρλιαζαν φυσικα κλπ.

          Αν το αφήσω στο ρελαντι το πρωί κανα 1-2 λεπτα μονο του, με το που φευγεις βρωμαει ο τόπος μια ασχημη περιεργη μυρωδια (ούτε συμπλέκτη ούτε το κλασικο κλουβιο αυγό) και αν γκαζώσεις σε στενο και μετα φρεναρεις αποτομα στη διασταυρωση, αν περιμενεις μερικα δευτερολεπτα σου έρχεται ο αερας που άφησε πίσω και βρωμοκοπαει το ίδιο.

          Τα πειράκια συνεχίζουν ακαθεκτα όποτε γουστάρουν. 2-3 φορες εχουν ακουστει κατι πνιχτοί ήχοι σκασιματος απο το χωρο κινητηρα, αλλα όχι τα χαλια ενος chaly που έιχα και έκαιγε ακαφτη και έσκαγε η εξάτμιση.

          Το αιρ κοντισιον δουλευει καλα και μου τα κανει αυτα ειτε το έχω αναμμενο έιτα όχι, απλα όταν ειναι αναμμένο λόγω μεγαλύτερου φορτίου ειναι εντονοτερο το πρόβλημα.

          Προσπάθησα να 'κάψω' την 'ψοφια βενζίνη' που υποπτέυομαι οτι έκανε τα θεματα, τι να κανω τώρα που σιγά σιγά τλειώνει?

          Να παω να βάλω αλλη απο αλλού να 'αραιώσει' να το παω πουθενα να το δούν, να προσσέξω τιποτα φιλτρα κλπ?

          Μιλαμε για Accent του 2001...Για ρίχτε ιδέες ή εμπειρία σας?
          Ευχαριστώ έκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vasgti last edited by

            Αν είναι από τη βενζίνη, φρόντισε να στείλεις δείγμα για ανάλυση και κάνε καταγγελία στο 1520.

            Δες εδώ για περισσότερα.

            Λογικά επεξεργάζονται και τις ηλεκτρονικές καταγγελίες μέσω της παρακάτω φόρμας
            http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Προσπαθησε αφου καψεις το καυσιμο να βαλεις βενζινη υψηλων οκτανιων στο αμαξι.Μια γνωστη μου την επαθε με νοθευμενη βενζινη και εβαλε 100αρα και το αμαξι τσουλαγε οπως παλια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                pico last edited by

                Μπορεί να έχει αρπάξει και ο πολλαπλασιαστής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  drdino last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tsargy last edited by

                    Το ότι στο έκανε αμέσως αφού έβαλες βενζίνη, μου μυρίζει νερό...και ας είναι άοσμο...
                    Τα βενζινάδικα στις δεξαμενές τους έχουν νεροπαγίδες, αλλά αυτές δουλεύουν όταν κατακάτσει η βενζίνη. Ουσιαστικά επειδή το νερό είναι πιο βαρύ απο την βενζίνη, κάθεται κάτω και οι αντλίες τραβάνε απο πιο πάνω.
                    Δεν κάνουν νοθεία με νερό...αλλά αν πριν πας στο βενζινάδικο εσύ, είχαν φουλάρει τις δεξαμενές, υπάρχει η πιθανότητα να είχε ανακατευτεί η υγρασία - που κρατάνε οι δεξαμενές και κοιμόταν στον πάτο - με την φρέσκια βενζίνη και σε αυτόν τον χρόνο να ήσουν ο τυχερός...

                    Πάντως μία εύκολη λύση είναι να προσθέσεις 100άρα βενζίνη, για να δεις μήπως ισορροπήσει.
                    Αν είναι απο νερό, τότε υπάρχει σοβαρός κίνδυνος, αν μείναι πολλές μέρες, να οξειδωθούν τα μπεκ..

                    Το ιδανικότερο, αλλά πιο δύσκολο θα ήταν να αδειάσει το ρεζερβουάρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      greek last edited by

                      ... και να βάλεις πρόσθετα στην βενζίνη.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Tα διυλιστήρια βάζουν σαν αντικροτικό πρόσθετο, το πάμθηνο πρόσθετο ferocene που το εισάγουν από Κίνα, αυτό το πρόσθετο αν υπάρχει υγρασία στο ρεζερβουάρ ή από το πρατήριο, βραχυκυκλώνει άμεσα τα μπουζί, φαίνεται από την κοκκινισμένη πορσελάνη τους όταν τα βγάλουμε, δεν είναι λοιπόν πάντα προϊόν νοθείας του βενζινά τα προβλήματα, αλλά της ξεφτίλας των διυλιστηρίων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                          Tα διυλιστήρια βάζουν σαν αντικροτικό πρόσθετο, το πάμθηνο πρόσθετο ferocene που το εισάγουν από Κίνα, αυτό το πρόσθετο αν υπάρχει υγρασία στο ρεζερβουάρ ή από το πρατήριο, βραχυκυκλώνει άμεσα τα μπουζί, φαίνεται από την κοκκινισμένη πορσελάνη τους όταν τα βγάλουμε, δεν είναι λοιπόν πάντα προϊόν νοθείας του βενζινά τα προβλήματα, αλλά της ξεφτίλας των διυλιστηρίων.

                          Δέν νομίζω οτι το διυλιστήριο χρησιμοποιεί ferocene στην αμόλυβδη, το πολύ πολύ να το βάζουν στην LRP σαν πρόσθετο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            drosxo last edited by

                            Τα προσθετα βενζινης που απομακρυνουν το νερο και καθαριζουν τα μπεκ κανουν καθολου δουλεια;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                              Tα διυλιστήρια βάζουν σαν αντικροτικό πρόσθετο, το πάμθηνο πρόσθετο ferocene που το εισάγουν από Κίνα, αυτό το πρόσθετο αν υπάρχει υγρασία στο ρεζερβουάρ ή από το πρατήριο, βραχυκυκλώνει άμεσα τα μπουζί, φαίνεται από την κοκκινισμένη πορσελάνη τους όταν τα βγάλουμε, δεν είναι λοιπόν πάντα προϊόν νοθείας του βενζινά τα προβλήματα, αλλά της ξεφτίλας των διυλιστηρίων.

                              Δέν νομίζω οτι το διυλιστήριο χρησιμοποιεί ferocene στην αμόλυβδη, το πολύ πολύ να το βάζουν στην LRP σαν πρόσθετο.

                              Ξέρεις ή δεν νομίζεις ?
                              Στην 100άρα βάζουν την Ferocene ενώ στις σοβαρές χώρες την χρησιμοποιούν μόνο για την LRP, μάλλον ξέχασες ότι ζείς στην Ελλάδα όπου τα αυτονόητα δεν είναι τόσο αυτονόητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
                                Τα προσθετα βενζινης που απομακρυνουν το νερο και καθαριζουν τα μπεκ κανουν καθολου δουλεια;

                                Αυτά που απομακρύνουν το νερό κάνουν δουλειά.
                                Τα πουλάνε ακριβά αλλά συνήθως είναι φτηνή ισοπροπυλική αλκοόλη, ανακατεύει το νερό με τη βενζίνη και το καίει ο κινητήρας.
                                Καλό είναι να βάζεις κάθε χρόνο ή πιο συχνά αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα.

                                Τα άλλα (που καθαρίζουν τα μπεκ) δεν τα ξέρω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Πριν απο καμια 10 ετια εβλεπα κοκκινισμενα τα μπουζι μου. Χωρις ομως καποια δυσλειτουργια πριν. Απο τοτε δεν εχω ξαναδει αυτο το πραμα(κοκκινα μπουζι) και χρησιμοποιω παντα απλη αμολυβδη.

                                  Ο φιλος με το προβλημα καλο θα ηταν να επερνε ενα δειγματακι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    drosxo last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    Τα άλλα (που καθαρίζουν τα μπεκ) δεν τα ξέρω.

                                    Μου ειχαν κανει δωρο καποτε με μια παραγγελια λαδιων, ενα καθαριστικο της gunk http://www.gunk.com/menu_FA.asp. Απο τοτε βαζω μια φορα το χρονο, αλλα εαν προκειται για ισοπροπυλικη αλκοολη τοτε ποιος ο λογος να μην βαζουμε 100ml στο ρεζερβουαρ και να αγοραζουμε αυτα τα αμφιλεγομενα μαντζουνια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dbekos last edited by

                                      Κάθε χρόνο, χρησιμοποιώ (εκ περιτροπής) για τον καθαρισμό του συστήματος τροφοδοσίας, τα 3 'ματζούνια' : αυτό , αυτό και αυτό .

                                      Δεν ξέρω αν αποτελούν πανάκεια, αλλά μέχρι σήμερα ποτέ δεν κόμπιασε - ρετάρισε το αυτοκίνητο απο καύσιμο, παρότι βενζίνη βάζω μόνο όπου δώ τη φθηνότερη, ανεξαρτήτως εταιρείας, περιοχής, κλπ ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        jaxws last edited by

                                        Λογω του οτι βαζω πολλα χρονια σε αυτο το βενζιναδικο και στα δυο αυτοκινητα σταθερα βενζινη και στο προηγουμενο που ειχα δεν μου ειχε δημιουργηθει ποτε προβλημα προτεινω να κοιταξεις στο συνεργειο σου μηπως εχει καποιο προβλημα ο καταλυτης σου.Πριν απο αυτο βεβαια θα σου ελεγα να βαλεις απο καπου αλλου βενζινη και να δεις αν σου παρουσιασει τα ιδια προβληματα.

                                        Σιγουρα ηταν το πρατηριο τερμα Πειραιως και οχι το αλλο της ιδιας εταιρειας που ειναι στην αλιπεδου;
                                        (ο δρομος οπως ερχεσαι απο παραλιακη)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Γεια σας και παλι , δεν μπορουσα να απαντήσω νωριτερα.

                                          Πηγα και έβαλα 100αρα όπως μερικοι απο εδω πρότειναν. Το ρεζερβουαρ ειχε ~10-15 λίτρα απο την παλια ψόφια βενζινη ακομα και εβαλα και καμμια 20 απο την 100αρα.

                                          Μετα απο 1-2 χιλιομετρα τα πραγματα έστρωσαν και τωρα παει μια χαρά, κανει καποια ανεπαισθητα κομπιάσματα όταν έχω αναμμένο το air-condition αλλα ίσως φταιει το γεγονός οτι ασυναισθητα προσεχω περισσοτερο τη συμπεριφορά του.

                                          θα δοκιμασω και τα μαντζόυνια καθαρισμου που αναφέρατε για τον φόβο των Ιουδαίων.

                                          Δύο ερωτήσεις ακόμα:

                                          1. Εχω την αισθηση οτι βρωμοκοπαει πιο πολυ απο παλια το αυτοκινητο, (καυσαέρια) , ενδέχεται να εχει πειραχτεί ο καταλύτης ή τα υπολοιπα της παλιάς βενζίνης μας κανουν νούμερα?

                                          2. τα μαντζούνια όλα μαζί ή ένα ένα?

                                          Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις και την λύση στο προηγούμενο θέμα μου.

                                          ΥΓ Το βενζιναδικο ειναι στην Αθηνων Πειραιώς στο τελος μετα Κεράνη, απεναντι απο συνεργειο Αλφα Ρομεο νομιζω και απο ότι φαινεται έχει αρπάξει πρόστιμο για νοθευση πετρελαιου. Κριμα, παλια έβαζα συνεχεια απο εκει. Τωρα 2 τελευταια χρόνια παω σε ένα στο Ρεντη διπλα στα κεντρικα Chips Away. Εχει και ωραίες κοπελιτσες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            αφου εστρωσε μονο του δεν υπαρχει θεμα βλαβης....οποτε βαλε τα καθαριστηκα για μπεκ,κυκλωμα κτλ με φουλ ρεζερβουαρ και εισαι οκ
                                            καλο θα ηταν να αλλαζες τα μπουζι το συντομοτερο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr