-
4.67μ αμάξι δεν παίρνω με την καμία και το πρόβλημα στο μπες βγες παραμένει...το τουσον είναι εμφανίσιμο από όλες τις μεριές. Δεν βγάζει μάτια αλλά περνά εύκολα την βάση.
-
OK άρα όντως κοιτάς το hatch.
Πάντως το station από κοντά είναι πανέμορφο. Το έχεις δει; Σε σχέση με το Tuscon είναι σαν έργο τέχνης!
Από τα περι νεκροφόρας πάντως καταλαβαίνω ότι δεν σου κάνει! SUV και αγιος ο Θεός
-
Μόλις γύρισα από Ford όπου πήγα να δω το Puma.
Μου άρεσε πολύ. Έχει τον όγκο και τους χώρους που χρειάζεται για να κυκλοφορεί και άνετα μέσα στην πόλη.
Με το Passat είναι λίγο ταλαιπωρία το πάρκινγκ και οι μανούβρες μέσα στις στενές διασταυρώσεις.
Ο πωλητής (κλασσικά για τα πανηγύρια....βαριοταν να μου μιλήσει, πόσο να μου προτείνει για td) μου είπε ότι η έκδοση titanium τέλος και θα έρχεται μόνο η st line και stx.
Επίσης τα μοτέρ είναι και ντίζελ με 120 hp αλλά και επιλογή για αυτόματο κιβώτιο 2πλου συμπλέκτη.
Το 1.5 diesel με οροφή ( έρωτας η ρουφιάνα) και φουλ λεντ προβολείς στα 25200
-
Μόλις γύρισα από Ford όπου πήγα να δω το Puma.
Μου άρεσε πολύ. Έχει τον όγκο και τους χώρους που χρειάζεται για να κυκλοφορεί και άνετα μέσα στην πόλη.
Με το Passat είναι λίγο ταλαιπωρία το πάρκινγκ και οι μανούβρες μέσα στις στενές διασταυρώσεις.
Ο πωλητής (κλασσικά για τα πανηγύρια....βαριοταν να μου μιλήσει, πόσο να μου προτείνει για td) μου είπε ότι η έκδοση titanium τέλος και θα έρχεται μόνο η st line και stx.
Επίσης τα μοτέρ είναι και ντίζελ με 120 hp αλλά και επιλογή για αυτόματο κιβώτιο 2πλου συμπλέκτη.
Το 1.5 diesel με οροφή ( έρωτας η ρουφιάνα) και φουλ λεντ προβολείς στα 25200
Είσαι σίγουρος για το πετρέλαιο; Κάνεις πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο και κυρίως μεγάλες αποστάσεις εκτός πόλης;
Για μέσα στην πόλη και σύντομες διαδρομές το πετρέλαιο είναι ό,τι χειρότερο.
-
Δεν κατάλαβα ακριβώς όπως τα γράφεις.
Το Active Vagon έχει 600λτ αποσκευές, και με σχήμα πλήρως εκμεταλεύσιμο & εύκολη φόρτωση, το Tucson λόγω που πιάνει χώρο η μπαταρία θα έχει το πολύ 50λτ περισσότερα απ το Suzuki σου.
Σε αυτό κερδίζει το βάγκον με διαφορά.
Σε απόσταση απ το έδαφος για παραλίες πεζοδρόμια (θα πρέπει να σταματήσουμε όλοι να τα καβαλάμε, να μη χρειάζεται) και ύψος απ το οποίο βλέπεις το δρόμο, καλύτερα το Tucson αλλά θα γέρνει ίσως λίγο περισσότερο σε στροφές. Μικρή διαφορά όμως, 17εκ. το Tucson με 16εκ. το Active. Σε αυτοκινητόδρομο και τα δύο αρχοντικά θα σε πάνε. Για ράμπες πάρκινγκ, νεροφαγώματα και το Active εντάξει θα 'ναι. Κανένα απ τα δύο δεν φτάνει τα 20-22εκ που έχουν τα πραγματικά 'ψηλά' SUV.
-
Ούτε και εγώ είμαι λάτρης του πετρελαίου, αλλά στο χωριό που πάμε τα καλοκαίρια έχει μια ανηφόρα με κλίση ανάλογη μια σκάλας.
Θέλει δύναμη το αυτοκίνητο για να ανέβει.
Θα καταφέρει το 1000ρι φουλ φωρτομενοι να σκαρφαλώσει;
Το Panda που έχω σε ,cng ανεβαίνει αλλά και τα κιλά δεν είναι τα ίδια.
-
Ούτε και εγώ είμαι λάτρης του πετρελαίου, αλλά στο χωριό που πάμε τα καλοκαίρια έχει μια ανηφόρα με κλίση ανάλογη μια σκάλας.
Θέλει δύναμη το αυτοκίνητο βγια να ανέβει.
Θα καταφέρει το 1000ρ φουλ φωρτομενοι να σκαρφαλώσει;
Το Panda που έχω σε ,cng ανεβαίνει αλλά και τα κιλά δεν είναι τα ίδια.
Φυσικά και θα καταφέρει! Το συγκεκριμένο 1000ρι βγαίνει μέχρι και με 155 άλογα. Μπορεί να έχει ροπή παραπάνω το πετρέλαιο αλλά overall το mild hybrid είναι πιο δυνατό μοτέρ.
Είσαι έτοιμος να ρισκάρεις προβλήματα με το DPF μέσα στην πόλη και σε σύντομες διαδρομές για μια ανηφόρα;
Από την άλλη αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο και οι διαδρομές σου δεν είναι κατά βάση σύντομες, αξίζει το πετρέλαιο βάσει οικονομίας στο καύσιμο. Όχι λόγω ανηφόρας
Σου προτείνω πάντως να οδηγήσεις το 1000άρι για να δεις και εσύ τι παίζει. Για του λόγου το αληθές οδήγησέ το με 4 άτομα μέσα!
-
Μόλις γύρισα από Ford όπου πήγα να δω το Puma.
Μου άρεσε πολύ. Έχει τον όγκο και τους χώρους που χρειάζεται για να κυκλοφορεί και άνετα μέσα στην πόλη.
Με το Passat είναι λίγο ταλαιπωρία το πάρκινγκ και οι μανούβρες μέσα στις στενές διασταυρώσεις.
Ο πωλητής (κλασσικά για τα πανηγύρια....βαριοταν να μου μιλήσει, πόσο να μου προτείνει για td) μου είπε ότι η έκδοση titanium τέλος και θα έρχεται μόνο η st line και stx.
Επίσης τα μοτέρ είναι και ντίζελ με 120 hp αλλά και επιλογή για αυτόματο κιβώτιο 2πλου συμπλέκτη.
Το 1.5 diesel με οροφή ( έρωτας η ρουφιάνα) και φουλ λεντ προβολείς στα 25200
25 χειροκίνητο ντίζελ ή αυτόματο;μάλλον το χειροκίνητο ε; πίσω καθίσματα πως τα είδες; το σκυλί το πήρες μαζί να δεις αν χωράει!; (το σκυλί όρθιο στο megabox...)
-
piliouriti η νοοτροπία της νεκροφόρας καλά κρατεί Μη προσπαθείς να εξηγήσεις. Είναι ξεκάθαρα θέμα γούστου.
Οι περισσότεροι στην Ελλάδα σήμερα προτιμούν SUV κουτί γιατί στο μάτι τους είναι πιο όμορφο. Η πρακτικότητα και το νόημα των wagons είναι άγνωστα στη χώρα μας.
Δεν είναι πρόβλημα όμως αυτό. Ο καθένας διαλέγει ότι του αρέσει! Άλλωστε το πιο σημαντικό είναι να γουστάρουμε το όχημά μας όταν το βλέπουμε
-
Αν κάποιος έχει πραγματική ανάγκη χώρων, δεν υπάρχει άλλη λύση. Και όντως κάποια παλιότερα ήταν ατσούμπαλα και 'σαν νεκροφορες'. Παλιότερα όμως, και κάτι Tucson, Sportage κλπ. ήταν στρουμπουλά κι άσχημα.
Τα σπορ βάγκον τα ξεκίνησαν κάποιες premium εταιρείες, Audi, BMW, που ήταν πιο όμορφα κι απ τα αντίστοιχα σεντάν, κι έπειτα ακολούθησαν κι άλλοι. Τα Focus ήταν πάντα λίγο πιο συμπαθητικά σε βάγκον, τα τελευταία χρόνια όμως πραγματικά δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν, Focus Active, Leon ST, Corolla sport, κι άλλα, πολύ καλό καλοσχεδιασμένα αυτοκίνητα και πολύ πρακτικά.
Τέλος πάντων, σε σύγκριση με το S-cross που έχει χώρο αποσκευών 'επαρκή' αλλά όχι εντυπωσιακό, το hybrid Tucson θα έχει 30-40 λτ. παραπάνω, το χατσμπακ Active 70 λτ. λιγότερα.
Το Active wagon 160 λτ. περισσότερα.
-
Καλα όλα αυτά που λέτε αλλά το μήκος 4.67μ σταματά κάθε κουβέντα περί πρακτικότητας. Το βαγκον ,αν ξεπεράσεις το θέμα της νεκροφορας μαζί σας θα είμαι, απαιτεί οπωσδήποτε δεύτερο αμάξι , με το scross ,focus hatch ακόμα και το τουσον (οριακά εδώ) την βγάζεις με ένα.
-
Σε αυτό έχεις δίκιο. Για πόλη/κέντρο κτλ θέλεις 2ο μικρό αμάξι. Εκτός αν το αφήνεις σε κλειστό πάρκινγκ.
Από την άλλη, άσχετα με το τι θα πάρεις τελικά, είσαι διατεθειμένος να παρκάρεις σε στενάκια και στο κέντρο καινούριο αμάξι τέτοιας αξίας; Π.χ. το Tuscon;
Όχι δηλαδή ότι το Tuscon είναι πολύ μικρότερο σε μήκος αλλά λέμε τώρα...
Το 2ο μας με την κοπέλα μου (kia picanto 10ετίας) μας έχει σώσει! Το βάζουμε όπου θέλουμε ότι ώρα και να είναι, δεν τραβάει βλέμματα και αν κάτι συμβεί, δε θα πεθάνουμε κιόλας!
-
Το θεμα είναι μονο το παρκινγκ στην πόλη (που ειναι εκ των ων ουκ ανευ); ή και το πως κυκλοφορεί ανετα ακόμα και στην Κηφισίας ενα μεγάλο όχημα;
-
Σαν πιοιοτητα κυλισης καλο ειναι, αλλα ακους συναυλια απο τριγμους στα πλαστικά του ταμπλό το καλοκαίρι.
Σε ποιο αναφέρεσαι;
-
Lap wrote:
Σαν πιοιοτητα κυλισης καλο ειναι, αλλα ακους συναυλια απο τριγμους στα πλαστικά του ταμπλό το καλοκαίρι.
Σε ποιο αναφέρεσαι;
Μαλλον σε αυτο που φαντάζεσαι αναφερεται...
-
Το θεμα είναι μονο το παρκινγκ στην πόλη (που ειναι εκ των ων ουκ ανευ); ή και το πως κυκλοφορεί ανετα ακόμα και στην Κηφισίας ενα μεγάλο όχημα;
Ναι το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα το παρκινγκ. Και κυρίως το να βρεις θέση να σε χωράει όχι θέμα δύσκολου παρκαρίσματος. Παρκάρει πανεύκολα με κάμερα και sensors. Στον δρόμο κινείσαι κανονικά. Το πλάτος και το μεταξόνιο είναι ακριβώς ίδια με το hatchback Focus. Δεν επιρρεάζει κάτι το μεγαλύτερο μήκος. Συνήθεια 3 ημερών...
-
Lap wrote:
Σαν πιοιοτητα κυλισης καλο ειναι, αλλα ακους συναυλια απο τριγμους στα πλαστικά του ταμπλό το καλοκαίρι.
Σε ποιο αναφέρεσαι;
χεχεχεχεχεχ
να βαλω βουτυρο στα ποπ κορν? παγωμενε γιορ τερν με το τριζατο-προπελατο
-
Σαν αυτό είναι μέσα το καλοκαίρι.
Και μάλιστα κάνουν και μόνα τους χωρίς να τα πατήσεις. Εκεί που καθασαι ξαφνικά παίζουν τριγμουσικη. Αφου σκέφτεσαι μην έχει μπει ποντίκι και σκάσει μυτη μέσα από το ταμπλο,
Φτιάχνεις ιστορίες του τι κόσμος υπάρχει πίσω από αυτά τα πλαστικά, ποσα ποντικια και μυρμήγκια, και ετσι σκεφτομενος φτανεις γρηγορα στον προορισμο σου, περνα η ωρα που λενε.
Και μάλιστα έχει hi if ήχο από την βασική έκδοση.
Υ.γ ολόκληρο swift πατάς τα πλαστικά φιλετάκια και δεν κάνουν Κιχ, δεν ακούγεται τίποτα.,
-
Πάντως 5 χρόνια με την F20, κίχ δεν έκαναν τα πλαστικά....ούτε μισός τριγμός. Και ήταν και από τα πρώτα το δικό μου που θα μπορούσε να έχει παιδικές ασθένειες. Ακόμα και η Ζ4 με το τραγικό εσωτερικό από πλευράς ποιότητας, και ανοιχτή οροφή συχνά πυκνά και μέσα στον ήλιο, δεν έτριξε ποτέ στα 2 χρόνια που την είχα.
-
δη γατος γουέι
κρος οβερ ειπαμε? γρατσουνιες? τριξ-τριξ?
η πρωτη μου φορα στη καινουργια πιστα, το μαυρουλι που τακαρε - απο χθες αψηλωσα ηδη εκει που επρεπε, περιμενω και τα μαρσπιε που εσπασα. στο 6:45 το γελιο
SUV/Crossovers Forum