-
piliourits wrote:
Απ' το πετυχημένο πόστ του dstou παραπάνω, να κρατήσω τη τελευταία παράγραφο:
'Και γιατί δεν παίρνει μια τετρακούνα με όλα τα κομφόρ τότενες?, θα ρωτήσουν απορημένοι κάποιοι. Γιατί μια φορά το χρόνο πάει στα δύσκολα, να την κάνει τι λοιπόν τις υπόλοιπες 364? Και να την έχει πληρώσει και παπόρι κι από πάνω?'
Και να ρωτήσω: Ποιές είναι πλέον οι 'τετρακούνες' που διατίθενται στην Ελληνική αγορά και μπορεί να αγοράσει το ανώτερο-μέσο βαλάντιο; Τα αυτοκίνητα είναι λίγα, συνήθως ασχημούτσικα έως μέτριας εμφάνισης, και κοστίζουν πάντα όσο ένα αμάξι επόμενης κατηγορίας διαστάσεων/κινητήρα. Επίσης, μόνο η τετρακίνηση λίγων μοντέλων είναι αποτελεσματική και ουσιαστική, καθώς και τα περισσότερα διαθέσιμα για μέσο Έλληνα αγοραστή 4κίνητα, είτε δεν διαθέτουν την σωστή απόσταση από το έδαφος, είτε δεν διαθέτουν επαρκή κινητήρα (με το ζόρι βγαίνουν στα κακοτράχαλα ανηφορικά), ενώ ούτε ένα πλέον δεν διαθέτει αργό. Τα ελάχιστα που καλύπτουν αρκετά αυτές τις απαιτήσεις, είναι hobby cars όπως το Jimny ακατάλληλα ή πολύ υποδεέστερα για οποιαδήποτε άλλη συνήθη χρήση.
Δηλαδή, εφόσον πλέον δεν υπάρχουν προσιτά πραγματικά 4κίνητα (με κύρια αιτία στην Ελλάδα την φορολογία των 2λιτρων και πάνω) και πανευρωπαϊκά πλέον υπάρχει κρίση (και έτσι δεν εισάγονται καν τέτοια μοντέλα στην Ευρώπη, ενώ οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν ξεχάσει το 4χ4 προ ετών), ο κόσμος βολεύεται με ένα 'μπασταρδεμένο' όχημα που δεν θα κάνει τίποτα 'τέλεια' θα είναι όμως πολλαπλών ρόλων και μάλιστα αρκετά καλό σε όλους τους ρόλους και με λογικό κόστος και που η Ευρωπαϊκή νομοθεσία του επιτρέπει να υπάρχει στην αγορά.
Φυσικά και υπάρχουν προσιτά 4x4. Jeep Renegade 1.33 με 180 άλογα, αυτόματο 9άρι και τετρακίνηση ή Dacia Duster 1.4 4x4 ή Nissan Qashqai 1.7 4x4, ή Suzuki Vitara 1.4 4x4. Μερικά που μου ήρθαν απλά στο μυαλό, σίγουρα υπάρχουν κι άλλα. Μια καλή τετράδα on-off θέλεις απλά και ίσως και λιγο ψήλωμα.
Δια αυτά είναι σαν τα SUV που παίρνει όλος ο κόσμος, με επαρκές ύψος μόνο για πατημένο χωματόδρομο, με τη διαφορά ότι μπορεί να πάει η κίνηση και στον πίσω άξονα στις χαμηλές ταχύτητες και τουλάχιστον 30% παραπάνω τιμή. Όπου μπουν και κινηθούν αυτά, θα κινηθούν και τα ίδια σε δικούνητο και τα περισσότερα χατσμπακ αν δεν τα φοβάται ο οδηγός. Μόνο σε παγωμένο έχουν πραγματικό πλεονέκτημα, δύο τρεις φορές κάθε δεύτερο χρόνο στην Ελλάδα.
Με τα προηγμένα ESP πλέον έχασε την αίγλη του ο haldex κλπ. των προηγούμενων τύπου 'quattro', η ανεξάρτητη ανάρτηση και οποιαδήποτε παραπάνω ευστάθεια είχαν κάθε είδους 4κίνητα
Τα λίγο ψηλωμένα SUVοειδή, καλύπτουν το 90% των αναγκών του περισσότερου κόσμου.
Κάποια απ' αυτά που γράφεις είναι μια χαρά οχήματα για όλα, αλλά λίγοι θα πληρώσουν 22+ χιλιάρικα αντί για 16-17 για να πάρουν Dacia...
Το Renegade που λες, δε ξέρω πόσο κοστίζει αλλά μάλλον δεν θα το λες και προσιτό...
Και με τα λεφτά που διαθέτει ο μέσος αγοραστής, σιγά το τίμημα 'οδηγικής ευχαρίστησης' που θυσιάζει όταν αντί για 308 πάρει 2008 ή Puma αντί για Focus κλπ. όταν θα πηγαίνει την πεθερά στα εγγόνια ή τα εγγόνια στη πεθερά...
-
Και για να μη βγάλουμε άκρη ποτε με το ποσό χρήσιμα ή άχρηστα είναι τα SUV έναντι των χατσ, κοίτα τί βγάλαν οι άνθρωποι...
https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/neo-vw-t-roc-cabriolet-stin-ellada-times
-
Ωραίο ρε συ! Μ αρεσει.
-
Δεν είναι πρωτότυπη ιδέα. Όλα τα προηγούμενα (Nissan Murano, Evoque κλπ) έφυγαν νύχτα πάντως.
-
Δια αυτά είναι σαν τα SUV που παίρνει όλος ο κόσμος, με επαρκές ύψος μόνο για πατημένο χωματόδρομο, με τη διαφορά ότι μπορεί να πάει η κίνηση και στον πίσω άξονα στις χαμηλές ταχύτητες και τουλάχιστον 30% παραπάνω τιμή. Όπου μπουν και κινηθούν αυτά, θα κινηθούν και τα ίδια σε δικούνητο και τα περισσότερα χατσμπακ αν δεν τα φοβάται ο οδηγός. Μόνο σε παγωμένο έχουν πραγματικό πλεονέκτημα, δύο τρεις φορές κάθε δεύτερο χρόνο στην Ελλάδα.
Με τα προηγμένα ESP πλέον έχασε την αίγλη του ο haldex κλπ. των προηγούμενων τύπου 'quattro', η ανεξάρτητη ανάρτηση και οποιαδήποτε παραπάνω ευστάθεια είχαν κάθε είδους 4κίνητα
Τα λίγο ψηλωμένα SUVοειδή, καλύπτουν το 90% των αναγκών του περισσότερου κόσμου.
Κάποια απ' αυτά που γράφεις είναι μια χαρά οχήματα για όλα, αλλά λίγοι θα πληρώσουν 22+ χιλιάρικα αντί για 16-17 για να πάρουν Dacia...
Το Renegade που λες, δε ξέρω πόσο κοστίζει αλλά μάλλον δεν θα το λες και προσιτό...
Και με τα λεφτά που διαθέτει ο μέσος αγοραστής, σιγά το τίμημα 'οδηγικής ευχαρίστησης' που θυσιάζει όταν αντί για 308 πάρει 2008 ή Puma αντί για Focus κλπ. όταν θα πηγαίνει την πεθερά στα εγγόνια ή τα εγγόνια στη πεθερά...
Ο μέσος οδηγός, ακόμα και ο μέσος φορουμίτης εδώ μέσα, δεν έχει και πολλές γνώσεις. Αν τον πάει κάποιος γρήγορα σε πίστα ή σε off road διαδρομή, ίσως να νιώσει.
Αυτά που ανέφερα πηγαίνουν πολύ καλά εκτός δρόμου.
Το δε Renegade, αφού ρώτησες, είναι στα 25-6 χιλιάρικα. Σαφώς καλύτερο off roader από τις δικίνητες βαλούτες όμως.
-
Πάντως δεν νομίζω το αγοραστικό κοινό ενός SUV και δη δικίνητου, να χρειαστεί να πάει σε χειρότερες εκτός δρόμου καταστάσεις από τα παρακάτω 3-4 παραδείγματα.
Μια χαρά θα τον βγάλει το δρόμο.
Για πιο extreme καταστάσεις μιλάμε για άλλο σπορ.https://www.youtube.com/watch?v=H77FMgJrgmo
https://www.youtube.com/watch?v=YBeUqxcS6bc
https://www.youtube.com/watch?v=xXkOJhZfeG8
Youtube Video -
piliourits wrote:
Δια αυτά είναι σαν τα SUV που παίρνει όλος ο κόσμος, με επαρκές ύψος μόνο για πατημένο χωματόδρομο, με τη διαφορά ότι μπορεί να πάει η κίνηση και στον πίσω άξονα στις χαμηλές ταχύτητες και τουλάχιστον 30% παραπάνω τιμή. Όπου μπουν και κινηθούν αυτά, θα κινηθούν και τα ίδια σε δικούνητο και τα περισσότερα χατσμπακ αν δεν τα φοβάται ο οδηγός. Μόνο σε παγωμένο έχουν πραγματικό πλεονέκτημα, δύο τρεις φορές κάθε δεύτερο χρόνο στην Ελλάδα.
Με τα προηγμένα ESP πλέον έχασε την αίγλη του ο haldex κλπ. των προηγούμενων τύπου 'quattro', η ανεξάρτητη ανάρτηση και οποιαδήποτε παραπάνω ευστάθεια είχαν κάθε είδους 4κίνητα
Τα λίγο ψηλωμένα SUVοειδή, καλύπτουν το 90% των αναγκών του περισσότερου κόσμου.
Κάποια απ' αυτά που γράφεις είναι μια χαρά οχήματα για όλα, αλλά λίγοι θα πληρώσουν 22+ χιλιάρικα αντί για 16-17 για να πάρουν Dacia...
Το Renegade που λες, δε ξέρω πόσο κοστίζει αλλά μάλλον δεν θα το λες και προσιτό...
Και με τα λεφτά που διαθέτει ο μέσος αγοραστής, σιγά το τίμημα 'οδηγικής ευχαρίστησης' που θυσιάζει όταν αντί για 308 πάρει 2008 ή Puma αντί για Focus κλπ. όταν θα πηγαίνει την πεθερά στα εγγόνια ή τα εγγόνια στη πεθερά...
Ο μέσος οδηγός, ακόμα και ο μέσος φορουμίτης εδώ μέσα, δεν έχει και πολλές γνώσεις. Αν τον πάει κάποιος γρήγορα σε πίστα ή σε off road διαδρομή, ίσως να νιώσει.
Αυτά που ανέφερα πηγαίνουν πολύ καλά εκτός δρόμου.
Το δε Renegade, αφού ρώτησες, είναι στα 25-6 χιλιάρικα. Σαφώς καλύτερο off roader από τις δικίνητες βαλούτες όμως.
Εδώ πάντως η απλή έκδοση βρίσκει και τα πηγαίνει χειρότερα από πολλά άλλα, το C3 Aircross βγήκε καλύτερο.
'Μοναδικό «τρωτό» σημείο στις πιο δύσκολες δοκιμασίες, ήταν η επαφή των προστατευτικών στοιχείων της μάσκας (σ.σ. για το εκτόπισμα του νερού σε υδάτινα κωλύματα) τα οποία αν και έχουν κάποια ελαστικότητα, είναι πολύ πιθανό να καταστραφούν μαζί με την ποδιά σε δύσκολα και σκληρά εδάφη αν επιμείνεις και δεν περάσεις προσεκτικά.'
και το συμπέρασμα
'Τελικά την πιο ολοκληρωμένη εικόνα είχε το Citroen C3 Aircross και όχι τυχαία μιας και συνδύασε ιδανικά την ικανή απόσταση από το έδαφος μαζί με το σύστημα All Grip και ελαστικά 4 εποχών. Το Ranault Captur αξιοποίησε στο έπακρο την μεγαλύτερη (200 χλστ.) απόσταση από το έδαφος, όπως επίσης και Ford EcoSport μαζί με το SEAT Arona (αμφότερα στα 190 χλστ.) που κλείνουν τη πρώτη 4άδα. Έκπληξη αποδείχθηκε το Dacia Sandero Stepway, το οποίο δεν κώλωσε πουθενά. Με το σύστημα All Grip, το Peugeot 2008 θα τα είχε πάει ακόμη καλύτερα. Ουσιαστικό πρόβλημα δεν είχε το Jeep Renegade, που όμως αδικήθηκε από ένα ελαστικό πλαστικό πτερύγιο στο μπροστινό πρόβολο, ενώ για Jeep θα περιμέναμε να είχε κάποιο ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα αντί τετρακίνησης. Ηyundai Kona και Nissan Juke έκλεισαν στόματα, αφού δεν ζορίστηκαν αισθητά, ενώ τέλος το Kia Stonic είχε την τάση να «βρίσκει» πιο συχνά συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα.'
-
και το συμπέρασμα
'Τελικά την πιο ολοκληρωμένη εικόνα είχε το Citroen C3 Aircross και όχι τυχαία μιας και συνδύασε ιδανικά την ικανή απόσταση από το έδαφος μαζί με το σύστημα All Grip και ελαστικά 4 εποχών. Το Ranault Captur αξιοποίησε στο έπακρο την μεγαλύτερη (200 χλστ.) απόσταση από το έδαφος, όπως επίσης και Ford EcoSport μαζί με το SEAT Arona (αμφότερα στα 190 χλστ.) που κλείνουν τη πρώτη 4άδα. Έκπληξη αποδείχθηκε το Dacia Sandero Stepway, το οποίο δεν κώλωσε πουθενά. Με το σύστημα All Grip, το Peugeot 2008 θα τα είχε πάει ακόμη καλύτερα. Ουσιαστικό πρόβλημα δεν είχε το Jeep Renegade, που όμως αδικήθηκε από ένα ελαστικό πλαστικό πτερύγιο στο μπροστινό πρόβολο, ενώ για Jeep θα περιμέναμε να είχε κάποιο ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα αντί τετρακίνησης. Ηyundai Kona και Nissan Juke έκλεισαν στόματα, αφού δεν ζορίστηκαν αισθητά, ενώ τέλος το Kia Stonic είχε την τάση να «βρίσκει» πιο συχνά συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα'
Πολύ γενικόλογο συμπέρασμα -και γενικά το εν λόγω περιοδικό-, σχεδόν πάντα σε τεστ που δεν έχουν συγκεκριμένα νούμερα μετρήσεων, μου δίνει την εντύπωση ότι βγάζει κάποιο πρώτο και για να μην τα 'χαλάσει' και με τις υπόλοιπες μάρκες καταλήγει ότι 'τελικά όλα καλά πάνε' σε τεστ τέτοιου τύπου.
-
Dublin wrote:
και το συμπέρασμα
'Τελικά την πιο ολοκληρωμένη εικόνα είχε το Citroen C3 Aircross και όχι τυχαία μιας και συνδύασε ιδανικά την ικανή απόσταση από το έδαφος μαζί με το σύστημα All Grip και ελαστικά 4 εποχών. Το Ranault Captur αξιοποίησε στο έπακρο την μεγαλύτερη (200 χλστ.) απόσταση από το έδαφος, όπως επίσης και Ford EcoSport μαζί με το SEAT Arona (αμφότερα στα 190 χλστ.) που κλείνουν τη πρώτη 4άδα. Έκπληξη αποδείχθηκε το Dacia Sandero Stepway, το οποίο δεν κώλωσε πουθενά. Με το σύστημα All Grip, το Peugeot 2008 θα τα είχε πάει ακόμη καλύτερα. Ουσιαστικό πρόβλημα δεν είχε το Jeep Renegade, που όμως αδικήθηκε από ένα ελαστικό πλαστικό πτερύγιο στο μπροστινό πρόβολο, ενώ για Jeep θα περιμέναμε να είχε κάποιο ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα αντί τετρακίνησης. Ηyundai Kona και Nissan Juke έκλεισαν στόματα, αφού δεν ζορίστηκαν αισθητά, ενώ τέλος το Kia Stonic είχε την τάση να «βρίσκει» πιο συχνά συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα'
Πολύ γενικόλογο συμπέρασμα -και γενικά το εν λόγω περιοδικό-, σχεδόν πάντα σε τεστ που δεν έχουν συγκεκριμένα νούμερα μετρήσεων, μου δίνει την εντύπωση ότι βγάζει κάποιο πρώτο και για να μην τα 'χαλάσει' και με τις υπόλοιπες μάρκες καταλήγει ότι 'τελικά όλα καλά πάνε' σε τεστ τέτοιου τύπου.
Πρωτα απ'όλα.
'O Στέφανος Αττάρτ είναι πολυπρωταθλητής αγώνων και ο «γκουρού» του 4Χ4 στην Ελλάδα. Η γνώμη του έχει φυσικά βαρύνουσα σημασία και η οδήγηση στην πίστα 4X4 Attart Off Road Park που έχει δημιουργήσει (3o χλμ. Λεωφ. Κερατέας - Λαυρίου στην περιοχή Ντάρδεζα της Κερατέας) μας βοήθησε στο δύσκολο έργο της αξιολόγησης. '
Οπότε προσπάθησαν οι άνθρωποι κ πήραν κ μια γνώμη από έναν ουδέτερο ειδικό.
Επίσης, γιατί περίπου τα ίδια είναι όλα. Το Renegade έχει θέμα με το συγκεκριμένο σχεδιασμό. Το Stonic είναι σχεδόν hatch κ το ξέρουμε. Το C3 Aircross φημίζεται για τις μαλακές αναρτησεις κ την ορθια θεση οδήγησης οπότε βοηθάει στο on/off και είχε Grip Control που οι περισσότεροι λένε οτι κάνει κάτι κ είχε κ 4season tyres, οπότε κ λίγο περισσότερο τακουνακι να υποθέσω. Τα υπόλοιπα ήταν περίπου στα ίδια με 1-2 cm διαφορά κ παρόμοια setup. Δεν είναι rocket science.
Όσο για το περιοδικό, δεν έχω μετοχές εκεί, αλλά είναι το μόνο που λέει κάποια πράγματα (έρευνα ικανοποίησης ιδιοκτητών με VW/MINI να πιάνουν πάτο. Καμμένες ΒΜW, κ.α) κ κάνει μερικά περίεργα τεστ σαν αυτό, τα φωτα, χώρο αποσκευών κ δικές του μετρήσεις, elk test, χώρο επιβατών κ.λ.π
Τα περισσότερα review στα περιοδικά είναι τελείως 'μαλθακα' πλέον. Τίποτα δεν τους πειράζει ή ενοχλεί, γι' αυτό πλέον σέβομαι τον Θεσσαλονικιό youtuber που λέει και καμία αλήθεια (όπως στο Puma που μίλησε για ταμπούρα/έλλειψη ρεζερβας). Δεν εχω διαβάσει ένα review τελευταία που κάτι να γίνεται.
Γενικά να ξέρετε η Ελλαδίτσα είναι μικρή, αν αρχίζεις κ λες πολλές αλήθειες, σιγά σιγά δεν θα βρίσκεις αυτοκίνητο ούτε να το δεις απ'έξω...αυτη την εντύπωση έχω δηλαδή. Επίσης τα αυτοκίνητα έχουν βελτιωθεί πολύ, οπότε όλα καλά...
-
η προσκλησις παραμενει ανοικτη, καθως αυτα που γραφει το αφτοτριτη ειναι για τον δημαρχο βολου. και ο καθε στεφανος χρειαζεται και λιγη τσαμπα διαφημιση - δεν πανε καλα οι δουλειες. Το αφτοτριτη ΖΕΙ απο τη διαφημιση και τα μπανερ που καθοριζουν εντελει και τα αποτελεσματα των, ακου εκει!, τεστ. σοβαρευτειτε, τα περισσοτερα απο αυτα εκτος δρομου για μερικα χιλιομετρα θα γυρισουν κουδουνιστρες, ισως οχι το ρενε και το εκο, αντε και το ντατσια που δεν εχει κατι να χασει. λοιπον, βαλτε ημερομηνια αντι για θεωριαι και βιντεακια στο γιουτιουμπ, μετα θα φτιαξουμε με τα δικα σας.
και πιλιε τι λες οτι μονο στο παγο τα τετρα κετς. στο πρωτο σαμαρι, στο ανηφορικο με τη λασπιτσα ή σαθρα, με δικουνα καλο ειναι να εχεις βαλει πριν ξεκινησεις το γατζο μπροστα μηπως βρεθει κανενας γατος με εργατη
-
η προσκλησις παραμενει ανοικτη, καθως αυτα που γραφει το αφτοτριτη ειναι για τον δημαρχο βολου. και ο καθε στεφανος χρειαζεται και λιγη τσαμπα διαφημιση - δεν πανε καλα οι δουλειες. Το αφτοτριτη ΖΕΙ απο τη διαφημιση και τα μπανερ που καθοριζουν εντελει και τα αποτελεσματα των, ακου εκει!, τεστ. σοβαρευτειτε, τα περισσοτερα απο αυτα εκτος δρομου για μερικα χιλιομετρα θα γυρισουν κουδουνιστρες, ισως οχι το ρενε και το εκο, αντε και το ντατσια που δεν εχει κατι να χασει. λοιπον, βαλτε ημερομηνια αντι για θεωριαι και βιντεακια στο γιουτιουμπ, μετα θα φτιαξουμε με τα δικα σας.
και πιλιε τι λες οτι μονο στο παγο τα τετρα κετς. στο πρωτο σαμαρι, στο ανηφορικο με τη λασπιτσα ή σαθρα, με δικουνα καλο ειναι να εχεις βαλει πριν ξεκινησεις το γατζο μπροστα μηπως βρεθει κανενας γατος με εργατη
Γάτε μή φοβάσαι, όταν πάμε εκδρομή μαζί σου θα ερχόμαστε για να νιώθουμε ασφάλεια!
Εσύ μιλάς για μελετημένο όχημα, με τις μετατροπές του και άσκηση του hobby ενός οδηγού με κάποιες γνώσεις στο θέμα, σε επιλεγμένες επί τούτου διαδρομές.
Εγώ αυτό που λέω (και μάλλον υποστηρίζουν αρκετοί) είναι πως ο μέσος αγοραστής/οδηγός θα πάρει το δικούνητο SUV για να κερδίσει όσα γράφηκαν προηγουμένως (για το λουμπάγκο, για να βλέπει πιο μακρυά και γύρω του, για να μη βρίσκει η πόρτα στα πεζοδρόμια που έχουν σκάσει οι πλάκες και δεν τα φτιάχνει ο Μπέος, για να κερδίσει λίγο πορτ-μπαγκάζ αφού η πεθερά δίδαξε την κόρη να λέει πως το στέησον είναι 'σα νεκροφόρα', ενώ το άλλο είναι 'τζιπ', για να μη την τραβάνε τη πεθερά με τον εργάτη του Γάτου να τη βγάλουν απ' το πίσω κάθισμα κλπ.) και με ~17εκ. ύψος, να πατήσει και μισό χιλιόμετρο χώμα όταν πάει να δει αν βγάλαν οι ελιές καρπό φέτος, ή μέχρι το ξέφωτο στον πατημένο δασικό στην εκδρομή, ή στο χαλίκι στην απομακρυσμένη παραλία το καλοκαίρι, άντε και 5 φορές στο χιονοδρομικό που θα έχει συνέχεια μποτιλιάρισμα γιατί φράκαρε το Κτελ επειδή ένας π@παρας πάρκαρε τη μπενβε πάνω στη στροφή. Αυτά θα χρειαστεί να κάνει το 93,7% των οδηγών κι αυτά θα του επιτρέψουν να κάνει οι 17-20 πόντοι απόσταση απ' το έδαφος, με κιτ επισκευής ελαστικού...
-
{Άσχετο, αλλά τη ρεζέρβα τη θεωρώ απαραίτητη στο μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων που δεν είναι 100% για το κέντρο της πόλης. Πολλά έχουν ρεζέρβα και δεν είναι το ίδιο με την ύπαρξη ή όχι τετρακίνησης.}
Επίσης υπάρχει και η άλλη ανάγνωση, από τα ποιο ικανά off roaders που έχω ζήσει, είναι τα Jimny, το οποίο:
ήταν ένας εφιάλτης να πας ταξίδι, η κατανάλωση για τόσο μικρό αυτοκίνητο ήταν στο Θεό, οι επιδόσεις του αστείες, οι χώροι ακόμη περισσότερο κωμικές, και στο Jimny και στο Grand Vitara του 2005-06 (δεν θυμάμαι) να κάθεσαι πίσω ήταν τραγικό, στο Jimny εφιάλτης (δυστυχώς έχει χρειαστεί να κάτσω πίσω σε ταξίδι).
Ακόμη και με τα παιδιά που τα είχαν, μερικές φορές το χρόνο πηγαίναμε βουνό βουνό που το 4Χ4 ήταν απαραίτητο, και ακόμη λιγότερες πραγματικά πήγαμε το Jimny στα όριά του.. και μέχρι να πάμε στην περιοχή που πραγματικά έκανες off road, μας έβγαινε η πίστη και τα άντερα.
Έχει και ανάποδη ανάγνωση το θέμα.
-
Είχα 155.000 χλμ. στο κοντέρ όταν έδωσα το Τζίμνυ το 2015, με μέση 8,6 λ/100 χλμ., καλό νούμερο αν σκεφτεί κανείς ότι το πάταγα. Απίστευτα αξιόπιστο αυτοκίνητο, και μανιτζέβελο, ενώ εκεί που πήγαινε πολύ λίγα μπορούσαν.
Αλλά είχε με τη σειρά του άλλα προβλήματα, όπως πολύ γλήγορο τιμόνι για εθνική, αστείους χώρους στο πίσω κάθισμα, άθλια καθίσματα (ξέρω έναν που του έβαλε Ρεκάρο ηλεκτρικά!), τρέμουλο στο τιμόνι στα 80 χαω περίπου, κοπάνημα στις λακούβες, κ.α. Πήρα το Ντάτσια και ησύχασα.
-
-
Πήρα το Ντάτσια και ησύχασα.
Αν επιτρέπεται, ποιο Dacia πήρες;
-
Είχα 155.000 χλμ. στο κοντέρ όταν έδωσα το Τζίμνυ το 2015, με μέση 8,6 λ/100 χλμ., καλό νούμερο αν σκεφτεί κανείς ότι το πάταγα. Απίστευτα αξιόπιστο αυτοκίνητο, και μανιτζέβελο, ενώ εκεί που πήγαινε πολύ λίγα μπορούσαν.
Αλλά είχε με τη σειρά του άλλα προβλήματα, όπως πολύ γλήγορο τιμόνι για εθνική, αστείους χώρους στο πίσω κάθισμα, άθλια καθίσματα (ξέρω έναν που του έβαλε Ρεκάρο ηλεκτρικά!), τρέμουλο στο τιμόνι στα 80 χαω περίπου, κοπάνημα στις λακούβες, κ.α. Πήρα το Ντάτσια και ησύχασα.
Aκριβώς ίδιες εμπειρίες.
Duster-άκι; πολύ τίμιο αυτοκίνητο. Ποιά έκδοση - κινητήρα;
Κάποια στιγμή θα την κάνω μάλλον για κάνα τέτοιο, θα το κάνω και λίγο ποιο off ίσως να το έχω μόνο για επαρχία.
Εξωτερικά, μόλις κοίταζα ένα απέναντί μου, είναι απίστευτο SUV.
Όλα έχουν το τίμημά τους, δεν μπορείς να είσαι σούπερ στο off και ταυτόχρονα και στο on, μόνο τα λάστιχα να δεις, το ποιο απλό, σίγουρα θες 2 ζευγάρια. Η γνώμη μου είναι ότι θες 2 οχήματα, δηλαδή δεν πας με Versys στο βουνό, ούτε με KX ταξίδι (Kawasaki είναι αυτά)..
-
Duster MK1 1.5dci για 5 χρόνια και
Duster MK2 1.5dci εδώ και 1,5 χρόνο
Η μετάβαση από το Τζίμνι στο Ντάστερ ήταν κυριολεκτικά άλμα ποιότητας και ηρεμίας, παρά τον θόρυβο του ΜΚ1.
-
Το δεύτερο με ενδιαφέρει εμένα. Έχει διαφορές με το πρωτο;
-
Είναι πρακτικά το ίδιο αυτοκίνητο, με τις εξής διαφορές :
Αλλαγή κλίσης του εμπρός παρμπρίζ και προσθήκη σοβαρής ηχομόνωσης, με αποτέλεσμα θεαματική μείωση του θορύβου.
Αλλαγή σχεδιασμού στην κεντρική κονσόλα, πιο μοντέρνα δηλαδής. Τα ίδια ακριβώς μουντά/φθηνά/σκληρά υλικά σε νέα σχέδια
Προσθήκη μουλτιμίντια οθόνης και εξοβελισμός του παλιού της πλακός ραδιοφώνου
Ηλεκτρική κρεμαγιέρα αντί υδραυλικής (η παλιά ήτο καλύτερη)
10% πιο γλήγορη τελική σχέση μετάδοσης από το ΜΚ1 πριν το φατσοσήκωμα (130 χαω κοντέρ με 3.000 σαλ, έναντι 3.300 παλιά)
Προσθήκη και νέου κινητήρα 1.000 κυβικών τούρμπο
-
Άρα οντως έγινε πιο ήσυχο όπως ακούγεται. Σε στροφες;
Άσχετο, πως πήγε σήμερα ο γιος σου;
SUV/Crossovers Forum