-
Καλησπέρα,
εβαλα 50€ πριν απο αρκετες μερες σε ενα 24ωρο Aegean, (τερμα Πειραιως μετα τον Κεράνη) ήμουν με λαμπακι αναμμενο. Συνηθως Αegean βαζω αλλα απο αλλού, ηταν απο εκει ο δρόμος μου τελος παντων με το που εκανα 300 μετρα αρχισαν τα θεματα.
Το αυτοκίνητο ξεκινουσε κανονικα με 1η χαλαρα μεχρι 3000-3500 στροφες και μετα με το που εμπαινε η δευτερα ψοφαγε εντελως , ουσιαστικα με το που αφηνες συμπλεκτη φρεναριζε με τη μηχανη, αγωνιζόταν να μη σβήσει, και σιγα σιγα αρχιζε να προχωρα καπως της προκοπής. Αυτό συνεχώς, με το που έμπαινε η τριτη ακουγόντουσαν συχνα πειρακια (μιλαμε για ευθεία με 2 ατομα μεσα), ακομα και σε 'ψηλες' στροφες (3000 και πανω).
Αποκορυφωμα, 2 μερες μετα σε ελαφρια ανηφόρα περιμενω στο φαναρι (μιλαμε για Βασ Γεωργιου Πειραια στο Δημ Θεατρο ο Θεος να την κανει 'ανηφόρα') και με air condition αναμμενο ούτε που ξεκινησε. ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ. Χρειάστηκαν γκαζίδια να φτασω 2500-3000 και μετα να αφησω συμπλέκτη για να ξεκολλήσει. Οι απο πίσω ούρλιαζαν φυσικα κλπ.
Αν το αφήσω στο ρελαντι το πρωί κανα 1-2 λεπτα μονο του, με το που φευγεις βρωμαει ο τόπος μια ασχημη περιεργη μυρωδια (ούτε συμπλέκτη ούτε το κλασικο κλουβιο αυγό) και αν γκαζώσεις σε στενο και μετα φρεναρεις αποτομα στη διασταυρωση, αν περιμενεις μερικα δευτερολεπτα σου έρχεται ο αερας που άφησε πίσω και βρωμοκοπαει το ίδιο.
Τα πειράκια συνεχίζουν ακαθεκτα όποτε γουστάρουν. 2-3 φορες εχουν ακουστει κατι πνιχτοί ήχοι σκασιματος απο το χωρο κινητηρα, αλλα όχι τα χαλια ενος chaly που έιχα και έκαιγε ακαφτη και έσκαγε η εξάτμιση.
Το αιρ κοντισιον δουλευει καλα και μου τα κανει αυτα ειτε το έχω αναμμενο έιτα όχι, απλα όταν ειναι αναμμένο λόγω μεγαλύτερου φορτίου ειναι εντονοτερο το πρόβλημα.
Προσπάθησα να 'κάψω' την 'ψοφια βενζίνη' που υποπτέυομαι οτι έκανε τα θεματα, τι να κανω τώρα που σιγά σιγά τλειώνει?
Να παω να βάλω αλλη απο αλλού να 'αραιώσει' να το παω πουθενα να το δούν, να προσσέξω τιποτα φιλτρα κλπ?
Μιλαμε για Accent του 2001...Για ρίχτε ιδέες ή εμπειρία σας?
Ευχαριστώ έκ των προτέρων. -
Καλησπέρα,
εβαλα 50€ πριν απο αρκετες μερες σε ενα 24ωρο Aegean, (τερμα Πειραιως μετα τον Κεράνη) ήμουν με λαμπακι αναμμενο. Συνηθως Αegean βαζω αλλα απο αλλού, ηταν απο εκει ο δρόμος μου τελος παντων με το που εκανα 300 μετρα αρχισαν τα θεματα.
Το αυτοκίνητο ξεκινουσε κανονικα με 1η χαλαρα μεχρι 3000-3500 στροφες και μετα με το που εμπαινε η δευτερα ψοφαγε εντελως , ουσιαστικα με το που αφηνες συμπλεκτη φρεναριζε με τη μηχανη, αγωνιζόταν να μη σβήσει, και σιγα σιγα αρχιζε να προχωρα καπως της προκοπής. Αυτό συνεχώς, με το που έμπαινε η τριτη ακουγόντουσαν συχνα πειρακια (μιλαμε για ευθεία με 2 ατομα μεσα), ακομα και σε 'ψηλες' στροφες (3000 και πανω).
Αποκορυφωμα, 2 μερες μετα σε ελαφρια ανηφόρα περιμενω στο φαναρι (μιλαμε για Βασ Γεωργιου Πειραια στο Δημ Θεατρο ο Θεος να την κανει 'ανηφόρα') και με air condition αναμμενο ούτε που ξεκινησε. ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ. Χρειάστηκαν γκαζίδια να φτασω 2500-3000 και μετα να αφησω συμπλέκτη για να ξεκολλήσει. Οι απο πίσω ούρλιαζαν φυσικα κλπ.
Αν το αφήσω στο ρελαντι το πρωί κανα 1-2 λεπτα μονο του, με το που φευγεις βρωμαει ο τόπος μια ασχημη περιεργη μυρωδια (ούτε συμπλέκτη ούτε το κλασικο κλουβιο αυγό) και αν γκαζώσεις σε στενο και μετα φρεναρεις αποτομα στη διασταυρωση, αν περιμενεις μερικα δευτερολεπτα σου έρχεται ο αερας που άφησε πίσω και βρωμοκοπαει το ίδιο.
Τα πειράκια συνεχίζουν ακαθεκτα όποτε γουστάρουν. 2-3 φορες εχουν ακουστει κατι πνιχτοί ήχοι σκασιματος απο το χωρο κινητηρα, αλλα όχι τα χαλια ενος chaly που έιχα και έκαιγε ακαφτη και έσκαγε η εξάτμιση.
Το αιρ κοντισιον δουλευει καλα και μου τα κανει αυτα ειτε το έχω αναμμενο έιτα όχι, απλα όταν ειναι αναμμένο λόγω μεγαλύτερου φορτίου ειναι εντονοτερο το πρόβλημα.
Προσπάθησα να 'κάψω' την 'ψοφια βενζίνη' που υποπτέυομαι οτι έκανε τα θεματα, τι να κανω τώρα που σιγά σιγά τλειώνει?
Να παω να βάλω αλλη απο αλλού να 'αραιώσει' να το παω πουθενα να το δούν, να προσσέξω τιποτα φιλτρα κλπ?
Μιλαμε για Accent του 2001...Για ρίχτε ιδέες ή εμπειρία σας?
Ευχαριστώ έκ των προτέρων. -
Καλησπέρα,
εβαλα 50€ πριν απο αρκετες μερες σε ενα 24ωρο Aegean, (τερμα Πειραιως μετα τον Κεράνη) ήμουν με λαμπακι αναμμενο. Συνηθως Αegean βαζω αλλα απο αλλού, ηταν απο εκει ο δρόμος μου τελος παντων με το που εκανα 300 μετρα αρχισαν τα θεματα.
Το αυτοκίνητο ξεκινουσε κανονικα με 1η χαλαρα μεχρι 3000-3500 στροφες και μετα με το που εμπαινε η δευτερα ψοφαγε εντελως , ουσιαστικα με το που αφηνες συμπλεκτη φρεναριζε με τη μηχανη, αγωνιζόταν να μη σβήσει, και σιγα σιγα αρχιζε να προχωρα καπως της προκοπής. Αυτό συνεχώς, με το που έμπαινε η τριτη ακουγόντουσαν συχνα πειρακια (μιλαμε για ευθεία με 2 ατομα μεσα), ακομα και σε 'ψηλες' στροφες (3000 και πανω).
Αποκορυφωμα, 2 μερες μετα σε ελαφρια ανηφόρα περιμενω στο φαναρι (μιλαμε για Βασ Γεωργιου Πειραια στο Δημ Θεατρο ο Θεος να την κανει 'ανηφόρα') και με air condition αναμμενο ούτε που ξεκινησε. ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ. Χρειάστηκαν γκαζίδια να φτασω 2500-3000 και μετα να αφησω συμπλέκτη για να ξεκολλήσει. Οι απο πίσω ούρλιαζαν φυσικα κλπ.
Αν το αφήσω στο ρελαντι το πρωί κανα 1-2 λεπτα μονο του, με το που φευγεις βρωμαει ο τόπος μια ασχημη περιεργη μυρωδια (ούτε συμπλέκτη ούτε το κλασικο κλουβιο αυγό) και αν γκαζώσεις σε στενο και μετα φρεναρεις αποτομα στη διασταυρωση, αν περιμενεις μερικα δευτερολεπτα σου έρχεται ο αερας που άφησε πίσω και βρωμοκοπαει το ίδιο.
Τα πειράκια συνεχίζουν ακαθεκτα όποτε γουστάρουν. 2-3 φορες εχουν ακουστει κατι πνιχτοί ήχοι σκασιματος απο το χωρο κινητηρα, αλλα όχι τα χαλια ενος chaly που έιχα και έκαιγε ακαφτη και έσκαγε η εξάτμιση.
Το αιρ κοντισιον δουλευει καλα και μου τα κανει αυτα ειτε το έχω αναμμενο έιτα όχι, απλα όταν ειναι αναμμένο λόγω μεγαλύτερου φορτίου ειναι εντονοτερο το πρόβλημα.
Προσπάθησα να 'κάψω' την 'ψοφια βενζίνη' που υποπτέυομαι οτι έκανε τα θεματα, τι να κανω τώρα που σιγά σιγά τλειώνει?
Να παω να βάλω αλλη απο αλλού να 'αραιώσει' να το παω πουθενα να το δούν, να προσσέξω τιποτα φιλτρα κλπ?
Μιλαμε για Accent του 2001...Για ρίχτε ιδέες ή εμπειρία σας?
Ευχαριστώ έκ των προτέρων. -
Αν είναι από τη βενζίνη, φρόντισε να στείλεις δείγμα για ανάλυση και κάνε καταγγελία στο 1520.
Δες εδώ για περισσότερα.
Λογικά επεξεργάζονται και τις ηλεκτρονικές καταγγελίες μέσω της παρακάτω φόρμας
http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html -
Προσπαθησε αφου καψεις το καυσιμο να βαλεις βενζινη υψηλων οκτανιων στο αμαξι.Μια γνωστη μου την επαθε με νοθευμενη βενζινη και εβαλε 100αρα και το αμαξι τσουλαγε οπως παλια.
-
Μπορεί να έχει αρπάξει και ο πολλαπλασιαστής.
-
-
Το ότι στο έκανε αμέσως αφού έβαλες βενζίνη, μου μυρίζει νερό...και ας είναι άοσμο...
Τα βενζινάδικα στις δεξαμενές τους έχουν νεροπαγίδες, αλλά αυτές δουλεύουν όταν κατακάτσει η βενζίνη. Ουσιαστικά επειδή το νερό είναι πιο βαρύ απο την βενζίνη, κάθεται κάτω και οι αντλίες τραβάνε απο πιο πάνω.
Δεν κάνουν νοθεία με νερό...αλλά αν πριν πας στο βενζινάδικο εσύ, είχαν φουλάρει τις δεξαμενές, υπάρχει η πιθανότητα να είχε ανακατευτεί η υγρασία - που κρατάνε οι δεξαμενές και κοιμόταν στον πάτο - με την φρέσκια βενζίνη και σε αυτόν τον χρόνο να ήσουν ο τυχερός...Πάντως μία εύκολη λύση είναι να προσθέσεις 100άρα βενζίνη, για να δεις μήπως ισορροπήσει.
Αν είναι απο νερό, τότε υπάρχει σοβαρός κίνδυνος, αν μείναι πολλές μέρες, να οξειδωθούν τα μπεκ..Το ιδανικότερο, αλλά πιο δύσκολο θα ήταν να αδειάσει το ρεζερβουάρ.
-
... και να βάλεις πρόσθετα στην βενζίνη.....
-
Tα διυλιστήρια βάζουν σαν αντικροτικό πρόσθετο, το πάμθηνο πρόσθετο ferocene που το εισάγουν από Κίνα, αυτό το πρόσθετο αν υπάρχει υγρασία στο ρεζερβουάρ ή από το πρατήριο, βραχυκυκλώνει άμεσα τα μπουζί, φαίνεται από την κοκκινισμένη πορσελάνη τους όταν τα βγάλουμε, δεν είναι λοιπόν πάντα προϊόν νοθείας του βενζινά τα προβλήματα, αλλά της ξεφτίλας των διυλιστηρίων.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Tα διυλιστήρια βάζουν σαν αντικροτικό πρόσθετο, το πάμθηνο πρόσθετο ferocene που το εισάγουν από Κίνα, αυτό το πρόσθετο αν υπάρχει υγρασία στο ρεζερβουάρ ή από το πρατήριο, βραχυκυκλώνει άμεσα τα μπουζί, φαίνεται από την κοκκινισμένη πορσελάνη τους όταν τα βγάλουμε, δεν είναι λοιπόν πάντα προϊόν νοθείας του βενζινά τα προβλήματα, αλλά της ξεφτίλας των διυλιστηρίων.Δέν νομίζω οτι το διυλιστήριο χρησιμοποιεί ferocene στην αμόλυβδη, το πολύ πολύ να το βάζουν στην LRP σαν πρόσθετο.
-
Τα προσθετα βενζινης που απομακρυνουν το νερο και καθαριζουν τα μπεκ κανουν καθολου δουλεια;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Tα διυλιστήρια βάζουν σαν αντικροτικό πρόσθετο, το πάμθηνο πρόσθετο ferocene που το εισάγουν από Κίνα, αυτό το πρόσθετο αν υπάρχει υγρασία στο ρεζερβουάρ ή από το πρατήριο, βραχυκυκλώνει άμεσα τα μπουζί, φαίνεται από την κοκκινισμένη πορσελάνη τους όταν τα βγάλουμε, δεν είναι λοιπόν πάντα προϊόν νοθείας του βενζινά τα προβλήματα, αλλά της ξεφτίλας των διυλιστηρίων.
Δέν νομίζω οτι το διυλιστήριο χρησιμοποιεί ferocene στην αμόλυβδη, το πολύ πολύ να το βάζουν στην LRP σαν πρόσθετο.
Ξέρεις ή δεν νομίζεις ?
Στην 100άρα βάζουν την Ferocene ενώ στις σοβαρές χώρες την χρησιμοποιούν μόνο για την LRP, μάλλον ξέχασες ότι ζείς στην Ελλάδα όπου τα αυτονόητα δεν είναι τόσο αυτονόητα. -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Τα προσθετα βενζινης που απομακρυνουν το νερο και καθαριζουν τα μπεκ κανουν καθολου δουλεια;Αυτά που απομακρύνουν το νερό κάνουν δουλειά.
Τα πουλάνε ακριβά αλλά συνήθως είναι φτηνή ισοπροπυλική αλκοόλη, ανακατεύει το νερό με τη βενζίνη και το καίει ο κινητήρας.
Καλό είναι να βάζεις κάθε χρόνο ή πιο συχνά αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα.Τα άλλα (που καθαρίζουν τα μπεκ) δεν τα ξέρω.
-
Πριν απο καμια 10 ετια εβλεπα κοκκινισμενα τα μπουζι μου. Χωρις ομως καποια δυσλειτουργια πριν. Απο τοτε δεν εχω ξαναδει αυτο το πραμα(κοκκινα μπουζι) και χρησιμοποιω παντα απλη αμολυβδη.
Ο φιλος με το προβλημα καλο θα ηταν να επερνε ενα δειγματακι.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα άλλα (που καθαρίζουν τα μπεκ) δεν τα ξέρω.
Μου ειχαν κανει δωρο καποτε με μια παραγγελια λαδιων, ενα καθαριστικο της gunk http://www.gunk.com/menu_FA.asp. Απο τοτε βαζω μια φορα το χρονο, αλλα εαν προκειται για ισοπροπυλικη αλκοολη τοτε ποιος ο λογος να μην βαζουμε 100ml στο ρεζερβουαρ και να αγοραζουμε αυτα τα αμφιλεγομενα μαντζουνια;
-
Κάθε χρόνο, χρησιμοποιώ (εκ περιτροπής) για τον καθαρισμό του συστήματος τροφοδοσίας, τα 3 'ματζούνια' : αυτό , αυτό και αυτό .
Δεν ξέρω αν αποτελούν πανάκεια, αλλά μέχρι σήμερα ποτέ δεν κόμπιασε - ρετάρισε το αυτοκίνητο απο καύσιμο, παρότι βενζίνη βάζω μόνο όπου δώ τη φθηνότερη, ανεξαρτήτως εταιρείας, περιοχής, κλπ ...
-
Λογω του οτι βαζω πολλα χρονια σε αυτο το βενζιναδικο και στα δυο αυτοκινητα σταθερα βενζινη και στο προηγουμενο που ειχα δεν μου ειχε δημιουργηθει ποτε προβλημα προτεινω να κοιταξεις στο συνεργειο σου μηπως εχει καποιο προβλημα ο καταλυτης σου.Πριν απο αυτο βεβαια θα σου ελεγα να βαλεις απο καπου αλλου βενζινη και να δεις αν σου παρουσιασει τα ιδια προβληματα.
Σιγουρα ηταν το πρατηριο τερμα Πειραιως και οχι το αλλο της ιδιας εταιρειας που ειναι στην αλιπεδου;
(ο δρομος οπως ερχεσαι απο παραλιακη) -
Γεια σας και παλι , δεν μπορουσα να απαντήσω νωριτερα.
Πηγα και έβαλα 100αρα όπως μερικοι απο εδω πρότειναν. Το ρεζερβουαρ ειχε ~10-15 λίτρα απο την παλια ψόφια βενζινη ακομα και εβαλα και καμμια 20 απο την 100αρα.
Μετα απο 1-2 χιλιομετρα τα πραγματα έστρωσαν και τωρα παει μια χαρά, κανει καποια ανεπαισθητα κομπιάσματα όταν έχω αναμμένο το air-condition αλλα ίσως φταιει το γεγονός οτι ασυναισθητα προσεχω περισσοτερο τη συμπεριφορά του.
θα δοκιμασω και τα μαντζόυνια καθαρισμου που αναφέρατε για τον φόβο των Ιουδαίων.
Δύο ερωτήσεις ακόμα:
-
Εχω την αισθηση οτι βρωμοκοπαει πιο πολυ απο παλια το αυτοκινητο, (καυσαέρια) , ενδέχεται να εχει πειραχτεί ο καταλύτης ή τα υπολοιπα της παλιάς βενζίνης μας κανουν νούμερα?
-
τα μαντζούνια όλα μαζί ή ένα ένα?
Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις και την λύση στο προηγούμενο θέμα μου.
ΥΓ Το βενζιναδικο ειναι στην Αθηνων Πειραιώς στο τελος μετα Κεράνη, απεναντι απο συνεργειο Αλφα Ρομεο νομιζω και απο ότι φαινεται έχει αρπάξει πρόστιμο για νοθευση πετρελαιου. Κριμα, παλια έβαζα συνεχεια απο εκει. Τωρα 2 τελευταια χρόνια παω σε ένα στο Ρεντη διπλα στα κεντρικα Chips Away. Εχει και ωραίες κοπελιτσες
-
-
αφου εστρωσε μονο του δεν υπαρχει θεμα βλαβης....οποτε βαλε τα καθαριστηκα για μπεκ,κυκλωμα κτλ με φουλ ρεζερβουαρ και εισαι οκ
καλο θα ηταν να αλλαζες τα μπουζι το συντομοτερο
Χάλια βενζίνη ... και τώρα?